civ.org.pl forums [http://forums.civ.org.pl]
Space 4X - Space Empires V [http://forums.civ.org.pl/viewboard.php?BoardID=84]
Re: Space Empires V - rozmowy o grze [http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=6831]
[http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=6831#191069]

Merthen 
Feb 01, 2010 at 09:17
Re: Space Empires V - rozmowy o grze

Grałem w obie gry to mogę się wypowiedzieć. SotS ma lepszą AI jednak wynika to z małej komplikacji samej gry.W SE V jest nieporównanie więcej możliwości. Ciężko tam stworzyć dobrą AI.

Quote:
runnersan wrote:
Gram sobie, ustawiłem najwyższy poziom trudności i trochę się załamałem. Gram przeciwko 16 AI i jak spojrzałem na rankingi wychodzi, że jestem pierwszy w każdym z nich. Mam około 40 koloni, kupę systemów pod kontrolą i 3 (trzy) fregaty zwiadowcze na całe imperium.

AI nawet nie widzi, że ma taki łatwy kąsek do schrupania, bo gdyby mnie najechali, mogliby zająć większość moich systemów niemal bez walki. Ku mojemu zupełnemu załamaniu, niektórzy z przedstawicieli komputerowej "inteligencji" nawet nie skolonizowali jednej planety. Trochę to przykre, bo w takiej Civce, moje imperium padło by ofiarą najazdu chyba wszystkich sąsiadów, przy takim stanie wojska.


W Civce AI widzi wszystko na mapie i to co ma każdy z graczy, poza tym ma duży bonusy.
W SEV AI widzi tylko to co ma w zasięgu sensorów. Wiem coś o tym gdyż sam programuje AI do tej gry.

Chcesz mieć wyzwanie to zagraj w Atenę z włączonym bonusem dla komputera. Niedługo wydam do niej łatkę 0.18C gdzie AI będzie jeszcze bardziej dopieszczone.

[Edited by Merthen on Feb 01, 2010 at 09:18]



tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.