civ.org.pl forums [http://forums.civ.org.pl]
Civ3 - Modowanie [http://forums.civ.org.pl/viewboard.php?BoardID=110]
Mod - jedność albo śmierć [http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=8128]
[http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=8128#199488]

Francis of Aaagh 
Jun 11, 2010 at 19:04
Mod - jedność albo śmierć

Witam wszystkich!
Jestem w trakcie przygotowania modu, który jest modem absolutnym. Głównym zamysłem było umieszczenie 6 cywilizacji na względnie żyznych równinach i dać każdemu specjalny surowiec, z których 3 są potrzebne, by wybudować okręt pozwalający na przebycie do pięknej żyznej krainy mlekiem i miodem płynącej . Po dłuższym namyśle postanowiłem, że zmienie niemalże wszystko A więc:

-6 cywilizacji: Zammua, Quin Tui, Quin Wei, Nikhita, Lo Nu Kaskheda i Ankari (nie wliczając hordy barbarzyńców ) ze swoimi special unit, flagami, miastami itd.

-nowe drzewko technologii (bazowane trochę na tego z podbojów mezopotamii i średniowiecza, a trochę na zamyśle moda Grecji [który może w końcu zdołam skończyć ])

-budynków, cudów i rządów nowych może nie za wiele, ale są nowe

-jednostki, jednostki i jeszcze raz jednostki wzięte trochę z oryginalenj Cywilizacji, a trochę z Fanatyków

-będzie możliwość grania na losowej mapce lub na specjalnie przygotowanej do scenariusza

-historia tego wszystkiego, czyli duuuuużo wyobraźni

-nowe surowce

-z tego co mi dobrze wiadomo będzie to świetna gra pod PBM'y

i w ogóle trochę nowego

Niebawem materiały przedpremierowe

Nadano Państwu komunikat z Aaagh




tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.