civ.org.pl forums [http://forums.civ.org.pl]
Space 4X - Projekt gry - Strategia Kosmiczna 4x [http://forums.civ.org.pl/viewboard.php?BoardID=113]
Re: Planety [http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=8697]
[http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=8697#224573]

Merthen 
Dec 21, 2010 at 12:25
Re: Planety

To miało by sens jeżeli każda z klas miałby pewien (właściwy dla niej) przedział grawitacji, temperatury i promieniowania. Wtedy istnieje powiedzmy około 50 różnych klas, w każdej klasie są pewne różnice w wielkości i w grawitacji, temperaturze oraz promieniowaniu.
Przy tworzeniu rasy wybieramy klasę planety macierzystej. Po wybraniu pojawi się właściwy dla klasy przedział grawitacji, temperatury i promieniowania. Zależnie od tego ile pkt rasowych wydamy tym większą cześć przedziałów można ustalić jako warunki idealne.
Taka rasa może kolonizować każda planetę z swojej klasy ale tylko wtedy gdy te trzy parametry znajdują się w wybranym przedziale idealnym, koloniści nie maja ujemnych modyfikatorów. Czy większe odchyłki tym większe trudności.
Natomiast kolonizację innych klas rasa musi się nauczyć (choć można pomyśleć o możliwości wykupywania za punkty rasowe większej ilości klas).

Trzeba by było stworzyć siatkę powiązań miedzy klasami aby było wiadomo jak bardzo niebezpieczna jest dana klasy dla danej rasy (czym dalej na siatce dana klasa się znajduje od klasy macierzystej tym bardziej niebezpieczna)




tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.