civ.org.pl forums [http://forums.civ.org.pl]
Space 4X - Space Empires V - Multiplayer [http://forums.civ.org.pl/viewboard.php?BoardID=102]
Re: PBEM9 - Rasy [http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=18823]
[http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=18823#295940]

Noboto 
Dec 03, 2012 at 20:27
Re: PBEM9 - Rasy

chyba ten http://home.spaceempires.net/shipyards-details-101-10-Dark_Terran_Confederation.html

nazwa 132 flota G.M.Ż (genetycznie modyfikowani żołnierze)
rasa G.M.Ż v. 1.378b
typ żądów : chierarchia wojskowa
przywódca : Wywyższony Morgan Henry
atmosfera tlen
typ rock
będą to humanoidy
społeczeństwo raczej neutralne
_________________________________________________________
Misja 1.5390
Cele stworzenie placówki wojskowej na tyłach wroga
Przewidywany czas trwania misji 150-300 lat od momentu wystartowania
Wytyczne
Do tej misi wyhodowano specjalnych żołnierzy G.M.Ż v. 1.378b

Zakres szkolenia odpowiada podstawowemu szkoleniu żołnierskiemu oraz specjalistycznemu szkoleni z zakres wiedzy praktycznej kolonizacyjnej ,by żołnierze mogli stworzyć silną placówkę bojową która:
-będzie wydobywać surowce
-produkować statki do ataku na wytyczony cel
-prowadzić własne badania naukowe
-stworzyć silny wywiad który będzie mógł szpiegować główny cel misji
-nawiązać kontakt z potencjalnie spotkanymi obcymi rasami i przeciągnąć na stronę imperatora

Dowództwo nad tą misjom zostało przydzielone wywyższonemu Morganowi Henriemu

Ku chwale Imperatora Noboto

Wywyższony Karl Frans
__________________________________________________________

Dziennik Dowódcy
Wywyższony Morgan Henry

rok 2437 1 czerwca 22.35 Czasu Ziemskiego

+Włączyłem zegar misi i wydałem rozkaz do startu będziemy lecieć zaprogramowaną trasom, lot ma potrwać 89 lat, jeśli nie będzie żadnych problemów, w skład floty wchodzi pięć statków, każdy bierze ze sobą wszystko co nie zbędne do założenia samo wystarczalnej koloni oraz dodatkowo kapsuły do produkcji nowych żołnierzy G.M.Ż+

rok nie znany

+Zostaliśmy zakatowani przez flotę wroga na szczęście zniszczono tylko cztery statki, niestety wszystkie zegar wyzerowały się oraz straciliśmy wiele danych na temat technologi będziemy zmuszeni wszystko odkrywać od początku, postanowiłem że zegar misji zostanie włączony znowu po dotarciu na pierwszą planet zdatną do zamieszkania+

+Udało się dolecieliśmy do odpowiedniej planety niestety musieliśmy usunąć z niej piratów i statek rozbił się o powierzchnie planety, uruchomiłem zegar misji, statek już nie odleci postanowiłem go przerobić go na naszą bazę ta misja może się udać niech, Imperator ma nas w swojej opiece!+
____________________________________________________________

Opis Biologiczny G.M.Ż v. 1.738b

G.M.Ż genetycznie modyfikowani żołnierze, a dokładniej klony najlepszych żołnierzy rasy ludzkiej któzi zostali zmodyfikowani genetycznie, w zakres zmian genetycznych wychodzi:
-Zwiększenie wytrzymałości szkieletu
-Zmniejszeni podatności na ból
-dodanie gruczołu produkującego adrenalinę która specjalnym przewodem jest wprowadzona do prawej komory serca
-zmiany w mózgu obejmujące zmodyfikowanie ośrodka strachu, kordy naci i ruchu
-przyspieszenie okresu dojrzewania do pięciu lat
Wady genetyczne:
-czas życia to od 35-50 lat, około pięciu ostatnich lat życia klona to intensywne starzenie się
-krwotoki wewnętrzne i zewnętrzne zawłaszcz po długich bitwach
-podatność na mutacje i nowotwory
-bez płodność ( chociaż to raczej jest bez znaczenia)

[Edited by Noboto on Dec 05, 2012 at 16:15]




tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.