civ.org.pl forums [http://forums.civ.org.pl]
Wojny Narodów [http://forums.civ.org.pl/viewboard.php?BoardID=227]
Wojny Narodów - zasady i wyniki [http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=21244]
[http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=21244#314655]

Fred 
Dec 02, 2013 at 10:02
Wojny Narodów - zasady i wyniki

Koncepcja Turnieju

- w Turnieju bierze udział 26 graczy (wymaga to lekkiej modyfikacji w grupach, żeby wszystko grało);
- gracze zostaną podzieleni na podstawie rankingu ELO na cztery koszyki;
- pierwszych 8 graczy jest rozstawionych;
- w 1 rundzie jest 8 grup;
- awanse wg propozycji zaprezentowanej przez kasztelana_mirmila, z tym że po każdej rundzie zawodnicy będą rozlosowywani do poszczególnych grup, a nie przydzielani "z góry";
- na zakończenie turnieju każdy zawodni będzie sklasyfikowany na konkretnej pozycji;
- jeżeli gracz w jakiejkolwiek rundzie nie rozegra żadnego meczu,zostaje wykluczony z dalszych rozgrywek;
- w Turnieju gramy 12 nacjami, wyłonionymi w drodze typowania, po trzy nacje na rundę; Nację do danego meczu wybieramy w taki sposób, iż gracz lepszy (czyt. wyżej rozstawiony) jako pierwszy odrzuca jedną z puli 3 dostępnych nacji dla danej rundy, po nim gracz słabszy (czyt. niżej rozstawiony) odrzuca drugą; może się zdarzyć tak, że w jednej rundzie wszystkie mecze gracz rozegra jedną nacją;
- kolejność w grupie: liczba zwycięstw, bezpośrednie spotkanie, najniższa suma tur z rozegranych pojedynków; tury z wygranych pojedynków zapisujemy na "+" a z przegranych na "-"
- przy walkowerze liczba tur zapisana dla każdego z graczy to "0";
- dwaj ci sami gracze, nie mogą spotkać się w dwóch bezpośrednio następujących po sobie rundach (nie dotyczy rundy 4);
- przy zgłaszaniu wyników należy określić zwycięzcę i przegranego oraz ilość tur przy zakończeniu gry (najlepiej zachować sobie screena). Wynik zgłasza przegrany jak najszybciej. Wygrany potwierdza wynik;
- 1 runda trwa do 5 stycznia ze względu na święta;
- kwestie sporne rozstrzygam ja przy współpracy z moderatorem, po wysłuchaniu obu stron konfliktu;


Ustawienia

- mapy: dowolna, w razie konfliktu graczy - Oval Skirmish;
- wielkość mapy: miniaturowa;
- rezolucję jako pierwszy wybiera gospodarz Kongresu;
- hostem jest gracz wyżej rozstawiony na początku turnieju i on rusza się jako drugi;
- bez stopera;
- Barbarzyńcy i ruiny - tak;
- AI - nie;
- poziom gry - Imperator;
- 4 CS'y;
- tryb: dowolny, w razie konfliktu graczy - hybrydowy;
- prędkość gry: szybka;
- możliwość po jednym restarcie dla każdego z graczy (tylko w 1 turze) i ewentualny dodatkowy restart w przypadku odległości pomiędzy graczami mniejszej niż 10 heksów;
- gramy bez Eldorado, Fontanny Młodości i Kilimandżaro (w tym wypadku również restart);
- zakaz zabierania robotników CS'om przed 30 turą, a wojna z nimi co najmniej 10 tur;


Zastrzegam możliwość wprowadzania koniecznych zmian w regulaminie.

W rundzie 1 grają: Austria, Niemcy, Japonia.
W rundzie 2 grają: Kartagina, Hiszpania, Aztekowie.
W rundzie 3 grają: Brazylia, Arabia, Hunowie.
W rundzie 4 grają: Chiny, Polska i Szoszoni.



Poniżej wynik losowania grup. Miejsce w tabeli odzwierciedla nr koszyka.
Po prawej stronie tabeli widnieje nazwa grupy, ukazująca od razu jej poziom (lewy górny róg). Na początku wszystkie grupy mają ten sam poziom określony mianem "Settler"




[Edited by Fred on Feb 18, 2014 at 09:35]




tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.