civ.org.pl forums [http://forums.civ.org.pl]
Civ6 - Ogólne [http://forums.civ.org.pl/viewboard.php?BoardID=258]
Re: Może dział: MODOWANIE ? [http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=23141]
[http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=23141#334996]

Zerd 
Apr 24, 2017 at 08:37
Re: Może dział: MODOWANIE ?

Aby działał WorldBuilder niezbędna jest edycja pliku AppOption.txt tak jak w pierwszym poście. Jest też podana instrukcja postępowania jeśli w ten sposób nie zadziała. Chodzi o odpalenie FireTuner, który uruchamiamy przed grą. Możliwe, że wszystko jest łatwiej uruchomić gdy gra i narzędzia znajdują się w jednym katalogu. Ja mam wszystko na dysku C: ale to ma swoje wady bo jeśli są poprawki do gry to muszę uruchamiać steam jako administrator, żeby się pobrały. Podobna porada jest w opisie moda, że wszystko musi być na jednym dysku twardym/partycji.
Jeszcze dodam, że jeśli wszystko uda się wreszcie uruchomić to nową mapę tworzymy na podstawie szablonu, gdzie dwie ostatnie to may typu kula ziemska, gdzie świat można opłynąć, są to:
- Bordered NR Continents: a continents type map but with no resources, goody huts, or circumnavigation
- Bordered NR NF Continents: a continents type map but with no resources, goody huts, features, cliffs, or circumnavigation




tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.