civ.org.pl forums [http://forums.civ.org.pl]![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Kex Jul 06, 2020 at 10:45 |
![]()
Zawsze rozdzielne zwiady miewam tylko w wersji myśliwcowej, ale tam inaczej się nie da. Sam sensor to przecież 250t, a myśliwiec musi zmieścić się w 500t. Z tym, że takie myśliwce używam tylko do systemów z zabudowanymi punktami skoków. Na późniejsze badanie pasów asteroidów na przykład, nadają się świetnie.Na pierwszą linię zdecydowanie preferuję coś samodzielnego, a więc koniecznie z Jump Engine, ekonomicznym silnikiem i długim okresem bezproblemowego działania. W tamtym wątku, o którym wspominałem, ktoś sugerował by rozdzielać, bo jeden sensor się nudzi, więc lepiej zbudować 2 oddzielne statki. W poprzedniej grze ten obu-sensorowy okręt miał u mnie ok. 3kt, więc pozbawienie go jednego sensora i zbudowanie dwóch takich okrętów wcale nie wydaje mi się takie ekonomiczniejsze. Fakt, że w teorii takie dwa mniej więcej 2 razy szybciej są w stanie przebadać dany układ. Tyle że ... mi ta szybkość wcale tak bardzo nie jest potrzebna. A gdy się weźmie pod uwagę, że trafiają się różne systemy - raz puste, raz z masą ciał do przebadania, nawet razem wysłane jedno-sensorowe i tak się rozjadą. Pilnowanie tego będzie wymagało trochę więcej zachodu. W każdym razie ... w planach na tę grę mam zwiad jedno-sensorowy (pozbędę się tylko tego myśliwca, bo za długo się później szuka wolnego w rejonie), to zobaczę, jak to mi przypadnie do gustu. |
|
tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam) |
The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców. |