civ.org.pl forums [http://forums.civ.org.pl]
Civ3 - Modowanie [http://forums.civ.org.pl/viewboard.php?BoardID=110]
Re: Rhye's of Civilization Expansion Pack [http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=3269]
[http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=3269#60444]

Laska 
Jan 04, 2005 at 01:07
Re: Rhye's of Civilization Expansion Pack

Niestety nie masz racji drogi Vashpanie i to w kilku kwestiach, po pierwsze ja faktycznie zadalem pytanie dotyczace strategii w trakcie gry a nie o zdanie wyrazajace badz nie aprobate dla gry. Jesli nie lubisz bo jak mowisz nie pociagaja Cie udziwnienia i zmiany w grze bo trzeba sie ich uczyc to bardzo mi przykro
Dla rozwiania twoich watpliwosci to jest Expansion Pack i o niego pytalem bo sam Mod jest nieco inna sprawa. Wydaje mi sie ze mylisz tez kika rzeczy. DyP oraz "Rise and Rule" Modification (MOD) Pack, ktory swoja droga zostal w ostatnim PC Gamerze Angielskim Modem roku, sa Modami jak opisales "dobudowywujacymi" kolejne jednostki i wynlazki i owszem powiekszajacymi gre o jakies 130MB. Jednakze Rhy`s Civilization i Expansion Pack (ostatnia wersja to 1.22) nie tyle na celu maja rozbudowe ilosci jednostek co wprowadzenie balansu swiata Ziemi, w grze otrzymujemy mozliwosc gry na mapie 170X170 z udzialem...31 cywilizacji, co juz samo w sobie zmienia oblicze gry, wyobrazacje sobie jak skomplikowane i trudne staja sie stosunki zagraniczne siec przymierzy i wojny swiatowe?! Co warto wspomniec calosc napiasna zostala dosc sprawnie co daje zaledwie kilkanscie sekund na ruch 31 cywilizacji na pozionie ery przemyslu!. Mimo ze zalozeniem gry jest mapa ziemi dostajemy tez mozliwosc randomizacji mapy. Kazda nowa cywilizacja posiada wlasne specjalne jednostki oraz pewne udogodnienia wynalazcze. I teraz przejde do sedna, jakkolwiek oryginalnie Mod byl odpowiedzia na opisywane przez Vashpana DyP czy RaR zmieniajace bardziej gre na kozysc "realnosci ziemskiego" scenariusza tak Expansion Pack na niego dodaje zarowno jednostki i wynalazki (nie tak wiele jak by sie wydawalo) powstaje zagadnienie RELIGII, potraktowane w oryginalnej Cywilizacji po macoszemu, mamy tez nieco pozmieniane drzewo naukowe zamieniajace kilka rzeczy. Ze zman dotyczacych jednostek wrecz rewolucyjna dla mnie jest zmiana Lucznika na jednostke Defensywna, jaka byl w istocie. Najwieksze jednak dokonanie to zmiana systemu surowcow. Teraz posiadanie technologii nie implikuje odkrycia surowca jesli jest to niehistoryczne czyli Ameryka nie maja Koni ale w okolicy XVII pojawia sie ow to na mapie wprost w rece bedacych tam juz Hiszpanow czy dla ewentualnego osadnictwa Amerykanskiego/Angielskiego. Dla zainteresowanych Mod mozna znalesc na : http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=77848
Ponadto zmienia sie poziom gry jest ona znacznie trudniejsza. Nie zmienia to co powyzsze ze gra nie uniknela kilku bledow. Nie jestem tez zwolennikiem kolorystyki.
Pozdrawiam Noworocznie i mam nadzieje na Civ IV, ktora powali nas na kolana w tym roku




tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.