civ.org.pl forums [http://forums.civ.org.pl]
SMAC - Games in Progress / Gry w toku [http://forums.civ.org.pl/viewboard.php?BoardID=2]
Re: Wodnik - Gra Dziedziczenia [http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=4399]
[http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=4399#94677]

LoD 
Oct 23, 2005 at 16:41
Re: Wodnik - Gra Dziedziczenia

-------
2131
-------
Zmienilem produkcje w Safe Haven (Colony Pod) i Port Svensgaard (Rec Commons).
Dookola tych dwoch baz jest zaledwie 10 pol, ktore mozna terraformowac, wiec przy obecnym wzroscie wystarczy tyle sea formerow ile jest. Zmienilem takze produkcje w Crow's Nest na lodke z synthmetal - trzeba wylapac wszystkie pody, zanim zrobia to inni.

Synth Garrison z Crow's Nest spotyka robale. Rozwalone, + 10 EC.
Artefakt laduje w Port Svensgaard (baza bardziej "centralna". Transport czeka na CP w Safe Haven.

-------
2132
-------
Gajanie rozwalaja Fungal Tower na poludniu.
Synth z Crow's nie moze przejsc przez Grzybnie.
Formerzy z Crow's buduja Sensor Array

-------
2133
-------
Synth z Crow's napotyka Spore Launcher. Po prostu radocha. Nie atakuje, bo nasz oddzial ma tylko 60% zdrowia.

Przyspieszam CP w Safe Heaven.

-------
2134
-------
Safe Haven konczy CP (-> Rec Commons) a Crow's Nest lodke (-> Sea CP).

-------
2135
-------
Nic wartego uwagi.

-------
2136
-------
CP pod laduje na (63,61), tak, jak zalecal moj poprzednik. Coastal otwiera pod na grzybie i znajduje farmy wodne. Przyspieszam Synth w Skull Crossroads (2 ec). Port Svensgaard buduje Rec Commons - w sama pore.

-------
2137
-------
UoP buduje HGP. Nowa baza - Sailor's Warning.

-------
2138
-------
Problem. Gaian'ie zglaszaja sie i chca Doc Flex. Widze, ze sa Ambivalent, wiec jesli im nie dam, to wycofaja Pakt. Za duze ryzyko utraty dzungli - daje tech'a. Przy okazji przekazuja czesc swojej mapy - czy mi sie wydaje czy na tym swiecie jest strasznie duzo dzungli?

Przyspieszam CP w Deadman's Tavern (12 ec).

-------
2139
-------
Odkrywamy Ind Econ. Nastepne Ind Automation. Dlaczego? Raz, poniewaz AI bardzo nie lubi nim handlowac, dwa, poniewaz otwiera nam droge do Doc: Initiative.
Od 3 tur zaden Synth Garrison nie moze wejsc na poda kolo Skull Crosroads ;p. Deadman Tavern konczy CP -> Formers.

-------
2140
-------
Lodka odkrywa pod z 75 ec. Kontaktuje sie z Rose, za 15 ec daje commlink do Morgana. Chce pakt, ale odmawiam. Morgan chce commlink do Deidre za 20 ec, daje.
Dosyc duza wymiana tech'ow, ale zatrzymuje sie na Doc Flex. Traktat.
To, co mogl mi dac Morgan (Biogenetics), wymieniam u Deidre za Gene Splcing. Zmieniam produkcje w Deadman's Tavern na Rec Tanks. Lodka dostaje Trance.

Znowu pod kolo Skull Crossroads pozostaje nieotwarty, tym razem przez 3 jednostki...



Raport dekady:
----------
6 baz
Posiadamy 12 technologii
10 lab punktow na ture. Technologia co 23 tury, Industrial Automation za 21 tur.
Przychod 5 EC na ture.

Flota:
---
1 Transport Foil
2 morskie terraformery
(1)-2t-4 Foil

Ladowe (oprocz garnizonow) :
2 terraformery
1 1-2-1

Pozostaje otwarta sprawa nastepnej bazy na poludniu - proponuje (62,48). Jest to troche ryzykowne, poniewaz Gajanie moge byc szybsi, trzeba oczyscic grzybnie (dlatego z CP plynie na transporcie Former), a lodka nie moze sie ruszyc z miejsca (ze wzgledu na ryzyko napotkania wyspy). Za to jesli sie uda, uzyskamy niezly kawalek dzungli.




tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.