civ.org.pl forums [http://forums.civ.org.pl]
SMAC - Games in Progress / Gry w toku [http://forums.civ.org.pl/viewboard.php?BoardID=2]
Re: Wodnik - Gra Dziedziczenia [http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=4399]
[http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=4399#95256]

LoD 
Oct 30, 2005 at 12:36
Re: Wodnik - Gra Dziedziczenia

Mam takie jedno pytanie - skoro ciagniemy tyle kasy, to po co oszczedzamy na garnizonach? Tym bardziej, ze Deidre nas chyba za bardzo nie lubi, a bazy budujemy glownie na zachodzie.

2151

Deadman Tavern koncza Formery -> Rec Commons. Skull Crossroads konczy Rec Commons -> Colony Pod. Freshwater Springs konczy Rec Tanks -> CP. Provision Point konczy Trancera -> Rec Commons.

2152

Przyspieszony Colony Pod w Skull Crossroads. Jest ryzyko, ze Deidre zajmie nam tam kawalek terenu.

2153

Safe Haven buduje Colony Pod -> Network Node. Skull Crosroads konczy CP -> Crawler. Synth Garrison odkrywa Poda na poludniu, commlink do Zakharova.
Czas na dyplomacje. Najpierw do Morgana - daje nam w prezencie Environmental Economics.
Teraz Zak. Sprzedaj mi za 20 ec commlink do Yang'a. Wymiany:
-Centauri Ecology za Optical Computers.
-Ind Auto za Applied Physics.
-Gene Splicing za Doc: Loyalty.
-Polymorphic Software za Ecological Engineering.
Nie chce traktatu.
Teraz z powrotem do Roze, daje jej za 30 ec commlink do Zaka. Gadam z Yangiem, ale nie jest nastawiony pokojowo .
Upgraduje Garrison na Trance Garrison za 40 ec, poniewaz natknelismy sie na robale przy 1/3 ruchu na poludniu, siedzac na grzybni.

2154

Zalozona dlugo omawiana baza - Grasshome. Deidre zglasza sie do nas. Sprzedajemy jej commlink do Zaka, ale i tak odwoluje z nami pakt. Ups! Mialem racje z tymi nieoszczedzaniem na garnizonach.
Synth na poludniu uwieziony miedzy MW a Spore Launcherem.

2155

Yang wypowiada nam wojne, po tym jak nie daje mu daniny. W Provision Pont bunty dronow, przyspieszam Rec Commons.

2156
MW rozwalaja Synth'a na poludniu. Nowa baza na [67,71] - Merchanman Run.
Daje Morganowi commlink do Zaka.

2157

Wlasciwie nic ciekawego, oprocz dotarcia Transport Foila z dwoma CP na zachodnia wyspe.
Gajanie buduje Planetary T S.

2158
Merchantman Run przyspiesza Per Defense, bo zblizaja sie robale. Jeden CP laduje na zachodzie.

2159

Merchantman Run konczy PD -> Rec Commons. Skull Crossroads konczy Crawlera -> Tree Farm. Na [39,73] zalozono baze Plunder Cache. W Grasshome przyspieszony Trance Garrison.

2160
Uniwerek konczy CDF, proboje sie z nim wymienic, ale nie chca porozmawiac. Z Roze wymieniam IA na Nonlinear Mathematics. Gajanie maja Cent. Empathy, ale nie chca sie wymienic.
Baza na [43,56] - Red Sky.

Jesli chodzi o eksporacje, proponuje zainteresowaniem sie (57,45), wyspa na polnoc od naszych dwoch pierwszych baz, oraz Zachodnim kontynentem.
Wydaje mi sie, ze dobrym pomyslem byloby uzyskanie Cent. Empathy i zmiana na Green, zeby zalagodzic stosunki z Deidre. W najgorszej sytuacji najlepiej bedzie wziasc od niej kolejna pozyczke - o ile wiem, kompy raczej nie atakuja gracza jesli on cos im wisi.

Proponuje zalatwic Deidre "po amerykansku" - dochodzimy do Cent. Empathy, budujemy w tym czasie jakies 10 lazikow (ok. 6 z polnocy, 4 z poludnia, po jednym empatycznym z kazdej strony), prowokujemy wojne, przechodzimy na Green, zajmujemy pare miast i wymuszamy poddanie sie. Co Ty na to?

Bilans tury innym razem.

[Edited by LoD on Oct 31, 2005 at 09:09]




tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.