civ.org.pl forums [http://forums.civ.org.pl]
SMAC - Games in Progress / Gry w toku [http://forums.civ.org.pl/viewboard.php?BoardID=2]
Re: Wodnik - Gra Dziedziczenia [http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=4399]
[http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=4399#95600]

mart7x5 
Nov 03, 2005 at 03:12
Re: Wodnik - Gra Dziedziczenia

Tymczasem robie troche nowych projektow jednostek. Z mysla o ataku na Gajan mozliwym w przyszlosci:

T-51
Gattling czolg (lazik) slabo opancerzony, ale mobilny 5-1-2.
Drogi, bo 4 rzedy (prototyp 6 rzedow)
Jednakze prototypowalbym najpierw piechote, bo kosztuje tylko 3 rzedy.

No i musimy zrobic prototyp lazika tez (chassis - speeder)
Najlepiej jakis tani, tez 3 albo 4 rzedy.
Chociaz moze nie, wlasnie sprawdzilem -
defensive 1-2t-2 pokazuje -prototype complete. Cos musialem praegapic.

Do atakowania baz jednak lepsza jest piechota.
Mysle, ze dobrym planem byloby zaczekac na Doctrine Initiative i zrobienie zarowno Marines jak i szybszego transportera:

Marines, 5~-1-1
transport (4 cargo) -1-5

I tutaj przychodzi mi od razu na mysl, ze musimy miec Maritime Control Center (MCC). Nie tylko ten projekt jes wazny ze wzgledu na korzysci w budowie statkow (+2 morale z Naval yard), ale i +2 punkty ruchu na morzu!
Poza tym jako Piraci to punkt honoru zeby miec ten Projekt.
Zaczne budowac crawlery na ten cel.
MCC kosztuje 270 obecnie (30rzedow)
Crawler 27 (3 rzedy) wiec potrzebujemy 10 crawlerow.
Nasze 2 transport fois moga dowiezc kilka crawlerow z innych baz. Doc Initiative bedzie gotowe za 11 tur, a moze wczesniej. Uzywajac 10 crawlerow mozna w tej samej turze zrobic tzw. Instabuild.
Pomoze to w ofensywie, gdyz +2 punkty ruchu dal transportowcow:
z +5 do +7 to duzy skok. Ataki z morza beda bardziej latwe wtedy.




tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.