civ.org.pl forums [http://forums.civ.org.pl]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Chris Feb 28, 2017 at 12:29 |
![]()
Cześć |
|
|
Kex Mar 03, 2017 at 19:19 |
![]()
Zajrzałem na stronę gry i muszę przyznać,że zamieszczone tam informacje są dość lakoniczne. Chętnie poznałbym lepiej,jak rozwiązane są tam różne elementy gry np. sposób rozwoju nauki, kolonizacji, projektowania okrętów itp. Byłaby opcja,by jakoś przybliżyć zastosowane rozwiązania? Oczywiście o ile nie będzie to za czasochłonne. |
|
|
Chris Mar 07, 2017 at 07:49 |
![]()
Słuszna uwaga, dodałem manual na stronie: http://www.silverlemurgames.com/stellarmonarch/manual/ czy coś takiego miałeś na myśli? |
|
|
Kex Mar 08, 2017 at 18:03 |
![]()
To już zdecydowanie lepiej,choć jak dla mnie wciąż nie dość. Nie będę jednak męczył kolejnymi życzeniami,bo widziałem,że jest na youtubie mała seria filmików z gry,więc tam sobie w wolnej chwili zobaczę,co i jak i ewentualnie wtedy będę miał kolejne pytania. |
|
|
PAwleus Jan 13, 2021 at 08:32 |
![]()
Przypomniałem sobie, że miałem podzielić się wrażeniami z SM. Gdy to obiecywałem, zapomniałem, że już kiedyś zacząłem grać i coś o tym mógłbym już powiedzieć. Teraz pierwszym zaskoczeniem było, że mam ją już zainstalowaną, a nawet kiedyś dokupiłem dodatek. Jak tylko uruchomiłem, przypomniałem sobie, dlaczego nie zagrałem wtedy na tyle długo, żeby wyrobić sobie zdanie i nie zapomnieć do reszty o takiej próbie: gra, mam nadzieję że tylko u mnie, odrzuca od siebie tym, że, gdy tylko się ją uruchomi, wiatrak w laptopie wchodzi na najwyższe obroty i tak już pozostaje aż do wyłączenia gry - nie przestaje nawet po zminimalizowaniu. Nie przypominam sobie, żebym zaobserwował taki efekt w jakiejkolwiek grze, a na pewno jest to pierwsza gra w jaką grałem, przy której zakładałem słuchawki nie dlatego, aby delektować się dźwiękiem z gry, ale aby chronić słuch (tak, mój laptop może być dość głośny) - np. do Stellaris zakładam słuchawki tylko czasem, aby posłuchać sobie muzyki w lepszej jakości niż przez laptopowe głośniczki, a przy Elite Dangerous słuchawki mam zawieszone na szyi i nie obejmują uszu. W Stellaris bywają momenty, że wiatrak mi przyspiesza, ale nigdy do tego stopnia, co w SM już od razu i po zminimalizowaniu Stellaris, mogę korzystać z kompa tak, jakby w ogóle gra nie była uruchomiona - zdarzało się, że miałem ją uruchomioną przez wiele tygodni, co jest dla mnie nie do pomyślenia w SM. To dla mnie tak ogromny minus, że wtedy przy pierwszej próbie zobaczyłem tylko jak gra wygląda na pierwszy rzut oka i tymczasowo dałem sobie z nią spokój w nadziei, że z jakąś następną łatką zostanie to poprawione - niestety nie zostało i już pewnie nie zostanie, gdy trwają, prawdopodobnie zaawansowane, prace nad Stellar Monarch 2. |
|
|
Kex Jan 14, 2021 at 18:07 |
![]() Oj, po takiej recenzji, to za tę grę totalnie nie chce mi się brać. Swoją drogą to ciekawe, że pierwsze podejście tak skaszanili, a chcą robić drugie - jak dla mnie to nie zasługują na kredyt zaufania. Mimo wszystko dzięki za opinię, zawsze miło się czyta. |
|
|
PAwleus Jan 15, 2021 at 07:46 |
![]()
Nie skreślałbym jeszcze SM2 - może odniosłeś z mojego posta, któremu daleko do recenzji, błędne wrażenie, ale uważam SM za przyzwoitą grę. Napisałem przecież, że w czasach posuchy na Space4X spędziłbym z nią więcej czasu, a tak nie stałoby się, gdyby gra była zła. Pod względem programistycznym jest nawet bardzo dobra - to wielka rzadkość żebym nie mógł znaleźć bugów, a problem z wyjącym wiatrakiem i brak uwalniania większej części zasobów przy zminimalizowaniu gry mogą być związane z moim sprzętem, bo nie widziałem, żeby inni się na to żalili. To nie jest tak jak ze Stardrive, że Autor porzuca grę w bardzo zabugowanym stanie. Gra nie jest tylko wystarczająco dobrze przemyślana pod względem koncepcyjnym i Autor sam to przyznaje (dlatego robi SM2, a nie rozwija już SM), np. w przypadku automatycznych flot, które dodał już po wydaniu gry na prośbę graczy, bo gdy projektował grę, to przestraszył się, że jest to zbyt ambitne zadanie. W SM2 obiecuje że są one integralną częścią projektu i, z tego co zrozumiałem, gracz w ogóle nie będzie mógł ręcznie nimi sterować, co wstępnie uważam za pozytyw i ciekawy jestem szczegółów implementacji. |
|
tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam) |
The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców. |