civ.org.pl forums [http://forums.civ.org.pl]
SMAC - Games in Progress / Gry w toku [http://forums.civ.org.pl/viewboard.php?BoardID=2]
alien crossfire [http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=2847]

modrzef 
Sept 03, 2004 at 17:57
alien crossfire

to watek dla nowej gry pbem.

nazwa watka i samej gry chyba jest jsna - ja na pewno po raz pierwszy bede mogl zagrac w smax pbem tak, jak to jest w samej grze zalozone - z pytaniem, czy ludzkosc bedzie umiala sie zjednoczyc przeciwko obcym

grajacy:

LarryN - cybernetic - larryn(malpa)civ.org.pl
Sebed - nautilius - sebed(malpa)poczta.onet.pl
Walek - drones - alewalek(malpa)wp.pl
Kras - angels - mejla nie znam
modrzef - cultist - modrzef(malpa)modrzef.art.pl


milej gry
pierwsza tura poszla do LarryN'a


Jan Kras 
Sept 04, 2004 at 14:00
Re: alien crossfire

kras(anarchia)rozbrat(i kropka!)org


Walek 
Sept 04, 2004 at 23:28
Re: alien crossfire

Watek juz zalozony i gra poszla wiec musztarfda po obiedzie. Ale nie rozumiem czemu kto sie lubuje w tym by frakcje komputerowe byly. Ja gdyby sie dalo zawsze bym byl za tym by je wylaczyc. Jak chcem z kompem pograc to odpalam smaxa i gram zkompem i gre w dzien koncze a nie w kilka miesiecy. A z obcymi to jest takis ztynks ze kiedys mialem niezle rozwinieta frakcje i w 2150 roku jak mnie zaatakowali t przegralme gre na Mp choc mialem duzo lepsza sytuacje od partnera bo mnie poprostu zjechali nic nie moglem zrobic nie nadazlem sie bronic. A przy ukladzie 5 graczy 2 obcych wspolczuje tym 2 co na obcych trafia i obym to nie byl ja.


modrzef 
Sept 05, 2004 at 00:45
Re: alien crossfire

Walek..

no ale wlasnie o tym jest ta gra - ze laduja obcy, ktorzy sa od nas silniejsi, ktorzy technologie przez nas poznawane juz poznali wczesniej, teraz tylko ich ucz sie na nowo, ktorych pokonac bedziemy mogli, jesli sobie wzajemnie bedziemy pomagac..

w drugiej grze, zeby miec dobry przyklad, kolo roku 50 bedziemy mieli po 10 miast.. niektorzy wiecej..
wojna wtedy nie trwa 2-3 tury, tylko troche dluzej..

ale jak ktos trafi tak, ze mu zajma jego pierwsza baze, czy jak bedzie mial dopiero 2, no to przeciez mozemy w ostatecznosci jeszcze raz zalozyc gre..
chyba sie nikt nie obrazi


modrzef 
Sept 05, 2004 at 00:46
Re: alien crossfire

ale na razie ciekawi mnie fakt czy ta gra w ogole ruszyla.. bo niby wszyscy byli tak chetni, ale tura chyba stoi


Walek 
Sept 05, 2004 at 11:51
Re: alien crossfire

Laryn spi


Sebed 
Sept 05, 2004 at 12:59
Re: alien crossfire

Ja mysle ze bedzie dobrze - ogolnie komp to cienias, wiec dobrze ze gra frakcjami silniejszymi, pamietajcie ze obcy sa w stanie wiecznej vendetty wiec moze zdazyc sie tak ze sami sie pozazynaja, chociaz jest szansa ze ktos im stanie na placu boju... ale mysle ze to tylko na korzysc naszej gry... obcych trzeba sie bac

PS
Tura trafila do Larrego na weekned wiec dajmy mu czas.


modrzef 
Sept 05, 2004 at 14:53
Re: alien crossfire

spoko.. poczekamy, sam przetrzymywalem czasami tury dlugo :/

a moze jeszcze jedna gre rownolegle?:>
bo co to jest nawet jedna tura na dzien.. :P

[Edited by modrzef on Sept 05, 2004 at 14:53]


Sebed 
Sept 05, 2004 at 15:28
Re: alien crossfire

Quote:
modrzef wrote:
a moze jeszcze jedna gre rownolegle?:>
bo co to jest nawet jedna tura na dzien.. :P


ja narazie pass...

Walek 
Sept 05, 2004 at 17:05
Re: alien crossfire

ja chetnie i jeszcze mam 2-go chetnego nazywa sie Alexx podam mu linka zeby sie odezwal.

[Edited by Walek on Sept 05, 2004 at 21:37]


LarryN 
Sept 06, 2004 at 11:22
Re: alien crossfire

Poszło do Sebeda.


Sebed 
Sept 06, 2004 at 12:01
Re: alien crossfire

Ojj... niedobrze...
Gorszego ladawania nie moglem w najgorszych koszmarach sobie wysnic...
Nie ma to jak wyladowac na glebokosci 2844 - w obrebie stolicy tylko jeden kwadrat produkuje cos wiecej niz jedno jablko... ech...


Walek 
Sept 06, 2004 at 14:50
Re: alien crossfire

2101 do Krasa

[Edited by Walek on Sept 06, 2004 at 17:06]


modrzef 
Sept 06, 2004 at 18:14
Re: alien crossfire

sebed.. wlasnie to jest dla mnie niesamowicie zastanawiajace..
ze jak iles razy zaczynalem piratami, to albo mieli ladowanie perfekcyjne, z nawet 3 surowcami specjalnymi, albo wlasnie takie denne totalnie..
posredniego nigdy


Jan Kras 
Sept 06, 2004 at 20:28
Re: alien crossfire

jeszcze raz kras(malpa)rozbrat.org


Jan Kras 
Sept 07, 2004 at 22:49
Re: alien crossfire

Jutro jade do Poznania na kilka dni, a nadal nie mam tury...


Walek 
Sept 08, 2004 at 12:38
Re: alien crossfire

to zrob cos z tym swoim adresem juz 2 razy Ci wyslalem


Jan Kras 
Sept 10, 2004 at 16:51
Re: alien crossfire

wrrr... to sprobuj na kras<bla>ava.net.pl


modrzef 
Sept 10, 2004 at 17:08
Re: alien crossfire

kras - a mozesz walkowi tez to na maila napisac? bo mnie sie juz nudzi wysylanie maili do ludzi, ze do kogos innego tura nie dotarla..


Walek 
Sept 10, 2004 at 21:24
Re: alien crossfire

Poszlo 4 raz potwierdz ze dostales Kras


modrzef 
Sept 11, 2004 at 12:26
Re: alien crossfire

musial dostac, skoro poszlo dalej
uf
koniec pierwszej tury
u LarryNa


Jan Kras 
Sept 11, 2004 at 13:24
Re: alien crossfire

Problem polegal na tym, ze uznalem maile od Walka za zawirusowany spam i go systematycznie usuwalem :P


LarryN 
Sept 12, 2004 at 16:04
Re: alien crossfire

2 tura rozpoczęta.


Sebed 
Sept 12, 2004 at 17:41
Re: alien crossfire

poszlo do Walka


Walek 
Sept 12, 2004 at 22:08
Re: alien crossfire

2102 do Krasa


modrzef 
Sept 13, 2004 at 23:07
Re: alien crossfire

LarryN


LarryN 
Sept 14, 2004 at 20:09
Re: alien crossfire

Poszło dalej.
Moge mieć małe lagi, bo konferencja i zdrowie jakieś słabsze....


Sebed 
Sept 14, 2004 at 20:25
Re: alien crossfire

poszlo dalej.


Walek 
Sept 14, 2004 at 22:18
Re: alien crossfire

2103 do Krasa


LarryN 
Sept 16, 2004 at 15:17
Re: alien crossfire

Poszło dalej,


Sebed 
Sept 16, 2004 at 17:34
Re: alien crossfire

u Zyrekta


Walek 
Sept 16, 2004 at 21:26
Re: alien crossfire

I znowu Ci sie pomylily chyba u Walka


Walek 
Sept 16, 2004 at 21:28
Re: alien crossfire

2104 do Krasa


modrzef 
Sept 21, 2004 at 00:49
Re: alien crossfire

w przeciagu tego tygodnia (do 27) moge miec problemy z rozegraniem tury...
nie bede w swoim mieszkaniu mieszkal, itd.. nie wiem jakie beda mozliwosci


modrzef 
Sept 27, 2004 at 16:20
Re: alien crossfire

wrocilem
sory
poszlo do LarryNa


Sebed 
Sept 28, 2004 at 14:49
Re: alien crossfire

poszlo dalej...


Walek 
Sept 29, 2004 at 22:05
Re: alien crossfire

2105 do Krasa


Jan Kras 
Oct 06, 2004 at 11:36
Re: alien crossfire

Cos drgnelo.


modrzef 
Oct 06, 2004 at 20:47
Re: alien crossfire

poszlo dalej


LarryN 
Oct 07, 2004 at 12:46
Re: alien crossfire

Jestem w Pradze. Jezeli siec bedzie na tyle drozna, zebym mogl odpalic SMACa zdalnie z Wrocka, to pojdzie dalej, jezeli nie to dopiero pn.


Walek 
Oct 11, 2004 at 15:45
Re: alien crossfire

2106 do Krasa


modrzef 
Oct 12, 2004 at 20:48
Re: alien crossfire

do LarryegoN


LarryN 
Oct 14, 2004 at 16:34
Re: alien crossfire

Sebed dostałeś, bo ja zaczyna już nie wiedzieć co i kiedy komu posłałem.


LarryN 
Oct 14, 2004 at 17:54
Re: alien crossfire

Posłałem delej.


Sebed 
Oct 14, 2004 at 18:05
Re: alien crossfire

dostalem dzisiaj i poszlo do Walka


Walek 
Oct 15, 2004 at 12:27
Re: alien crossfire

2107 do Krasa


LarryN 
Oct 20, 2004 at 10:48
Re: alien crossfire

Kurczę co jest? Coś się Krasowi stało?


LarryN 
Oct 21, 2004 at 14:14
Re: alien crossfire

poszło do sebeda.


Sebed 
Oct 21, 2004 at 16:05
Re: alien crossfire

tura u Walka

[Edited by Sebed on Oct 21, 2004 at 16:05]


Walek 
Oct 21, 2004 at 18:04
Re: alien crossfire

2108 do Krasa


modrzef 
Oct 22, 2004 at 20:30
Re: alien crossfire

do LarryNa


LarryN 
Oct 26, 2004 at 11:27
Re: alien crossfire

i dalej


Sebed 
Oct 26, 2004 at 11:44
Re: alien crossfire

tura u Walka


Walek 
Oct 26, 2004 at 13:29
Re: alien crossfire

2109 do Krasa


Jan Kras 
Oct 26, 2004 at 21:09
Re: alien crossfire

Go, go, go...


modrzef 
Oct 27, 2004 at 01:40
Re: alien crossfire

i dalej


LarryN 
Oct 28, 2004 at 11:29
Re: alien crossfire

Napisałbym że "Stoimy przeze mnie." Ale może ktoś inny po drodze dusi grę
Jezeli to przezemnie to:
" Postanowiłem zmienić system z Debiana na PLD. I wszystko ok, tylko nie wiem gdzie mam płyki z SMACkiem. Bo jednocześnie jestem taki trochę rozmyty jeżeli chodzi o mieszkania... Dłuższa historia. Mam nadzieje płytki odebrać w pn. (Wydaje mi się, że wiem gdzie są), no chyba, że mi ktoś obraz linuksowy wystawi w sieci (muszę z Gislane pogadać).
Wielkie sorrki za tę sytuację."


modrzef 
Oct 28, 2004 at 21:23
Re: alien crossfire

jak juz pisalem w inym watku:
jutro wyjezdzam, wracam w pon lub wto


LarryN 
Nov 02, 2004 at 19:19
Re: alien crossfire

Którą teraz turę gramy?


modrzef 
Nov 02, 2004 at 20:52
Re: alien crossfire

9 lub 10
sam sie pogubilem


LarryN 
Nov 03, 2004 at 09:14
Re: alien crossfire

sprawdz czy wysłałem Ci 10.


modrzef 
Nov 03, 2004 at 20:39
Re: alien crossfire

to ja Ci tutaj wysylam..

i teraz wyslalem po raz drugi..


LarryN 
Nov 10, 2004 at 12:44
Re: alien crossfire

Posłałem dalej.
Sorrki za opóźnie, ale tyleż mi się na głowę zwaliło ostatnio...


Sebed 
Nov 10, 2004 at 13:00
Re: alien crossfire

tura u Walka


Walek 
Nov 10, 2004 at 14:59
Re: alien crossfire

2110 do Krasa


modrzef 
Nov 10, 2004 at 20:36
Re: alien crossfire

niestety rodzina zmusila mnie do wyjazdu od jutra do niedzieli...

sory.


Jan Kras 
Nov 11, 2004 at 13:37
Re: alien crossfire

1201 od omrdezaf.


modrzef 
Nov 14, 2004 at 20:59
Re: alien crossfire

" 1201 od omrdezaf. "

hehehe
pobiles w literowkach nawet mnie.. :>

tura posza dalej..
tyle, ze nie wiem, ale w nazwie pliku chyba mam blad - mam juz numerek 11, a rok wyslalem chyba 10
no ale to szczegol, wazne, ze dobrze tury leca


LarryN 
Nov 18, 2004 at 10:17
Re: alien crossfire

ja chyba zaczynam turę, więc Ty kończąsz 10, a ja zaczynam 11.


LarryN 
Nov 18, 2004 at 10:18
Re: alien crossfire

A tura gdzie jest? Wydawało mi się, że powinna iść do mnie opd Modrzefia.


modrzef 
Nov 18, 2004 at 10:32
Re: alien crossfire

wrrr
no tak, jak pisalem - 14.11 poszlo dalej..
czyli do Ciebie, LarryN..

poszlo dokladnie w niedziele o 21:57
tytul listu: "alien"

eh
wysle od razu jeszcze raz..


LarryN 
Nov 18, 2004 at 14:05
Re: alien crossfire

nie...wysłałem już dalej. Myślałem, że to już kolejna tura.


Sebed 
Nov 18, 2004 at 17:06
Re: alien crossfire

Ostatni raz ture od Larryna dostalem 10 listopada


LarryN 
Nov 18, 2004 at 18:36
Re: alien crossfire

posłałem jeszcze raz


Sebed 
Nov 18, 2004 at 19:15
Re: alien crossfire

Quote:
LarryN wrote:
posłałem jeszcze raz

a kiedy wyslales pierwszy raz?
smiem watpic ze nigdy...
[tura u Walka]

modrzef 
Nov 18, 2004 at 23:53
Re: alien crossfire

ja sie juz pogubilem zupelnie o co chodzi z ta tura teraz
ale nie wazne..
wazniejsze, ze w koncu poszlo dalej


Walek 
Nov 19, 2004 at 12:16
Re: alien crossfire

2111 do Krasa


LarryN 
Nov 19, 2004 at 14:47
Re: alien crossfire

Quote:
Sebed wrote:
Quote:
LarryN wrote:
posłałem jeszcze raz

a kiedy wyslales pierwszy raz?
smiem watpic ze nigdy...
[tura u Walka]

U mnie w katalogu wysłane jest z datą 17.11.

modrzef 
Nov 25, 2004 at 19:46
Re: alien crossfire

hm.
jakos do mnie dotarlo i poszlo dalej


Walek 
Nov 26, 2004 at 14:16
Re: alien crossfire

2112 do KRasa.
A wiec jedna tura na tydzien to tak 100 rok bedziemy mieli hmmm chwla tak... 6 wrzesnia 05 tura rok 54 a wiec tak najwczesniej w sierpniu 2006 nie licze oczywiscie wakacji i swiat a to pewnie jeszcze przedluzy. Heh to bedzie moja rekordowa gra bede sie nia wszedzie chwalil jak dozyje.


modrzef 
Nov 28, 2004 at 00:21
Re: alien crossfire

dalej


LarryN 
Nov 29, 2004 at 16:59
Re: alien crossfire

dalej


Walek 
Nov 29, 2004 at 23:15
Re: alien crossfire

2113 do Krasa


modrzef 
Dec 03, 2004 at 21:18
Re: alien crossfire

i dalej


Walek 
Dec 07, 2004 at 18:15
Re: alien crossfire

2114 do Krasa


modrzef 
Dec 10, 2004 at 18:53
Re: alien crossfire

dzisiaj dostalem i poszlo dalej..


modrzef 
Jan 01, 2005 at 18:29
Re: alien crossfire

k.....

sory..
ale inaczej to trudno ujac
3 tygodnie!!!
i nikt nawet na forum nie napisze, ze nie moze teraz grac..
ja wiem, ze sa swieta.. ale przed swietami bylo 10 dni jeszcze!


LarryN 
Jan 03, 2005 at 14:22
Re: alien crossfire

Mi Sebed potwierdził, że doszło do niego, chyba nawet w rocznicę stanu wojennego, więc sporo temu.


Sebed 
Jan 03, 2005 at 20:50
Re: alien crossfire

Zgadza sie - 15 grudnia poslalem do Zyrekta... pamietam ze wtedy forum nie dzialalo - mialem reload, bo wpisywalem ciagle haslo z innej bajki


Walek 
Jan 04, 2005 at 13:14
Re: alien crossfire

Ja mam nadal 2114 wiec przesli ostatni ture jeszcze raz Sebed chyba do Zyrteka i jakiego maial z zapytaniem czy zyje.


Sebed 
Jan 04, 2005 at 17:09
Re: alien crossfire

chyba w tej grze wysylam do Walka... duza przerwa i sie zamieszalo... ale tez mam tylko 2114.

[Edited by Sebed on Jan 04, 2005 at 19:45]


modrzef 
Jan 04, 2005 at 20:24
Re: alien crossfire

zyrekt ma inwentaryzacje w pracy, jesli dobrze pamietam..

a co do kolejnosci
ja wysylam do larryn
larryn wysyla do sebeda
sebed do walka
walek do krasa
a kras do mnie
jesli sie nie myle

tu zyrekt nie gra!!!


Walek 
Jan 05, 2005 at 06:30
Re: alien crossfire

No to wyglada na to Ze LAryn musi do Sebe jeszcze raz przeslac. TAk wynika zforum bo wszyscy maja 2114, Laryn slij.


LarryN 
Jan 05, 2005 at 21:06
Re: alien crossfire

Jutro ślę.


Sebed 
Jan 06, 2005 at 10:28
Re: alien crossfire

no to chyba juz wszystko jasne...
a tura u Walka...


Walek 
Jan 06, 2005 at 13:27
Re: alien crossfire

2115 do Krasa no i oczywiscie korek z 2 tygodniowy.


Sebed 
Jan 07, 2005 at 10:06
Re: alien crossfire

Gra utknela na Krasie - to pewne - pisal mi ze naszybciej bedzie mial dostep do netu za tydzien, ale moze zejsc i miesiac...
Podal mi haslo do gry, wiec jak znajdziemy zastepstwo to ruszamy dalej...


Bartek 
Jan 07, 2005 at 13:16
Re: alien crossfire

zastepstwo?
jakby co to wchodze w to...........


Sebed 
Jan 07, 2005 at 14:22
Re: alien crossfire

OK, czyli mamy zastepstwo... gra chyba jeszcze dziaj ruszy...


Walek 
Jan 08, 2005 at 21:35
Re: alien crossfire

Jakis email musze miec zeby ruszyla


Bartek 
Jan 10, 2005 at 13:08
Re: alien crossfire

sorki weekend - wyklady, poslalem maila , nie dotarł? , i na gg tez poslalem ale nic, to zamieszcze jeszcze tu

bhaal2@o2.pl

pozdr.


Walek 
Jan 12, 2005 at 21:15
Re: alien crossfire

heh to mow zes Bhall z naszej gierki w c2 eh
2115 do Bartka znaczy Bhala :P


Bartek 
Jan 13, 2005 at 10:57
Re: alien crossfire

hehe tez nie zatrybilem zes z naszej c2 ale ten swiat maly co nie? juz myslalem zo cos mi na komopie niedobrego sie dzieje, bo jak dostalem maila to myslaem ze to w koncu ta civka ruszyla a tu masz........... dobre.... SMAX ruszyl

poslalem dalej 2115 ---->>>> modrzef


modrzef 
Jan 13, 2005 at 11:16
Re: alien crossfire

a ja juz Ci odpisalem, zebys raz jeszcze wyslal..
spakowane tym razem np. do zipa..

ehh.. wprawdzie na upartego sa jakies tam wertsje winrara pod linuxa.. ale to sa triale, itd.. a ja nie lubie uzywac oprogramowania nielegalnego
zipa rozpakujesz wszedzie


Bartek 
Jan 14, 2005 at 16:03
Re: alien crossfire

oki poszlo


modrzef 
Jan 15, 2005 at 16:22
Re: alien crossfire

jeszcze jakbys wyslal mi moja ture, a nie swoja..
(wyslales mi save'a zanim sie ruszyles)


modrzef 
Jan 17, 2005 at 22:27
Re: alien crossfire

doszlo dzisiaj, dzisiaj poszlo dalej


Bartek 
Jan 17, 2005 at 23:16
Re: alien crossfire

wyslalem sava juz po ruchu , ale przed zakonczeniem turki.... hm sorki to moje pierwsze PBEM w SMAX przedtem tylko CIV2 i tam to inaczej wygladalo ale nic dobrze ze sie ruszylo hehe
pozdrawiam


Sebed 
Jan 18, 2005 at 12:40
Re: alien crossfire

musisz zrobic end turn jak sie wszystkim ruszysz, a potem wybrac save and exit...


Bartek 
Jan 18, 2005 at 15:06
Re: alien crossfire

tak tak juz wiem spox metoda prob i bledow poszlo ruszylo........ tylko czy ja zawsze musze tak nakombinowc .......... normalnie szok...... ale dzieki za wyrozumialosc.


LarryN 
Jan 18, 2005 at 16:55
Re: alien crossfire

Poszło dalej.
Miałem problemy techniczne (gre mi wywala) i stad ta ilość ruchów.


Sebed 
Jan 18, 2005 at 17:02
Re: alien crossfire

tura u Walka


Walek 
Jan 21, 2005 at 12:16
Re: alien crossfire

2116 do Bhala


Bartek 
Jan 21, 2005 at 16:03
Re: alien crossfire

i dalej mam nadzieje ze tym razem wsio ok

---->>>>>>>>> modrzef 2116


modrzef 
Jan 22, 2005 at 00:20
Re: alien crossfire

dalej kilka godzin temu


modrzef 
Jan 26, 2005 at 21:09
Re: alien crossfire

no i?

ja wyslalem ture 21 stycznia o godz. 18.49


LarryN 
Jan 27, 2005 at 20:30
Re: alien crossfire

Tura stoi u mnie, bo szukam SMAC na Maka.


modrzef 
Jan 27, 2005 at 21:47
Re: alien crossfire

hm
tak Ci tylko powiem
ze cyba nie ma.
znaczy
moze jakis emulator?


LarryN 
Feb 02, 2005 at 11:28
Re: alien crossfire

Tura dalej, wydaje mi się, że jest. Potropię jeszcze, a może ktoś by chciał pograć wspólnie ze mną. Gdy nie będę mógł się ruszyć?


Sebed 
Feb 02, 2005 at 20:38
Re: alien crossfire

tura u Walka


modrzef 
Feb 05, 2005 at 16:49
Re: alien crossfire

wlasnie dostalem, poszlo dalej


LarryN 
Feb 09, 2005 at 09:35
Re: alien crossfire

Wczoraj poszło dalej.


Walek 
Feb 09, 2005 at 19:36
Re: alien crossfire

2118 do Bhalla


Bartek 
Feb 10, 2005 at 16:20
Re: alien crossfire

dobra na raty ale poszlo musialem dwa razy rozegrac ture bo gdzies mi sie zapodzial save do modrzefa , chyba go skasowalem....
ale tera jest ok poszlo dalej

pozdr


modrzef 
Feb 10, 2005 at 16:28
Re: alien crossfire

i poszlo dalej


LarryN 
Feb 15, 2005 at 10:43
Re: alien crossfire

Kisze ja (przemieszczanie sie... walentynki) poprosilem Gislana o zastepstwo. Sebed czekaj na miala od niego! (A moze ode mnie).


Bartek 
Mar 03, 2005 at 15:26
Re: alien crossfire

co jest giera juz kisi ze hoho


LarryN 
Mar 03, 2005 at 18:27
Re: alien crossfire

to ja...
Czy mogę prosić o zastępstwo... Nie ma dostępu do PC, a na MACa jeszcze nie znalazłem. Na dodatek ta gra mi się ciągle wywala. Zaaplikowałem patche i dalej nic...

A nie mam czasu weszyć za długo. Szkoda waszych nerwów.


Zalek 
Mar 13, 2005 at 17:40
Re: alien crossfire

yo
jak szukacie zastepstwa, to ja bardzo chetnie. Chyba ze LarryN gra pirates,miriam lub spartan to nie bardzo. W kazdym innym przypadku bardzo chetnie.

slawek


LarryN 
Mar 15, 2005 at 13:13
Re: alien crossfire

Info do Zalka wysłane.


Zalek 
Mar 15, 2005 at 17:17
Re: alien crossfire

CyberNews[2119]
Dramat w kwaterze Głównej.
Dziś, w bliżej niewyjaśnionych okolicznościach, dokonano zamachu na głównego lidera, przywódcę Cybernetycznego Królestwa LarryN. Do chwili obecnej, nie są znane szczegóły tego wydarzenia. Wiadomo nam jednak, że wraz z dotychczasowym liderem zginęło kilku jego doradców.
Zarówno mowty zamachu jak i to, kim był sprawca/y są nie znane. Oficjalne czynniki odmawiają jakichkolwiek komentarzy. Jakkolwiek nasi informatorzy donoszą, że za wszystkim może stać Mistrz Cybernetyczny Zalek. Nie jest powszechnie wiadome, że w kwaterze głównej, tuż po lądowaniu, dochodziło do poważnych sporów między nim a LarryN dotyczących przyjętej Strategii Przetrwania. Oczywiście byłoby bardzo nie na ręke nowemu przywódcy, gdyby faktycznie miał on coś wspólnego z tymi wydarzeniami, by śledztwo było prowadzone skutecznie.
Najbliższe wydarzenia pokażą nam, jaki los czeka mieszkańców naszego Królestwa.
Dimitrow
Readoktor Naczelny CyberNews


Zalek 
Mar 15, 2005 at 17:25
Re: alien crossfire

2119 to sebed


Walek 
Mar 16, 2005 at 23:18
Re: alien crossfire

2119 to Bhall


Bartek 
Mar 17, 2005 at 13:21
Re: alien crossfire

no ruszylo sie .... fajowsko


witam zalek

>>>> modrzef 2119


modrzef 
Mar 29, 2005 at 09:46
Re: alien crossfire

poszlo dalej w nocy
w innym watku przyczyna opoznienia


Zalek 
Mar 30, 2005 at 19:44
Re: alien crossfire

2120 to sebed


Bartek 
Apr 01, 2005 at 15:34
Re: alien crossfire

poszlo dalej


modrzef 
Apr 01, 2005 at 18:23
Re: alien crossfire

i dalej
znaczy..
do Zalka


Zalek 
Apr 04, 2005 at 16:42
Re: alien crossfire

2121 to sebed


Walek 
Apr 04, 2005 at 21:27
Re: alien crossfire

2121 to Bhala


Puchacz 01 
Apr 05, 2005 at 15:27
Re: alien crossfire

i dalej - > modrzef 2121


Bartek 
Apr 05, 2005 at 15:29
Re: alien crossfire

kurde 2-gi raz ten sam numer znowu sie nie wylogowal brzydal jeden ale co tam turka poszla jak pisalem wyzej


modrzef 
Apr 05, 2005 at 23:52
Re: alien crossfire

tura dalej


Sebed 
Apr 06, 2005 at 11:41
Re: alien crossfire

hey! ludzie... co wy tam robicie?
garnki lepicie czy spicie?
jak juz pisalem wyladowalem na najwiekszych glebinach bez szns na jakikolwiek normalny rozwoj, co gorsza znalazlem lad na ktorym sie osiedlilem a ktory okazal sie zamieszkaly przez obcych, hehe... juz tylko czekam az sie do mnie dobierze...
w dodatku nikogo jeszcze nie spotkalem co by mnie zasilil jakas technologia przeciwko tym stworom
a tu patrze, ze wybudowalem na tym pustkowiu jako pierwszy pierwszy prototyp pojazdu (i to wybudowalem a nie wlazlem na akcelerator) - normalnie szok!


Walek 
Apr 06, 2005 at 12:45
Re: alien crossfire

stary ja jestem na ladzie gdzie mam fungus i arid tylko i dopiero co wybudowalem pierwszego CP, no ale to gra losowa wiec sie nie dziwie ja mam to szczescie zawsze.


Bartek 
Apr 06, 2005 at 15:53
Re: alien crossfire

poszlo dalej u mnie tez kolorowo nie jest dopiero 1 CP , ale sie okaze co dalej powoli ale w przod

pozdrawim

2122 -> modrzef


modrzef 
Apr 06, 2005 at 23:10
Re: alien crossfire

to ja sie nie dziwie, ze w mojej sytuacji, ktora uwazalem za kiepska, jestem tak wysoko w statystykach.. :>

poszlo do Zalka


Zalek 
Apr 12, 2005 at 10:22
Re: alien crossfire

2123 do sebeda.
kurcze, nie dosc, ze to jest losowa mapa, to jeszcze blind research. jestem pelen podziwu.


Walek 
Apr 12, 2005 at 11:06
Re: alien crossfire

2123 do Bhala


Bartek 
Apr 13, 2005 at 15:14
Re: alien crossfire

i dali 2123 modrzef->>


modrzef 
Apr 13, 2005 at 23:28
Re: alien crossfire

Quote:
Zalek wrote:
2123 do sebeda.
kurcze, nie dosc, ze to jest losowa mapa, to jeszcze blind research. jestem pelen podziwu.


eee.
a co? ma byc latwo? nieee.
niech bedzie trudno - przynajmniej bedzie realnie :>

a tura poszla dalej.

Zalek 
Apr 14, 2005 at 10:51
Re: alien crossfire

2124 to sebed

realnie powiadasz? ja mam wystarczajaco duzo realnosci za oknem i jakos nie spieszy mi sie do niej i w grach komputerowych.

a latwo to nie jest nawet i bez tych dodatkowych utrudnien


Walek 
Apr 14, 2005 at 18:04
Re: alien crossfire

2124 do Bhala


Bartek 
Apr 14, 2005 at 18:28
Re: alien crossfire

poszlo dali modrzef 2124


modrzef 
Apr 16, 2005 at 11:07
Re: alien crossfire

2125 do zalka


Zalek 
Apr 16, 2005 at 13:10
Re: alien crossfire

2125 to sebed


Sebed 
Apr 21, 2005 at 17:50
Re: alien crossfire

niezle... wszedlem skautem do pustego miasta ufoka - jak przystalo na prawdziwe ufo - zniklo
a najlepsze jest to ze potem jaby nigdy nic podpisalo ze mna pokoj
heh, czyzby alieni to takie cieniasy?


Walek 
Apr 23, 2005 at 08:19
Re: alien crossfire

2125 to Bhall


Bartek 
Apr 24, 2005 at 09:05
Re: alien crossfire

i dalej modrzef 2125


modrzef 
Apr 29, 2005 at 00:09
Re: alien crossfire

mialem problemy z kompem - po zmianie systemu smac uparcie nie chcial sie odpalic..
pomogla dopiero glupota - zmiana rozdzielczosci

poszlo dalej

aha - dlugi weekend mnie nie ma.. sory


Zalek 
Apr 29, 2005 at 09:44
Re: alien crossfire

2126 to sebed


Sebed 
Apr 29, 2005 at 16:26
Re: alien crossfire

mowia ze nieszczescia chodza parami... i cos w tym jest - drugi ufok
[tura u Walka]


Walek 
Apr 30, 2005 at 00:26
Re: alien crossfire

2126 do Bhala. Sam jestes jak ufok

[Edited by Walek on Apr 30, 2005 at 00:28]


Bartek 
Apr 30, 2005 at 09:39
Re: alien crossfire

2126 - modrzef ufoki


Zalek 
May 07, 2005 at 22:38
Re: alien crossfire

2127 to Sebed


Zalek 
May 09, 2005 at 22:48
Re: alien crossfire

Guys, I'm moving this week and might not be able to do turns until the end of this week
I hope everything will be ok and not later then this saturday I should have everything sorted out.


Walek 
May 09, 2005 at 22:50
Re: alien crossfire

2127 do Bhala. Stary opanuj sie jeszcze nie jestes w Angli my tu spokojnie wszystko po Polsku rozumiemy.

[Edited by Walek on May 09, 2005 at 22:51]


Bartek 
May 10, 2005 at 15:17
Re: alien crossfire

he he ...
i dalej - modrzef 2127


modrzef 
May 11, 2005 at 21:53
Re: alien crossfire

wczoraj poszlo dalej


Sebed 
May 18, 2005 at 11:35
Re: alien crossfire

tura u Walka...


Walek 
May 18, 2005 at 15:27
Re: alien crossfire

2128 do Bhala


Bartek 
May 18, 2005 at 16:23
Re: alien crossfire

i dalej 2128


modrzef 
May 18, 2005 at 18:49
Re: alien crossfire

29 do Zalka.

podoba mi sie ta gra :>


Walek 
May 24, 2005 at 07:52
Re: alien crossfire

zrob resend modref juz tydzien minal a Zalek gra normalnie tury


Zalek 
May 24, 2005 at 09:35
Re: alien crossfire

2129 to sebed


Sebed 
May 24, 2005 at 13:58
Re: alien crossfire

tura juz u Walka...


Walek 
May 24, 2005 at 14:51
Re: alien crossfire

2129 to Bhal


Bartek 
May 24, 2005 at 15:36
Re: alien crossfire

o cholercia ufoki!!!!!!!!!!!!!! ajajaj .....

ale na razie bez wojny ufffff
ale moje dni sa juz pewnie policzone...


-> modrzef..... 2129


modrzef 
May 24, 2005 at 23:28
Re: alien crossfire

Quote:
Walek wrote:
zrob resend modref juz tydzien minal a Zalek gra normalnie tury


a poszlo samo jednak

2130 -> Zalek

Sebed 
May 25, 2005 at 15:50
Re: alien crossfire

tura u Walka...


Walek 
May 26, 2005 at 13:52
Re: alien crossfire

2130 do Bhala


modrzef 
May 28, 2005 at 10:18
Re: alien crossfire

31 do Zalka


Zalek 
May 30, 2005 at 12:21
Re: alien crossfire

2131 to sebed


Walek 
May 30, 2005 at 16:50
Re: alien crossfire

2131 do BHala


Bartek 
May 31, 2005 at 15:23
Re: alien crossfire

2131 dalej


modrzef 
Jun 01, 2005 at 07:46
Re: alien crossfire

32 do Zalka


Walek 
Jun 05, 2005 at 10:09
Re: alien crossfire

2132 do Bhala


Bartek 
Jun 06, 2005 at 15:37
Re: alien crossfire

modrzef 2132


modrzef 
Jun 06, 2005 at 19:45
Re: alien crossfire

33 do Zalka


Zalek 
Jun 08, 2005 at 00:41
Re: alien crossfire

2133 to sebed


Walek 
Jun 08, 2005 at 22:18
Re: alien crossfire

2133 do Bhala


Bartek 
Jun 09, 2005 at 15:41
Re: alien crossfire

2133 modrzef..........


modrzef 
Jun 09, 2005 at 15:53
Re: alien crossfire

34 do Zalka


Walek 
Jun 12, 2005 at 13:48
Re: alien crossfire

2134 do Bhala


Bartek 
Jun 13, 2005 at 16:11
Re: alien crossfire

2134 modrzef


modrzef 
Jun 13, 2005 at 18:36
Re: alien crossfire

35 to Zalek


Zalek 
Jun 13, 2005 at 20:50
Re: alien crossfire

2135 to sebeda


modrzef 
Jun 18, 2005 at 14:56
Re: alien crossfire

gdzie jest tura?
jakis czas temu Sebed pisal, ze do niego nie dotarla..


Sebed 
Jun 19, 2005 at 21:05
Re: alien crossfire

tak, ale juz dostalem i poslalem...
tak wiec tura jest u Walka, albo jeszcze dalej


Walek 
Jun 20, 2005 at 23:31
Re: alien crossfire

2135 do Bhala


Bartek 
Jun 21, 2005 at 15:11
Re: alien crossfire

i dalej


modrzef 
Jun 21, 2005 at 21:54
Re: alien crossfire

36 do zalka


Zalek 
Jun 22, 2005 at 09:16
Re: alien crossfire

2136 to sebed


Sebed 
Jun 22, 2005 at 13:16
Re: alien crossfire

wybory - poniewaz zagrozenie ze strony obcych wciaz narasta, potrzebny jest ktos kto madrze pokieruje ludzkoscia i przyczyni sie do zadania kleski tym parszywym stworom...
jako, ze Piraci maja jak dotad najwieksze doswiadczenie w walce przeciw obcym (zdobycie ufoludzkiego miasta) swoim skromnym glosem postanowilem zaglosowac na samego siebie
rozklad glosow:
Zalek - 6
Sebed - 11
Walek - 8
Bhaal - 3
Modrzef - 11

jest wiec dwoch kandydatow: Modrzef - Sebed

================
tekst kampani reklamowej
================
VOTE FOR SEBED!!!
VOTE FOR SEBED!!!
VOTE FOR SEBED!!!
================
================
[tura u Walka]

[Edited by Sebed on Jun 22, 2005 at 13:17]


modrzef 
Jun 23, 2005 at 23:34
Re: alien crossfire

Sebed? Ty uz dales wybory?
bo generalnie rzecz biorac z tego, co czytalem, to przyjelo sie zawiadomic wszystkich grajacych wczesniej mailami..
zeby byli uprzedzeni i mogli ewentualnie pozdobywac glosy..
wiesz
prawdopodobnie ja teraz NIE bede mial mozliwosci rozmowy z Walkiem zanim on zaglosuje...

i to jest nie fair.


Walek 
Jun 24, 2005 at 12:40
Re: alien crossfire

no masz taka mozliwosc bo poinformowal na forum co nie? To jak mam glosowac??


Sebed 
Jun 24, 2005 at 21:15
Re: alien crossfire

Quote:
modrzef wrote:
bo generalnie rzecz biorac z tego, co czytalem, to przyjelo sie zawiadomic wszystkich grajacych wczesniej mailami..
zeby byli uprzedzeni i mogli ewentualnie pozdobywac glosy..


generalnie pewnie masz racje - zawiadomienie poczynilem, chociaz te wybory to czysta formalnosc Modrzef

juz wczesniej zadbalem o to by Walek i Bhaal glosowali na mnie...
Quote:
Walek wrote:
To jak mam glosowac??

chyba wiesz jak

modrzef 
Jun 25, 2005 at 11:14
Re: alien crossfire

Quote:
Sebed wrote:
generalnie pewnie masz racje - zawiadomienie poczynilem, chociaz te wybory to czysta formalnosc Modrzef



zawiadomienie powinno byc na mail, bo nie kazdy wchodzi na forum sprawdzac co godzine..
jakbym na forum zajrzal dopiero po wykonaniu tury, jak to zazwyczaj mam w zwyczaju, to o wyborach dowiedzialbym sie odczytujac save'a...


Quote:
juz wczesniej zadbalem o to by Walek i Bhaal glosowali na mnie...



Sebed..
ale nei wpadles na to, ze moga zmienic zdanie?
Ty nigdy nie przekonalas za odpowiednia cene zawodnika, ktory juz sie za kims opowiedzial?

jakby wybory byly formalnoscia, to stan tyminski by nie przeszedl do drugiej tury parte lat temu..
a polska partia przyjaciol piwa nie weszlaby do sejmu za rzadow suchockiej..

Walek 
Jun 25, 2005 at 11:32
Re: alien crossfire

2136 do Sebeda
Sebed19
modrzef 0


Bartek 
Jun 26, 2005 at 10:52
Re: alien crossfire

i modrzef 2136

Sebed -22
modrzef -0


modrzef 
Jun 26, 2005 at 13:09
Re: alien crossfire

do Zalka

Sebed 22
modrzef 11
a co!


Walek 
Jun 28, 2005 at 10:16
Re: alien crossfire

2137 do Bhala


Bartek 
Jun 28, 2005 at 12:45
Re: alien crossfire

i modrzef... 2137


modrzef 
Jun 28, 2005 at 15:00
Re: alien crossfire

38 Zalek


Walek 
Jun 29, 2005 at 09:11
Re: alien crossfire

2138 do Bhala


Bartek 
Jun 29, 2005 at 13:20
Re: alien crossfire

no nabieramy tempa ---> modrzef 2138


modrzef 
Jun 29, 2005 at 13:50
Re: alien crossfire

poszlo dalej chwile temu


Zalek 
Jul 01, 2005 at 22:19
Re: alien crossfire

2139 to sebed

to bedzie interesujaca gra.
szczerze mowiac, odkrywanie techow losowo dodaje grze pewnego smaczku. jakkolwiek sam nie zdecydowalbym sie na taka gre.


Zalek 
Jul 01, 2005 at 22:21
Re: alien crossfire

nastepnym razem powinno juz byc szybciej, czyli tego samego dnia


modrzef 
Jul 07, 2005 at 21:02
Re: alien crossfire

a teraz u kogo stoi?


LOBO 
Jul 08, 2005 at 10:55
Re: alien crossfire

mam wiadomość od Bartka:
on teraz nie ma neta i będzie dopiero w poniedziałek wieczór
i kazał przekazać żebyście go omineli
pozdrawiam


modrzef 
Jul 08, 2005 at 21:46
Re: alien crossfire

jak bedzie w poniedzialek, to moim zdaniem nie ma co omijac.. zreszta srednio sie da bez jego hasla..


Bartek 
Jul 11, 2005 at 19:26
Re: alien crossfire

spox juz jestem (ale na nastepny weekend to samo turke dostane w czwartek do 18 zrobie, nie dostane to dopiero w poniedzialek wieczorem)........ LOBO wielkie dzieki....


modrzef 
Jul 12, 2005 at 23:38
Re: alien crossfire

Bartek.. fajnie, ze wrociles.. ale jeszcze moglbys ture dalej poslac.. bo jesli dobrze rozumiem, to u Ciebie stoi


Bartek 
Jul 14, 2005 at 15:31
Re: alien crossfire

no nie do konca, ale dzieki Twojej interwencji skapowalem ze kisze inna turke z innego pbema , dobre i to, a co do naszego ostatnia dostalem z data 2138 , 29 czerwca i tego samego poslaelm do Ciebie
wiec mysle ze moze byc u Walka, lub Sebeda....
u mnie jej niema
pozdrawiam


modrzef 
Jul 14, 2005 at 23:29
Re: alien crossfire

hmm
a zreszta..
ja jutro wyjezdzam - wracam za 2 tygodnie.. mam nadzieje, ze do tego czasu znajdzie sie tura...


Sebed 
Jul 15, 2005 at 20:19
Re: alien crossfire

tura utknela miedzy mna a Zalkiem - nie bylo mnie przez ostatnie 2 tygodnie, ale maile odbieralem i tury puszczalem
okazalo sie, ze akurat w tej grze nie doszla do mnie tura o ktorej Zalek pisal wyzej, ze wyslal a ja nie sprawdzalem forum...
tak czy siak 2139 poszlo do Walka.


Walek 
Jul 17, 2005 at 14:05
Re: alien crossfire

2139 do Bhala. Wyjezdzam i wracam kolo 30.07.


Bartek 
Jul 18, 2005 at 17:56
Re: alien crossfire

modrzef


modrzef 
Aug 01, 2005 at 21:54
Re: alien crossfire

wrocilem
i tura u mnie jest..
tylko jest 38 zamiast 39..


modrzef 
Aug 04, 2005 at 21:58
Re: alien crossfire

no, dotarla wlasciwa tura..
i poszla do Zalka.

to moze byc ciekawa gra..
tylko jakby ciut szybciej..


modrzef 
Aug 14, 2005 at 00:25
Re: alien crossfire

Zalek?


Sebed 
Aug 17, 2005 at 09:42
Re: alien crossfire

Zalek puszcza do mnie tury regularnie w innej grze, wiec prawdopodobnie potrzebna jest powtorna wysylka...
tylko nie wiem czy od Ciebie do Zalka czy moze od Zalka do mnie, bo Zalek niedawno sie skarzyl, ze ma problemy u siebie z siecia - wysle mu maila...


Zalek 
Aug 17, 2005 at 10:19
Re: alien crossfire

no to puszczam jescze raz do sebeda.
alien 2140


Sebed 
Aug 18, 2005 at 10:51
Re: alien crossfire

tura u Walka...


Walek 
Aug 18, 2005 at 15:19
Re: alien crossfire

2140 do Bhala


Bartek 
Aug 30, 2005 at 17:41
Re: alien crossfire

Wiadomość nie została wysłana.
taki mam komunikat jak kcem poslac turke do modrzefa
modrzef odezwij sie na GG masz inny adres mail , bo wszedzie moge posylac jeno nie do cie :-( a Twojego nr GG nie mam



edit :
jedyny adres maila jaki posiadam to do Walka posle do niego, moze On bedzie mogl przekazac Tobie , jak to nie wypali pomyslimy inaczej

pozdr

edit2
dzis juz sie udalo nie wiem czy moj komp fiksowal czy cos innego

[Edited by Bartek on Sept 01, 2005 at 15:22]


modrzef 
Sept 01, 2005 at 17:14
Re: alien crossfire

poszlo dalej


Walek 
Sept 22, 2005 at 09:56
Re: alien crossfire

Ta gra tez padla dzieki Sebedowi, tej akurat nie zaluje.


modrzef 
Sept 24, 2005 at 00:22
Re: alien crossfire

a ja zaluje..
mialem tam takie perspektywy.. ehhhh :/




tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.