civ.org.pl forums > Space 4X - Projekt gry - Strategia Kosmiczna 4x > Ciekawe Czasy - Spis treści
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Strategie Kosmiczne 4X > Projekt gry - Strategia Kosmiczna 4x
Poster
Message    
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Ciekawe Czasy - Spis treści [post #1]

Ciekawe Czasy - Spis treści


I Wstęp: Wprowadzenie

II Wstęp: Podstawy
1.Rodzaj gry
2.Dla kogo?
3.Grafika
4.Muzyka i dźwięki
5.Interfejs
6.Zdarzenia
7.Multiplayer

III Galaktyka i Systemy
1.Widok galaktyki
2.Widok systemów słonecznych
3.Widok planet
4.Podróżowanie
5.Eksploatacja

IV Rządy i Kultura
1.Wstęp
2.Rodzaje rządów
3.Typy Społeczeństw
4.Wpływ na zarządzanie (opcjonalne)
5.Ministrowie
6.Wielkie postacie
7.Kultura
8.Wielcy Artyści
9.Rewolucje

V Kolonie
1.Rodzaje i parametry planet
2.Terraforming
3.Kolonizacja
4.Populacja
5.Wielorasowość
6.Morale i zadowolenie
7.Zabudowa planet
8.System zarządzania: imperium/system/planeta
9.Stacjonarna obrona planetarna / obrona systemowa
10.Asteroidy
11.Placówki i bazy
12.Konstruowanie planet
13.Wielcy Gubernatorzy

VI Cuda
1.Cuda systemowa
2.Cuda galaktyczne
3.Ruiny

VII Ekonomia
1.Wstęp
2.Przemysł
3.Waluta i podatki
4.Surowce
5.Konstruowanie okrętów / jednostek
6.Magazynowanie
7.Szlaki
8.Handel przez szlaki
9.Transport za pomocą szlaków
10.Koszty utrzymania i złomowanie
11.Zdalne wydobycie
12.Konwersja surowców

VIII Badania i wynalazki
1.Założenia
2.Ulepszanie
3.Potencjał badawczy
4.Przełomy i niepowodzenia
5.Drzewka technologiczne (rasowe)
6.Technologie startowe
7.Wielcy Naukowcy
8.Starożytne i unikalne technologie
9.Analiza wrogich projektów

IX Dyplomacja
1.Wstęp
2.Polityka wewnętrzna (Ustawy )
3.Komunikacja
4.Relacje
5.Żądania, dary i wymiana
6.Pakty / Traktaty
7.Handel
8.Sojusze i unie
9.Wasalizm
10.Wielcy Dyplomaci

X Wywiad i kontrwywiad
1.Wstęp
2.Potencjał szpiegowski
3.Wywiad / Sabotaż
4.Kontrwywiad
5.Wielcy Szpiedzy

XI Zarządzanie statkami i flotą
1.Rozkazy dla statkami/ flot
2.Zarządzaj Flotą
3.Wielcy Admirałowie
4.Rezerwa

XII Projektowanie okrętów/baz
1.Panel projektowania
2.Wstawianie komponentów
3.Parametry
4.Energia
5.Paliwo/Amunicja
6.Okręty / Statki(rodzaje)
7.Bazy
8.Kadłuby
9.Załoga
10.Komputer/ Mózg
11.Silniki
12.Pancerz
13.Osłony (tarcze)
14.Sensory/elektronika
15.Uzbrojenie
16.Pozostałe moduły

XIII Jednostki
1.Wstęp
2.Miny
3.Satelity
4.Myśliwce
5.Automatyczne sondy
6.Rakiety planetarne (opcjonalne)
7.Bazy naziemne
8.Armie naziemne

XIV Bitwy w kosmosie
1.Wstęp
2.Strategia/taktyka floty
3.Przygotowanie do bitwy - Atak
4.Przygotowanie do bitwy - Obrona
5.Przebieg bitwy
6.Symulator
7.Prowadzenie bitew - opcja

XV Bitwy na planetach
1.Wstęp
2.Przygotowanie do bitwy
3.Wsparcie z orbity
4.Przebieg bitwy
5.Wielcy Generałowie
6.Symulator
7.Bitwy kierowane przez graczy

XVI Zdarzenia w czasie gry
1.Wstęp
2.Zdarzenia naturalne
3.Piraci
4.Potwory
5.Starożytne rasy
6.Anomalie kosmiczne
7.Regulator rozgrywki

XVII Rasy
1.Wstęp
2.Główne rasy
3.Własne rasy (tworzenie)
4.Pomniejsze rasy
5.Specjalne typu ras

XVIII Fabuła
1.Wstęp
2.Główne rasy
3.Wielka Tajemnica

XIX Rodzaje gry
1.Kampania
2.Dowolna
3.Scenariusz
4.Bitwa
5.Warunki zwycięstwa

XX Mulitplayer
1.Wstęp
2.Hot Seat
3.PBEM
4.Serwer

XXI Modding
1.Wstęp
2.Przyszłość

May 01, 2011 at 13:17

Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.