civ.org.pl forums > Space 4X - Projekt gry - Strategia Kosmiczna 4x > Nieobecność w dziale CC
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Strategie Kosmiczne 4X > Projekt gry - Strategia Kosmiczna 4x
Poster
Message    
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Nieobecność w dziale CC [post #1]

Zdaje sobie sprawy ze na odpowiedz czeka jeszcze wiele postów w tym dziale (nam także kilka zaległych maili w sprawie CC) jednak z trudem znajduje czas na cokolwiek. A jak już znajdę to pierwszeństwo ma dział SEV gdzie mam kilka zobowiązań (mod Atena i rozgrywka). W ten weekend postaram się trochę popisać jednak stabilny nadzór nad tym działem obiecuje dopiero od lipca (z wyjątkiem wakacyjnego wyjazdu urlopowego).

Przepraszam wszystkich zainteresowanych z wyszczególnieniem HidN-a któremu "wiszę" najwięcej odpowiedzi.

May 19, 2011 at 17:44

Print
HidN
Status: Regular

Posts: 97
Registered: Apr 27, 2011
IP: Logged
Re: Nieobecność w dziale CC [post #2]

Niczym się nie przejmuj i się nie spiesz z odpowiadaniem, ja mam podobną sytuację tyle że z pracą dyplomową i nie skończę jej wcześniej jak pod koniec czerwca, o ile nie w lipcu.

May 25, 2011 at 17:57

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Nieobecność w dziale CC [post #3]

Dzisiaj mam pierwszy wolniejszy dzień od dawna i mogłem się skupić na swoim hobby jaką m. in są gry 4x.

Postanowiłem odpisać na zaległe teksty w tym dziale ale niestety po godzinnym zaangażowaniu mnie odrzuciło. Jak dla mnie za wiele ogonów srok chwytamy na raz kiedy nie ma jeszcze ustalonego głównego kręgosłupa gry.
Z braku ustalonych ram na które mógłbym się oprzeć przyznaje ze mam wątpliwości do każdego z moich i innych pomysłów.

Uważam ze założenie konceptu aby dyskutować nad wszystkim od razu jest blednę i tylko przygasiło cały projekt. Najpierw powinien powstać podstawowe ramowe zasady gry który uzgodnimy miedzy sobą, a dopiero później do niego dopasujemy resztę działów.

Takim kręgosłupem gry według mnie jest fizyka gry oraz jej podstawowe założenia takie jak struktura gry, główne zasady czy też jednostka czasu, bez tych ustaleń nie jestem w stanie podejść rzeczowo do wszystkich zawartych tu pomysłów.

Postanowiłem taki "kręgosłup" napisać i w ciągu kilku dni opublikuje go abyśmy mogli wspólnie się do niego ustosunkować.
Kiedy powstaną już podstawowe ramy gry zajmiemy się resztą działów.

Na początek graficzny koncept z przygotowanego artykułu który pokazuje przelot flot przez system:

Jul 28, 2011 at 14:18

Print
PAwleus
Status: Hero

Posts: 2299
Registered: Mar 24, 2009
IP: Logged
Re: Nieobecność w dziale CC [post #4]

Czekamy cierpliwie na te ramy - jak na razie graficzny koncept wygląda bardzo interesująco Czyżbym przekonał Cię do pewnych rozwiązań z zakresu walk rozgrywanych w systemie? Jeśli to tylko zbieg okoliczności i już nie bardzo pamiętasz o co chodzi, to przypomnę, że w zasadzie to co proponowałem to Star Ruler rozgrywany w turach, tylko lepiej

Jul 28, 2011 at 18:23

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Nieobecność w dziale CC [post #5]

Faktycznie nowe podejście będzie bliższe Star Ruler ( i Twojej propozycja) ale mniej chaotyczne niż w tej grze i na pewno nie RTSowe

Jul 28, 2011 at 22:17

Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.