civ.org.pl forums > I Turniej Drużynowy > (IRO/AZT) coorp&delpietro vs ChoMar (IRO/GER) / COORP&DELPIETRO
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Civilization V - Archiwum > I Turniej Drużynowy
Poster
Message    
Krasny
Status: Administrator

Posts: 10334
Registered: Apr 11, 2004
IP: Logged
(IRO/AZT) coorp&delpietro vs ChoMar (IRO/GER) / COORP&DELPIETRO [post #1]



Regulamin Turnieju

Termin: do 15.05 godz. 23:59:59

Miłej zabawy

[Edited by Heniu on May 10, 2012 at 21:44]

_________________________________
One man army.

W wolnym czasie lubię testować piwa. Zapraszam na www.piwopijca.pl

Mar 13, 2012 at 15:27

Print
delpietro
Status: Moderator

Posts: 1871
Registered: Oct 18, 2009
IP: Logged
Re: coorp&delpietro vs ChoMar [post #2]

Widzę że umówiliście się na dzisiaj z Piterem i Trumenem. To może dla nas zarezerwujcie czwartek?

Apr 23, 2012 at 10:37
Gadu-Gadu: 6069832
Print
P8R
Status: Hero

Posts: 1731
Registered: Aug 16, 2010
IP: Logged
Re: coorp&delpietro vs ChoMar [post #3]

To zależy od tego, jak prędko z nimi skończymy Może załapiecie się jeszcze na dziś.

_________________________________
The real problem is not whether machines think but whether men do. B.F. Skinner. /Never trust a computer you cannot throw out of a window. Steve Wozniak

Apr 23, 2012 at 10:41
Gadu-Gadu: 534627
Print
Cholernik
Status: Hero

Posts: 2272
Registered: Jul 25, 2010
IP: Logged
Re: coorp&delpietro vs ChoMar [post #4]

Del, czy ty na czwartek nas nie zaklepałeś?

Apr 23, 2012 at 10:45

Print
delpietro
Status: Moderator

Posts: 1871
Registered: Oct 18, 2009
IP: Logged
Re: coorp&delpietro vs ChoMar [post #5]

Tak cosik o czwartku wstępnie mówiliśmy, ale nie dostałem potwierdzenia że pasuje

Quote:
P8R wrote:
To zależy od tego, jak prędko z nimi skończymy Może załapiecie się jeszcze na dziś.



Jak ich szybko rozbijecie to czemu nie

[Edited by delpietro on Apr 23, 2012 at 10:56]
Apr 23, 2012 at 10:55
Gadu-Gadu: 6069832
Print
Cholernik
Status: Hero

Posts: 2272
Registered: Jul 25, 2010
IP: Logged
Re: coorp&delpietro vs ChoMar [post #6]

Wczoraj troszkę lizneliśmy grę.
Nacje: Chol: Irokezi, Maiar: Niemcy, Coorp: Irokezi, Del: Aztecy.
Chyba z 5 razy zaczynaliśmy z powodów losowych (2 razy Coorp speniał gdy ujrzał mą stolicę 7 heksów od siebie raz fontannę walnęli, dobrze że teraz Eldorado nie było ). W końcu się udało i na mapie cuda typu Irokescy jaguaro-mohawki albo irokeskie landy biegały. Po stronie przeciwników Cerro, więc z kasa problemów nie mają, u nas bieda z nędza niestety. Kilka cudów udało się zrobić przed przeciwnikami, kilka tych wyścigów przegraliśmy, ale w tym aspekcie jest nasza drobna przewaga. Del masakruje w demo, ale trzeba będzie mu miasta znukować chyba, aby wyrównał poziom z biednymi Chomarkami. Skończyliśmy grę na rozpoczęciu małej ofensywy, może coś ciekawego z niej wyjdzie, jak nie to aby do nuków...

May 09, 2012 at 06:44

Print
coorp
Status: Cup Winner

Posts: 1473
Registered: Aug 16, 2010
IP: Logged
Re: coorp&delpietro vs ChoMar [post #7]

Quote:
Cholernik wrote:
. Po stronie przeciwników Cerro, więc z kasa problemów nie mają, u nas bieda z nędza niestety.


... Maiar miał koło 1.4 k w kasie - to bida z nędzą ?

Quote:
Cholernik wrote:
Kilka cudów udało się zrobić przed przeciwnikami, kilka tych wyścigów przegraliśmy, ale w tym aspekcie jest nasza drobna przewaga.


Kilka? Zgarnęliście wszystkie cuda dające zadowolenie. Macie raczej KOLOSALNĄ przewagę w tym aspekcie imho.

_________________________________
Niektórzy ludzie myślą, że futbol to sprawa życia i śmierci. Ja myślę, że to znacznie poważniejsza sprawa.
May 09, 2012 at 07:26

Print
Cholernik
Status: Hero

Posts: 2272
Registered: Jul 25, 2010
IP: Logged
Re: coorp&delpietro vs ChoMar [post #8]

Te drobniaki, o których piszesz...to już ich nie. Ale imprezka była udana
A co do drugiej kwestii...jak widać zadowolenie - szczęście sprzyja lepszym

May 09, 2012 at 07:29

Print
delpietro
Status: Moderator

Posts: 1871
Registered: Oct 18, 2009
IP: Logged
Re: coorp&delpietro vs ChoMar [post #9]

Quote:
Cholernik wrote:
A co do drugiej kwestii...jak widać zadowolenie - szczęście sprzyja lepszym


Eh ta skromność
Rzeczywiście w cudach trochę wtopiliśmy bo poszliśmy dołem drzewka a rywale górą. Straciliśmy Hagię a potem posypały się cuda. Najbardziej brakuje szczęścia bo ChoMary zwinęły Notre, Chichen, Tadż Mahal i Zakazany a ja na moje 3 miasta mam raptem 2 luxy + jeden od Coorpa, więc nie mogłem wykorzystać w pełni potencjału Azteków .
No ale nie samymi cudami człowiek żyje i punktowo oraz w demo idziemy w miarę równo.
W tej chwili mamy 130 turę a przeciwnicy szturmują nasze miasto frontowe za pomocą artystów, artylerii i strzelców
W czwartek ciąg dalszy.
May 09, 2012 at 10:42
Gadu-Gadu: 6069832
Print
Cholernik
Status: Hero

Posts: 2272
Registered: Jul 25, 2010
IP: Logged
Re: coorp&delpietro vs ChoMar [post #10]

Skromność to drugie moje imię
A my bardziej potrzebujemy szczęścia, gdyż gramy z najlepszymi graczami w civkę na naszej scenie. Del nie potrzebuje szczęścia, aby demolować nas w demo

May 09, 2012 at 11:05

Print
delpietro
Status: Moderator

Posts: 1871
Registered: Oct 18, 2009
IP: Logged
Re: coorp&delpietro vs ChoMar [post #11]

Co za kurtuazja, no no, nie pogadasz Co do tej demolki to nie do końca ją widzę, bo jedynie w popie, produkcji i kasie mam jedynki z przodu a w dodatku mam najmniej miast ze wszystkich
Poza tym indywidualne statystyki mają w meczach teamowych drugorzędne znaczenie, ważniejsze jest zgranie. W naszym teamie podział ról jest jasny, ja mam dominować w demo a Coorp na polu walki. Niewątpliwie jest to nasz najtrudniejszy mecz, nie pozwoliliście nam rozwinąć skrzydeł, macie inicjatywę, no ale myślę że szanse nadal kształtują się na poziomie 50/50
Pierwsze kilka turek po wznowieniu będzie kluczowych dla obu teamów.

May 09, 2012 at 12:12
Gadu-Gadu: 6069832
Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: coorp&delpietro vs ChoMar [post #12]

My szturmujemy? Stoimy sobie za górami, a tutaj nagle wojsko się pojawia Coorpa, no faktycznie, szturmujemy. : D
Po dwa, te turki dla nas ważne nie są, ważne były przed wyjściem. Teraz to właśnie wy pchacie się przestarzałym wojskiem, nie wiem po co w ogóle atakując.
A co do szcześcia, Cholerny ma Notre i Pałac a ma na minusie.
Ja mam duuużo szczęścia, a sporo miast i 2 pop w grze. ; p
To już tak naprawdę tylko ogarnięcie w eko a nie cudaki.
(Chociaż Del odskoczył tylko dzięki temu że ma całą tradycje, 45% bonusu wzrostu w stolicy, mniam)

May 09, 2012 at 17:18
Gadu-Gadu: 10423380
Print
coorp
Status: Cup Winner

Posts: 1473
Registered: Aug 16, 2010
IP: Logged
Re: coorp&delpietro vs ChoMar [post #13]

Nom, lubię sobie tak 'bez sensu' od czasu do czasu poatakować.

_________________________________
Niektórzy ludzie myślą, że futbol to sprawa życia i śmierci. Ja myślę, że to znacznie poważniejsza sprawa.

May 09, 2012 at 17:55

Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: coorp&delpietro vs ChoMar [post #14]

A jaki jest sens pchania się pod artylerię?

May 09, 2012 at 18:00
Gadu-Gadu: 10423380
Print
Cholernik
Status: Hero

Posts: 2272
Registered: Jul 25, 2010
IP: Logged
Re: coorp&delpietro vs ChoMar [post #15]

Sens jest, tylko głęboko ukryty i nie potrafisz na pierwszy (i drugi) rzut oka go zauważyć

May 09, 2012 at 18:20

Print
Cholernik
Status: Hero

Posts: 2272
Registered: Jul 25, 2010
IP: Logged
Re: coorp&delpietro vs ChoMar [post #16]

Gra się potoczyła tak, a nie inaczej że małe ChoMarki przegrały
Szansę mieliśmy małą, ale niestety jej nie wykorzystaliśmy. Gra został poddana, gdy pierwsze nuki spadły na front. Tak więc niespodzianki nie było wygrali Karpietry.

Fotka z Prawej cześci mapki:



Dzięki za grę i gratulacje wygrania turnieju.

May 10, 2012 at 21:35

Print
coorp
Status: Cup Winner

Posts: 1473
Registered: Aug 16, 2010
IP: Logged
Re: (IRO/AZT) coorp&delpietro vs ChoMar (IRO/GER) / COORP&DELPIETRO [post #17]

Miejsce startowe miałem fatalne. 1 x konie, 1x bydło i 2 x bawelna - reszta łąki nad rzeką. Nie myślałem nawet o budowaniu cudów tylko stawiałem budowle które wsparły by produkcję.

Od razu założyłem, że będę grać na 4 miasta - ciężko było bo przeciwnicy zgarnęli nam wszystkie cuda, które dawałyby zadowolenie. Ja zbudowałem tylko Piramidy i Zamek Himeleji.

Del, jak zwykle rozwijał się na potęgę, i bardzo dobrze bo z naszej czwórki to ja byłem w tej grze "skansenem". Dobrze ze "długie domy" ratowały jakoś sprawę.

Osobiście, poczułem ulgę, gdy Del spalił inżyniera na Kaplicę Sykstyńska - wtedy wiedziałem, że racjonalizm będzie "nasz" pierwszy. Jak się okazało dzięki temu, 2 technolgie + mój Oxford + 2 naukowców sprawiło, że mieliśmy atom 7-8 tur przed przeciwnikami.

Przez ten czas Del zdołał wybudować w swoich miastach elektrownie atomowe przez co jego produkcja była KO-SMI-CZNA.

W momencie próby zdobycia mojego miasta przez Cholernika, zakupiona atomówka (dzieki Ci o wielki Big Benie) uderzyła w samo centrum jednostek wroga. Zostały z nich tylko zgliszcza.
W tym momencie Maiar odwrócił się na pięcie i wyszedł bez pożegnania. Strzelił klasycznego foszka. Oj ti ti



Staty na turę przed końcem:



Tak naprawdę to praktycznie połowę gry drżałem aby Cholernik nie użył artysty do zabrania terenu przez co mógłby atakować bezkarnie moje fronotwe miasto z artylerii. Stoczyłem parę "bezsensownych" potyczek (jak to określił Maiar) aby nie dopuścić do zbudowania drogi i wykorzystania bomby kulturowej. Na szczęście przeciwnicy jakoś nie kwapili się do wymiany jednostki za jednostkę przez co status quo na granicach zostało utrzymane. Odliczałem tylko nerwowo turki do atomu

Tutaj ta sytuacja - toczyliśmy zawzięte walki o wzgórze przy Odl Faitful.



Dziękuję Panowie za grę, była najbardziej wymagająca i emocjonująca ze wszystkich rozegranych przez nas w turnieju.

Jeszcze słowo ode mnie na koniec.

I jeszcze chciałbym cholernie podziękować za możliwość grania razem z Delpietro. Było tak niesamowicie miło i sympatycznie, że aż łza się w oku kręci, że to koniec. Naprawdę, życzę każdemu takiego partnera do gry. Zero napinek, tylko kulturalna i rzeczowa rozmowa dwójki starszych Panów

Dzięki Stary!

[Edited by coorp on May 10, 2012 at 22:19]

_________________________________
Niektórzy ludzie myślą, że futbol to sprawa życia i śmierci. Ja myślę, że to znacznie poważniejsza sprawa.

May 10, 2012 at 22:11

Print
delpietro
Status: Moderator

Posts: 1871
Registered: Oct 18, 2009
IP: Logged
Re: (IRO/AZT) coorp&delpietro vs ChoMar (IRO/GER) / COORP&DELPIETRO [post #18]

Quote:
coorp wrote:

I jeszcze chciałbym cholernie podziękować za możliwość grania razem z Delpietro. Było tak niesamowicie miło i sympatycznie, że aż łza się w oku kręci, że to koniec. Naprawdę, życzę każdemu takiego partnera do gry. Zero napinek, tylko kulturalna i rzeczowa rozmowa dwójki starszych Panów

Dzięki Stary!


Z tymi starszymi Panami to przesadziłeś Toć to dopiero 30 lat minęło

To ja chciałbym podziękować za wspaniałą współpracę. Bardzo dobrze się dogadywaliśmy, wszystkie ważne decyzję były w mig podejmowane, bez nerwów i stresu, czysta przyjemność, stąd też takie efekty Również życzę każdemu takiego partnera, wystarczy się zaszyć gdzieś z tyłu bezpiecznie i simować, a Coorpik już się resztą spokojnie zajmie.
Ale mam nadzieję ze to nie koniec i skopiemy jeszcze razem parę tyłków

Co do gry z Chomarami to już wszystko zostało opisane. To był zdecydowanie najtrudniejszy i najbardziej wyrównany mecz. Myślę że rywale za szybko się poddali, ta rozgrywka mogłaby się jeszcze dosyć długo ciągnąć.
Rzeczywiście produkcję miałem sporą ale już od dawna nie miałem zadowolenia bo ciągnąłem na 3 luksach bez żadnego cudu do happy, dopiero za 2 tury mogłem wyjść na plus dzięki Wieży Eiffela a potem humanizmowi z racjo, więc jeszcze bym się rozbujał i dostawił kolejne miasta



Dzięki za grę.
May 10, 2012 at 22:56
Gadu-Gadu: 6069832
Print
magmax
Status: Elite

Posts: 1024
Registered: Oct 13, 2010
IP: Logged
Re: (IRO/AZT) coorp&delpietro vs ChoMar (IRO/GER) / COORP&DELPIETRO [post #19]

Graty Panowie!
To było do przewidzenia - stary mistrz rozwałki Maiar dawno odpuścił grę - Cholera też już nie gra tak często.... a coorp gra jak robot i ciągle maksuje swoje umiejętności - a del to magik demo z którym w tej dziedzinie może chyba tylko Szacho konkurować... do tego super zgranie...

Gratulacje dla wszystkich - prawdziwy mecz na szczycie.

May 11, 2012 at 00:04

Print
gurpegi
Status: Elite

Posts: 1137
Registered: Apr 21, 2011
IP: Logged
Re: (IRO/AZT) coorp&delpietro vs ChoMar (IRO/GER) / COORP&DELPIETRO [post #20]

Gratulacje panowie! Tym pojedynkiem przypieczętowaliście swoje zwycięstwo w całym turnieju (no chyba, że termin zostanie przedłużony o jakieś... pół roku ).


I co teraz będzie z coorpem? Jedzie na dwa turnusy?

_________________________________
- That's some crowd. Gonna need a plan.
- Since when have heroes ever needed plans?

May 11, 2012 at 13:46

Print
szachoboks
Status: League Winner

Posts: 1166
Registered: Feb 22, 2011
IP: Logged
Re: (IRO/AZT) coorp&delpietro vs ChoMar (IRO/GER) / COORP&DELPIETRO [post #21]

został im jeszcze alduviel i woza , w koncu to oni rozprawili się z chomarem w 40 turze zdobywając stolice ,

[Edited by szachoboks on May 11, 2012 at 14:17]

May 11, 2012 at 14:16

Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: (IRO/AZT) coorp&delpietro vs ChoMar (IRO/GER) / COORP&DELPIETRO [post #22]

Piszesz Coorp że to była najtrudniejsza gra.
Czyli reszta gier to musiał być totalny pikuś. : D
Tutaj tylko bunkier, zero walk, budowanie, budowanie, budowanie, atom, koniec, jeżeli to było trudne... : D
I nie było żadnego focha, po prostu zostawiłem Cholernemu powiedzienie że poddalismy.
Szkdoa ze scena w ogóle się nie rozwija, ja już nie grający, Cholerny nie ogarniający eko, a stawiliśmy największy problem. : P

Moje wnioski.
Przegraliśmy przez kilka rzeczy.
Oracle, mógł je mieć Cholernik (racjonalizmu by nie miał del) ale postanowiliśmy zrobić konika.
Oboje mieliśmy wolność a oni oboje tradycje. (tragiczna przegrana w eko, sam nie wiem, bardzo możliwe że to przesądziło)
Zero walk gdy mieliśmy przewagę (dużo artylerii z 3 awansami).
Ogółem gra ala budowanie i zero akcji, a owe budowanie spieprzyliśmy. : P

Del, dlaczego poddane? Mówisz za wcześnie, bo chciałeś mieć radość z nukowania nas i to jest oczywiste.
0 armii po nuku, wy mieliście armię.
Wy szybciej mogliście produkować nuki i kupować niż my, co oznacza że walkę na nuki byście wygrali.
Bez armi, nuków, z gorszym eko, po co było grać dalej? Kluczowe pytanie odnośnie tej kwestii.

Quote:
Gratulacje dla wszystkich - prawdziwy mecz na szczycie.


Czyli prawdziwy mecz na szczycie to budowanie się przez 200 tur by na koniec okazało się kto 1 walnie nuka? Ło boże, jeżeli tak to civka jest tragiczną grą i dobrze że już nie gram.

[Edited by Maiar on May 11, 2012 at 16:07]
May 11, 2012 at 16:04
Gadu-Gadu: 10423380
Print
coorp
Status: Cup Winner

Posts: 1473
Registered: Aug 16, 2010
IP: Logged
Re: (IRO/AZT) coorp&delpietro vs ChoMar (IRO/GER) / COORP&DELPIETRO [post #23]

Quote:
Maiar wrote:
Piszesz Coorp że to była najtrudniejsza gra.
Czyli reszta gier to musiał być totalny pikuś. : D



Chciałbym zobaczyć Ciebie w roli gdy Twoi przeciwnicy zabierają 95% cudów.
Dlatego była dla nas taka trudna gra bo graliśmy poniekąd antycudaka.

Quote:
Maiar wrote:
Tutaj tylko bunkier, zero walk, budowanie, budowanie, budowanie, atom, koniec, jeżeli to było trudne... : D



Jaki bunkier się ja pytam? Od północy mieliście drogę do mojej stolicy na jakieś siedem hexów szeroką (same łąki). Uparliście się na moje miasto frontowe, które specjalnie i z pełną premedytacją przytuliłem do gór aby było super trudne dojście.

Quote:
Maiar wrote:
I nie było żadnego focha, po prostu zostawiłem Cholernemu powiedzienie że poddalismy.



Aha, jasne - a wyebanie wszystkich konatków ze steama to co? Daj spokój chłopcze, w Twoje teksty wierzysz chyba tylko już Ty sam.

Quote:
Maiar wrote:
Szkdoa ze scena w ogóle się nie rozwija, ja już nie grający, Cholerny nie ogarniający eko, a stawiliśmy największy problem. : P



Scena głównie czeka teraz na dodatek (został tyko miesiąc) ale chętnego do bitki znajduję codziennie bez najmniejszego problemu. Wieści o śmierci Civ V to na szczęście tylko Twoje pobożne życzenie.

Quote:
Maiar wrote:
Ogółem gra ala budowanie i zero akcji, a owe budowanie spieprzyliśmy. : P



Ale to miej pretensje tylko do siebie. Mieliście totalnie wszystko w swoich łapach, a zamiast cisnąć to ścigaliście się na eko z delpietrem (dla mnie to jak kopanie się z koniem).
Do tej pory nie potrafię zrozumieć iż uważałeś tę "bezsensowną wymianę" na wspomnianym wzgórzu po to aby postawić drogę i użyć artysty by ostrzeliwać bezkarnie miasto i zdobyć je skautem. Zabrakło chyba tutaj komuś jaj.

Quote:
Maiar wrote:
Del, dlaczego poddane? Mówisz za wcześnie, bo chciałeś mieć radość z nukowania nas i to jest oczywiste.
0 armii po nuku, wy mieliście armię.
Wy szybciej mogliście produkować nuki i kupować niż my, co oznacza że walkę na nuki byście wygrali.
Bez armi, nuków, z gorszym eko, po co było grać dalej? Kluczowe pytanie odnośnie tej kwestii.



Ależ ptysiu, mnie tam cieszy to, że założyłeś iż jesteśmy takimi madafakerami, że nie pozostało Ci nic innego jak tylko odwrócić się na pięcie i wyjść.

Prawda jest taka, że mieliśmy tylko 4 sztuki uranu - 3 spalone na elektrownie atomowe u Azteków i do dyspozycji tylko jedną sztukę na bombki. Dlatego jak mówisz mi o zasypaniem Was gradem atomu to tylko mnie pusty śmiech ogarnia.

Quote:
Maiar wrote:
Czyli prawdziwy mecz na szczycie to budowanie się przez 200 tur by na koniec okazało się kto 1 walnie nuka? Ło boże, jeżeli tak to civka jest tragiczną grą i dobrze że już nie gram.


To Wy byliście reżyserami tej potyczki - miej pretensje tylko do siebie, że zepsuliście to artystycznie.

[Edited by coorp on May 11, 2012 at 19:51]

_________________________________
Niektórzy ludzie myślą, że futbol to sprawa życia i śmierci. Ja myślę, że to znacznie poważniejsza sprawa.
May 11, 2012 at 19:49

Print
szachoboks
Status: League Winner

Posts: 1166
Registered: Feb 22, 2011
IP: Logged
Re: (IRO/AZT) coorp&delpietro vs ChoMar (IRO/GER) / COORP&DELPIETRO [post #24]

Quote:
coorp wrote:


Prawda jest taka, że mieliśmy tylko 4 sztuki uranu - 3 spalone na elektrownie atomowe u Azteków i do dyspozycji tylko jedną sztukę na bombki. Dlatego jak mówisz mi o zasypaniem Was gradem atomu to tylko mnie pusty śmiech ogarnia.

.

gdybyście mieli tylko 4 sztuki ,to byłoby ciezko , ale macie jeszcze jedno złoze do góry pod robolem
ale i tak aturem chomara jest to ze 3 tylne miasta sa narazie bezpieczne przed atomem , zrobić w nich bombke puścić na jakieś wieksze 2 miasta , lub moze w uran , elektrownie by sie wyłączyły i ciemno w dzielnicy
,
jak by każde miasto oberwało po atomie , by nie miało znaczenia czy dostanie trzema bombami ( jak w przypadku chomara ) czy jedną

do tego czasy by trzeba sie bronic czołgami , ale lansjery i artyleria mialoby spore problemy w atakowaniu przez teren radioaktywny ,

podsumowując zabawa się zaczynała . A może znowu by random dopomógł stronie słabszej?
May 11, 2012 at 20:37

Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: (IRO/AZT) coorp&delpietro vs ChoMar (IRO/GER) / COORP&DELPIETRO [post #25]

Quote:
Aha, jasne - a wyebanie wszystkich konatków ze steama to co? Daj spokój chłopcze, w Twoje teksty wierzysz chyba tylko już Ty sam.


Bo przestałem grać w civ, dlatego. Napisałeś tak jakobym usunął ludzi po tej grze, usunąłem bo po prostu przestałem grać. Jaki foch?

Quote:
Chciałbym zobaczyć Ciebie w roli gdy Twoi przeciwnicy zabierają 95% cudów.
Dlatego była dla nas taka trudna gra bo graliśmy poniekąd antycudaka.

Przekłamanie, nie mieliśmy nawet 80%.
Mieliście super cuda do kulturki + mur.
Zauważ że my by mieć cuda musieliśmy się poświęcić (wolność). Wy wzieliście tradycję dzięki czemu mimo mniejszej ilości cudów mieliście dużo lepsze eko + Del mógł mieć racjonalizm.
Czyli wychodzi na to że wy mieliście przewagę, a gra była trudna dla nas. : P

Quote:
Jaki bunkier się ja pytam? Od północy mieliście drogę do mojej stolicy na jakieś siedem hexów szeroką (same łąki). Uparliście się na moje miasto frontowe, które specjalnie i z pełną premedytacją przytuliłem do gór aby było super trudne dojście.


Ale mieliście mur, czyli bunkier jest.
W dodatku nadal prawdą jest to że było 0 walk, same budowanie, co oznacza że gra nie była żadnym wyzwaniem ani ciekawym widowiskiem.

Quote:
Wieści o śmierci Civ V to na szczęście tylko Twoje pobożne życzenie.

Nie zrozumiałeś mnie. Chodziło mi o to, że skoro my stawiliśmy dla was największe problemy, oznacza to że ludzie grający w civ5 w ogóle się nie rozwijają w kontekście grania w tą grę. (przynajmniej nie na tyle, by był wyrównany poziom)

Quote:
Do tej pory nie potrafię zrozumieć iż uważałeś tę "bezsensowną wymianę" na wspomnianym wzgórzu po to aby postawić drogę i użyć artysty by ostrzeliwać bezkarnie miasto i zdobyć je skautem. Zabrakło chyba tutaj komuś jaj.

Najważniejsze pytanie, czemu to my mieliśmy atakować? Błędem było pójście w wolność, nie w tradycję, a nie samo w sobie ściganie się z Delem, który nie pokazał tutaj przecież nic nadzwyczajnego.

Quote:
To Wy byliście reżyserami tej potyczki - miej pretensje tylko do siebie, że zepsuliście to artystycznie.

Czemu? Bo mieliśmy więcej cudów? : D
Tylko siedzieliśmy i budowaliśmy, prawdziwi z nas reżyserzy.
Reżyserami na początku byliście wy, atak mohawkami, próba dominacji mapy.
Potem wyszło ze każdy będzie siedział u siebie i tak było do nuków. Nie było żadnego reżysera. : P

A na koniec, nie rozumiem czemu mnie obrażasz/tak ostrym tonem piszesz. Przecież nic Ci nie zrobiłem, miło by było jakbyś mi napisał na pw czym Cie tak wkurzyłem. ;f

[Edited by Maiar on May 11, 2012 at 21:32]
May 11, 2012 at 21:26
Gadu-Gadu: 10423380
Print
coorp
Status: Cup Winner

Posts: 1473
Registered: Aug 16, 2010
IP: Logged
Re: (IRO/AZT) coorp&delpietro vs ChoMar (IRO/GER) / COORP&DELPIETRO [post #26]

Quote:
Maiar wrote:
Bo przestałem grać w civ, dlatego. Napisałeś tak jakobym usunął ludzi po tej grze, usunąłem bo po prostu przestałem grać. Jaki foch?



Gdy przestaję grać w jakąś grę to nie wywalam kontaktów tylko je zachowuję. Na scenie civ jest wielu wartościowych ludzi bez których ta scena nie byłaby taka sama. Nie wyobrażam sobie usunięcia Ich ze Steam.
Twoje zachowanie jest typowe dla chłopców przed mutacją <fak ze system>

Quote:
Maiar wrote:
Przekłamanie, nie mieliśmy nawet 80%.
Mieliście super cuda do kulturki + mur.
Zauważ że my by mieć cuda musieliśmy się poświęcić (wolność). Wy wzieliście tradycję dzięki czemu mimo mniejszej ilości cudów mieliście dużo lepsze eko + Del mógł mieć racjonalizm.
Czyli wychodzi na to że wy mieliście przewagę, a gra była trudna dla nas. : P



To co napisałeś jest tak idiotyczne, że nawet nie wiem czy to warto komentować.

Popatrzmy co zgarnęliśmy - Piramidy, Wielki Mur, Oracle, Kaplica Sykstyńska, Kreml, Zamek Himeleji (nie jestem pewien co do Stone'a) - Wy - cała reszta.
Przy swoich 4 miastach musiałem oddać luksus Delpietro bo nie mieliśmy żadnego cudaka polepszającego zadowolenie!
Zresztą, skoro niby takie zarąbiste cuda zgarnęliśmy to czemu ich Wy nie zajumaliście? Hę? Powiem Ci dlaczego - bo każdy woli te co Wy mieliście.

Quote:
Maiar wrote:
Ale mieliście mur, czyli bunkier jest.
W dodatku nadal prawdą jest to że było 0 walk, same budowanie, co oznacza że gra nie była żadnym wyzwaniem ani ciekawym widowiskiem.



Kurczę, no popatrz, dla mnie było totalnie na odwrót bo po raz pierwszy czułem się, że przeciwnik ma 9 na 10 asów w rękawie i oczami wyobraźni widziałem naszą przegraną.
Motyw, który chciał wykonać Cholernik (arysta + atak artylerii + skaut) był przedni i ciągle zastanawiam się czemu tego nie wykonaliście.
A co do walki to było jej sporo - gdyby było inaczej to nie dostałbym generała, nieprawdaż?

Quote:
Maiar wrote:
Nie zrozumiałeś mnie. Chodziło mi o to, że skoro my stawiliśmy dla was największe problemy, oznacza to że ludzie grający w civ5 w ogóle się nie rozwijają w kontekście grania w tą grę. (przynajmniej nie na tyle, by był wyrównany poziom)



Aha - jestem pierwszy w rankingu a ludzie coraz częściej ogrywają mnie - ja uważam właśnie, że poziom poszedł do góry. Zresztą skoro tak brak Ci wyzwań to zagraj sobie z Szacho :]

Quote:
Maiar wrote:
Najważniejsze pytanie, czemu to my mieliśmy atakować?



Z tego co wiem, Szwaby to najlepsza nacja na rush, nie? Bo zalet tej nacji w rozwojówce za Chiny Ludowe nie potrafię dostrzec.

Quote:
Maiar wrote:
Błędem było pójście w wolność, nie w tradycję, a nie samo w sobie ściganie się z Delem, który nie pokazał tutaj przecież nic nadzwyczajnego.



Bosh, Maiar, ale Ty jesteś zayebisty. Każdy to widzi, że delpietro ciśnie tak eko, że miasta po prostu puchną w oczach ale Ty uważasz to nie jest nic nadzwyczajnego.


Quote:
Maiar wrote:
Czemu? Bo mieliśmy więcej cudów? : D



Tak, właśnie dlatego. Przez to my byliśmy w głębokiej du*pie.

Quote:
Maiar wrote:
Reżyserami na początku byliście wy, atak mohawkami, próba dominacji mapy.
Potem wyszło ze każdy będzie siedział u siebie i tak było do nuków. Nie było żadnego reżysera. : P



Nom, 2 mohawki, które wypuszczone zostały po to aby zobaczyć wasze stolice, niestety próba nieudana.

Quote:
Maiar wrote:
A na koniec, nie rozumiem czemu mnie obrażasz/tak ostrym tonem piszesz. Przecież nic Ci nie zrobiłem, miło by było jakbyś mi napisał na pw czym Cie tak wkurzyłem. ;f


Po prostu mam alergię na fochy.

PS. do "obrażanie mode on" to mi baaaardzo daleko.

_________________________________
Niektórzy ludzie myślą, że futbol to sprawa życia i śmierci. Ja myślę, że to znacznie poważniejsza sprawa.
May 11, 2012 at 22:52

Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: (IRO/AZT) coorp&delpietro vs ChoMar (IRO/GER) / COORP&DELPIETRO [post #27]

Quote:
Motyw, który chciał wykonać Cholernik (arysta + atak artylerii + skaut) był przedni i ciągle zastanawiam się czemu tego nie wykonaliście.

Bo nie można było tego wykonać, jak już miałeś artylerię. Pamiętasz sytuację gdy wbił przed twoje frontowe miasto lancer? Odkrył całą artylerię, oznaczało to że nie można było przejąć kulturką, mimo iż sam bardzo chciałem. Ty sobie możesz pisać że poświęcenia byłoby ok, bo tylko Ty byś na tym zyskiwał. Tzn. my wchodzimy na górke, a Ty strzelasz. Ty zyskujesz, my nic.

Quote:
Bosh, Maiar, ale Ty jesteś zayebisty. Każdy to widzi, że delpietro ciśnie tak eko, że miasta po prostu puchną w oczach ale Ty uważasz to nie jest nic nadzwyczajnego.


To czemu w ogóle nie odstawałem w eko Deplowi póki nie miał całej tradycji?

Quote:
Gdy przestaję grać w jakąś grę to nie wywalam kontaktów tylko je zachowuję. Na scenie civ jest wielu wartościowych ludzi bez których ta scena nie byłaby taka sama. Nie wyobrażam sobie usunięcia Ich ze Steam.


Ale nie rozumiem. Z wszystkimi graczami miałem tylko kontakt, gdy z nimi grałem? Po co miałem zachowywać jak kontaktu z owymi ludźmi nie miałem? Ofc. Cholernego mam, bo z nim zawsze miałem kontakt. Logiczne? Ale nie, przecież lepiej trzymać obcych mi ludzi, z którymi rozegrałem parę partyjek. : P

[Edited by Maiar on May 12, 2012 at 11:46]
May 12, 2012 at 11:44
Gadu-Gadu: 10423380
Print
Alduviel
Status: Elite

Posts: 1169
Registered: Apr 13, 2011
IP: Logged
Re: (IRO/AZT) coorp&delpietro vs ChoMar (IRO/GER) / COORP&DELPIETRO [post #28]

Gratuluje lepszym

_________________________________
&quot;Nikt cie del nie wyrzuciÂł z tej cytadel , sam z niej uciekÂłeÂś albo zginaÂłeÂś &quot;
&quot;nigdy nie gram na podboje, nawet w IV nigdy nie wprowadzaÂłem niewolnictwa bo to dla mnie nieetyczne&quot;
&quot;Bogu mĂłj wielki, potĂŞÂżny i Krasny
W chwale swej dobry, potĂŞÂżny i jasny&quot;

May 12, 2012 at 11:46

Print
Paulek
Status: Elite

Posts: 849
Registered: Feb 12, 2011
IP: Logged
Re: (IRO/AZT) coorp&delpietro vs ChoMar (IRO/GER) / COORP&DELPIETRO [post #29]

Gratki.

A wy rozmowę prowadzicie nt Kto bardziej zaprzepaścił rozgrywkę, czy tylko tak sobie argumenty wymieniacie?

May 12, 2012 at 14:11

Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.