civ.org.pl forums > VI Turniej civ.org.pl > Mapa
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

Poll: Na jakiej mapie chcecie zagrać turniej?
Skrypt Henia 6 40.00%
Skirmish 0 0.00%
Pangea 6 40.00%
inna(napisać jaka w komentarzach) 3 20.00%
Total Votes: 15
civ.org.pl forums > Civilization V - Archiwum > VI Turniej civ.org.pl
Poster
Message    
Heniu
Status: Administrator

Posts: 5544
Registered: May 11, 2004
IP: Logged
Mapa [post #1]

Musimy przedyskutować jeszcze kwestię skryptu, na którym będzie się toczyć gra. Niestety na skrypty kacowskie pozwolenia nie mamy i raczej mieć nie będziemy, dlatego pozostają inne mapy takie jak czajmen, skirmish czy owalny skirmish. Niestety każdy z nich jest daleki od perfekcji. Jeżeli istnieje taka potrzeba to nad "swoim" skryptem (piszę "swoim" w cydzysłowiu, bo to de facto raczej mieszanina różnych skryptów) mogę jeszcze trochę popracować, jeżeli jest taka potrzeba.

_________________________________
'The distance between insanity and genius is measured only by success.'

Sept 10, 2012 at 16:31

Print
Dyktator
Status: Elite

Posts: 1056
Registered: Apr 28, 2012
IP: Logged
Re: Mapa [post #2]

Skoro coś już zrobiłeś to najlepiej trochę to dopracować i wrzucić na forum żeby ktoś zagrał na tym skrypcie duelka i ewentualnie ocenił co by się przydało jeszcze zrobić.

Sept 10, 2012 at 16:38

Print
Heniu
Status: Administrator

Posts: 5544
Registered: May 11, 2004
IP: Logged
Re: Mapa [post #3]

Skrypt leży na forum od dłuższego czasu, ale dotąd otrzymałem zaledwie jedną uwagę na jego temat, której z resztą niestety nie za bardzo pamiętam, bo była zgłaszana na steamie. Wątek wraz z plikiem do ściągnięcia znajduje się tutaj: http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=16839

_________________________________
'The distance between insanity and genius is measured only by success.'

Sept 10, 2012 at 16:40

Print
Dyktator
Status: Elite

Posts: 1056
Registered: Apr 28, 2012
IP: Logged
Re: Mapa [post #4]

Najlepiej żeby przetestował to jeszcze jakiś gracz ,,z górnej półki",że sie tak wyrażę i opisał wszelkie uwagi w tamtym wątku(żeby później niespodzianek nie było).

Sept 10, 2012 at 16:48

Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: Mapa [post #5]

Jeżeli skrypt Henia jest niegrywalny to:
to niech będzie skrimish czy panga, albo raz to raz to, jak wszystko będzie na dwumecz to chyba nikt nie będzie jakoś super spinał pośladów "mirror mirror" nie? : P

A jeżeli grywalny i bez błędów to:
Jedziem.

Sam zaraz na niego popatrzę.

[Edited by Maiar on Sept 10, 2012 at 17:02]

Sept 10, 2012 at 16:58
Gadu-Gadu: 10423380
Print
Dyktator
Status: Elite

Posts: 1056
Registered: Apr 28, 2012
IP: Logged
Re: Mapa [post #6]

Skoro ktoś grał i nie było żadnych ważniejszych uwag to raczej grywalny,ale sam to zresztą możesz sprawdzić.A błędy przydałoby się wyszukać(jeśli takie w ogóle są) bo taki skrypt może być też przydatny nieraz w późniejszym czasie.

Sept 10, 2012 at 17:04

Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: Mapa [post #7]

Heh, dopiero teraz zobaczyłem że ta mapa w ogóle nie jest mirrorem.
Wygenerowałem i takie zdziwienie.
Ogółem po spojrzeniu na 5 mapek imho może być, jedyny błąd to z wyświetlaniem tych łat czerwono-białych na mapie.
Panga rushowa to to nie jest, ale jakieś super wielkie odległości też to nie są, a co ważne, jest to na tyle zbalansowane że będzie można sporo miast wstawić a zarazem będzie ścisk między graczami.

[Edited by Maiar on Sept 10, 2012 at 17:12]

Sept 10, 2012 at 17:12
Gadu-Gadu: 10423380
Print
coorp
Status: Cup Winner

Posts: 1473
Registered: Aug 16, 2010
IP: Logged
Re: Mapa [post #8]

Panga / niski poziom morza / 4 cs / balans strategiczny / ruinki / zwykłe barbsy - takie ustawienia ciskam w 99 % przypadków i jest wystarczająco miejsca na rozwój, CS nie wchodza w paradę a idzie wykorzsystywać ich zdolności.

Granie na skirmish bez wody, ruin, barbów powoduje że nei ma "funu" z gry tylko jakis sterylny twór z tego wychodzi.

_________________________________
Niektórzy ludzie myślą, że futbol to sprawa życia i śmierci. Ja myślę, że to znacznie poważniejsza sprawa.

Sept 10, 2012 at 17:37

Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: Mapa [post #9]

Na tej mapie Coorp jest woda. Ja też nie przepadam za zwykłym skrimishem.
Imho panga też jest lepszym wyborem w kontekście pucharowych 2 meczów i całego turnieju, bo nie będzie żadnych zaskoczen z skryptem, każdy wie jak to działa a nie że potem narzekania na to i tamto, co najwyżej będzie na random.

[Edited by Maiar on Sept 10, 2012 at 17:47]

Sept 10, 2012 at 17:46
Gadu-Gadu: 10423380
Print
Dyktator
Status: Elite

Posts: 1056
Registered: Apr 28, 2012
IP: Logged
Na jakiej mapie chcecie zagrać w turnieju? [post #10]

Umieszczam tu ankietę dotyczącą mapy,na której rozegra się najbliższy turniej.Skrypt Henia do ściągnięcia tutaj.Zrobiłem ankietę,bo chyba zależy wam na w miarę szybkim rozpoczęciu turnieju,a co do mapy są jeszcze spory.Jeżeli ankieta okaże się jednak zbędna to po prostu zostanie zamknięta.Proszę jednak kogoś kompetentnego(np. Henia lub Krasnego) o potwierdzenie tej ankiety jako oficjalnej jeżeli jednak jest potrzebna(edit:juz potwierdzona jako oficjalna)
Dodatkowa dyskusja w sprawie mapy własnie w tym wątku(połączona ankieta z wątkiem dyskusyjnym).

[Edited by darthsebastian on Sept 10, 2012 at 20:26]

Sept 10, 2012 at 18:31

Print
delpietro
Status: Moderator

Posts: 1871
Registered: Oct 18, 2009
IP: Logged
Re: Mapa [post #11]

Nie grałem na skrypcie Henia, ale jak przypomina skirmish (tzn że jest milion razy sprawiedliwszy niż pangea) i ma w dodatku wodę to jestem za tym.

Sept 10, 2012 at 20:49
Gadu-Gadu: 6069832
Print
Cholernik
Status: Hero

Posts: 2272
Registered: Jul 25, 2010
IP: Logged
Re: Mapa [post #12]

Jedyna oczywista i sprawiedliwa - mirror

Sept 11, 2012 at 10:03

Print
gurpegi
Status: Elite

Posts: 1137
Registered: Apr 21, 2011
IP: Logged
Re: Mapa [post #13]

A ten błąd z barbami już został wyeliminowany z mirrorów? Jak nie, to czy w skrypcie Henia też pojawia się ten irytujący bug?

_________________________________
- That's some crowd. Gonna need a plan.
- Since when have heroes ever needed plans?

Sept 11, 2012 at 14:32

Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: Mapa [post #14]

Skrypt Henia to nie mirror.
Aktualnie, ankieta nie przewiduje żadnego mirrora, bo żadnego oprócz mirrora Nefa na dodatek nie ma.
Cholerny to po prostu ślepy idealista.

[Edited by Maiar on Sept 11, 2012 at 14:50]

Sept 11, 2012 at 14:50
Gadu-Gadu: 10423380
Print
Paulek
Status: Elite

Posts: 849
Registered: Feb 12, 2011
IP: Logged
Re: Mapa [post #15]

Skrypt Henia to skirmish ale OVAL, czyli ma cechy skirmisha - bardzo zbalansowana mapka (nie licząc cudów natury..... które mnie zawsze wnerwiają ), ale i Ovala, czyli mapki owalnej z MORZEM! Nic dodać nic ująć można przetestować na multi ten skrypcik

Sept 11, 2012 at 15:12

Print
Kasimirus
Status: Elite

Posts: 867
Registered: Sept 24, 2010
IP: Logged
Re: Mapa [post #16]

W skrypcie Henia brakuje możliwości opłynięcia całej mapy ze wsochdu na zachód lub odwrotnie, na północy i południu za małe przesmyki wody. Chyba że od ostatniego czasu kiedy grałem zmieniło się.

Sept 11, 2012 at 16:06

Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: Mapa [post #17]

To zależy jak wylosuje.
Bardzo często na pangach nawet nie ma możliwości by przepływać północą/południem więc nie wiem skąd punkt oparcia o te stwierdzenie. Tutaj skrypt Henia niczym się nie wyróżnia.

[Edited by Maiar on Sept 11, 2012 at 16:22]

Sept 11, 2012 at 16:21
Gadu-Gadu: 10423380
Print
gurpegi
Status: Elite

Posts: 1137
Registered: Apr 21, 2011
IP: Logged
Re: Mapa [post #18]

To ja wiem, że to nie mirror, już o tym pisaliście. Sprawdziłem i bugu nie zaobserwowałem. A te wodne przejścia to faktycznie małe - jednoheksowe, muszą tam być niezłe korki .

_________________________________
- That's some crowd. Gonna need a plan.
- Since when have heroes ever needed plans?

Sept 11, 2012 at 17:33

Print
coorp
Status: Cup Winner

Posts: 1473
Registered: Aug 16, 2010
IP: Logged
Re: Mapa [post #19]

Graliśmy z Termitem duelka na mapie Henia i wrażenia jak najbardziej pozytywne. 4 Cs sie swobodnie zmieściły, ruinki rozrzuciło sprawiedliwie zaś barbarzyńcy wesoło biegali po naszych włościach. Jestem na tak.

_________________________________
Niektórzy ludzie myślą, że futbol to sprawa życia i śmierci. Ja myślę, że to znacznie poważniejsza sprawa.

Sept 11, 2012 at 18:24

Print
Pietrak
Status: Regular

Posts: 99
Registered: Nov 24, 2010
IP: Logged
Re: Mapa [post #20]

Dzisiaj grałem z Mikim na skrypcie Henia. Najbardziej rzeczywiście brakuje możliwości zrobienia mojej ulubionej taktyki czyli desantu. Sama mapka dosyć fajna, rzeczywiście sporo miejsca na rozwój ale z możliwością licznych wczesnych walk. Na mokradłach wyskakują błędy, a w naszym duelu z Mikim nie mieliśmy żadnej ruiny, mimo że nie wyłączałem tej opcji. Generalnie wrażenia pozytywne, wg mnie jest to opcja ciut bardziej sprawiedliwa niż pangea, aczkolwiek jak to wcześniej ujął Coorp bardziej "sterylna".
Zawsze można zagrać pierwszy mecz na pandze, a drugi na Heniowym skrypcie
Osz f***, Pietrak mnie zastępował w pracy i się nie wylogowałem.
To ja delpietro

[Edited by Pietrak on Sept 11, 2012 at 18:42]

Sept 11, 2012 at 18:41

Print
Heniu
Status: Administrator

Posts: 5544
Registered: May 11, 2004
IP: Logged
Re: Mapa [post #21]

Dzięki za uwagi.
Jeżeli nie można przepływać całej mapy to jest to bug i zajmę się tym.
Przejścia przy biegunach też zwiększę do trzech czy czterech heksów.
Za błąd z mokradłami miejcie pretensje do czajmena bo to od niego ukradłem parę linijek kodu.

_________________________________
'The distance between insanity and genius is measured only by success.'

Sept 11, 2012 at 20:18

Print
czajmen
Status: Moderator

Posts: 4753
Registered: Jul 28, 2008
IP: Logged
Re: Mapa [post #22]

Nie ładnie tak kraść - błąd z mokradłami wyeliminowałem jakiś czas temu - w jakieś ostatniej wersji. A oznacza on nie mnie tyle, że masz w kodzie błąd i skrypt mapy w pewnym momencie się wywala.

Błędy z barbami nie wyeliminowałem, ale pewnie problem jest, że w pewnym miejscu mapa myśli (na pewnym poziomie definicji), że jest woda, a nie ląd - stąd blokada robiona przez barbów. Jakby mi się chciało i miałbym czas to pewnie bym to poprawił, bo aż tak trudne to nie powinno być. I pewnie zajęło by tylko dłuższą chwilę. Max 1h.

Po za tym po takim usunięciu cichcem z funkcji redaktora bez w ogóle pytania się mnie czy chce dalej nim być czy olewam temat, to w ogóle nie mam chęci aby coś w tym temacie zrobić - a mógłbym, bo nie raz już to robiłem dla COPowej społeczności.

[Edited by czajmen on Sept 13, 2012 at 12:02]

_________________________________
Carpe diem

Sept 13, 2012 at 12:00
Gadu-Gadu: 1952761
XFire czajmen
Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: Mapa [post #23]

Na kiedy przewidywane zakończenie ankiety?

Sept 13, 2012 at 16:23
Gadu-Gadu: 10423380
Print
Paulek
Status: Elite

Posts: 849
Registered: Feb 12, 2011
IP: Logged
Re: Mapa [post #24]

Proponuje 17.09 tydzień by był

Sept 13, 2012 at 16:24

Print
Dyktator
Status: Elite

Posts: 1056
Registered: Apr 28, 2012
IP: Logged
Re: Mapa [post #25]

Zgadzam się z Paulkiem.

Sept 13, 2012 at 16:30

Print
Heniu
Status: Administrator

Posts: 5544
Registered: May 11, 2004
IP: Logged
Re: Mapa [post #26]

czajemn - Dobra, jeżeli te pięć linijek kody to dla Ciebie problem to usunę to i w wolnej chwili napiszę sobie to samemu. Nie sądziłem że będziesz miał z tego tytułu pretensje.

Co do "usunięcia cichcem z funkcji redaktora" to sam o to prosiłeś na forum redakcyjnym (wątek SPOTKANIA REDAKCYJNE) - Pozwolę sobie umieścić tutaj treść Twojego posta:

"Na chwilę obecną z moim czasem jest bardzo krucho, więc proszę o (mam nadzieje) czasowe zawieszenie mojego statusu redaktora. póki co nie widzę światełka w tuneli, więc nie umiem określić do kiedy."

Post jest stary, jeszcze z lutego, bo wtedy sam nie miałem czasu się zająć porządkami na forum. Ale że przez cały ten czas nie zrobiłeś kompletnie niczego, choć obiecywałeś że zrobisz, i zająłeś się graniem w czołgi, to uznałem że post jest nadal aktualny. A pytać mi się nie chciało bo zauważyłem że do odpisywania na prywatne wiadomości też straciłeś ochotę.

Co do ankiety to z tego co widzę to przez ostatnie dwa dni nie wpłynął chyba ani jeden głos, więc chyba można by trochę przyśpieszyć jej zamknięcie.

[Edited by Heniu on Sept 13, 2012 at 16:51]

_________________________________
'The distance between insanity and genius is measured only by success.'

Sept 13, 2012 at 16:47

Print
Paulek
Status: Elite

Posts: 849
Registered: Feb 12, 2011
IP: Logged
Re: Mapa [post #27]

Jutro 23:59:59:999

[Edited by Paulek on Sept 13, 2012 at 16:53]

Sept 13, 2012 at 16:52

Print
czajmen
Status: Moderator

Posts: 4753
Registered: Jul 28, 2008
IP: Logged
Re: Mapa [post #28]

No faktycznie - kiedyś to tam napisałem. Zresztą nie ważne. No nie odpowiadałem, bo długo nie zauważyłem że pisałeś. Do tego obecnie jestem na etapie zmiany (ewentualnej) roboty i nie mam czasu na wiele. A wieczorem mam ochotę się odprężyć to włączam WoTa. Na czytanie forum nie mam sił - patrze tylko na PBEMy.

Nie musisz nic kasować, możesz nawet mój skrypt dalej rozwinąć - tylko weź ostatnią wersje.

_________________________________
Carpe diem

Sept 13, 2012 at 20:36
Gadu-Gadu: 1952761
XFire czajmen
Print
Dyktator
Status: Elite

Posts: 1056
Registered: Apr 28, 2012
IP: Logged
Re: Mapa [post #29]

Póki co Twój skrypt Heniu i panga remisują.Jeśli tak pozostanie to proponuje zrobić tak,że jeden mecz na jednej mapie,a drugi na drugiej.

Sept 13, 2012 at 20:55

Print
Paulek
Status: Elite

Posts: 849
Registered: Feb 12, 2011
IP: Logged
Re: Mapa [post #30]

To zupełnie odpada - panga nie zbalansuję, skrypt ofszem - i już lepiej 2x panga.

Myślę, że można zagrać do 5 głosów, jak w ciągu 2 dni (tzn. sobota wieczór) nie wyłoni się zwycięzcy - zrobimy szybkie 1/2 dniowe głosowanie (weekend) między tymi dwoma - to tylko moje propozycje

[Edited by Paulek on Sept 14, 2012 at 13:33]

Sept 14, 2012 at 13:33

Print
itkovian
Status: Moderator

Posts: 2275
Registered: Jan 12, 2011
IP: Logged
Re: Mapa [post #31]

Panga / niski poziom morza / 4 cs / balans strategiczny / ruinki / zwykłe barbsy - takie ustawienia ciskam w 99 % przypadków i jest wystarczająco miejsca na rozwój, CS nie wchodza w paradę a idzie wykorzsystywać ich zdolności.

Granie na skirmish bez wody, ruin, barbów powoduje że nei ma "funu" z gry tylko jakis sterylny twór z tego wychodzi.


Skopiowałem Coorpa bo w 100% się z nim zgadzam. Tak więc głos na Pangę ale na powyższych zasadach. Niski poziom morza sprawia ze sa dosc sprawiedliwe i neima cuodw z 2 hexowymi waskimi gardlami.

Sept 14, 2012 at 14:08

Print
Paulek
Status: Elite

Posts: 849
Registered: Feb 12, 2011
IP: Logged
Re: Mapa [post #32]

Skrypt Henia MA wodę - po raz pięćdziesiąty raz powtarzamy, to jest przokrąglona pangea tylko bardziej zbalansowana....

Sept 14, 2012 at 16:54

Print
Dyktator
Status: Elite

Posts: 1056
Registered: Apr 28, 2012
IP: Logged
Re: Mapa [post #33]

Teraz wygrywa Pangea,a później ci co na nią głosowali będą narzekali,że przegrali tylko dlatego,że im gorsze tereny wylosowało....

Sept 15, 2012 at 10:23

Print
Paulek
Status: Elite

Posts: 849
Registered: Feb 12, 2011
IP: Logged
Re: Mapa [post #34]

Narzekać może każdy - ale nic nie wskóra, głosowanie to głosowanie. Nic nie wskórają narzekaniem . No ale cóż Myślę, że dziś wieczór można kończyć ankietę, było sporo czasu

Sept 15, 2012 at 12:00

Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: Mapa [post #35]

To ogłaszam oficjalny koniec ankiety.
Skrypt Henia wygrywa bo Coorp zmienił zdanie a był poczatkowo na pange nastawiony, i chociażby Cholerny, który wybrał inną z dwojga złego (panga, Henia) woli też skrypt Heniowy.

Sept 16, 2012 at 15:31
Gadu-Gadu: 10423380
Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.