civ.org.pl forums > VI Turniej civ.org.pl > Organizacja turnieju
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Civilization V - Archiwum > VI Turniej civ.org.pl
Poster
Message    
Heniu
Status: Administrator

Posts: 5544
Registered: May 11, 2004
IP: Logged
Organizacja turnieju [post #1]

Ponieważ Krasny zrezygnował, potrzebna jest minimum jedna osoba do organizacji turnieju. Wolontariuszy proszę o podanie:
1. ilości wolnego czasu dziennie, jaki mogą poświęcić na zajmowanie się stroną
2. czy ilość ta zmieni się w najbliższym czasie
3. znajomość htmla, php (bez obaw tym mogę się zająć ja)
4. czy chce pracować sam, czy też z kimś.

Organizacja turnieju polega głównie na:
- opracowaniu i aktualizacji regulaminu,
- aktualizacji tabel,
- zajmowaniu się pozostałymi częściami strony,
- moderacji forum,
- rozstrzyganiu sporów między graczami.

Sprawami "najbardziej technicznymi" mogę się zająć ja.

_________________________________
'The distance between insanity and genius is measured only by success.'

Sept 10, 2012 at 16:38

Print
Dyktator
Status: Elite

Posts: 1056
Registered: Apr 28, 2012
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #2]

Ja mogę w tym pomóc.Jeśli chodzi o czas to różnie będzie.Ciężko mi teraz dokładnie określić.html'a znam(nie mówię,ze na bardzo wysokim poziomie,ale wiele komend można łatwo znaleźć w necie jeśli się jakiś nie zna lub nie pamięta).Skoro zgłosił się już ktoś(Maiar) kto dałby radę ze wszystkim sam to ja będę tylko pomagał,bo na pewno lepiej tego nie zrobię.Dokładniej to pomogę w tym w czym pomoc będzie potrzebna(to się pewnie niedługo okaże).

Sept 10, 2012 at 16:45

Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #3]

Ya, zgłaszam się.

Sept 10, 2012 at 17:03
Gadu-Gadu: 10423380
Print
Dyktator
Status: Elite

Posts: 1056
Registered: Apr 28, 2012
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #4]

.Wiem,ze sam na pewno dasz radę ze wszystkim,ale gdzieś można podzielić obowiązki(najlepiej tam gdzie zabraknie tobie czasu lub co jest rutynowe do robienia).Ale na przydział pracy przyjdzie czas jak już sie wszyscy zgłoszą(jeszcze Paulek coś mówił o chęci pomocy,może będzie ktos jeszcze)

EDIT:Ok,Maiar.Mogę pomóc aktualizując tabelę.Chociaż gdyby jednak byłoby potrzebne choć trochę pomocy przy innych to też mogę spokojnie pomagać.

[Edited by darthsebastian on Sept 10, 2012 at 17:17]

Sept 10, 2012 at 17:09

Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #5]

Chyba tylko mi by się przydał ktoś do aktualizacji tabel na copowej stronie, regulamin i te inne to wiadomo, przed pokazaniem trzeba skonsultować, ale to wystarczy raz i koniec.

Co do punktów Henia:
1. Wystarczająca ilość.
2. Nie.
3. Niepotrzebne.
4. j/w, do tabel ktoś najlepiej.

[Edited by Maiar on Sept 10, 2012 at 17:16]

Sept 10, 2012 at 17:14
Gadu-Gadu: 10423380
Print
Paulek
Status: Elite

Posts: 849
Registered: Feb 12, 2011
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #6]

Mogę się zająć czymkolwiek - html znam dość dobrze, php słabo. Oferuje pomoc mam dużo czasu od półgodzinny wczesnym rankiem, do kilku/kilkunastu h popołudniu - weekendy wolne

Sept 10, 2012 at 19:13

Print
Heniu
Status: Administrator

Posts: 5544
Registered: May 11, 2004
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #7]

Proponuję tak:
Maiar zajmie się sprawami organizacyjnymi.
Paulek wraz ze mną zajmie się stroną www.
Darth pomoże w aktualizacji tabel.
Dajcie znać czy się zgadzacie czy macie jakąś inną propozycję.

_________________________________
'The distance between insanity and genius is measured only by success.'

Sept 11, 2012 at 07:07

Print
Paulek
Status: Elite

Posts: 849
Registered: Feb 12, 2011
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #8]

Heniu jeżeliby razem to też zależy od czasu, bo np jakoś do 1 nie bardzo teraz siedzieć (weekendy możnaby) a wiem że taki czas Ci najbardziej pasuje . Oczywiście mogę, na tyle ile potrafię - pomogę. Nie jestem jakoś bardzo twórczy czy też kreatywny ale jak coś mi się powie to zrobię (nie no nie przesadzajmy coś tam bym wymyślił po jakimś czasie )

Tak jak pisałem mi to obojętne co zrobię - dostosuję się także do odmowy pomocy

Sept 11, 2012 at 14:06

Print
Dyktator
Status: Elite

Posts: 1056
Registered: Apr 28, 2012
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #9]

Mi pasuje.Jeśli w między czasie okaże się,że będzie potrzebna jeszcze jakaś pomoc to bez problemu zajmę się jeszcze czymś.

Sept 11, 2012 at 14:49

Print
Heniu
Status: Administrator

Posts: 5544
Registered: May 11, 2004
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #10]

Paulek - bez obaw, nie będziemy musieli pracować w tej samej porze, po prostu zmodyfikuję trochę kod z poprzednich turniejów a resztę zostawię Tobie. W razie jakbyś czegoś nie wiedział to potem uzupełnię.

_________________________________
'The distance between insanity and genius is measured only by success.'

Sept 11, 2012 at 15:27

Print
Krasny
Status: Administrator

Posts: 10334
Registered: Apr 11, 2004
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #11]

Oto co dokładnie trzeba zrobić:
1) Zrobić regulamin (wstawić do któregoś z poprzednich wyniki ankiet, plus ewentualne aktualizacje/pomysły)
2) Ustalić mapę
3) Rozpocząć zapisy
4) Ustalić terminy (rozpoczęcie turnieju, czas na rozegranie poszczególnych spotkań) i ich pilnować
5) Rozlosować zawodników
6) Prowadzić tabelę spotkań
7) Odpowiadać na wątpliwości i rozwiązywać powstające w trakcie turnieju problemu (regulaminem wszystkiego się nie przewidzi)


O tym jak stoję z czasem świadczy to, że te siedem punktów pisałem od dwóch dni, i to w dodatku w pracy :/ Ale mam nadzieję, że w ciągu miesiąca sytuacja się unormuje...

_________________________________
One man army.

W wolnym czasie lubię testować piwa. Zapraszam na www.piwopijca.pl

Sept 13, 2012 at 07:08

Print
Heniu
Status: Administrator

Posts: 5544
Registered: May 11, 2004
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #12]

Czy jest ktoś kto podjąłby się zrobienia bannera turnieju w formacie 700x140?

_________________________________
'The distance between insanity and genius is measured only by success.'

Sept 29, 2012 at 07:37

Print
tminki
Status: Regular

Posts: 114
Registered: Jul 18, 2011
IP: Logged

Attached:
banerVI.png
134 KB [downloads: 337]
Re: Organizacja turnieju [post #13]

Może taki?


[Edited by tminki on Sept 30, 2012 at 00:50]

Sept 30, 2012 at 00:49

Print
itkovian
Status: Moderator

Posts: 2275
Registered: Jan 12, 2011
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #14]

No nieźle Timinki ,nieźle .

Heniu chyba okej . ?

Sept 30, 2012 at 06:58

Print
Dyktator
Status: Elite

Posts: 1056
Registered: Apr 28, 2012
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #15]

Wygląda świetnie. Postarałeś się tminki

Sept 30, 2012 at 10:31

Print
Paulek
Status: Elite

Posts: 849
Registered: Feb 12, 2011
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #16]

Bomba

Sept 30, 2012 at 10:33

Print
Majonez
Status: Elite

Posts: 1578
Registered: Dec 23, 2010
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #17]

Timki bomba a przy okazji czy będą jakieś tabele. ?

Sept 30, 2012 at 16:28
Gadu-Gadu: 1740053
Print
Dyktator
Status: Elite

Posts: 1056
Registered: Apr 28, 2012
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #18]

Quote:
Majonez wrote:
Timki bomba a przy okazji czy będą jakieś tabele. ?


Na bieżąco je aktualizuje.
Sept 30, 2012 at 16:39

Print
Majonez
Status: Elite

Posts: 1578
Registered: Dec 23, 2010
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #19]

A gdzie je można zobaczyć.

Sept 30, 2012 at 17:20
Gadu-Gadu: 1740053
Print
Dyktator
Status: Elite

Posts: 1056
Registered: Apr 28, 2012
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #20]

Na razie są one tylko w specjalnych formularzach.Później jak ktoś(chyba Paulek będzie to robił) zajmie się strona to będzie wszystko na głównej.Póki co wyniki spotkań macie tu i w pozostałych wątkach grup.

Sept 30, 2012 at 18:49

Print
Heniu
Status: Administrator

Posts: 5544
Registered: May 11, 2004
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #21]

Świetna robota tminki, dzięki!

Strona z tabelami ruszy na dniach.

_________________________________
'The distance between insanity and genius is measured only by success.'

Oct 01, 2012 at 09:23

Print
Heniu
Status: Administrator

Posts: 5544
Registered: May 11, 2004
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #22]

I ruszyła. Linki do tabel dodałem do pierwszych postów wątków "Grupowy chat room", dla wygody.
Dzięki za pomoc dla tminkiego oraz Paulka.

_________________________________
'The distance between insanity and genius is measured only by success.'

Oct 01, 2012 at 14:17

Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #23]

Kilka ogłoszeń:
-Wszystkie osoby, które nie rozegrały minimum 4 meczy w fazie grupowej będą zdyskwalifikowane, a wszystkie ich mecze będą nieważne.
-Jeżeli dwie osoby nie rozegrały meczu i rewanżu, i jeżeli jedna osoba nie była gotowa na pierwszy mecz, osoba ta przegrywa dwa mecze.
-Będzie brana tylko pod uwagę gotowość w wątkach co może zmieni politykę graczy i następnym razem każdy będzie zgłaszał swoją gotowość jak najwcześniej.

Osoby które powinny rozegrać/dokończyć chociaż 1 mecz to:
-szachoboks
-alpridz
-maciek_pl

[Edited by Maiar on Nov 29, 2012 at 16:59]

Nov 29, 2012 at 16:53
Gadu-Gadu: 10423380
Print
Majonez
Status: Elite

Posts: 1578
Registered: Dec 23, 2010
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #24]

I to jest słuszna koncepcja. Popieram. Krótko trzeba trzymać i tak nasza grupa zawaliła najbardziej.

Nov 29, 2012 at 19:47
Gadu-Gadu: 1740053
Print
Kasimirus
Status: Elite

Posts: 867
Registered: Sept 24, 2010
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #25]

Koncepcja słuszna ale szkoda, że tak późno ogłoszona.

Nov 30, 2012 at 14:27

Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: Organizacja turnieju [post #26]

Ludzie sami powinni byli dbać, o sprawdzanie gotowości. Tutaj są już konsekwencje, żeby nie było że wprowadzam na minute przed dzisiejsza północą.

Nov 30, 2012 at 20:14
Gadu-Gadu: 10423380
Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.