civ.org.pl forums > Space 4X - Galactic Civilization II > Problemy z AI
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Strategie Kosmiczne 4X > Galactic Civilization II
Poster
Message    
Degan
Status: Elite

Posts: 595
Registered: Jun 24, 2012
IP: Logged
Problemy z AI [post #1]

Witam.

Po długiej przerwie postanowiłem powrócić do gry o "panowanie nad galaktyką". Pamiętam że dawniej u niektórych graczy pojawiały się spore problemy z funkcjonowaniem AI w ToA.
Konkretnie rasy torian i iconian w pewnym momencie (po skolonizowaniu ok 15 planet) nie budowały na nich żadnej infrastruktury i statków (tylko modyfikatory gleby), a planety kolonizowane początkowo, gdzie budowano projekty z czasem przestawały tworzyć nowe budynki i pozostawiały puste pola po ich przystosowaniu. Drugim sporym problemem była kwestia kolonizacji planet przez drenginian, yor i korath. Tutaj nacje po skolonizowaniu pewnej ilości planet ( czasami ta funkcja działała prawidłowo) "zbierały" po kilkadziesiąt statków kolonizacyjnych których nie wykorzystywały.

Czy ktoś miał taki problem? Jesli tak to czy wydano patch niwelujący ten problem, lub jest jakieś inne rozwiązanie.

PS: ja kiedyś za radą przeczytanąna forum GC2, zmieniłem konfiguracje AI w pliku raceconfig. torian na ziemski. Wtedy rozwijali się prawidłowo lecz nieodkrywali prawidłowo swojego drzewka.

_________________________________
Często najmądrzejszą odpowiedzią jest milczenie.

Oct 25, 2012 at 22:21
Gadu-Gadu: 46338727
Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.