civ.org.pl forums > Gry Cywilizacyjne > Worlds of Magic - spadkobierca Master of Magic
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Inne Gry Strategiczne > Gry Cywilizacyjne
Poster
Message    
doomtrader
Status: Settler

Posts: 17
Registered: Oct 05, 2008
IP: Logged
Worlds of Magic - spadkobierca Master of Magic [post #1]

Witajcie! Jeśli przez lata czekaliście na następcę gry Master of Magic (tak jak ja) to macie szczęście. Jako fani i twórcy gier, członkowie Wastelands Interactive, zdecydowaliśmy się taką grę stworzyć. Prace nad projektem zaczęły się niemal rok temu w środowisku 2D. Aktualnie zajmujemy się przenoszeniem gry na nowszą technologię jednocześnie nadając kształtu podstawowym funkcjonalnościom.




Duchowy spadkobierca Master of Magic
D20 System - Jednostki, czary i bohaterowie będą w czasie bitew działać i walczyć zgodnie z zasadami podręcznika D20
Rozgrywka w stylu 4X
12 kręgów czarów
Różnorodne rasy
Wiele rodzajów zwycięstwa
Proceduralnie generowane mapy


Dla Worlds of Magic opracowujemy dosyć nowatorski system czarów, który opierać się będzie na punktach magii przyznawanych postaci na początku gry. (Ci którzy pamiętają Master of Magic, z pewnością pamiętają też księgi. Pomysł kryjący się za naszym rozwiązaniem jest zbliżony).

Wszystkie czary podzielone są pomiędzy "kręgi", które dzielą się na dwie grupy. Jedna z nich odwołuje się do żywiołu, druga zaś układa czary według efektu ich działania. Każdy krąg podzielony jest na dziewięć poziomów. Im więcej punktów jest przeznaczonych na dany krąg, tym wyższy poziom czarów które można rzucać.

Wybór jednostek w grze to kwestia balansu i grywalności. Jest dla nas bardzo ważne aby poszczególne rasy w grze były równe pod względem możliwości. W wielu grach (wliczając w to uwielbiane przez nas Master of Magic) rasy nie są odpowiednio zbalansowane. Przeważnie jest kilka świetnych i kilka przeciętnych (o ile nie słabych). Doprowadza to często do sytuacji gdzie mamy najlepszą i najgorszą rasę. Jest to coś czego chcemy uniknąć w Worlds of Magic. Planujemy aby bez względu na wybór rasy, szanse na starcie były jednakowe. Mam wrażenie, że w Master of Magic wybór danej rasy definiował czy rozgrywka będzie łatwiejsza czy trudniejsza. W Worlds of Magic chcielibyśmy aby wyzwanie definiowane było przede wszystkim przez różne poziomy umiejętności AI. Ponadto, chcielibyśmy aby każda z ras była w jakiś sposób wyjątkowa. Na ten moment są to cztery rasy, jednak postaramy się aby z czasem było ich więcej.

Worlds of Magic wpisuje się w ogólny nurt gier 4X (Explore, Expand, Exploit and Exterminate) umiejscowionych w fantastycznym świecie magii, dyplomacji i wojny.

W grze dostępne będą jednostki bohaterów - znacznie potężniejsze od standardowych - (tak jak miało to miejsce w Master of Magic), które będzie można wyposażyć w magiczną broń i artefakty. Jednocześnie będą one w stanie zdobyć więcej doświadczenia niż zwykłe jednostki a tym samym osiągnąć wyższy poziom.

Świat gry rozciągać się będzie na kilka planów, a większość ich zawartości będzie generowana proceduralnie. Oznacza to, ze nie będzie dwóch takich samych gier (chyba, że ktoś sobie tego zażyczy).

Każdego dnia pracujemy nad dodaniem nowych funkcjonalności i będziemy niezwykle wdzięczni za wszelkie sugestie. Co najbardziej podobało się Wam w Master of Magic? Co Waszym zdaniem powinno się znaleźć w Worlds of Magic? Co chcielibyście aby było dodane? Czy powinniśmy coś jeszcze wziąć pod rozwagę?

Doceniamy każdy wkład i pomoc w stworzenie Worlds of Magic. Zapraszamy!


Strona Worlds of Magic na Facebooku
Forum gry

Feb 09, 2013 at 13:15

Print
doomtrader
Status: Settler

Posts: 17
Registered: Oct 05, 2008
IP: Logged
Re: Worlds of Magic - spadkobierca Master of Magic [post #2]

Jakis czas temu uruchomiliśmy Kickstartera

http://www.kickstarter.com/projects/304725524/worlds-of-magic-a-new-classic-4x-fantasy-game

i w miedzyczasie pojawiło się także, krótkie video z gameplayu
http://www.youtube.com/watch?v=pBI90P0RO_s

Apr 15, 2013 at 06:52

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Worlds of Magic - spadkobierca Master of Magic [post #3]

Polska wersja jest przewidziana?

Apr 15, 2013 at 19:22

Print
doomtrader
Status: Settler

Posts: 17
Registered: Oct 05, 2008
IP: Logged
Re: Worlds of Magic - spadkobierca Master of Magic [post #4]

Oczywiście polska wersja jest przewidziana.

Tymczasem prace posunęły się do przodu i dostępne jest już nowe video:
http://www.youtube.com/watch?v=magRrO535gY

Nowe materiały graficzne także w sekcji media strony:
http://myworldsofmagic.com/

Jeśli macie konto na Steamie, prosimy o pomoc w zgreenlightowaniu się:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=138313793

Sept 02, 2013 at 17:38

Print
Azazell
Status: Moderator

Posts: 10690
Registered: Jun 27, 2004
IP: Logged
Re: Worlds of Magic - spadkobierca Master of Magic [post #5]

Jest szansa by dostać się do jakieś bety lub nie wiem pomoc w spolszczaniu jej czy cokolwiek Bo chętnie bym grał i pomagał w czymś.. może wyłapywanie błędów.

Uwielbiam tego typu gierki Obecnie męcze Fallen Enchantress

--
Jak będzie z optymalizacją gry czy spokojnie pójdzie na laptopie średniej półki ?

Sept 03, 2013 at 08:27

Print
doomtrader
Status: Settler

Posts: 17
Registered: Oct 05, 2008
IP: Logged
Re: Worlds of Magic - spadkobierca Master of Magic [post #6]

Cześć Azazell,

Akuratnie jest już możliwość pogrania sobie w demo bitew taktycznych.

Najszybciej szczegóły znajdziesz tu:
http://www.kickstarter.com/projects/wastelands/worlds-of-magic

Oct 04, 2013 at 08:00

Print
bolo99
Status: Veteran

Posts: 387
Registered: Jul 03, 2012
IP: Logged
Re: Worlds of Magic - spadkobierca Master of Magic [post #7]

Na dniach wychodzi Age of Wonders 3, a co tam u Was słychać?

Mar 26, 2014 at 18:20

Print
doomtrader
Status: Settler

Posts: 17
Registered: Oct 05, 2008
IP: Logged
Re: Worlds of Magic - spadkobierca Master of Magic [post #8]

AoW3 już nawet wyszło.
My zaczynamy rozsyłac alfę do backerów, aby zebrać feedback.

Nie chciałbym aby zabrzmiało to na odczepnego, bo nie jest, ale najlepiej rzucić okiem na profil facebookowy:
https://www.facebook.com/WorldsOfMagic

kilka razy w tygodniu wpadają jakieś materiały graficzne. Postępy w pracach najłatwiej pokazać właśnie za pomocą obrazków.

Cóż jeszcze mogę powiedzieć. W AoW3 grałem chwilę i póki co to po prostu AoW2 w 3D.

Apr 04, 2014 at 19:22

Print
bolo99
Status: Veteran

Posts: 387
Registered: Jul 03, 2012
IP: Logged
Re: Worlds of Magic - spadkobierca Master of Magic [post #9]

Pisałem jeszcze przed premierą
A AoW3? Wg mnie to bardziej przypomina klasyczne AoW1 niż udziwnione AoW2, z paroma zmianami na minus (brak dużych oblężeń, brak czarów dla jednostek, zmniejszona ilość ras, sporo bugów i niedoróbek w tłumaczeniu) ale generalnie przyjemna. Tylko ten brak AA mnie drażni, mam nadzieję że szybko to poprawią.

[Edited by bolo99 on Apr 13, 2014 at 19:47]

Apr 13, 2014 at 19:41

Print
bolo99
Status: Veteran

Posts: 387
Registered: Jul 03, 2012
IP: Logged
Re: Worlds of Magic - spadkobierca Master of Magic [post #10]

Premiera była w ub. tygodniu, jakoś nikt nie zauważył.
A może się mylę? Grał ktoś? Warto wysupłać te 70 zeta? Czy lepiej kupić dodatek do AoW3?

Mar 25, 2015 at 09:53

Print
Azazell
Status: Moderator

Posts: 10690
Registered: Jun 27, 2004
IP: Logged
Re: Worlds of Magic - spadkobierca Master of Magic [post #11]

To żaden duchowy spadkobierca MoM . Gra jest dobra ale tylko dobra.. ma potencjał na bycie lepszą grą. Na razie jest bardzo zabugowana i ma nadal nieczytelny interfejs. Polecam poczekać na jakaś promocję. Gra nie warta więcej niż 29zł

Mar 25, 2015 at 10:11

Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.