civ.org.pl forums > Nowy Wspaniały Turniej > FINAŁ: (ETH) Wolfenlane 1:0 szachoboks (ETH)
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Civilization V - Archiwum > Nowy Wspaniały Turniej
Poster
Message    
Heniu
Status: Administrator

Posts: 5544
Registered: May 11, 2004
IP: Logged
FINAŁ: (ETH) Wolfenlane 1:0 szachoboks (ETH) [post #1]



Proszę o zgłoszenie wyniku w następujący sposób:

Quote:
(nacja) gracz1 0:1 gracz2 (nacja)


Termin: 27 października 2013r.

Powodzenia!

[Edited by Heniu on Oct 18, 2013 at 11:02]

_________________________________
'The distance between insanity and genius is measured only by success.'
Oct 08, 2013 at 14:01

Print
Wolfenlane
Status: Cup Winner

Posts: 568
Registered: Jun 07, 2012
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #2]

Hej Szacho ja dziś jestem do późna, masz czas?

_________________________________
Cywilizacja cywilizacji wilkiem.

Oct 14, 2013 at 20:36

Print
szachoboks
Status: League Winner

Posts: 1166
Registered: Feb 22, 2011
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #3]

to wezme tobie etiopie

Oct 17, 2013 at 17:33

Print
Wolfenlane
Status: Cup Winner

Posts: 568
Registered: Jun 07, 2012
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #4]

To ja Tobie też Etiopię, jestem już wolny od teraz, możemy grać. Jakby mnie nie było na steam pisz na forum.

_________________________________
Cywilizacja cywilizacji wilkiem.

Oct 17, 2013 at 19:20

Print
pocozyc
Status: Prince

Posts: 4296
Registered: Jul 25, 2003
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #5]

Mam przeciek, wiem kto wygrał ; D

_________________________________
kiedys jako: coolt_parno
pózniej jako: pocozyc

Oct 18, 2013 at 00:17
Gadu-Gadu: 2640081
Print
szachoboks
Status: League Winner

Posts: 1166
Registered: Feb 22, 2011
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #6]

przegrałem , Cieszyłem sie ze ze gra z Wolfem bo wiedzielem ze ze delem byłoby owiele trudniej . Tym razem startówke mialem lesza , wiec tak jak sie spodziewałem łatwo odskoczyłem wolfowi . Pare błedeów wolfa i mialem ogromną przewage w demo . sam wolf niedowiezał skad moge juz w tej turze miec stelrsa robola itd..... zadał bym zrobił screen . Bylem siebie zadowolony , bo dawno nie podejrzewano mnie o citerstwo Myslał ze zajumałem Cs worka
A ja sobie mysle , chłopie teraz nie bedzie forów , porzednio miałes lepszy start i szlaki wodne , mimo to to ja ciagle byłem 1 a ty mi kradłęs techy i zdozyłęs na styk z bombowcami , to teraz bedzie pogrom .
troche niedowiezałem ze lifean czy temit popodawali gre , tym bardzie ze uwazam lifean ma lepsze eko od wolfa . a do tego miec Polske !!!

Ale wolf zastosował swietna technike , przed gra wyżałił ze chce tury bez licznika , zgodzilem . Ale nie spodziieałem sie ze ze juz 30 turze bedzie mysał nad jednym ruchem nawet po 7 minut , gdzie jak mialo sie 2-3 miasta i łacznie wszsytkchi 5 unitów i nie było zadnej wojny . W 60 turze mielismy juz 4 godziny gry , hehhe
Nie zdazyło sie tak by turki były krótsze niz 4 minuty . Naewt pierwsza trwała z około 3 . Masz chłopie jakies lagi czy cos ?
I tak co robic przez ten czas . człowiek wszsytko obmysli naprzod na 10 tur i . Chcąc przyspieszyć gre swoje tury robiłem nawet w 5 sekund . Efekt taki ze zapominałem zaglądać w demo przez 30 tur tego nie robilem ( nigdy jeszcze mi sie to nie zdarzyło.I przy mojej 2 krotnie większej produkcji ok 30 tury ! wolf przyszedł około 45 tyr 4 jednostki strzeleckie a ja w tym czasie mialem jedną . W stolicy łuczniki konny robił mi sie w 2 tury . Ja w tym czasie stawialem sobie kolejne , 4 miasto , niewiadzłęm na prznaczyc ogromna podukcje , wystarczyłoby 2 tury szybciej bym sie zoientował to byłby mega fejl wolfa .
Serio to wolf mnie zaszachował nie mialem wyjscia , Jesli pierwsze tury trawaja tak długo i to bez znaczenia czy wojna wojna czy nie ! tury trwały tak samo długo .Co bedzie jak około 100 tury zacznbie mysles np 30 minut na ture . I co ? okiwał mnie .
dziekuje ze mnie ograłes tak szybko , uchroniloes mi meczarni











Ogromna przewaga w demo .a do tego biorąc pod uwage ze moje 2 miasto ma ciagle 1 popa , ale dzieki temu juz całkowicie rozwinołem religie 18 religi na ture , wolf zrozumial ze nie zadnych szans i mimo słabej produkcji desperacko idzie w honor . moze sie fuksnie

ja wtym czasie nie mysle nad gra , tylko : kiedy bedzie nastepna tura , kiedy bedzie nastepna tura , kiedy bedzie nastepna tura.







Wpadłęm na fajny pomysł by robic scrreeny z czasem tur . Te tury to juz po którejsc reprymedzie by przyspieszył .











tzrecia tury walki , przec cała gre kazdy siedzial u siebie , nie gnebilismy sie . A juz 3 godzina grania w 55 turze







Patrzcie na czas : 4 minuty na ruch . Ze steperem ile byłoby , 1:30 ?
Nie jestes wstanie zrobic połowy ruchów , czyli przegrywasz z kazdym gre

Zrozumialem , ze przegrałem gre juz w 1 turze ,decydukac sie na brak stopera , . grajac z cooprem po stracie dwoch miast nie poddałem gry , a wtej juz zrezygnowałem bez walki . Przypomina mi sie porzednia , gra
kazdy siedzi u siebie zero walki kiszenie tur . Wiec pisze ze wezmy pokoj jesli nie atakujesz , a on ze nie i tak 50 tur
Po starcie 1 miasta produkcja sie wyrównała wojsko tez , . mielem przewage religi oraz wolf starcił generał na cytadele . zrozumialem bedzie siedzial u siebie i kisił turki , pokoju nie wezmie by przyspieszyc gre, jedyna moja szansa to sprowokonie go do staku , a przy równej armi nie zrobi tego , wiec przestałem robić wojsko i starcielm 2 miasto , . Nawet teraz gdy byłaby gra ze stoperem, grał by,m dalej !!!!!!!!!!!!!!! naprawde , ta gra ni jest rostrzygnieta , . Wolf starcil 2 gienki na cytadle a ja mam imba stolice
Wolf pisze ze ma dobrą stolici

[Edited by szachoboks on Oct 18, 2013 at 02:13]

Oct 18, 2013 at 00:42

Print
pocozyc
Status: Prince

Posts: 4296
Registered: Jul 25, 2003
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #7]

Wolf jest znany z tego że robi długo tury, ale... ale ... w demo się zagląda co 2 tury albo co turę ! ; ). Ja to z nudy w to demo wchodzę jak ktoś robi długo tury... chociaż nie narzekam. Ostatnio gram często z coorpem to On się pewnie wścieka że zamulam ; )

_________________________________
kiedys jako: coolt_parno
pózniej jako: pocozyc

Oct 18, 2013 at 00:52
Gadu-Gadu: 2640081
Print
Wolfenlane
Status: Cup Winner

Posts: 568
Registered: Jun 07, 2012
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #8]

(Etiopia) szachoboks 0 : 1 Wolfenlane (Etiopia)

Dzięki wielkie za grę szacho i Wam wszystkim uczestnikom, to była dla mnie wielka przyjemność móc z Wami współzawodniczyć

Zrobiłem 20 screenów, zaczynamy:

Pierwsza lokacja, szacho robi res:



Druga lokacja, ja robię res (marna produkcja):



Finalna lokacja, jak widać nie jest źle, ale mogłoby być lepiej



Pierwsze spotkanie za nami, straciłem przez nie łucznika, jak widać jesteśmy dość blisko siebie:



szacho narzuca niezłe tempo w stawianiu miast i zajmuje mi ważną miejscówkę. Generalnie na początku byłem zdziwiony, że zrobił seta przede mną (chat), ale potem doszedłem do wniosku, że worka musiał wziąć z wolności tak szybko dzięki kulturce z chatek.



Staty w turze 26:



Stawiam wreszcie drugie miasto koło jeziora Victorii, a zaraz potem stawia je szacho:



Mam nadzieję, że ten screen jest wystarczającym dowodem, że dostałem worka z obozowiska barbów, a nie ukradłem csowi



Dalszy rozwój sytuacji:



Szacho miażdzył mnie w reli (wziął panteon +4 wiary do cudów) i w demo też generalnie przeważał, więc zdecydowałem się na mały atak:




Szło dość dobrze:





Zdobycie miasta, czyli kluczowy moment gry (potem już poszło z górki)



Miasto spaliłem i potem trochę tego żałowałem, bo szacho nie miał na tyle woja żeby je szybko odbić:



Przez chwilkę zbierałem wojo do ataku na Adwę:



Walka nie trwała długo:





Po zdobyciu miasta szacho poddał:





Podsumowując, szacho zaskoczył mnie na początku szybkim miastem w krytycznym miejscu. Nie skorzystał jednak z przewagi gospodarczej i strategicznej, zaniedbał wojo - w takiej sytuacji rush był jedynym sensownym wyjściem. Jak widać zdobyłem pierwsze miasto niewielkim nakładem sił i był do gwóźdź do trumny szacha. Chyba się nie spodziewał, że mogę zrobić rush

Dzięki raz jeszcze wszystkim, w szczególności organizatorom i do następnego turnieju!

Edit:

Sory szacho za kiszenie, ale Ty też długo robiłeś tury. 5 sekund z pewnością żadna nie trawała, większość robiłeś ponad minutę. Jedna moja tura mogła trwać powyżej 5 min, bo nie zauważyłem, że już moja kolej. Na nic się nie wyżalałem, tylko zaproponowałem żeby grać bez timera, bo mogę potrzebować iść do córki jakby się obudziła, a bez sensu byłoby robienie loada jak można chwilkę poczekać - Ty się z chęcią zgodziłeś, powiedziałeś że sam robisz długie tury. Poza tym to był finał, chyba można mieć chwilkę na zastanowienie w krytycznym momencie. Na długie tury szacho zaczął narzekać dopiero jak zaczął przegrywać - dosyć znamienne

[Edited by Wolfenlane on Oct 18, 2013 at 01:20]

_________________________________
Cywilizacja cywilizacji wilkiem.

Oct 18, 2013 at 01:02

Print
szachoboks
Status: League Winner

Posts: 1166
Registered: Feb 22, 2011
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #9]

Quote:
Wolfenlane wrote:
Mam nadzieję, że ten screen jest wystarczającym dowodem, że dostałem worka z obozowiska barbów, a nie ukradłem csowi


serio ?? Obrócilem zart twoje zadanie bym zrobił screen i napisałem zebys ty tez zrobil , a kazdym zdaniu dajac usmieszek, a ty to na powaznie.
Jak się przyjzysz swojemu screenowi to zobaczysz tam mojego skauta dzieki któremu widzialem jak niszczysz obozowisko.

juz wiem czemu robisz tak długo turki , poniewaz grasz na widoku strategicznym , oraz co ture spradwzasz wszsytko pokolei . w dyplo ,demo ... ( zdziwięm sie jak wiedzial ze mam robola > a tak wogóle to po co tobie po co to tobie ? zajmujesz sie niepotzrebnymi zeczami

wiem ze czesto robie dłigie tury , ale jak
1 Jest duza wojna
2. gram dłuzej niz 3 godziny , bo wtedy wysiada mi umusł



Ale jak zkłądam stolice i musze czekac 3 minuty na ruch przeciwnika to licze ze to pojedynczy wybryk. Grając ze stoperem , zawsze robiles turki to ostaniej sekundy i niezerzekałęm , ale cos dzisaij zrobil to była jazda .
pierwszy raz odchodzilem od kompa !!! Zupe wpaniarzałęm w innym pokoju

[Edited by szachoboks on Oct 18, 2013 at 02:50]
Oct 18, 2013 at 02:44

Print
WoZa
Status: Elite

Posts: 907
Registered: Nov 05, 2010
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #10]

Gratuluję zwycięzcy.
Zastanawiam się nad nagłym wzrostem liczby jednostek u Wolfa między turami 49 i 52 oraz 58 i 64.
Między 49 i 52 przybyły 3 konne łuczniki, a 58 i 64 rydwan, konik i dwie katapulty.
Wychodzi na to, że z stolicy co turę budował katapultę.

Oct 18, 2013 at 06:16

Print
itkovian
Status: Moderator

Posts: 2230
Registered: Jan 12, 2011
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #11]

Graty Wolf

Kurde grali chyba jedyni zawodnicy kótryz robią turki wolniej odemnie i obaj narzeklai na tempo .

Oct 18, 2013 at 07:09

Print
Majonez
Status: Elite

Posts: 1561
Registered: Dec 23, 2010
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #12]

Quote:
WoZa wrote:
Gratuluję zwycięzcy.
Zastanawiam się nad nagłym wzrostem liczby jednostek u Wolfa między turami 49 i 52 oraz 58 i 64.
Między 49 i 52 przybyły 3 konne łuczniki, a 58 i 64 rydwan, konik i dwie katapulty.
Wychodzi na to, że z stolicy co turę budował katapultę.


Właśnie mnie też to rzuciło się to na oczy. Często to się zdrza szczególnie jak gram z Coorp. Mija 10 tur a tu z 2 jednostek robi 10. To pewnie tajemnica zawodnika ale kurde skąd.

A po za tym Graty Wolf.
Oct 18, 2013 at 08:26
Gadu-Gadu: 1740053
Print
Yoruus
Status: Elite

Posts: 591
Registered: Jun 03, 2013
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #13]

Graty Wolf!

To nie jest żadna tajemnica... jak sie dobrze przygotuje kolejke to można wypuścic jednostki co turke

Y.

Oct 18, 2013 at 09:05

Print
delpietro
Status: Moderator

Posts: 1870
Registered: Oct 18, 2009
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #14]

To nie nowość Szacho że Wolf strasznie kisi W półfinale jak się kończył nam termin to wgraliśmy ok 142 tury i przez półtorej godziny dotrwaliśmy do 150. Nie miałem sił i nerwów na dalszą grę dlatego przedwcześnie poddałem i z perspektywy czasu trochę tego żałuję. Ale wiązało się to z prośbą do adminów o przedłużenie terminu a że Wolf miał przewagę... No cóż to tylko gdybanie.
Tak czy siak Wolf jest mega dobrym graczem. Prezentuje podobny styl gry do mnie
Graty Wolf za powtórne ogranie Szacha i wygranie całego turnieju

Oct 18, 2013 at 09:30
Gadu-Gadu: 6069832
Print
WoZa
Status: Elite

Posts: 907
Registered: Nov 05, 2010
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #15]

Quote:
Yoruus wrote:
Graty Wolf!

To nie jest żadna tajemnica... jak sie dobrze przygotuje kolejke to można wypuścic jednostki co turke

Y.


Co oznacza "dobrze przygotowana kolejka"?

[Edited by WoZa on Oct 18, 2013 at 10:04]
Oct 18, 2013 at 10:03

Print
delpietro
Status: Moderator

Posts: 1870
Registered: Oct 18, 2009
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #16]

Quote:
WoZa wrote:
Quote:
Yoruus wrote:
Graty Wolf!

To nie jest żadna tajemnica... jak sie dobrze przygotuje kolejke to można wypuścic jednostki co turke

Y.


Co oznacza "dobrze przygotowana kolejka"?


To znaczy że np. w stolicy kończy rydwan, zaczyna robić katapkę, na turę przed końcem przerzuca na konnicę, po skończeniu której kończy też katapkę turę później. Przy powiedzmy 4 miastach jak zaczniesz robić różnego rodzaju wojo na maksa i wszędzie zostawisz tylko kilka młotków na dokończenie to można nieźle zaskoczyć przeciwnika robiąc z 0k woja w demo w 4 tury powiedzmy 50k woja. Trzeba tylko zmieniać rodzaj jednostki na turę przed końcem poprzedniej.
Oct 18, 2013 at 10:39
Gadu-Gadu: 6069832
Print
kasztelan_mirmil
Status: Moderator

Posts: 5159
Registered: May 09, 2006
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #17]

Quote:
WoZa wrote:
Quote:
Yoruus wrote:
Graty Wolf!

To nie jest żadna tajemnica... jak sie dobrze przygotuje kolejke to można wypuścic jednostki co turke

Y.


Co oznacza "dobrze przygotowana kolejka"?


Pewnie robisz jednostki, ale turę przed wyprodukowaniem spychasz na dalsze miejsce w produkcji
dzięki temu masz w razie czego gotowe do wypuszczenia anie płacisz za ich utrzymanie gdyby się już wyprodukowały i czekały pod miastem, w dodatku nie widać w demo że się zbroisz

_________________________________
Lektura do poduszki:
::: Dzieje Imperium Azuli :::
::: Dzieje Imperium QuartĂłw:::
Oct 18, 2013 at 10:39

Print
Heniu
Status: Administrator

Posts: 5544
Registered: May 11, 2004
IP: Logged
Re: FINAŁ: (ETH) Wolfenlane 1:0 szachoboks (ETH) [post #18]

Gratulacje Wolf!

_________________________________
'The distance between insanity and genius is measured only by success.'

Oct 18, 2013 at 11:08

Print
szachoboks
Status: League Winner

Posts: 1166
Registered: Feb 22, 2011
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #19]

Quote:
itkovian wrote:
Graty Wolf

Kurde grali chyba jedyni zawodnicy kótryz robią turki wolniej odemnie i obaj narzeklai na tempo .

Jesli Ja kisiciel narzekam na tempo to musi juz byc bardzo zle
Moze zorganizujmy ffa z wolfem ,standart , ok 3 godziny i koniec ustalmy na 50 ture ?
Quote:
delpietro wrote:

Tak czy siak Wolf jest mega dobrym graczem. Prezentuje podobny styl gry do mnie


czyli ty tez nie umiesz stawiac miast ? 2 razy zle postawil stolice , oraz aksum marnie wygląda.
Jakby tak prześledzić historie turnieju wolfa . To zadnego nie podbił . niekórzy poddawli gre w 70 turze a wolf nawet nie zarysował zadnego im miasta . Moze opanował skuteczna technikę zniechęcania do gry ?
A przeciaganie tur jeszcze wybija to z rytmu , 2 godzina grania , mysle sobie ze jestem strasznie zacofany ,jeszcze nie mam bibliotek, fatalnie mi idzie . Zaglądam w demo a wolf nawet nie jest " pismienny " . Bo to poczatek gry

Moja pierwsza gra z wolfem . Miasto wolfa miało 1 hp . tylko brakło jakies konnicy by je zdobyc . I juz dalej niechciało sie grac

Lifean-wolf .Poddac gre w 70 bez zadnego powodu . I to w turnieju.
Paulek-wolf . Podobnie
Oct 18, 2013 at 11:26

Print
Cholernik
Status: Hero

Posts: 2243
Registered: Jul 25, 2010
IP: Logged
Re: FINAŁ: (ETH) Wolfenlane 1:0 szachoboks (ETH) [post #20]

Szacho, można powiedzieć przyganiał kocioł garnkowi
Zawsze należałeś do wyjątkowych kisicieli, jeżeli chodzi o prędkość rozgrywki.
Pamiętam jedną z naszych turniejowych gier (Persja-Persja?), gdzie tam mnie twe powolne ruchy irytowały, że sobie aż zacząłem na drugim monitorze film oglądać.
Nie powiem że to przyjemność była z takiej gry.
W końcu "dostałeś" za swoje i ktoś okazał się lepszy w przeciąganiu partyjki

Gratki Wolf

Oct 18, 2013 at 13:19

Print
Wolfenlane
Status: Cup Winner

Posts: 568
Registered: Jun 07, 2012
IP: Logged
Re: FINAŁ: (ETH) Wolfenlane 1:0 szachoboks (ETH) [post #21]

Niestety muszę się odnieść do tego co wypisuje tu szacho mam nadzieję, że po raz ostatni.

Gra trwała 3h i 20 min = 200 min / 68 tur
Od razu była wojna więc można przyjąć że zrobiliśmy łącznie ok 130tur
200 / 130 = ok 1,5 min na turę.
Jeśli szacho robił turę średnio nawet w 1 min, to ja maks w 2 min a nie 5.
Owszem trochę kisiłem, bo cały czas sprawdzałem staty i inne wskaźniki (w końcu finał) oraz ogólnie nie miałem koncepcji na grę. Tereny miałem gorsze, szacho odskoczył w demo i nie miałem pomysłu na dogonienie go.

Sam szacho wybrał hybrydę, wiedząc że gra będzie dłużej trwała. Co więcej, na początku sam napisał, że robi tury wolniej niż ja (wcześniej rozegraliśmy dwie gry ze sobą) i z chęcią zgodził się na skasowanie timera. Po takiej deklaracji uznałem, że spieszyć się w tej grze nie będę musiał.

Kolega dzięki dobrej lokacji startowej nabrał pewności w zwycięstwo i zupełnie mnie w tym momencie zlekceważył. Mimo znacznie lepszej produkcji nie zrobił prawie żadnych jednostek wojskowych do momentu mojego ataku, co jest dla mnie bardzo dziwne u gracza na tym poziomie. Chyba rozsądnym wydaje się w tym przypadku zrobienie rusha, zalanie przeciwnika wojem i szybkie zakończenie tak bardzo męczącej rozgrywki. Zamiast tego szacho sobie simował w najlepsze chcąc chyba mieć arty w 100 turze

Co do rozstawienia miast moim zdaniem jest ok, patrząc na te tereny nie wiem gdzie indziej miałbym je postawić.

Co do kradzieży worka to mojej buźki już tam nie widzisz?

Naprawdę nie wiem gdzie napisałem że mam dobrą stolicę??

Wziąłem udział w tym turnieju tylko dla zabawy, nie myśląc w ogóle, że mam jakieś szanse go wygrać. Udało się tylko dzięki ogromnemu szczęściu, bo graczem jestem, jak stwierdził szacho kiepskim - tu przyznaję mu rację. Mimo tego wygrałem z Tobą szacho dwa razy niezasłużenie - tak wiem i przepraszam za ten afront.

Smuci mnie zachowanie kolegi, który przegrywając przez własne, nie wymuszone błędy próbuje mnie teraz za wszelką cenę oczernić i zochydzić wygraną.

Pozdrawiam

_________________________________
Cywilizacja cywilizacji wilkiem.

Oct 18, 2013 at 13:24

Print
szachoboks
Status: League Winner

Posts: 1166
Registered: Feb 22, 2011
IP: Logged
Re: FINAŁ: (ETH) Wolfenlane 1:0 szachoboks (ETH) [post #22]

Quote:
Wolfenlane wrote:


Wziąłem udział w tym turnieju tylko dla zabawy, nie myśląc w ogóle, że mam jakieś szanse go wygrać. Udało się tylko dzięki ogromnemu szczęściu, bo graczem jestem, jak stwierdził szacho kiepskim - tu przyznaję mu rację.

Pozdrawiam

patrzcac realistycznie nie pokonałes zadnego gracza w turnieju ,twoi przeciwnicy sie poddawali , dostawali paddaki i oddawali gre walkowerem . Równie dobrze kazdy innych sredni gracz mogły tak wygrac turniej.
Moja pierwsza gra z toba ,pytam sie ile masz nauki , wychodzi ze 10% wiecej wiec dalej niechce mi sie grac , nic mi nie zrobiles przez cała gre . Z cezarem stracilem Krokow , czyli miasto zaraz po stolicy i gralem po atom .

Nie liczac zabitego twojego łucznika , do 53 zero walki ! a prawie 3 godziny na liczniku

[Edited by szachoboks on Oct 18, 2013 at 14:04]
Oct 18, 2013 at 14:00

Print
delpietro
Status: Moderator

Posts: 1870
Registered: Oct 18, 2009
IP: Logged
Re: FINAŁ: Wolfenlane vs szachoboks [post #23]

Quote:
szachoboks wrote:
czyli ty tez nie umiesz stawiac miast ? 2 razy zle postawil stolice , oraz aksum marnie wygląda.
Jakby tak prześledzić historie turnieju wolfa . To zadnego nie podbił . niekórzy poddawli gre w 70 turze a wolf nawet nie zarysował zadnego im miasta . Moze opanował skuteczna technikę zniechęcania do gry ?
A przeciaganie tur jeszcze wybija to z rytmu , 2 godzina grania , mysle sobie ze jestem strasznie zacofany ,jeszcze nie mam bibliotek, fatalnie mi idzie . Zaglądam w demo a wolf nawet nie jest " pismienny " . Bo to poczatek gry

Moja pierwsza gra z wolfem . Miasto wolfa miało 1 hp . tylko brakło jakies konnicy by je zdobyc . I juz dalej niechciało sie grac

Lifean-wolf .Poddac gre w 70 bez zadnego powodu . I to w turnieju.
Paulek-wolf . Podobnie


Oj zdecydowanie przesadzasz. Aksum rzeczywiście słabe, ale tereny ogólnie miał liche do rozwoju. Gdyby Wolf nie był dobry to by 2x Cię nie pokonał a reszta ludzi których ograł nie podłożyła mu się przypadkiem. Ja wiem że wolne ruchy mogę deprymować, sam to odczułem w półfinale, ale to nie jest wytłumaczenie. To czy Wolf zasłużył sobie na zwycięstwo w całym turnieju jest nieważne, po prostu wygrał i wypada mu pogratulować, co niniejszym czynię
Graty jeszcze raz Wolf.
Oct 18, 2013 at 14:10
Gadu-Gadu: 6069832
Print
Cholernik
Status: Hero

Posts: 2243
Registered: Jul 25, 2010
IP: Logged
Re: FINAŁ: (ETH) Wolfenlane 1:0 szachoboks (ETH) [post #24]

Grał dobrze czy nie, ważne że skutecznie.
Każda taktyka przynosząca korzyść jest dobrą taktyką.
A skoro Wolf grał cienko jednak wygrywając, to Twój poziom musiał być w tej partii niższy.

Oct 18, 2013 at 14:17

Print
Lifaen
Status: Veteran

Posts: 400
Registered: Oct 10, 2010
IP: Logged
Re: FINAŁ: (ETH) Wolfenlane 1:0 szachoboks (ETH) [post #25]

Szacho, poddałem grę bo w mojej ocenie miałem już marne szanse na zwycięstwo. W dużej mierze przez własne błędy, ale nie umniejsza to wygranej Wolfa.
To prawda, że tury robi bardzo wolno, ale jakość mojej gry przez to nie spada (jedynie zmniejsza przyjemność jaką z niej czerpie)

[Edited by Lifaen on Oct 18, 2013 at 14:18]

Oct 18, 2013 at 14:18

Print
gurpegi
Status: Elite

Posts: 1137
Registered: Apr 21, 2011
IP: Logged
Re: FINAŁ: (ETH) Wolfenlane 1:0 szachoboks (ETH) [post #26]

Eee i to był wielki finał finałów, który zdarza się raz na istnienie Ziemi? Rush? Czyli trochę to wyglądało, jak niektóre walki Endrju, z dużej chmury - mały deszcz. A swoją drogą, gdzieś to trzeba zgłosić! Księgi rekordów czy coś. Trzygodzinny rush .
I ofkoz gratulacje Wolfik, zrobiłeś to, jak w klasycznym dowcipie: - Co mówi Arab z HIVem przed seksem? - Raz kozie śmierć. Postawiłeś na konkretną kartę i wygrałeś. Brawo .
Panowie, może trzeci meczyk? Polacy tak kochają trylogie . Ja czuję niedosyt.

[Edited by gurpegi on Oct 18, 2013 at 14:36]

_________________________________
- That's some crowd. Gonna need a plan.
- Since when have heroes ever needed plans?

Oct 18, 2013 at 14:34

Print
cezar august 007
Status: Veteran

Posts: 450
Registered: Jan 22, 2011
IP: Logged
Re: FINAŁ: (ETH) Wolfenlane 1:0 szachoboks (ETH) [post #27]

Gratulacje Wolf!

_________________________________
Historia zawsze najbardziej uwydatnia wydarzenia dni ostatnich. - Albert Speer czerwiec 1945

Na przestrzeni dziejĂłw Polska zawsze byÂła korytarzem, przez ktĂłry przechodziÂł wrĂłg napadajÂący na RosjĂŞ (..) Dlaczego do tej pory wrogowie tak Âłatwo przechodzili przez PolskĂŞ?
Bo Polska by³a s³aba! Polskiego korytarza nie mo¿na zamkn¹Ì od zewn¹trz tylko rosyjskimi si³ami. Mo¿na skutecznie zamkn¹Ì od wewn¹trz w³asnymi si³ami polski. Dlatego polska powinna byÌ silna.
Dlatego ZwiÂązek Radziecki jest zainteresowany utworzeniem silnej, wolnej i niepodlegÂłej Polski. Kwestia Polska - to kwestia Âżycia i Âśmierci dla paĂąstwa radzieckiego. - Stalin Krym luty 1945

Oct 18, 2013 at 17:53

Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2368
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: FINAŁ: (ETH) Wolfenlane 1:0 szachoboks (ETH) [post #28]

Lol, widze klasyka.
Szacha wzieto tak jak mnie czesto brano, wymeczeniem na dlugie tury. : D
Przypomina mi się moja pierwsza gra z Szachem.
Tak okropnie kisił, ale naprawde okropnie (a wtedy Szacho jeszcze nie byl robotem maksujacym eko) że przepłynałem tyłem (optyka) i go podbiłem.

[Edited by Maiar on Oct 22, 2013 at 00:43]

Oct 22, 2013 at 00:40
Gadu-Gadu: 10423380
Print
magmax
Status: Elite

Posts: 1024
Registered: Oct 13, 2010
IP: Logged
Re: FINAŁ: (ETH) Wolfenlane 1:0 szachoboks (ETH) [post #29]

Spóźnione - ale szczere gratulacje

Szacho daj spokój z długością turek - wygrał i tyle

Oct 28, 2013 at 15:35

Print
M4st4h
Status: Cup Winner

Posts: 398
Registered: Feb 14, 2012
IP: Logged
Re: FINAŁ: (ETH) Wolfenlane 1:0 szachoboks (ETH) [post #30]

Gratulacje dla Wolfa! Jak to mawiał pewien bohater z youtube'a - JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ!

Szacho - nie rozgrzebuj, wygrał uczciwie. Zresztą Tobie też 2 miejsca gratuluje.

_________________________________
www.najbogatsi.pl - portal o bogaceniu się
www.leason.com.pl - leasing samochodów i maszyn już od 0-1% pierwszej wpłaty

Oct 29, 2013 at 17:28

Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.