civ.org.pl forums > Civ3 - Modowanie > Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Civilization III > Modowanie
Poster
Message    
Mendax
Status: Elite

Posts: 1418
Registered: Dec 18, 2001
IP: Logged
Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #1]

W dziale Pliki-Scenariusze znajdziecie odchudzoną wersję znakomitego scenariusza/moda o nazwie "Rising Sun".
A już wkrótce będziecie mogli ściągnąć nową wersję Rising Sun ze znacznie ulepszoną grafiką...

Warto zwrócić na ten mod uwagę m.in. dlatego, że zrobił ją nasz rodak - Pawel, w związku z czym jedną z nacji jest... Polska.

_________________________________
"That's thirty minutes away. I'll be there in ten."

Mar 13, 2005 at 23:46
Gadu-Gadu: 3339647
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #2]

Mendax: Bardzo dziekuje za pomoc z wprowadzeniem mojego moda na Polskie forum! Mam nadzieje ze sie spodoba komus w Polsce!

Sam mod jest juz dobrze przetestowany i nie ma technicznych problemow. Ostatnio dodaje tylko nowe elementy graficzne. Najwieksz czesc grafiki jest jednak czerpana prosto z dodatkow w instalacji PTW i Conquests ktore zwykle po prostu nie sa uzywane. W wiekszej wersji beda przede wszystkim dwie dodatkowe opcje terenu i nowy Japonski leaderhead.

Na razie nie mam planow na zmiany samego moda czy scenariuszow, ale jestem oczywiscie otwarty na zmiany gdybym dostal dobre rady, na przyklad na tym forum.

Poza tym, gdyby ktos chcial zrobic wlasny mod oparty na moim, lub dodac scenariusz do pakietu to tez byloby bardzo fajnie!

[Edited by pawel on Mar 15, 2005 at 18:52]

Mar 15, 2005 at 18:52

Print
Platon
Status: Moderator

Posts: 2357
Registered: Jan 17, 2003
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #3]

Jak już autor sie reklamuje to chyba kiedyś się zbiore i sciągne go

_________________________________
Life happens at just the right speed when you're out on your bike.

To be a great champion you must believe you are the best. If you're not, pretend you are.

http://platon.bikestats.pl/

Mar 15, 2005 at 19:43
Gadu-Gadu: 2997284
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #4]

Mam nadzieje ze podzielisz sie wrazeniami.

Mar 17, 2005 at 01:23

Print
PANTEGO
Status: Prince

Posts: 3197
Registered: Jun 11, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #5]

brzmi bardzo ciekawe - nowe jednostki itp - czy opis w civilopedii jest po polsku? mam nadzieje ze tak!
a jak t ojest w rzeczywistosci? (mod 30 % ściągniety )

_________________________________
------------------------------------------------------------------------------------------------------
..::[ mĂłj E-mail - pant3go <at> gmail.com | Skype - pantego88 | GaduGadu 7658413 ]::..

DZIEJE STAREGO ÂŚWIATA SPÂŁYWAJÂĄ NA KARTY HISTORII...
Dyplo PBEM civ IV


.:: HEGEMONIA - CieĂą Europy ::. zapraszam do odwiedzenia Kroniki! ::.
.:: ZIEMIA ::. Zapraszam do odwiedzenia Kroniki! ::..
.:: PaĂąstwo Polskie ::. Historia plemion polskich napisana na nowo! Zapraszam do odwiedzenia Kroniki ::..
.:: Beyond The World ::. Nowy Dyplo Pbem pod BTS. Zapraszam do odwiedzenia Kroniki ::..

.::Niewiesz co to Dyplo PBEM? Masz pytania? Tutaj znajdziesz regulamin gier Dyplo pod Civ4 i FAQ::.

NIE POZWÓL LENIWYM GRACZOM ZNISZCZYÆ TWOJEGO PBEMA!
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mar 17, 2005 at 19:53
Gadu-Gadu: 7658413
Print
PANTEGO
Status: Prince

Posts: 3197
Registered: Jun 11, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #6]

hmmm, mod ogólem bardzo dobry!
Tylk omała uwaga - polski autor a cały mod po angielsku porażka!!! nie ządam za wiele ale civilopedia mogła by być po polsku - oczywiscie odnosnie nowych bądź zmienionych rzeczy - gdyz sposlzczenie do conquesta istnieje - czy jest wogole taka mozliwosc - i mysle ze byloby fajnie (skoro polakom zalezy robić wszystko po angielsku zapominając o ojczystym języku) zrobić moda w dwóch wersjach ? PL i ANG

Po tych jakże surowej opnii czekam na odpwiedz - ja chcem PL!!! a tak na marginesie - przesada z "robin hood" i "the king elvis" - lekkie przegiecie.

Jesli chodzi o plusy to cały mod jest wspanialym plusem (oczywiscie pełny plus byłby gdyby istaniała wersja PL!) - dobrze dobracowany mod - aż chce sie grać - duzo nowości które nie zaprzątają głowy tylko wszystko dobrane w sposób inteligentny - gratuluje dobrej roboty - grac zacznę jak pojawi się wersja finalna (moze by robin hooda zmienic na cos innego ) bo mod - jeszcze raz powtarzam - jest dziełem dobrym a jakże i pięknym byłby gdyby był po polskiemu (spokojnie jeszcze kilka razy o tą polska wersje sie dopomnę ) wiec pozdraiwam - dobra robota - i przydała by sie wersja polska - przynajmiej spolszczająca nowe rzeczy (spolszczenie conquest na copie)

pozdro

_________________________________
------------------------------------------------------------------------------------------------------
..::[ mĂłj E-mail - pant3go <at> gmail.com | Skype - pantego88 | GaduGadu 7658413 ]::..

DZIEJE STAREGO ÂŚWIATA SPÂŁYWAJÂĄ NA KARTY HISTORII...
Dyplo PBEM civ IV


.:: HEGEMONIA - CieĂą Europy ::. zapraszam do odwiedzenia Kroniki! ::.
.:: ZIEMIA ::. Zapraszam do odwiedzenia Kroniki! ::..
.:: PaĂąstwo Polskie ::. Historia plemion polskich napisana na nowo! Zapraszam do odwiedzenia Kroniki ::..
.:: Beyond The World ::. Nowy Dyplo Pbem pod BTS. Zapraszam do odwiedzenia Kroniki ::..

.::Niewiesz co to Dyplo PBEM? Masz pytania? Tutaj znajdziesz regulamin gier Dyplo pod Civ4 i FAQ::.

NIE POZWÓL LENIWYM GRACZOM ZNISZCZYÆ TWOJEGO PBEMA!
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mar 17, 2005 at 20:27
Gadu-Gadu: 7658413
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #7]

Dziekuje bardzo za komentarz! Ciesze sie ze podoba ci sie mod! Niestety nie mam mozliwosci zrobienia wersii polskiej (nawet nie mam klawiatury), ale jesli by ktos by chcial to prosze bardzo!

Pelna wesja bedzie miala ok 8 + 18 MB (moze troche mniej jak Mendax dobrze je przepakuje). Ten duzy dodatek to przede wszystkim animacja Meji. Jest fajna, ale jako japonczyk faktycznie sie jej zbyt czesto nie widzi.

Przypuszczam ze mniejsza wersja jest calkiem w porzadku. Jesli nie masz silnych preferencji co do terenu Sn00py lub Warpstorm to bym nie czekal.

A co do Robina, to nie jest zbyt duzym cudem!

Mar 18, 2005 at 04:45

Print
PANTEGO
Status: Prince

Posts: 3197
Registered: Jun 11, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #8]

do czego sluzy holy relic?

PS. i gdzie obiecana polska? bo między niemcami a ruskimi tylko wiocha barbarzyńców stoi.

_________________________________
------------------------------------------------------------------------------------------------------
..::[ mĂłj E-mail - pant3go <at> gmail.com | Skype - pantego88 | GaduGadu 7658413 ]::..

DZIEJE STAREGO ÂŚWIATA SPÂŁYWAJÂĄ NA KARTY HISTORII...
Dyplo PBEM civ IV


.:: HEGEMONIA - CieĂą Europy ::. zapraszam do odwiedzenia Kroniki! ::.
.:: ZIEMIA ::. Zapraszam do odwiedzenia Kroniki! ::..
.:: PaĂąstwo Polskie ::. Historia plemion polskich napisana na nowo! Zapraszam do odwiedzenia Kroniki ::..
.:: Beyond The World ::. Nowy Dyplo Pbem pod BTS. Zapraszam do odwiedzenia Kroniki ::..

.::Niewiesz co to Dyplo PBEM? Masz pytania? Tutaj znajdziesz regulamin gier Dyplo pod Civ4 i FAQ::.

NIE POZWÓL LENIWYM GRACZOM ZNISZCZYÆ TWOJEGO PBEMA!
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mar 20, 2005 at 12:07
Gadu-Gadu: 7658413
Print
Vashpan
Status: Moderator

Posts: 5783
Registered: Sept 28, 2003
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #9]

Co do klawiatury - to rozumiem ze chodzi o uklad klawiatury w windowsie Bo polska klawiatura komputerowa w ogole sie nie rozni od angielskiej/USA Trzeba tylko zmienic uklad klawiatury w windowsie, na Polski(programisty), jezeli nie masz zainstalowanych dodatkowych ukladow, to doinstaluj sobie z plytki windows, na pewno jest. To tak, na przyszlosc, jezei chcialbys jednak zrobic wersje PL

( Jak dla mnie to nie jest to potrzebna, bo jezeli gra jest po angielsku, to polska wersja w angielskiej grze wygladala by co najmniej dziwnie )

_________________________________
...:: S.P.Q.R ::...

Mar 20, 2005 at 12:28
Gadu-Gadu: 1966917
Print
Ponti
Status: Elite

Posts: 1114
Registered: Feb 08, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #10]

Przestańcie sie czepiać o wersję PL.Kolega zrobił mod natrudził się,jest Polakiem ale pewnie starannie przemyślał ,ze chce aby była to wersja angielska.Trafiająca do większej ilości graczy na świecie.
Wersja polska nie jest dla mnie konieczna tylko sama esencja moda i dobra zabawa.

Mar 20, 2005 at 15:22
Gadu-Gadu: 5695601
XFire marchwik
Print
sirsik
Status: Moderator

Posts: 8100
Registered: Nov 24, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #11]

Ponti ma racje. Wersja PL moda dla mnie jest malo istotna

_________________________________
If we dig precious things from the land, we will invite disaster.
Near the Day of Purification, there will be cobwebs spun back and forth in the sky.
A container of ashes might one day be throw from the sky, which could burn the land and boil the ocean

Mar 20, 2005 at 15:52
Gadu-Gadu: 1547681
XFire sirsilis
Print
Vashpan
Status: Moderator

Posts: 5783
Registered: Sept 28, 2003
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #12]

Ja dopisalem ze dla mnie to nie ma znaczenia, to Pantego sie czepial

_________________________________
...:: S.P.Q.R ::...

Mar 20, 2005 at 16:37
Gadu-Gadu: 1966917
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #13]

Mam nadzieje ze z czasem dostane rownie duzo ciekawych komentarzy co do samego modu... Jak juz powiedzialem wczesniej, nie mam planow dla polskiej wersji. Jest ku temu wiele powodow, m.in. to ze od dawna nie mieszkam w Polsce i nie mam polskiej wersji civ. Jesli ktos chce zrobic jakies modyfikacje to prosze barzdo.

Pantego666:
Polska jest w modzie (random map), ale nie w scenariuszach. Te sa zrobione z perspektywy Japonii.

Holy Relic ma dosc specyficzna role. Chodzi tu przede wszystkim o bug w civ zwiazany ze starting locations jesli sie modyfikuje reguly ilosci i rodzajow jednostek przy starcie (na roznych poziomach). Z punktu widzenia gracza jest to wygodne 60 tarcz na pierwszy cud.

[Edited by pawel on Mar 20, 2005 at 18:01]

Mar 20, 2005 at 17:57

Print
Vashpan
Status: Moderator

Posts: 5783
Registered: Sept 28, 2003
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #14]

Nie martw sie, my w polsce tez nie mamy polskiej wersji

_________________________________
...:: S.P.Q.R ::...

Mar 21, 2005 at 07:17
Gadu-Gadu: 1966917
Print
PANTEGO
Status: Prince

Posts: 3197
Registered: Jun 11, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #15]

dzieki za wyjaśnienia kurcze szkoda ze polski nie ma w scenariuszach, które są bardzo fajne. Warszawa w rękach niemców - po moim trupie

pozdrawiam !!!

_________________________________
------------------------------------------------------------------------------------------------------
..::[ mĂłj E-mail - pant3go <at> gmail.com | Skype - pantego88 | GaduGadu 7658413 ]::..

DZIEJE STAREGO ÂŚWIATA SPÂŁYWAJÂĄ NA KARTY HISTORII...
Dyplo PBEM civ IV


.:: HEGEMONIA - CieĂą Europy ::. zapraszam do odwiedzenia Kroniki! ::.
.:: ZIEMIA ::. Zapraszam do odwiedzenia Kroniki! ::..
.:: PaĂąstwo Polskie ::. Historia plemion polskich napisana na nowo! Zapraszam do odwiedzenia Kroniki ::..
.:: Beyond The World ::. Nowy Dyplo Pbem pod BTS. Zapraszam do odwiedzenia Kroniki ::..

.::Niewiesz co to Dyplo PBEM? Masz pytania? Tutaj znajdziesz regulamin gier Dyplo pod Civ4 i FAQ::.

NIE POZWÓL LENIWYM GRACZOM ZNISZCZYÆ TWOJEGO PBEMA!
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mar 21, 2005 at 16:57
Gadu-Gadu: 7658413
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #16]

No ale w kazdym razie jest tam Warszawa! Nawet przed Piastem.

Najwazniejsze w scenariuszu to by znalesc rownowage. Na skale swiatowa w Europie jest po prostu zbyt wiele cywilizacji.

Ale nie byloby zbyt trudno na podstawie modu zrobic rowniesz scenariusz Europejski. Niestety jednak nie mam na to czasu...

Mar 21, 2005 at 20:07

Print
sirsik
Status: Moderator

Posts: 8100
Registered: Nov 24, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #17]

Noo gralem w mod Bardzo fajny (mimo iz wywalilo mnie do windowsa bez zednego ostrzezenia ) Jestem pod wrazeniem . Mam nadzieje ze mod ten bedzie udoskonalany

_________________________________
If we dig precious things from the land, we will invite disaster.
Near the Day of Purification, there will be cobwebs spun back and forth in the sky.
A container of ashes might one day be throw from the sky, which could burn the land and boil the ocean

Mar 22, 2005 at 15:33
Gadu-Gadu: 1547681
XFire sirsilis
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #18]

Bardzo sie ciesze ze podobal ci sie mod!

Ten mod jest jednak jednym z pierwszych dla Conquests i jest testowany ulepszany az od tego czasu. Innymi slowy nie ma juz raczej problemow ze standartowa angielska instalacja (tzn. Civ3 + PTW + C3C + patch 1.22 w tej kolejnosci). Widzialem tez screenshot od kogos z niemiecka wersja. Moja pierwsza rada bylaby wiec sprawdzic instalajce.

Druga ciekawa rzecz to ze nie dostales ostrzezenia. Civ3 dziala w ten sposob ze za kazdym razem najpierw sprawdza czy isnieje plik graficzny. Jesli tak, to go laduje, a jesli nie, to o tym informuje i konczy. Zmiany regol zwykle nie powoduja tego typu problemow. Przypuszczam wiec ze problem raczej lezy w tym ze n.p. komputer mial za malo pamieci, zly sektor na dysku, lub ze miales rownoczesnie zaladowany jakis inny program.

Byloby bardzo ciekawe jesli bys mogl dokladnie opisac okolicznosci w jakich sie pojawil sie ten problem, a jeszcze lepiej gdybys mogl go zreprodukowac. No, a jesli juz sie nie pojawi - to moze nawet lepiej!

Mam wiec nadzieje ze jeszcze pograsz i dasz drugi raport! Zycze dobrej zabawy!

Mar 22, 2005 at 16:28

Print
sirsik
Status: Moderator

Posts: 8100
Registered: Nov 24, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #19]

Nie ma sprawy Sproboje jeszcze raz wywolac ten blad

Blad wystapil w trakcie rozmowy dyplomatycznej z Hiszpania (gralem Niemcami - scenariusz Rising Sun 1200 AD) Tak to wogole mam male problemy z c3c ale mysle ze to przejsciowe

Co do sprawdzenia instalacji gry: gralem tuz po reinstalacji gry wiec chyba ponownie nie musze nic sprawdzac.

[Edited by sirsik on Mar 22, 2005 at 16:47]

_________________________________
If we dig precious things from the land, we will invite disaster.
Near the Day of Purification, there will be cobwebs spun back and forth in the sky.
A container of ashes might one day be throw from the sky, which could burn the land and boil the ocean

Mar 22, 2005 at 16:43
Gadu-Gadu: 1547681
XFire sirsilis
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #20]

Fajnie!

Tak ogolnie, to reinstalacje w Windows zawsze sa troche ryzykowne, bo w czasie deinstalacji czesto zostaja smieci w "registry". Zwylke to nie szkodzi i tylko robi ze dluzej musisz czekac na "boot", ale kto wie?

Poza tym, akurat moment ktory opisujesz nie ulegl zadnej modyfikacji, wiec jesli byl tu problem to raczej chodzi o sam civ. Ma on czasami problemy n.p. jak sie myszka kliknie w zlym miejscu.

Sam scenariusz zaczynajacy sie w 1200 n.e. jest fajny bo daje szybki start! Perspektywa historyczna jest juz tez mniej specyficznie Japonska. To jest wazne bo caly senariusz jest zrobiony tak zeby sytuacja historyczna w pozniejszych fazach gry przypominala rzeczywistosc tam gdzie aktywna jest Japonia. By to osiagnac trzeba troche AI "pomoc". Tak wiec n.p. Anglia od poczatku musi miec miasto w Australii. Niemniej jednak gra innymi cywilizacjami jest rowniez ciekawa! W roku 1200 wlasnie Anglia ma wyjatkowo interesujaca pozycje, bo jest to okres kiedy kontroluje zachodnia Francje i Jerozolime. Daje to duzo mozliwych strategii. Anglia jest jednak dosc silna, wiec proponowalbym nie grac na zbyt niskim poziomie.

Czekam z ciekawoscia na dalsze wrazenia!

Mar 22, 2005 at 18:07

Print
sirsik
Status: Moderator

Posts: 8100
Registered: Nov 24, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #21]

Zagralem w inny scenariusz i znow sytuacja sie powtorzyla Sam juz nie wiem czy chodzi o niestabilnosc windy czy przypadkowe kliknecie :disgust:

_________________________________
If we dig precious things from the land, we will invite disaster.
Near the Day of Purification, there will be cobwebs spun back and forth in the sky.
A container of ashes might one day be throw from the sky, which could burn the land and boil the ocean

Mar 23, 2005 at 14:43
Gadu-Gadu: 1547681
XFire sirsilis
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #22]

Przykro mi ze masz ten problem, ale nie wiem co ci poradzic poza tym co juz napisalem w #18. Jesil problem sie powtarza to raczej nie jest przypadkiem, lecz trudno mi znalesc cos co by go laczylo ze scenariuszem. Jedyna zmiana dotyczaca dyplomacji w modzie to nowy animowany Polski leaderhead (ktory sie pokazuje w czasie dialogu z Polska), ale Polski nie ma w scenariuszach...

Jedyny plus to ze prawdopodobnie ten problem nie jest zwiazany z glownymi elementami gry. Innymi slowy jesli bys n.p. mial autosave, to bys najwyzej tracil jeden turn.

[Edited by pawel on Mar 23, 2005 at 15:53]

Mar 23, 2005 at 15:27

Print
PANTEGO
Status: Prince

Posts: 3197
Registered: Jun 11, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #23]

a kiedy polska wersja moda? :P (hehe ja to jestem uparty:P )

_________________________________
------------------------------------------------------------------------------------------------------
..::[ mĂłj E-mail - pant3go <at> gmail.com | Skype - pantego88 | GaduGadu 7658413 ]::..

DZIEJE STAREGO ÂŚWIATA SPÂŁYWAJÂĄ NA KARTY HISTORII...
Dyplo PBEM civ IV


.:: HEGEMONIA - CieĂą Europy ::. zapraszam do odwiedzenia Kroniki! ::.
.:: ZIEMIA ::. Zapraszam do odwiedzenia Kroniki! ::..
.:: PaĂąstwo Polskie ::. Historia plemion polskich napisana na nowo! Zapraszam do odwiedzenia Kroniki ::..
.:: Beyond The World ::. Nowy Dyplo Pbem pod BTS. Zapraszam do odwiedzenia Kroniki ::..

.::Niewiesz co to Dyplo PBEM? Masz pytania? Tutaj znajdziesz regulamin gier Dyplo pod Civ4 i FAQ::.

NIE POZWÓL LENIWYM GRACZOM ZNISZCZYÆ TWOJEGO PBEMA!
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mar 24, 2005 at 19:56
Gadu-Gadu: 7658413
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #24]

Jak zrobisz, to bedzie.

Mar 24, 2005 at 20:30

Print
Vashpan
Status: Moderator

Posts: 5783
Registered: Sept 28, 2003
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #25]

Nie ma sie co pluc o polska wersje... Nie ma polskiej civki a wy chcecie miec polskie mody Po co. Nawet mod "Polacy" ma chyba wersje angielska ( chyba, bo jak go sciagnalem, to u mnie nie dzialal :disgust: )

_________________________________
...:: S.P.Q.R ::...

Mar 25, 2005 at 07:41
Gadu-Gadu: 1966917
Print
PANTEGO
Status: Prince

Posts: 3197
Registered: Jun 11, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #26]

Vasphan - ja jak mówie to sie nie pluje

Oczywiscie wiem ze nie bedzie polskeij wersji , zartowalem , lecz nie powiem ze bym sie ucieszyl jak by byla

_________________________________
------------------------------------------------------------------------------------------------------
..::[ mĂłj E-mail - pant3go <at> gmail.com | Skype - pantego88 | GaduGadu 7658413 ]::..

DZIEJE STAREGO ÂŚWIATA SPÂŁYWAJÂĄ NA KARTY HISTORII...
Dyplo PBEM civ IV


.:: HEGEMONIA - CieĂą Europy ::. zapraszam do odwiedzenia Kroniki! ::.
.:: ZIEMIA ::. Zapraszam do odwiedzenia Kroniki! ::..
.:: PaĂąstwo Polskie ::. Historia plemion polskich napisana na nowo! Zapraszam do odwiedzenia Kroniki ::..
.:: Beyond The World ::. Nowy Dyplo Pbem pod BTS. Zapraszam do odwiedzenia Kroniki ::..

.::Niewiesz co to Dyplo PBEM? Masz pytania? Tutaj znajdziesz regulamin gier Dyplo pod Civ4 i FAQ::.

NIE POZWÓL LENIWYM GRACZOM ZNISZCZYÆ TWOJEGO PBEMA!
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mar 25, 2005 at 12:19
Gadu-Gadu: 7658413
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #27]

A tak w ogole to czy ktos ma jakies bardziej specyficzne komentarze co do samego moda czy ktoregos ze scenariuszy?

Mar 25, 2005 at 17:29

Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #28]

Dostałem mailem pytanie co zrobić jak sie nie ma PTW. W instrukcji jest opis jak zmienić plik PediaIcons.txt na wesje _noPTW, ale ciekawszą alternatywą może byc sciągnięcie brakujące jednostek bezpośrednio od Infogrames/Firaxis.

Podzielone na poszczególne jednostki są również n.p. na sajcie Civfanatics.

Niezależnie od wybranej alternatywy istotne jest żeby jednostki sie znalazły w katalogu
Civilization III\CIV3PTW\extras\World War II\Art\Units

[Edited by pawel on Mar 30, 2005 at 07:13]

Mar 30, 2005 at 07:05

Print
sirsik
Status: Moderator

Posts: 8100
Registered: Nov 24, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #29]

Link do Infogrames/Firaxis chyba nie dziala bo nie chce mi sie sciagnac A drugi link na szczescie dziala

_________________________________
If we dig precious things from the land, we will invite disaster.
Near the Day of Purification, there will be cobwebs spun back and forth in the sky.
A container of ashes might one day be throw from the sky, which could burn the land and boil the ocean

Mar 31, 2005 at 11:11
Gadu-Gadu: 1547681
XFire sirsilis
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #30]

Musiałeś mieć pecha. Serwery Infogrames zwykle działają.

Mar 31, 2005 at 17:50

Print
pocozyc
Status: Prince

Posts: 4342
Registered: Jul 25, 2003
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #31]

a kiedy pełan wersja moda ? bo na strocie civ tylko okrojona wersja

_________________________________
kiedys jako: coolt_parno
pózniej jako: pocozyc

Apr 11, 2005 at 15:21
Gadu-Gadu: 2640081
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #32]

Pelna wersja moda istnieje. Link znajdziesz w instrukcjach (readme.txt). W tej chwili czekam na nowe wersje pewnych elementow graficznych, n.p. Japonskiego przywodcy. To jeszcze potrwa moze miesiac.

To badzo niefortunne ze Mendax napisal ze ta wersja nie jest pelna i ze wieksza wersja jest "nowa". Tak na prawde prawie niczym sie nie roznia - oprocz tych pewnych drobiazgow graficznych.

Mam wiec nadzieje ze nie czekasz!

Apr 11, 2005 at 21:34

Print
pocozyc
Status: Prince

Posts: 4342
Registered: Jul 25, 2003
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #33]

ja myśle że jak zamieścisz tutaj link do tego moda to nikt sie nie obrazi - do strony (albo przynajmniej bezpośredni link do ściagniecia pliku ) :>

_________________________________
kiedys jako: coolt_parno
pózniej jako: pocozyc

Apr 12, 2005 at 17:40
Gadu-Gadu: 2640081
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #34]

OK, oto link do pelnej wersji.

Sa tam dwie czesci. Pierwsza malo sie rozni od wersji kompaktowej. Druga ma mniej istotna dodatkowa grafike.

Apr 12, 2005 at 21:41

Print
Ponti
Status: Elite

Posts: 1114
Registered: Feb 08, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #35]

Quote:
pawel wrote:
OK, oto link do pelnej wersji.

Sa tam dwie czesci. Pierwsza malo sie rozni od wersji kompaktowej. Druga ma mniej istotna dodatkowa grafike.



Bardzo bym CIę prosił pawel o pomoc przy modzie 1.IX.39 czyli kampania wrześniowa na dzień dzisiejszy mapy mapę wraz z poszczególnymi granicami prosiłbym CIe o pomoc jeżeli intersujesz sie tematem głównie potrzebna pomoc od strony techniczno graficznej czyli najważniejszej
SZcególy dotyczące moda znajdziesz TU

Jest tam również mapa do ściagniecia mego autorstwa,poza tym poszukuje również pomocy co do nowego pomysłu czyli mod o Wojnie Secesyjnej w USA taki mały civkowy Gettysburg,ale najpierw muszę skończyć ten o Kampanii Wrześniowej.

[Edited by Ponti on May 02, 2005 at 16:10]
May 02, 2005 at 16:10
Gadu-Gadu: 5695601
XFire marchwik
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #36]

Bardzo chetnie pomoge Ci od strony technichnej. Nie znalazlem na pierwszej stronie linka do samego scenariusza. Moze bys mi napisal PM z emailem to mozemy podyskutowac szczegoly?

May 02, 2005 at 16:33

Print
Ponti
Status: Elite

Posts: 1114
Registered: Feb 08, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #37]

Dziękuje pawel za wsparcie

Podeśle Ci na priva moje pomysły dotyczące moda oczywiście dobrze by było jakbyś obejrzał wczesniej mapę która jest do pobrania.Co do scenariusza wszystko jest do ustalenia jeżlei masz ciekawe pomysły chętnie podpowiedz czekam również na potwierdzenie od Krasnoloodka jest on pomysłodawcą i koordynatorem moda,mam nadzieję ,ze dzieki Wam wszystko ruszy z kopyta.

pozdrawiam

May 02, 2005 at 16:41
Gadu-Gadu: 5695601
XFire marchwik
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #38]

Rozpoczalem prace nad wersja 2.7, ktorej glowna nowina bedzie scenariusz rozpoczynajacy sie w roku 1500. Bedzie w nim oczywiscie figurowala Polska. Jesli ktos by byl zainteresowany testowaniem jak bedzie gotowy, to prosze dac znac.

Jul 18, 2005 at 19:08

Print
sirsik
Status: Moderator

Posts: 8100
Registered: Nov 24, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #39]

ja sie zglaszam do testowania

_________________________________
If we dig precious things from the land, we will invite disaster.
Near the Day of Purification, there will be cobwebs spun back and forth in the sky.
A container of ashes might one day be throw from the sky, which could burn the land and boil the ocean

Jul 19, 2005 at 11:18
Gadu-Gadu: 1547681
XFire sirsilis
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #40]

Fajnie! Scenariusz jeszcze nie jest calkiem gotowy - moze w przyszlym tygodniu. W miedzyczasie proponuje sciagnac najnowsza pewlna wersje moda. Sam plik .biq bedzie niewielki.

Dziekuje za pomoc!

Jul 20, 2005 at 03:28

Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #41]

Nie moglem dolaczyc plik na tym forum, ale oto link do najnowszej bety. Czekam z ciekawoscia na komentarze. Na razie jeszcze nie sa gotowe kolory i skala czasowa nie jest optymalna. Najbardziej w tej chwili ciekawi mnie jag wyglada rownowaga miedzy cywilizacjami w scenariuszu, i czy sie fajnie gra.

[Edited by pawel on Jul 28, 2005 at 04:05]

Jul 24, 2005 at 21:37

Print
lary33
Status: Veteran

Posts: 508
Registered: May 31, 2005
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #42]

jeszcze w tego moda/scenariusza nie grałem, nawet nie ściagnąłem ale mam pytanie czy mozna w niego grac na multiplayerze na hotsidzie

_________________________________
email: ka_wi@wp.pl

Jul 26, 2005 at 13:22
Gadu-Gadu: 2467545
Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #43]

W moda tak - w scenariusze nie. Problem w tym ze scenariusze maja ponad 8 cywilizacji. Ale jest tez opcja by grac na "random map", i tu bez problemow mozna grac w multiplayer.

Jul 26, 2005 at 14:00

Print
pawel
Status: Settler

Posts: 24
Registered: May 09, 2004
IP: Logged
Re: Wieści: Nowy mod/scenariusz: Rising Sun [post #44]

Wersja 2.7 moda Rising Sun, lacznie z scenariuszem z 1500 r. gdzie rowniz figuruje Polska, jest gotowa i mozna ja sciagnac z civilization fanatics.

Jesli ktos (Mendax ?) by chcial ja przepakowac i udostepnic na tym forum to byloby bardzo fajnie.

Aug 08, 2005 at 02:53

Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.