civ.org.pl forums > Civ4 - Modowanie > Rhye's and Fall of Civilization
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Civilization IV > Modowanie
Poster
Message    
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Rhye's and Fall of Civilization [post #1]

Grajac w tego moda zauwazylem jedno: Grecja wciska sie miedzy Niemcy, a Rosje, poniewaz nie ma zadnej srodkowoeuropejskiej nacji... I oczywiscie pomyslalem o Polsce Co Wy na to, by zalozyc temat o polce na forum RFC? Nasz kraj moglby miec spokojnie 7 miast: http://img178.imageshack.us/img178/1669/polskawn8.jpg Animacja krola z moda, tak samo UU i UB. UP np. siła patriotyzmu- 2x dluzszy resistance w straconych miastach+ "partyzanci". UHV np. Zdobadz europejska czesc Rosji do 1XXX, w KAZDYM miescie wybuduj sejmik, az do 1950r. nie pozwol zajac Niemcom zadnego Twojego miasta. (To sa tylko propozycje, nad ktorymi myslalem cale 5 min, wiec pewnie duzo przydaloby sie zmienic...)

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Dec 16, 2006 at 18:15

Print
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #2]

Nikt w to nie gra? :/

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Dec 17, 2006 at 18:50

Print
Vashpan
Status: Moderator

Posts: 5783
Registered: Sept 28, 2003
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #3]

Razcej malo osob zaglada w ta czesc forum :/

Ja troche gralem w RFC ale we wczesniejsze wersje i teraz przymierzam sie do sciagniecia wersji do Warlords

Ale w Europie i tak jest sporo juz tych nacji :/ Az za sporo... Ciekawe co na to Rhy.

_________________________________
...:: S.P.Q.R ::...

Dec 18, 2006 at 13:58
Gadu-Gadu: 1966917
Print
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #4]

Zgadzam sie, ze jest tloczno, ale Polska moze spokojnie miec 7 miast (traca na tym Niemcy- 1 miasto i Grecy, ktorych zdecydowanie tam nie powinno byc...). A przydaloby sie, by ktos ten temat poruszyl na forum, tylko ja ze swoim angielskim sie boje (pozdrowienia dla pani profesor Ż.). A masz moze jakies propozycje, by zmienic UP, UHV, czy cos innego?

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Dec 18, 2006 at 15:27

Print
asioasioasio
Status: Prince

Posts: 3493
Registered: Nov 30, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #5]

Nie grałem w to RFC.
Myślę, że można zrobić addon wykorzystując mod Polaków - choć nie wiem na ile jest skomplikowany ten mod ile dodaje unikalnych jednostek, budynków itp.

Zamiast wypraszać można szybko nanieść poprawki samemu.

EDIT

Patrząc na screena myslę że dodanie Polaków to dobry pomysł mimo względnego ścisku - Polska zawsze miała ten problem, że na zachodzie miała żądnego przestrzeni sąsiada a na wschodzie imperium marzące o ekspansji na zachód. Więc nawet to jest jakoś historycznie uwarunkowane na pewno ma tą większy sens niż Grecy na Ukrainie (choć zdaje sobie sprawę że historycznie to starożytni Grecy mieli kolonie nawet na Krymie ).

Zobaczę co tam jest w tym modzie.

[Edited by asioasioasio on Dec 19, 2006 at 09:00]

_________________________________
[URL=http://forums.civ.org.pl/viewtop
ic.php?TopicID=7699&page=0]World
War II - 1939 Mod teraz pod BTS
-
kliknij, aby uzyskaĂŚ wiĂŞcej
informacji[/URL]

Dec 19, 2006 at 08:40
Gadu-Gadu: 1201631
Print
asioasioasio
Status: Prince

Posts: 3493
Registered: Nov 30, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #6]

co to są UP i UHV?
To jest jakiś gotowy scenariusz czy po prostu mapa Ziemi, która zaczyna się w 4000 BC?

_________________________________
[URL=http://forums.civ.org.pl/viewtop
ic.php?TopicID=7699&page=0]World
War II - 1939 Mod teraz pod BTS
-
kliknij, aby uzyskaĂŚ wiĂŞcej
informacji[/URL]

Dec 19, 2006 at 10:25
Gadu-Gadu: 1201631
Print
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #7]

Obawiam sie, ze to moglo by byc trudne- RFC zmienia troszke mechanike gry. Gra rozpoczyna sie w 3000BC z 4 cywilizacjami- egiptem, babilonia, indiami i chinami. Stopniowo pojawiaja sie dopiero kolejne. UP- unikalna moc (odpowiednik cech przywodcy). Grecy maja filozofie i do renesansu maja +200% GPP; Rosjanie maja zime i wrogie jednostki otrzymuja u nich dmg itd... UHV to unikalne historyczne zwyciestwo- dodatkowe, dla kazdej nacji inne, zwiazane z jej dokonaniami (np.Babilonczycy musza wynalesc jako pierwsi dane technologie i w danym roku Babilon musi byc najwiekszym i najbardziej zaawansowanym kulturowo miastem. Rzymianie musza zdobyc ich tereny historyczne, w wiekszych miastach wybudowac rozne budynki i polaczyc je drogami, a takze do danego roku nie stracic miasta przez barbarzyncow). Polecam, bo mod jest swietny (Rzymem sie nie da wygrac :/ Egipt i Grecja sa stosunkowo latwe).

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Dec 19, 2006 at 14:30

Print
Vashpan
Status: Moderator

Posts: 5783
Registered: Sept 28, 2003
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #8]

Najlepsze w tym modzie jest jednak to, ze kraje "Powstaja i Upadaja" jak sama nazwa wskazuje. Nie ma tak ze w nowozytnych czasach istenije Rzym ( chyba ze jakims cudem prztrwa, bo nagle w granicach imperium po prostu powstaja nowe panstwa typu Francja, Niemcy. I tak samo Arabowie na miejscu Persji, ktora miast tego powstaje na ruinach Babilonu... Tylko niektore panstwa maja szanse na przetrwanie... np. Chiny. A na dodatek dochodza niesamowicie silni barbarzyncy.

Mod pod tym wzgledem jest naprawde rewolucyjny. ( Zmieniony jest tez system przechodzenia miast kulturowo )

Zas fani wodotryskow typu nowe jednostki to raczej nie maja czego szukac W wersje w ktorych gralem nie dopatrzylem sie ani jednej nowej jednsotki

Za to wielka szkoda ze nie ma wersji na losowej mapie :/ Mod jest za bardzo polaczony z mapa swiata

_________________________________
...:: S.P.Q.R ::...

Dec 19, 2006 at 16:09
Gadu-Gadu: 1966917
Print
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #9]

UU dla Babilonu nie wystepuje w podstawce A co do Rzymu- przetrwa, o ile to Gracz bedzie nim kierowal

[EDIT]: Ale zboczylismy troszke z tematu: czy masz(macie?) jakies propozycje na temat Polski w RFCW?

[Edited by LuKo on Dec 19, 2006 at 17:22]

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Dec 19, 2006 at 17:20

Print
asioasioasio
Status: Prince

Posts: 3493
Registered: Nov 30, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #10]

Jeszcze nie gralem, ale juz z ciekawosci pogrzebalem (nudzilem sie w pracy a co )
faktycznie sprawa jest troche skomplikowana - bo zeby dodac nowe panstwo trzeba pogrzebac w sdk i pythonie.

Zachowanie ai wymaga dobrego oprogramowania zeby inteligentnie sie rozprzestrzenialo - stad mozliwsc grania tylko na mapie losowej - chec zrobienia np gry na mapie europy wymagala by przeprogramowania ai na nowo

No ale do rzeczy - rozmawialem z Rhyem - jak sie mozna spodziewac nie zamierza dodac Polski do gry , ale obiecal ze pomoze (wlasciwie da wskazowki) przy zrobieniu takiego "addonu".

XML, grafika jest gotowa - w oparciu o zawartość Rhye'a XML, naszego moda polskiego, i wlasnych przerobek.

Mapy w excelu sa przygotowane (tam sa rozne trzy pliki gdzie zapisuje sie miejsca w ktorym AI bedzie walczyl, osiedlal i jak bedzie nazywal miasta - jak sie przekonalem bardzo pomocne przy programowaniu) Python rozgrzebalem (dodana mapa AI wars i mapa miast, wlasnie dodaje elementy poprawy nazw miast po wzajemnych podbojach Rosyjsko / Polsko / Niemieckich)

co do SDK mowi Rhye ze nam to zrobi (tam jest ta mapa AI settle) - nie za bardzo byl chetny udzielac kodu zrodlowego

Pozostaje jeszcze kwestia UP i UHV - hmm to bedzie najciezsze, przestrzegal mnie ze z tym jest najwiecej roboty, ale mod moze dzialac bez tego
Co do UHV to bym dodal zajecie Moskwy (co by nie gadac banda Lisowczykow dokonala tego co udalo jeszcze tylko Mongolom)

Ktos chce pomoc przy modzie? nie ma tego duzo - do czwartku wlacznie chcialbym skonczyc (z lub bez UHV UP) - dluzej nie zamierzam nad tym pracowac bo mod ww2 dla mnie wazniejszy a to traktuje jako odskocznie

EDIT

No moze do piatku bo musze zobaczyc o co wogule chodzi w tym modzie
Z czego rozumiem jesli na danym terenie mamy zalozmy Niemcy (bo cos musi byc przed) to automatycznie wyskoczy Polska (w X w.) w tym miejscu czy jak? troche tego nie rozumiem. I wlasnie daty maja znaczenie? Imperium zachodnia rzymskie upada w V w. a w XV w. upada Konstantynopol?

[Edited by asioasioasio on Dec 20, 2006 at 07:04]

_________________________________
[URL=http://forums.civ.org.pl/viewtop
ic.php?TopicID=7699&page=0]World
War II - 1939 Mod teraz pod BTS
-
kliknij, aby uzyskaĂŚ wiĂŞcej
informacji[/URL]

Dec 20, 2006 at 06:51
Gadu-Gadu: 1201631
Print
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #11]

Szkoda, ze Rhye nie chce dodac Polski- chyba ostatniego z krajow europejskich, ktory przydalby sie Co do Moskwy- z tego powodu jako jeden z trzech warunkow zwyciestwa zaproponowalem zdobycie europejskiej czesci Rosji...

Co do mechaniki- musisz zagrac, bo ja nie jestem tego w stanie wytlumaczyc (panstwa w danych datach powstaja, ale upadaja w roznych- zalezy jak gra sie potoczy...)

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Dec 20, 2006 at 15:15

Print
asioasioasio
Status: Prince

Posts: 3493
Registered: Nov 30, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #12]

Niom troche ciezkie to historyczne zwyciestwo - nie stracic miasta na rzecz Niemiec - moze lepsze bedzie pozostawanie w 1918 panstwem niepodleglym?

Udalo mi sie znowu skontantowac z Rhyem i po dyskusji doszedlem do wniosku - ze latwiej bedzie zastapic jedna nacje niz dodac nowa (do czego mnie namawial) - sporo roboty odpada i to tej najgorszej . Z ciezkim bolem serca zastapie Malijczykow - mysle ze to nie bedzie stanowic problemu?

[Edited by asioasioasio on Dec 21, 2006 at 10:58]

_________________________________
[URL=http://forums.civ.org.pl/viewtop
ic.php?TopicID=7699&page=0]World
War II - 1939 Mod teraz pod BTS
-
kliknij, aby uzyskaĂŚ wiĂŞcej
informacji[/URL]

Dec 21, 2006 at 10:56
Gadu-Gadu: 1201631
Print
Azazell
Status: Moderator

Posts: 10690
Registered: Jun 27, 2004
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #13]

a co tak naprawde daje rhye ? oprócz lepszego AI

bo albo ja mialem pecha albo troszke rhye jest denerwujace .. juz 4 raz jak zaczynałem grę to zaraz obok mnie było sporo miast barbarzynców i bezsensu mieli juz w miastach lucznikow i zero eksploracji i tylko dązylem do wynalezienia łucznictwa by ich pokonac .. tez tak macie?

Dec 21, 2006 at 13:46

Print
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #14]

A czym grasz? RFCW daje realia historyczne, co jest dla mnie dosc wazne
A co do zastapienia- darowanemu koniowi nie zaglada sie w zeby... A UHV musi byc trudne i to takie, ktorego dane panstwo nie osiagnelo (Francuzom zabraklo statuy wolnosci, Rzymowi obrony przed barbarzyncami...)

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Dec 21, 2006 at 15:49

Print
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #15]

A tutaj bardzo fajna mapka do RFCW: http://zepto-angstrom.co.uk/scrap/rfcmap/index.html

PS. Sorki za post pod postem

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Dec 21, 2006 at 18:26

Print
asioasioasio
Status: Prince

Posts: 3493
Registered: Nov 30, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #16]

Ech nie dziala mi ten mod (mowie o golym RFC) probowalem niemcami to mi sie wypieprzyl na 30 kilka tur przed koncem - to samo za 2 i 3 razem. Wzialem Rzymian wyskoczyl mi jakis error nvidii - i obraz na monitore zrobil sie 640x480 i w 16 kolorach. Zresetowalem za drugim razem to samo. Dobra ciezko mnie zniechecic - wezme Hindusow, ktorzy zaczynaja w 3000 bc - wyskoczylo mi niebieskie tlo w xp-ku z tym napisem zrzucaniem pamieci - powod prawdopodbnie zrypana karta lub sterowniki jesli problem sie powtarza

Tyle ze gola civka nie wyrzuca takiego bledu

Nie wiem co robic, hmm nawet nie bede imal morzliwosci sprawdzic czy mod dziala

_________________________________
[URL=http://forums.civ.org.pl/viewtop
ic.php?TopicID=7699&page=0]World
War II - 1939 Mod teraz pod BTS
-
kliknij, aby uzyskaĂŚ wiĂŞcej
informacji[/URL]

Dec 22, 2006 at 07:34
Gadu-Gadu: 1201631
Print
Vashpan
Status: Moderator

Posts: 5783
Registered: Sept 28, 2003
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #17]

A to dziwne... Rzeczywiscie to wyglada na jakis blad w sterownikach, byc moze Rhy zrabal cos w SDK, takie bledy nie pojawiaja sie znikad... To nie jest zwykle zawieszenie.


Aazell. Mod Rhy's a daje calkiem nowe mozliwosci zwyciestwa, o wiele lepsze niz oryginalnie zalozone... A barbarzyncy - coz, tak jest po prostu ciekawiej

Niestety brak map losowych troche mnie smuci, bo to one sa gwarantem niepowtarzalnosci kazdej rozgrywki...

_________________________________
...:: S.P.Q.R ::...

Dec 22, 2006 at 10:46
Gadu-Gadu: 1966917
Print
asioasioasio
Status: Prince

Posts: 3493
Registered: Nov 30, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #18]

No ja nie gralem jeszcze w tego moda (sprobuje cos pomieszac ze sterownikami) ale juz mi sie podoba - obczytalem tego .pdfa

Swietny pomysl, szczerze mowiac nie wierzylem ze takie cos mozliwe jest do zrobienia w civ4. Gra dostaje troche klimacik Europy Universalis Jedna rzecz bym tylko zmienil - ze panstwa powinny powstawac na fali niepokojow spolecznych lub jakichs waznych wydarzen - czyli np Holandia moglaby powstac wczesniej w przypadku niepokoju w niderlandzkich miastach - wtedy mozna by miec jakis wplyw na rozpad panstw. Ale i tak jest git

A co do mapy - cos za cos - nie da sie zrobic w miare wiernej historycznie gry na nie historycznej mapie - zreszta byloby to troche nawet bez sensu i bez klimaciku. Co mozna by sobie zyczyc to oddzielny mod z Europą

co do moda to jest zrobiony na tyle ze mozna by grac juz Polakami z tymze graine przeciwko Polsce nie wchodzi w rachube bo komp osiedlalby sie w afryce.. no i narazie ma UHV i UP dla malijczykow - wolalem pograc wczoraj niz pomodowac

[Edited by asioasioasio on Dec 22, 2006 at 11:00]

_________________________________
[URL=http://forums.civ.org.pl/viewtop
ic.php?TopicID=7699&page=0]World
War II - 1939 Mod teraz pod BTS
-
kliknij, aby uzyskaĂŚ wiĂŞcej
informacji[/URL]

Dec 22, 2006 at 10:55
Gadu-Gadu: 1201631
Print
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #19]

Ja Polske w wiekszosci gier chcialbym widziec jako sasiadke, albo poddana Zmniejszyles juz obszar Niemiec? I jaki jest obszar Polski (uwazam, ze powinien byc wielkosci mniej wiecej obecnej RP, a reszta ziem, ktore do nas nalezaly powinna pozostac niczyja).

A z sama Europa ciezko byloby zrobic, bo czasy kolonialne sa "dosc" wazne...

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Dec 22, 2006 at 12:22

Print
Azazell
Status: Moderator

Posts: 10690
Registered: Jun 27, 2004
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #20]

a mi się ten mod nie podoba abuuuuuuuu

Dec 26, 2006 at 10:07

Print
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #21]

Wymaga szlifow, ale jest swietny Co w nim nie lubisz?

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Dec 26, 2006 at 10:58

Print
asioasioasio
Status: Prince

Posts: 3493
Registered: Nov 30, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #22]

mi sie podoba jego historycznosc, ale nie moge w niego grac - zawiera to czego brakowalo zwyklej civce - bo babilonczycy w xx w. - zawsze mnie to troche razilo - upadki i uzyskiwanie niepodleglosci - dobry pomysl

_________________________________
[URL=http://forums.civ.org.pl/viewtop
ic.php?TopicID=7699&page=0]World
War II - 1939 Mod teraz pod BTS
-
kliknij, aby uzyskaĂŚ wiĂŞcej
informacji[/URL]

Dec 27, 2006 at 06:09
Gadu-Gadu: 1201631
Print
Azazell
Status: Moderator

Posts: 10690
Registered: Jun 27, 2004
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #23]

LuKo --> zagram jeszcze raz w ten mod i wtedy napisze dokladnie co mnie wkurza .. a może sie spodoba..

Dec 27, 2006 at 18:48

Print
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #24]

Trzymam kciuki

3xasio: udalo sie odpalic, albo jeszcze pomodzic?

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Dec 27, 2006 at 19:07

Print
asioasioasio
Status: Prince

Posts: 3493
Registered: Nov 30, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #25]

ech probowalem i najnowszego direct x i najnowszych sterow do nvidii - i gra sie dalej sypie
jak dorwe rhye'a to go popytam co to moze byc i wtedy dokoncze robote

_________________________________
[URL=http://forums.civ.org.pl/viewtop
ic.php?TopicID=7699&page=0]World
War II - 1939 Mod teraz pod BTS
-
kliknij, aby uzyskaĂŚ wiĂŞcej
informacji[/URL]

Dec 27, 2006 at 19:19
Gadu-Gadu: 1201631
Print
Azazell
Status: Moderator

Posts: 10690
Registered: Jun 27, 2004
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #26]

asioasioasio a co sie dzieje ?? opisz dokladniej moze bede mogl pomoc;D

Dec 27, 2006 at 21:23

Print
asioasioasio
Status: Prince

Posts: 3493
Registered: Nov 30, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #27]

Zobacz post nr 16
Gra sie albo sypie albo gryzie sie z karta graficzna (GeForce 7800), sterowniki najnowsze podobnie jak direct x

_________________________________
[URL=http://forums.civ.org.pl/viewtop
ic.php?TopicID=7699&page=0]World
War II - 1939 Mod teraz pod BTS
-
kliknij, aby uzyskaĂŚ wiĂŞcej
informacji[/URL]

Dec 28, 2006 at 07:07
Gadu-Gadu: 1201631
Print
asioasioasio
Status: Prince

Posts: 3493
Registered: Nov 30, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #28]

OK odpalilo - zjechalem z ustawieniami grafiki na lowest - i gra teraz smiga choc stracila na urodzie

_________________________________
[URL=http://forums.civ.org.pl/viewtop
ic.php?TopicID=7699&page=0]World
War II - 1939 Mod teraz pod BTS
-
kliknij, aby uzyskaĂŚ wiĂŞcej
informacji[/URL]

Dec 28, 2006 at 20:02
Gadu-Gadu: 1201631
Print
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #29]

Jak tam gra i modowanie? OK wiem, ze konczysz bete WW2 wiec nie poganiam ;P

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Jan 06, 2007 at 17:25

Print
asioasioasio
Status: Prince

Posts: 3493
Registered: Nov 30, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #30]

Nad tym modem siedze glownie w pracy a teraz mam straszny mlyn w robocie. - utknaolem na pythonie narazie - moze da sie cos porobic niedlugo a co do gry - tez ostatnio nie mialem czasu dokonczyc rozgrywki niemiaszkami, fakt barbsy sa ciezkie do rozwalenia

_________________________________
[URL=http://forums.civ.org.pl/viewtop
ic.php?TopicID=7699&page=0]World
War II - 1939 Mod teraz pod BTS
-
kliknij, aby uzyskaĂŚ wiĂŞcej
informacji[/URL]

Jan 08, 2007 at 07:57
Gadu-Gadu: 1201631
Print
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #31]

Szybki jest Babilon, zeby zobaczyc co i jak

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Jan 08, 2007 at 14:08

Print
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #32]

Flage przydaloby sie zrobic z tej Warlordsowskiej (scenariusz mogolski)- zeby byla dwukolorowa (rozowa i biala) a nie trojkolorowa...

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Jan 27, 2007 at 10:28

Print
asioasioasio
Status: Prince

Posts: 3493
Registered: Nov 30, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #33]

wiem wiem poprawilem to juz dawno

_________________________________
[URL=http://forums.civ.org.pl/viewtop
ic.php?TopicID=7699&page=0]World
War II - 1939 Mod teraz pod BTS
-
kliknij, aby uzyskaĂŚ wiĂŞcej
informacji[/URL]

Jan 27, 2007 at 11:38
Gadu-Gadu: 1201631
Print
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #34]

:o Jak Ty znajdujesz na to wszystko czas??

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Jan 27, 2007 at 12:00

Print
asioasioasio
Status: Prince

Posts: 3493
Registered: Nov 30, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #35]

hehe wlasnie nie znajduje bo byym juz dawno to skonczyl

_________________________________
[URL=http://forums.civ.org.pl/viewtop
ic.php?TopicID=7699&page=0]World
War II - 1939 Mod teraz pod BTS
-
kliknij, aby uzyskaĂŚ wiĂŞcej
informacji[/URL]

Jan 28, 2007 at 13:46
Gadu-Gadu: 1201631
Print
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #36]

Mam wiec pare pytan: jak zaawansowane sa prace? Na jakiej wersji dzialasz? Jakie Polska ma kolory? Jaki spawn area? Jakie UP i UHV? [pyt. dot. czesci niezrobionych odnosza sie do Twoich planow )

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Jan 30, 2007 at 18:28

Print
asioasioasio
Status: Prince

Posts: 3493
Registered: Nov 30, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #37]

XML jest gotowy wraz z grafika, kolor dalem pomiedzy rozowym a czerwonym - taki po prostu rozjasniony czerwony, zeby nie uzywac tego samego co Rosjanie.

Dostosowalem do tego buttony i flagi, mam wpisane sporo rzeczy w pythonie (nie wszystkie). Co do UP i UHV pogadam z Rhyem czy nie chcialoby sie cos mu to zrobic, jesli nie to beda tp up i uhv dla Mali ktorych zastepuje z gry.

Dzialam na wersji warlords

Spawn Area pokrywa sie z granicami panstwa w ok. X-XI w. po zajeciu juz Pomorza Zachodniego

Na razie tego raczej w tym miesiacu nie skoncze bo 15 luty juz blisko a i pewnie po 15 trzeba bedzie jeszcze na gwałt wydawac patche do moda

_________________________________
[URL=http://forums.civ.org.pl/viewtop
ic.php?TopicID=7699&page=0]World
War II - 1939 Mod teraz pod BTS
-
kliknij, aby uzyskaĂŚ wiĂŞcej
informacji[/URL]

Jan 31, 2007 at 07:17
Gadu-Gadu: 1201631
Print
LuKo
Status: Elite

Posts: 1554
Registered: Dec 07, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #38]

Zdecydowanie trzeba bedzie zmienic UP i UHV- jak Rhye sie nie zgodzi, moze ja sproboje Choc przydalby sie scpec, zeby nie bylou to zrobione na odpier... pro forma!

_________________________________
"Victi vincimus" (Pobici, zwyciĂŞÂżymy)

Jan 31, 2007 at 14:39

Print
asioasioasio
Status: Prince

Posts: 3493
Registered: Nov 30, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #39]

Niom tez nie chce zeby byla to popelina

_________________________________
[URL=http://forums.civ.org.pl/viewtop
ic.php?TopicID=7699&page=0]World
War II - 1939 Mod teraz pod BTS
-
kliknij, aby uzyskaĂŚ wiĂŞcej
informacji[/URL]

Feb 02, 2007 at 11:54
Gadu-Gadu: 1201631
Print
Adriannn
Status: Regular

Posts: 101
Registered: Feb 27, 2010
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #40]

Witam (przepraszam że odświeżam)
Czy można gdzieś Polskę ściągnąć do RFC?

Feb 27, 2010 at 08:17

Print
LordFistas
Status: Moderator

Posts: 935
Registered: Oct 28, 2005
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #41]

Duże prawdopodobieństwo że nie można ale mogę Ci go dostosować odezwij się do mnie na gg.

_________________________________
Spolszczenie do Realism Invictus w toku! Zapraszam do działu Rise of Mankind

Feb 27, 2010 at 11:12

Print
edek
Status: Regular

Posts: 176
Registered: Sept 20, 2007
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #42]

Asiox3 czy pomysł z dodaniem Polski do tego moda upadł?

Jak w tym modzie można wygrać przez dominacje lub podbój? W czasie rozrastania się państwa spada stabilność (ekspansywna) co powoduje upadek cywilizacji. W jaki sposób można to ograniczy? Wszystko było Ok a jak podbilem dwa miasta sąsiada to stabilność poleciała na łeb i po 3 turach została mi tylko stolica.

[Edited by edek on Apr 06, 2010 at 15:37]

Apr 06, 2010 at 14:58

Print
Adriannn
Status: Regular

Posts: 101
Registered: Feb 27, 2010
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #43]

edek - Lord Fistas właśnie robi, nie długo będzie!

[Edited by Adriannn on Apr 18, 2010 at 11:40]

Apr 18, 2010 at 11:40

Print
edek
Status: Regular

Posts: 176
Registered: Sept 20, 2007
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #44]

Nie chce sie czepiać ale prosze o zdefiniowanie stwierdzenia "nie długo".

May 28, 2010 at 13:10

Print
mojaksywa26
Status: Novice

Posts: 3
Registered: Jan 22, 2012
IP: Logged
Re: Rhye's and Fall of Civilization [post #45]

Te 4 lata wcale nie były długie

Mar 05, 2014 at 16:34

Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.