civ.org.pl forums > Space 4X - Sins of a Solar Empire > MOD ' 7 DEADLY SINS '
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Strategie Kosmiczne 4X > Sins of a Solar Empire
Poster
Message    
Vortavor
Status: Administrator

Posts: 2165
Registered: Jan 11, 2008
IP: Logged
MOD ' 7 DEADLY SINS ' [post #1]

Polecam wszystkim zainstalowanie tego moda. Robilią go osoby, które znają się na rzeczy i mają spore doświadczenie, chociażby w modowaniu Homeworlda.

Co do tego Moda to jest to swego rodzaju połączenie kilku większych lub troszkę mniejszych projektów. Uzyskany został naprawdę ciekawy wynik.

Chwilowo pograłem niewiele aby przetestować czy dział. Jednakże już mogę polecić. W skrócie co można odnaleźć w grze po jego instalacji:

* 1 nowa rasa : The Ancient Ones / Atlantians
* 11 nowych planet, w tym cmentarzysko statków , z którego można pozyskać naprawdę ciekawe okręty o ile zrobi sie to przed innymi
* kilka nowych badań
* 66 nowych bonusów planetarnych !!!!
i wiele innych drobniejszych dodatków


Tutaj podaję Wam adres bezpośrednio do tego projektu jeśli kogoś interesują szczegóły i jeśli chcecie poznać osoby , które wykonały tę cudowną robotę, wymagana niestety znajomość angielskiego.
Poniżej jest link do bezpośreniego zassania Moda, który waży ponad 200 MB.

Projekt 7 Deadly Sins

Ściągnij 7 Deadly Sins

[Edited by Vortavor on May 27, 2008 at 16:56]

_________________________________
For as long as single one of us
stands,
We are legion!!!

Apr 27, 2008 at 19:10
Gadu-Gadu: 3343262
XFire synek24
Print
Vortavor
Status: Administrator

Posts: 2165
Registered: Jan 11, 2008
IP: Logged
Re: MOD ' 7 DEADLY SINS ' [post #2]

Wyszła najnowsza wersja ( 1.3) tego wspaniałego MOD-a. Zostało włączonych kilka nowych pomniejszych modów. Zostały także dopracowane te , które już były. Polecam wciąż bo naprawdę ta gra rozwija wtedy skrzydła.

Linki do ściągania w pierwszym poście zostały zaktualizowane

_________________________________
For as long as single one of us
stands,
We are legion!!!

May 27, 2008 at 16:59
Gadu-Gadu: 3343262
XFire synek24
Print
Abd
Status: Settler

Posts: 12
Registered: Sept 27, 2007
IP: Logged
Re: MOD ' 7 DEADLY SINS ' [post #3]

Nie omieszkam sprawdzić ;]

_________________________________
Recyclable body fluids in human form

May 27, 2008 at 22:04
Gadu-Gadu: 2645805
Print
mutix
Status: Regular

Posts: 151
Registered: Apr 14, 2008
IP: Logged
Re: MOD ' 7 DEADLY SINS ' [post #4]

No cóż, jest juz dostepna nowa wesrja moda v2.0. Jednak jest ona kompatobilna jedynie z wersja 1.05 , co mnie bardzo zdziwilo i poki co ja sobie daruje i poczekam na nowa wersje.
Jak ktos obada niehc sie podzieli wrazeniami.

Mar 03, 2009 at 12:23
Gadu-Gadu: 4832688
Print
lukas88634
Status: Novice

Posts: 1
Registered: Dec 29, 2010
IP: Logged
Re: MOD ' 7 DEADLY SINS ' [post #5]

ja mam wersje 2.0 moda i v1.05 soase i jak włączam gre i uaktywniam moda to gra sie zacina i nie chce działać

Dec 29, 2010 at 16:16

Print
maryan
Status: Regular

Posts: 119
Registered: Apr 26, 2011
IP: Logged
Re: MOD ' 7 DEADLY SINS ' [post #6]

Wersję ( 1.3d) udało mi się znależć ....a co z nowszymi ? Ma ktoś jakiś namiar ?

Jun 03, 2011 at 10:38

Print
Vortavor
Status: Administrator

Posts: 2165
Registered: Jan 11, 2008
IP: Logged
Re: MOD ' 7 DEADLY SINS ' [post #7]

Wchodziłeś na link "Projekt 7DS" ??
Tam jest wszystko napisane. Między innymi o wersji 2.5, która została wydana na wiosnę tego roku i jest zgodna z Entrechment.

_________________________________
For as long as single one of us
stands,
We are legion!!!

Jun 03, 2011 at 11:16
Gadu-Gadu: 3343262
XFire synek24
Print
maryan
Status: Regular

Posts: 119
Registered: Apr 26, 2011
IP: Logged
Re: MOD ' 7 DEADLY SINS ' [post #8]

Tutaj jestem często http://forums.sinsofasolarempire.com/306277
i co skoro z tego http://www.danmangames.com moda nie ściągniesz ?
Utworzyłem profil i to wszystko

Jun 03, 2011 at 11:33

Print
Vortavor
Status: Administrator

Posts: 2165
Registered: Jan 11, 2008
IP: Logged
Re: MOD ' 7 DEADLY SINS ' [post #9]

Dziwne rzeczy opowiadasz :P

Włąśnie ze strony Danman Games po rejestracji można z działu download ściągnąć tegoż moda.
I wiem co mówię ( tzn. piszę ) bo już stamtąd właśnie sićgałem

Dla ułatwienia :P Jeśli jesteś już tam zalogowany to kliknij na ten link a przeniesie Cię bezpośrenio do strony skąd można ściągnąć 7DS.

http://www.danmangames.com/dmgadv/downloads/free-downloads.html

_________________________________
For as long as single one of us
stands,
We are legion!!!

Jun 03, 2011 at 12:00
Gadu-Gadu: 3343262
XFire synek24
Print
maryan
Status: Regular

Posts: 119
Registered: Apr 26, 2011
IP: Logged
Re: MOD ' 7 DEADLY SINS ' [post #10]

Mam SoaSE_wydanie ang : Trinity
w której skład wchodzą:
Sins of a Solar Empire v1.19
Sins of a Solar Empire: Entrenchment v1.05
Sins of a Solar Empire: Diplomacy v1.0

Niestety jestem w kłopocie bo nie bardzo wiem czy to co poniżej instalować wszystko? i w jakiej kolejności ! Tak mi się coś wydaje, że to się prawdopodobnie "pogryzie" bo nie do każdego moda mam info i wiedzę co i jak. Czy DEADLY SINS po kolei ? po spolszczeniu czy przed ? czy mody wymagają dogrania odpowiednich map ?

Lista ściągniętych modów :

Org Sins Reference Files SoaSE_1.191
Entrenchment Reference Files SoaSE_Ent_1.051
Diplomacy Reference Files SoaSE_Dip_1.2
SoaSolarEmpire_Spolszczenie_v100211
SoA 2 0.4.2Entrenchment v1.05
Sins_Texture_Pack_I_-_Stas
Sins Of The Younger Races [v0.40] for Diplomacy1.011
7 DEADLY SINS_1.3d
7 deadly sins 2.1
SOASE 7DS 2.5 BETA 3
Epic War v1.1
Big Ship Supply
SINS OF NEW EDEN 05Delta
Sins Plus (by Uzii) v1-2b
Solar Sins 2.0 for v1.1
TSOP Trinity 0.071

i do tego "małą" kolekcję nowych map.

edit
Mam kilka map do Entrenchment, Diplomacy i podstawki no i jakoś ich nie widać [niektóre są innych brak].
Czy wystarczy samo umieszczenie ich w C:\Users\xxxxx\AppData\Local\Ironclad Games\Sins of a Solar Empire\GalaxyForge ?
i najprostsze pytanie : np. jak uaktualnić Diplomacy do - v1.21 ?

[Edited by maryan on Jun 04, 2011 at 17:00]

Jun 04, 2011 at 16:17

Print
Vortavor
Status: Administrator

Posts: 2165
Registered: Jan 11, 2008
IP: Logged
Re: MOD ' 7 DEADLY SINS ' [post #11]

Jeśli chodzi o mody to zbytnio się nie wypowiem.
Ja korzystałem jedynie z 7 DS, który sam w sobie jest zbiorem wielu różnych modów

_________________________________
For as long as single one of us
stands,
We are legion!!!

Jun 04, 2011 at 19:18
Gadu-Gadu: 3343262
XFire synek24
Print
maryan
Status: Regular

Posts: 119
Registered: Apr 26, 2011
IP: Logged
Re: MOD ' 7 DEADLY SINS ' [post #12]

Włączyłem 7 DEADLY SINS_1.3d i ładuje się , ładuje się , ładuje się ,.......Czy każda z wersji 7 DS [1.3 - 2.1 - 2.5] współdziała z każdą wersją SoaSE'y [1.5 - 1.19] ?

Włączyłem SoA 2 0.4.2Entrenchment v1.05 i jest ok...ale nie do końca. Język mam z powrotem angielski. W C:\Users\xxxxx\AppData\Local\Ironclad Games\Sins of a Solar Empire\ są także foldery "string" i czy przypadkiem to nie tutaj należy zainstalować spolszczenie Samo standardowo ładuje się do głównego katalogu gry.
I nadal aktualne pytanie : jak uaktualnić grę ? ...... bo na stronie Ironclada rejestrują zakupione u nich egz.

[Edited by maryan on Jun 06, 2011 at 08:33]

Jun 06, 2011 at 08:32

Print
mutix
Status: Regular

Posts: 151
Registered: Apr 14, 2008
IP: Logged
Re: MOD ' 7 DEADLY SINS ' [post #13]

Polecam temat mods na oficjalnym forum.

Jun 08, 2011 at 01:16
Gadu-Gadu: 4832688
Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.