civ.org.pl forums > Space 4X - Space Empires V - Mody > Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Strategie Kosmiczne 4X > Space Empires V - Mody
Poster
Message    
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #1]

Wersja: Alfa 0.01 - wersja już gotowa.

Components.txt

Wszystkie komponenty (z wyjątkiem pancerzy)
Usunięto - przyrost struktury na pancerz.

Wszystkie silniki (dodatkowo Sail i Afterburners)
Zmieniono - Całość - według propozycji I zamieszczonej na forum.
Zmieniono - miejsce umieszczania silnika: tylko Outer Hull

Broń rakietowa
Zmieniono - Całość - według propozycji II zamieszczonej na forum.
Zmniejszono - Decoy - tonaż 5

Broń antyrakietowa
Zmieniono - Całość - według propozycji I zamieszczonej na forum.
Zmniejszono - Chaff and Flare System - tonaż początkowy 20 (na ostatnim poziomie 5)

Master Computer
Zmieniono - wynajdowane w Master Computers

Bridge
Zmieniono - wynajdowane w Vehicle Systems

Life Support, Crew Quarters
Zmieniono - wynajdowane w Vehicle Systems
Zmieniono - koszty
Zmniejszono - tonaż, ilość załogi
Zwiększono - poziomy: 11

Auxiliary Control
Zmieniono - wynajdowane w Vehicle Systems
Zmieniono - koszty

Basic Sensors
Zmieniono - mniejszy przyrost zasięgu widoczności na poziom
Zwiększono - poziomy: 25

Supply Storage, Ordnance Storage
Zmieniono - wynajdowane w Resupply
Zmieniono - koszty, pojemności
Dodane - Large Supply Storage, Large Ordnance Storage

Solar Collector
Zmieniono - miejsce umieszczania: tylko Outer Hull

Quantum Reactor
Zmieniono - mniejszy przyrost zasobów na poziom
Zmieniono - koszty

Self - Destruct Device
Zmieniono - wynajdowane w Vehicle Systems
Zmieniono - koszty

Fighter Bay
Zmieniono - koszty
Zmieniono - szybkość wystrzeliwania myśliwców
Zwiększono - magazynowanie zasobów

Satellite Bay
Zmieniono - koszty
Zmieniono - szybkość wystrzeliwania satelit

Mine Layer
Zmieniono - koszty
Zmieniono - szybkość wystrzeliwania min

Drone Launcher
Zmieniono - koszty
Zmieniono - szybkość wystrzeliwania dron

Combat Sensors
Zmniejszono - koszty
Zwiększono - przyrost bonusu do ataku na poziom

ECM
Zmniejszono - koszty

Armor
Zmieniono - koszty
Zmniejszono - przyrost struktury pancerza na poziom
Dodano - Light Armot i Heavy Armor
Usunięto - Armor

Emissive Armor
Zmniejszono - koszty, tonaż
Zmniejszono - przyrost struktury pancerza na poziom

Stealth Armor
Zmniejszono - koszty, tonaż
Zmniejszono - przyrost struktury pancerza na poziom

Scattering Armor
Zmniejszono - koszty, tonaż
Zmniejszono - przyrost struktury pancerza na poziom
Zmieniono - bonus do obrony

Shield Generator
Zmniejszono - przyrost osłony na poziom

Phased - Shield Generator
Zmniejszono - tonaż
Zmniejszono - przyrost osłony na poziom
Zwiększono - początkową silę osłon

Shield Regenerator
Zmniejszono - koszty
Zmniejszono - regenerację osłon

Rock, Ice, Gas Colony
Zmniejszono - ilość poziom do I
Zwiększono - koszty
Zmieniono - miejsce umieszczania silnika: tylko Ship

Small Supply Storage, Small Ordnance Storage
Zmniejszono - tonaż
Zmniejszono - przyrostu kosztu na poziom

Small Armor
Zmniejszono - przyrost struktury pancerza na poziom
Zwiększono - początkową strukturę pancerza

Small Emissive Armor
Zmniejszono - tonaż
Zmniejszenie przyrostu struktury pancerza na poziom

Small Shield Generator
Zmniejszono - koszty
Zmieniono - przyrost osłony na poziom

Usunięto:
Emergency Propulsion
Emergency Resupply Pod
Emergency Reordnance Pod


DamageTypes.txt

Dodano:
Antifighter
Antimissiles


TechAreas.txt

Wszystkie badania dla kolonizacji planet.
Zmniejszono - ilość poziomów do 1
Zwiększono - koszty

Point Defense
Zwiększono - ilość poziomów do 120

Computer Combat
Zmniejszono - wymagania Computers z 2 do 1.

Drones, Fighters, Mines, Satellites , Troops, Weapon Platforms
Zwiększono - ilość poziomów do 18

Ion Engines, Contra - Terrene Engines, Jacketed - Photon Engines, Quantum Engines
Zwiększono - ilość poziomów do 11
Zwiększono - wymagania z 5 do 6 (z wyjątkiem Ion Engines)


Dodano:

Civil Hulls
Ilość poziomów: 26

Colonizer
Ilość poziomów: 11

Military Hulls
Ilość poziomów: 45

Capital Ships
Ilość poziomów: 33

Carriers
Ilość poziomów: 33

Space Stations
Ilość poziomów: 29

Master Computers
Ilość poziomów: 20

Vehicle Systems
Ilość poziomów: 11

Nuclear Missiles
Ilość poziomów: 120

External Missiles
Ilość poziomów: 1

Anti - Matter Missiles
Ilość poziomów: 120

Laser - Head Missiles
Ilość poziomów: 120

Heavy Missiles
Ilość poziomów: 1

Decoys
Ilość poziomów: 30


Usunięto:

Light Hull Construction
Medium - Light Hull Construction
Medium Hull Construction
Medium - Heavy Hull Construction
Heavy Hull Construction
Base Construction
Large Base Construction
Baseship Construction
Missile Weapons


VehicleSizes.txt

Wszystkie kadłuby
Zmieniono - Całość - według propozycji II zamieszczonej na forum.
Usunięto (tymczasowo) - kadłuby organiczne i krystaliczne

Pozostałe pliki

Opcję gry:
Duże modyfikacje w Settings.txt

AI:
Zmodyfikowano wszystkie cywilizację do korzystania z ustawień: default

Grafika:
Dodano nowe obrazki komponentów
Dodano nowe obrazki fabryk
Dodano nowe ikonki flag
Zmieniono UI.



UWAGA !

Ta wersja nie ma zmodyfikowanej AI. Komputer nie umie posługiwać się nowościami i ogólnie jest durny. Nie działa także auto umieszczanie komponentów. AI zostanie umieszczone w wersji 0.02. Gdyż muszę się jej poduczyć

Jak ktoś chce mogę tą wersje (w osobnym temacie) umieścić do ściągnięcia. Do grania się zbytnio nie nadaję (przez AI) ale okręty liniowe wyposażone w nowe uzbrojenie efektownie i efektywnie walczą w symulacjach. Jest na co popatrzeć.

[Edited by Merthen on Nov 01, 2008 at 20:00]

Nov 01, 2008 at 19:58

Print
Adi Cherryson
Status: Hero

Posts: 2100
Registered: Sept 14, 2002
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #2]

Quote:
Jak ktoś chce mogę tą wersje (w osobnym temacie) umieścić do ściągnięcia. Do grania się zbytnio nie nadaję (przez AI) ale okręty liniowe wyposażone w nowe uzbrojenie efektownie i efektywnie walczą w symulacjach. Jest na co popatrzeć.


Koniecznie dodaj na Forum, przecież my tu jako praktycy jesteśmy.

Takie informacje dawaj na początku posta, bo dopiero dzisiaj przy kawie i po uważnym czytaniu zmian dotarłem do uwag.

[Edited by Adi Cherryson on Nov 02, 2008 at 23:42]

_________________________________
Felietony z CaissÂą
Nov 02, 2008 at 23:41

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #3]

Już zrobione.

Uwagi mają być na początku - ok przyjąłem do wiadomości

Nov 03, 2008 at 15:43

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #4]

Wersja Alfa 0.01b


TechAreas.txt

Fighters
Zwiększono - ilość poziomów do 24


VehicleSizes.txt

wszystkie myśliwce
zwiększono - przyspieszenie, obrót, atak, obronę

wszystkie okręty
zmniejszono - obronę


Components.txt

wszystkie small silniki
zwiększono - moc silnika

Small Shield Generator
Zmniejszono - tonaż
Zwiększono - przyrost osłony na poziom

Small Armor
Zwiększono - przyrost struktury na poziom

Small ECM
zwiększono - przyrost bonusu do obrony na poziom

Antifighter Point - Defense Beam
zwiększono - przyrost zadawanych obrażeń na poziom

Scattering Armor
Zmniejszono - przyrost bonusu do obrony na poziom

Stealth Armor
Zmniejszono - przyrost bonusu do obrony na poziom

Nowy komponent:
Battle Computer
zależny od technologii Master Computer
Montowany na myśliwcach.
Poziomy - 20
Zwiększa bonus do ataku

Nov 04, 2008 at 18:57

Print
Merkan
Status: Veteran

Posts: 413
Registered: Sept 18, 2003
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #5]

Wygląda smakowicie. Jutro od rana testuję

Nov 04, 2008 at 20:33
Gadu-Gadu: 1481362
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #6]

Wersja Alfa 0.01c


AI - Computers Players
Ulepszono - komputer zaczyna myśleć i działać


AI - Auto Complete
Ulepszono - auto projektowanie działa już na 50 %


VehicleUnitTypes.txt

Mine
Zwiększono - 1000 jednostek na sektor

Fighter
Zwiększono - 1000 jednostek na sektor


VehicleSizes.txt

Corvette
Poprawiono - zużycie mocy silnika na ruch


Components.txt

Wszystkie small silniki
Zwiększono - moc silnika

Wszystkie rakiety
Poprawiono - formułą licząca wytrzymałość i obronę

Life Support, Crew Quarters
Zwiększono - początkową ilość załogi
Zmniejszono - przyrost załogi na poziom

Antifighter beam
Usunięto - możliwość strzelania do rakiet.

Contra - Terrene Engine, Jacketed - Photon Engine
Poprawiono - formułą udostępniającą dane silniki.

Battle Computer
Poprawiano - Używanie tylko jednego komponentu na okręcie.


DamageTypes.txt

Antifighter
Zmieniono - Wielkość uszkodzeń:
Seeker - 0%
Satellite - 30%
Fighter - 100%
Drone - 30%

Antimissiles
Zmieniono - Wielkość uszkodzeń:
Seeker - 100%
Satellite - 30%
Fighter - 20%
Drone - 30%


Wersja do pobrania

[Edited by Merthen on Nov 10, 2008 at 11:46]

Nov 10, 2008 at 11:43

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #7]

Wersja Alfa 0.1


AI
Totalna modyfikacja w oparciu o AI z BM 1.16

W tej wersji wszystkie rasy są podzielone na trzy typy osobowości: agresywna, defensywna i zrównoważona. Zróżnicowanie ras nastąpi w późniejszych wersjach.


Settings.txt

Zmieniono - wybór 2 planet zamiast 3
Dodano - więcej modyfikacji produkcji uzależnionej od liczby ludności
Dodano - przy każdy trafieniu jest 1 % szansy na zadanie 10 razy większych uszkodzeń.
kilka innych zmian


VehicleSizes.txt

Wszystkie okręty oprócz Colony Ship
Zwiększono - ilość mocy silnika potrzebnego na ruch tak aby zmniejszyć prędkość statków o 1

Wszystkie Weapon Platform
Poprawiono - sprawdzanie czy jest Computer Core

Small Fighter
Poprawiono - zużycie mocy silnika na ruch

Dodano:

Jednostki Organiczne i Krystaliczne
Uwaga: Są to kopie jednostek normalnych ze zmienionymii nazwami. W następnych wersjach zostanie to zmienione.


Components.txt

Wszystkie silniki
Zwiększono - tonaż

Repair Bay, Mine Sweeper, Space Yard
Umożliwiono umieszczanie w frachtowcach (elementy są liczone do tych 40% wzmaganej ładowności)

Ordnance Storage, Supply Storage
Poprawiono - wymagania początkowe

Ice Colony
Poprawiono - wynajdowanie

Gas Giant Colony
Poprawiono - wynajdowanie

Gas Giant Colony, Ice Colony, Rock Colony
Zmniejszone - koszt

Fighter Bay, Satellite Bay
Zmniejszone - pojemność magazynu

Master Computer
Zmieniono - Szczegóły: http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=7219&page=0

Life Support
Zmieniono - Szczegóły: http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=7219&page=0

Dodano:
Offense Computer
Defense Computer
Computer Damage Control
Tactical Network
Battle Bridge
Flag Bridge
Micro Life Support
Micro Crew Quarters
Small Crew Quarters
Medium Crew Quarters
Large Crew Quarters
Light Organic Armor
Heavy Organic Armor
Light Crystalline Armor
Heavy Crystalline Armor

Usunięto:
Crew Quarters
Organic Armor
Crystalline Armor


DesignTypes.txt

Dodano:

Attack Drone
Base Repair Yard
Bombardment Ship
Close Warp Point
Create Black Hole
Create Nebulae
Create Planet
Create Star
Create Storm
Defense Drone
Destroy Black Hole
Destroy Nebulae
Destroy Planet
Destroy Star
Destroy Storm
Explorer Ship
Fighter Bomber
Flag Ship
Kamikaze Fighter
Medical Ship
Missile Satellite
Missile Ship
Missile Weapon Platform
Open Warp Point
Patrol Ship
Plague Ship
Point-Defense Satellite
Point-Defense Ship
Remote Farming Ship
Remote Mining Ship
Remote Refining Ship
Repair Ship
Scout Ship
Supply Ship


TechArea.txt
(technologie dostępne w grze)

Master Computers
Zwiększenie - poziomów do 110

Computers
Zwiększenie - poziomów do 51

Vehicle Systems
Zwiększenie - poziomów do 120

Organic Technology
Zwiększano - poziomy do 100

Crystalline Technology
Zwiększano - poziomy do 100

Resupply
Zmieniono - poziom startowy z 0 na 1


RacialTraits.txt
(Cechy ras)
Zwiększono - koszt cechy Organicznej, Krystalicznej oraz Ancient Race do 1500
Kilka innych zmian


Strategies.txt
(strategie dla jednostek)
Nowych strategie oraz ulepszone stare - na podstawie BM 1.16


Formations_Fleet.txt i Formations_TaskForces.txt
(formację dla flot)
Nowych formację oraz ulepszone stare -n a podstawie BM 1.16


*_AI_Ministers.txt
(ministrowie do wykorzystanie przez gracza oraz przez AI)
Nowi ministrowie oraz ulepszeni starzy - zaprojektowane na podstawie BM 1.16


GovernmentTypes.txt
(rodzaje rządów)
Ulepszone - na podstawie BM 1.16


Happiness.txt
(obliczanie poziomu szczęścia ludności)
Ulepszone - na podstawie BM 1.16


HomeworldStartingFacilities.txt
(startowe zabudowanie macierzystej planety )
Ulepszone - na podstawie BM 1.16


ScoreWeighting.txt
(obliczanie punktacji w grze)
Ulepszone - na podstawie BM 1.16


SocietyTypes.txt
(Socjologia ras)
Ulepszone - na podstawie BM 1.16


SystemNames.txt
(Nazwy dla systemów)
Zwiększona ich liczba ze 100 do powyżej 200 - na podstawie FQM


ColonyTypes.txt
(rodzaje koloni)
Zwiększona ich liczba - na podstawie BM 1.16


ComponentEnhancements.txt
(rozszerzenia dla broni)
Zmodyfikowane - na podstawie BM 1.16


PlanetSize.txt
(Parametry planet)
Zwiększona pojemność planet aby pomieścić więcej zasobów - na podstawie BM 1.16


SoundEffects.txt
(Efekty dźwiękowe)
Poprawienie odgrywania odgłosów w trybie bitwy taktycznej- na podstawie BM 1.16


VehicleUnitTypes.txt
(Parametry typy jednostek)
Wyłączenie dla Dron bezwzględnego taranowania.



Balans broni:

Depleted Uranium Cannon
Zwiększono - zużycie zasobów, magazynowanie zasobów
Zmniejszenie - tonaż, przyrost uszkodzeń na poziom

External Nuclear Missile
Zwiększono - przyrost uszkodzeń na poziom

Heavy Anti - Matter Missile
Zwiększono - przyrost uszkodzeń na poziom

Heavy Laser - Head Missile
Zwiększono - przyrost uszkodzeń na poziom

Anti - Proton Beam
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom

Meson Blaster
Zwiększono - tonaż, koszt, uszkodzenia początkowe
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom

Phased - Polaron Beam
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom

Ripper Beam
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom

Incinerator Beam
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom

Wave - Motion Gun
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom

Plasma Charge
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom

Electric Discharge
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom

Lightning Ray
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom

Seeking Parasite
Zwiększono - zużycie zasobów, magazynowanie zasobów
Zmniejszenie - tonaż, przyrost uszkodzeń na poziom
Zmiana - typ uszkodzeń z Normal na Skips All Shields

Acid Globule
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom, szybkostrzelność

Enveloping Acid Globule
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom, szybkostrzelność

Hyperdense Globule
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom, szybkostrzelność

Shard Cannon
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom

Time Distortion Burst
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom

Temporal Shifter
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom, szybkostrzelność

Temporal Tachyon Cannon
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom, szybkostrzelność

Mental Singularity Generator
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom, szybkostrzelność

Small Depleted Uranium Cannon
Zwiększono - zużycie zasobów, magazynowanie zasobów
Zmniejszenie - przyrost uszkodzeń na poziom

Small Rocket Pods
Zwiększono - tonaż, magazynowanie zasobów, przyrost uszkodzeń na poziom
Zmniejszono- szybkostrzelność

Small Anti - Proton Beam
Zwiększono - koszt,
Zmniejszono- tonaż, szybkostrzelność, przyrost uszkodzeń na poziom

Small Meson Blaster
Zmniejszono- przyrost uszkodzeń na poziom

Small Phased - Polaron Beam
Zmniejszono- tonaż, przyrost uszkodzeń na poziom

Small Incinerator Beam
Zmniejszono- tonaż, przyrost uszkodzeń na poziom

Small Anti - Matter Torpedo
Zwiększono - przyrost uszkodzeń na poziom
Zmniejszono- szybkostrzelność

Small Graviton Beam
Zmniejszono- przyrost uszkodzeń na poziom

Ground Cannon
Zmieniono - dodano zużycie zasobów, dodano magazynowanie zasobów
Zwiększono - przyrost uszkodzeń na poziom

Small Electric Discharge
Zmieniono - dodano zużycie zasobów, dodano magazynowanie zasobów
Zwiększono - przyrost uszkodzeń na poziom

Small Acid Globule
Zwiększono - magazynowanie zasobów
Zmniejszono - przyrost uszkodzeń na poziom

Small Shard Cannon
Zwiększono - magazynowanie zasobów
Zmniejszono - przyrost uszkodzeń na poziom

Small Telekinetic Projector
Zmniejszono - przyrost uszkodzeń na poziom

Cobalt Warhead
Zmniejszono - koszt
Zwiększono - uszkodzenia początkowe, przyrost uszkodzeń na poziom

Kamikaze Warhead
Zmniejszono - koszt, tonaż, uszkodzenia początkowe, przyrost uszkodzeń na poziom

Mine Warhead Standard, Mine Warhead Neutrino, Mine Warhead Tachyon,
Anti - Ship Warhead Tachyon, Anti - Ship Warhead Ionic, Anti - Ship Warhead Neutrino
Zmniejszono - koszt

Anti - Ship Warhead Standard
Zmniejszono - koszt
Zwiększono - przyrost uszkodzeń na poziom

Anti - Planet Warhead Standard
Zwiększono - przyrost uszkodzeń na poziom


Wersja do pobrania

[Edited by Merthen on Dec 27, 2008 at 12:42]

Dec 27, 2008 at 11:32

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #8]

Wersja Alfa 0.11


AI
Liczne zmiany ulepszające sztuczną inteligencje

Gra działa z wersją 1.77.

Wersja do pobrania

[Edited by Merthen on Feb 02, 2009 at 20:08]

Feb 02, 2009 at 20:07

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #9]

Wersja Alfa 0.11b


AI
Drobne poprawki

VehicleSizes.txt
Kilka zmian do sytemu poruszania się jednostek w czasie bitew taktycznych.


Gra działa z wersją 1.77.

Wersja do pobrania

Feb 08, 2009 at 13:33

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #10]

Wersja Alfa 0.12

Ai
Poprawione


Components.txt

Cloaking Device
Zwiększono - poziomy do 120

Tachyon Sensors
Zwiększono - poziomy do 120


VehicleSizes.txt

Zmiana kosztów dla okrętów organicznych i krystalicznych

Poprawiono błąd uniemożliwiający wykorzystanie Crystalline Superdreadnought

Colony Ship, Organic Colony Ship, Crystalline Colony Ship
Zmieniono - wymagania z tech. Colonizerna na tech. Civil Hulls


TechArea.txt

Capital Ships
Zwiększono - koszt na poziom

Cloaking
Zwiększono - poziomy do 120

Sensors
Zwiększono - poziomy do 125

Military Hulls
Zmieniono - wymagania z tech, Civil Hulls 2 na tech. Construction 1

Civil Hulls
Zmieniono - poziom startowy z 2 na 1

Colonizer
Usunięto


Gra działa z wersją 1.77.

Wersja do pobrania

[Edited by Merthen on Mar 15, 2009 at 13:34]

Mar 15, 2009 at 13:30

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #11]

Wersja Alfa 0.13


Facilities.txt

Resupply Depot
Zwiększono - produkcje i dystrybucję zaopatrzenia i amunicji.

Dodano (z Sparty 0.99f)
Repair Dock
Fleet Supply Tanks
Fleet Arsenal
Cloning Center


Components.txt

Nuclear Missile, External Nuclear Missile
Zwiększono - koszt, przyrost uszkodzeń na poziom
Zmniejszono - Uszkodzenia początkowe, Zasięg

Anti - Matter Missile, Heavy Anti - Matter Missile, Laser - Head Missile, Heavy Laser - Head Missile
Zwiększono - koszt, przyrost uszkodzeń na poziom
Zmniejszono - Zasięg

Decoy Missile
Zwiększono - koszt


TechAreas.txt

Nuclear Missiles, Anti - Matter Missiles, Laser - Head Missiles, Point - Defense Weapons
Zwiększono - koszt na poziom

Decoys
Zmniejszono - koszt na poziom

Repair
Zwiększono - ilość poziomów do 100

Medical Treatment
Zwiększono - ilość poziomów do 50


VehileSize.txt
Poprawiono - opisy (ile potrzebnej mocy silników na okręt)

Colony Ship, Small Freighter, Medium Freighter, Large Freighter
Zmniejszono - zapotrzebowanie na moc silnika, tak aby szybciej się poruszały w późniejszej fazie gry.


Settings.txt
Poprawiono - kilka błędów


Poprawienie Efektów graficznych na podstawie modu Gritty Galaxy

Walka taktyczna w kosmosie:

Eksplozje
Efekt wystrzału z broni typu Beam
Efekt trafienie w osłonę
Wystrzał z Meson Blaster, Depleted Uranium Cannon, Ripper Beam

Poprawiono Obrazek Warp Pointa

Wstawiono
Logo by Azazell


W celach przetestowania dodano:

Components.txt

Dodano (do montowania na weapons platforms)
Big Ground Cannon

Dodano głowice dla Dron
Anti - Planet Warhead (RD)
Anti - Planet Warhead (SP)
Anti - Planet Radiation Warhead
Anti - Planet Neutron Warhead
Anti - Planet Plague Warhead


Gra działa z wersją 1.77.

Wersja do pobrania

[Edited by Merthen on Mar 22, 2009 at 12:59]

Mar 22, 2009 at 12:58

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #12]

Wersja Alfa 0.14 i Wersja Alfa 0.14 Delux

Tym razem prezentuję dwie wersję Ateny.

------------------------------------------

Delux to moloch w którym zawarte są mody

FQM
DarkUI
Water Planets Mod


AI
Dostosowano do modów


---------------------------------------

Nowości wspólne dla obu wersji

Facility.txt

Dodano:
Stellar Yard Facility (by Adi Cherryson)

Components.txt

Poprawiono (działanie bonusu do ataku i obrony):
Master Computer
Battle Bridge
Combat Sensors
ECM
Religious Talisman
Stealth Totem
Stealth Armor
Scattering Armor
Offense Computer
Defense Computer
Tactical Network
Flag Bridge
Battle Computer

Dodano:
Officers Quarters
Weapons Officers Quarters
System Defense Officers Quarters
Engineering Crew Quarters
Operating Crew Quarters
Marine Officers Quarters
Structure


Combat Sensors
Podniesiono - bonus do ataku

Battle Computer
Zmniejszono - przyrost bonusu do ataku

Big Ground Cannon
Poprawiono - parametry
Dodano - zaopatrzenie

Small Armor
Podniesiono - ilosć poziomów do 120

Small Emissive Armor
Podniesiono - ilość poziomów do 60
Zmeiniojo - wymagania na poziom

Light Armor, Heavy Armor, Light Organic Armor, Heavy Organic Armor, Light Crystalline Armor, Heavy Crystalline Armor
Podniesiono - ilość poziomów do 150

Emissive Armor, Stealth Armor, Scattering Armor
Zmieniono - wymagania na poziom

Phased - Shield Generator
Podniesiono - ilość poziomów do 130

Small Shield Generator
Podniesiono - ilość poziomów do 100

Colony Ice, colony Gas
poprawiono - pojemność

TechAreas.txt

Armor
Zwiększono - ilość poziomów do 150

Shields
Zwiększono - ilość poziomów do 150

Crystalline Technology
Zwiększono - ilość poziomów do 150

Organic Technology
Zwiększono - ilość poziomów do 150


Grafika
Kilka nowych obrazków do komponentów

Mod działa z SE V 1.77.

Wersja do pobrania

[Edited by Merthen on Mar 26, 2009 at 21:05]

Mar 26, 2009 at 21:02

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #13]

Wersja Alfa 0.14b

AI
Zmodernizowane w dużym stopniu.

- całkowita przeróbka projektowanie okrętów
- komputer o wiele lepiej prowadzi badania. Potrafi tak jak człowiek skupić się na jednym najpotrzebniejszym badaniu
- komputer wykorzystuje wszystkie nowe komponenty wprowadzone do tej pory do Ateny
- wkodowałem sensowniejsze zmiany wprowadzone do skryptów w BM wersji 1.19
- imperia nie są skore do poddawania
- agresywne rasy są jeszcze agresywniejsze
- liczne inne zmiany

Components.txt

Small Rocket Pods
Poprawiono - błąd z dostępnością
Umożliwiono - używanie przez troop

Nuclear missle
Zwiększono - pobór amunicji, magazynowanie amunicji

Tachyon Sensors
Poprawiono - błąd z zasięgiem

Energy Refractor
Zmieniono - zakładanie tylko na Outer Hull

Depleted Uranium Cannon, Anti - Matter Missile, Heavy Anti - Matter Missile,
Laser - Head Missile, Heavy Laser - Head Missile
Zwiększono - magazynowanie amunicji

Laser - Head Missile, Decoy
Zwiększono - szybkostrzelność

Chaff and Flare
Zwiększono - uszkodzenia


DesignTypes.txt
Przeorganizowano, dodano nowe typy


Mod działa z SE V 1.77.

Wersja do pobrania

[Edited by Merthen on Apr 27, 2009 at 18:19]

Apr 27, 2009 at 18:13

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #14]

Wersja Alfa 0.15

AI

- naprawa neutralnych imperiów
- przystosowanie AI do używania nowych komponentów.

Components.txt

Balans kosztów wszystkich komponentów.
Balans wytrzymałości struktury wszystkich komponentów
Balans wytrzymałości pancerzy.
Balans siły osłon.
Balans parametrów broni z naciskiem na bronie PD.
Ustalanie zasady ze tylko broń rakietowa i bomby zużywają Ordnance.

Self - Destruct Device
Dodanie 50% szansy na wysadzenie okrętu przy próbie abordażu

Battle Bridge
Podniesienie bonusów do ataku i obrony

Ordnance Vat
Dodanie regeneracji.

Religious Talisman
Zmniejszenie tonażu.
Zmniejszenie bonusu do ataku.

Mine Sweeper
Zmniejszenie ilości trałowanych min

Computer Virus
zmniejszeni szybkostrzelności
zwiększenie skuteczności

Silniki dla myśliwców
Zwiększenie mocy tak aby znacznie przyspieszyć myśliwce.

External Nuclear Missile, Heavy Anti - Matter Missile , Heavy Laser - Head Missile, Chaff and Flare System
Uproszczenia warunków określających dostępność danej broni.

Pancerze organiczne wynajdywane są w gałęzi Armor zamiast w Organic Technology
Pancerze krystaliczne wynajdowane są w gałęzi Armor zamiast w Crystalline Technology

Master Computer, Offense Computer, Defense Computer, Structure, Stealth Armor , Small Armor, Small Emissive Armor, Battle Computer
Zablokowane dla ras z cechą organiczny

Light Armor, Heavy Armor
Zablokowanie dla ras z cecha organiczny lub cecha krystaliczny.

Dodanie

Navigator Computer - komputer dla cywilnych statków zablokowany dla ras z cecha organiczną
Fighter Master Computer - komputer dla myśliwców, zablokowany dla ras z cecha organiczną
Organic Warship Brain - organiczny odpowiednik Master Computer,
Organic Ship Brain - organiczny odpowiednik Navigator Computer
Offense Brain - organiczny odpowiednik Offense Computer
Defense Brain - organiczny odpowiednik Defense Computer
Organic Structure - organiczny odpowiednik Structure
Organic Fighter Brain - organiczny odpowiednik Fighter Master Computer
Stealth Organic Armor - organiczny odpowiednik Stealth Armor
Small Organic Armor - organiczny odpowiednik Small Armor
Small Organic Emissive Armor - organiczny odpowiednik Small Emissive Armor
Battle Brain - organiczny odpowiednik Battle Computer

Point - Defense Battery Beam - silna bateria PD dla baz
Small External Nuclear Missile - silna, jednorazowa rakieta dla myśliwców.

Dodane do celów testowych. (AI ich nie używa)
Orbital Research Laboratory - generuję punkty naukowe do montowania na bazie
Intelligence Orbital Station - generuję punkty wywiadu do montowania na bazie
Orbital Mineral Miner - wydobycie minerałów na asteroidach do montowania na bazie
Orbital Organics Farm - wydobycie substancji organicznych na asteroidach do montowania na bazie
Orbital Radioactives Extraction - wydobycie substancji radioaktywnych na asteroidach do montowania na bazie
Orbital Base Entertainment - uszczęśliwia ludność w systemie do montowania na bazie

Usuniecie
Antifighter Point - Defense Beam
Antimissiles Point - Defense Beam


TechAreas

Balans kosztów wszystkich badań

Organic Technology
redukcja poziomów do 79
(po przeniesieniu pancerzy do Armor nie ma potrzeby aby było 150 poziomów)

Crystalline Technology
redukcja poziomów do 51
(po przeniesieniu pancerzy do Armor nie ma potrzeby aby było 150 poziomów)

Likwidacja technologii:
External Missiles
(zewnętrzne rakiety są dostępne od 70 poziomu rakiet nuklearnych)
Heavy Missiles
(ciężkie rakiety są dostępne w odpowiednim drzewku badań po osiągnięcie 1 poziomi w Okrętach Liniowych)

Decoys
Zmiana wymagań

VehicleSizes.txt

Wprowadzenie wymagania co najmniej 1 silnika dla okrętów, dron, myśliwców i jednostek.

Umożliwienie montowanie komputerów do myśliwców.

ComponentEnhancements.txt

Dodanie
Targeting System - polepsza celność broni
Starfortress Mount - super montowanie tylko dla gwiezdnych fortec.

DamageTypes.txt

Only Master Computers
Głowice z wirusem komputerowym przechodzą przez pancerz. Pole siłowe nadal je zatrzymuje.

Usuniecie

Antifighter
Antimissiles


Mod działa z SE V 1.79.

Wersja do pobrania

[Edited by Merthen on May 19, 2009 at 18:30]

May 19, 2009 at 18:29

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #15]

Wersja Alfa 0.15b


AI

- naprawa krytycznego błędu z blokowaniem rozwoju naukowego AI
- ulepszenie zarządzania gospodarką przez AI

Components.txt

usuniecie:
Orbital Research Laboratory
Intelligence Orbital Station

Setings.txt

- Zwiększenie odporności populacji planetarnej na ostrzał
- Zablokowanie spadku zasobów na asteroidach podczas zdalnego wydobycia.


Mod działa z SE V 1.79.

Wersja do pobrania


Wersja Alfa 0.16


Ogólnie
Wprowadzenie (na wzór BM) podstawowej wersji FQM ulepszającej wygląd galaktyki. Wersja ta jest niewielka objętościowo.

AI
- liczne udoskonalenia
- wprowadzenie istotniejszych zmian z AI zawartego w BM 1.19b


Components.txt

Basic Sensors
Zwiększono - poziom z 25 do 40

Cargo Bay
Zwiększono - poziom z 11 do 16

Space Yard
Zwiększono - poziom z 21 do 41

Small Combat Sensors
Zwiększono - poziom z 30 do 40

Battle Computer
Zwiększono - poziom z 20 do 25

Battle Brain
Zwiększono - poziom z 20 do 25

Small ECM
Zwiększono - przyrost bonusu na poziom

Solar Sail
Zmniejszono - wagę z 30 do 20

Kamikaze Warhead
Umożliwiono = atakowanie Troop, Weapon Platform, Building

Long Range Scanners, Scanner Jammer, Shield Regenerator
Umożliwiono - montowanie na weapons platform

Long Range Scanners
Umożliwiono - montowanie na drony

Phased - Shield Generator
Podniesiono - przyrost punktów tarczy na poziom

Orbital Mineral Miner, Orbital Organics Farm, Orbital Radioactives Extraction
Zwiększono - poziom z 26 do 41


Dadano:
Emergency Resupply Pod
Emergency Reordnance Pod
Organic Troop Brain -> Troop Cockpit dla organicznych
Organic Satellite Brain -> Satellite Computer Core dla organicznych
Organic Weapons Platform Brain -> Weapons Platform Computer Core dla organicznych
Organic Drone Brain -> Drone Computer Core dla organicznych


TechAreas.txt

Space Yards
Zwiększono - poziom z 50 do 51

Wszystkie silniki (oprócz Ion Engines)
Możliwość wynajdowania silników została opóźniona (wymagania zostały podniesione z 6 poziomu na poziom 9)



DesignType.txt

- Kamikaze Ship został przemianowany na Kamikaze Attack Ship

Setings.txt

- Zwiększenie odporności populacji planetarnej na ostrzał (jeszcze bardziej)


Facilities.txt

Mineral Resource Storage, Organic Resource Storage, Radioactive Resource Storage
Zwiększenie - przyrostu pojemności na poziom (zmiana eksperymentalna)


ColonyTypes.txt

Dodanie kilku projektów - nie oskryptowane dla AI.(zmiana eksperymentalna)

[Edited by Merthen on Oct 11, 2009 at 19:30]

Jun 02, 2009 at 17:28

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #16]

Wersja Alfa 0.17


AI
- liczne udoskonalenia
- wprowadzenie istotniejszych zmian z AI zawartego w BM 1.19e

Components.txt

Small Shield Generator
Zwiększono - koszty

Meson Blaster
Zwiększono - tonaż

Point - Defense Battery Beam, Chaff and Flare System
Zwiększono - przyrost uszkodzeń na poziom

Plasma Missile
Zwiększono - uszkodzenia początkowe,przyrost uszkodzeń na poziom, zasięg, spadek uszkodzeń na odległość

Anti - Matter Torpedo, Quantum Torpedo, Gamma Pulse Torpedo
Zwiększono - przyrost uszkodzeń na poziom, zasięg

Phased - Polaron Beam
Zwiększono - przyrost uszkodzeń na poziom

Graviton Hellbore
Zwiększono - koszt, uszkodzenia początkowe,przyrost uszkodzeń na poziom, zasięg, spadek uszkodzeń na odległość

Big Ground Cannon
Zwiększono - szybkostrzelność

VehicleSizes.txt

Bomber, Organic Medium Weapon Platform, Organic Large Weapon Platform
Poprawiano - opisy

Organic Small Weapon Platform
Poprawiano - błąd uniemożliwiający zbudowania obiektu

Settings,txt
Zmniejszono - reprodukcji i migracji


Mod działa z SE V 1.79.

Wersja do pobrania

[Edited by Merthen on Oct 11, 2009 at 19:27]

Oct 11, 2009 at 19:26

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #17]

Wersja 0.18


AI
- Gruntowo przeróbka i optymalizacja. Jak na razie zmiany objęły 30% skryptów AI


Components.txt

- liczne poprawki formuł w miejscach mogących wpływać na stabilność gry

Rock Colony, Ice Colony, Gas Giant Colony
Przeniesiono - na szczyt listy wyświetlanych komponentów

Shield Generator, Phased - Shield Generator
Zablokowano - łączenie różnych osłon w jednym projekcje

Shield Regenerator
Zmniejszono - wymagania techniczne
Zmnieniona - regeneruje osłony w Shield Generator

Phased - Shield Regenerator
Nowy komponent - regeneruje osłony w Phased - Shield Generator

Robo - Miners, Robo - Farmers, Robo - Rad Extractors
Umożliwiono - montowanie na cywilnych kadłubach
Zmieniono - obrazki według BM 1.19f

Supply i Ordnance Storage
Zmodyfikowano - obrazki według BM 1.19f

Mine Warhead Neutrino, Mine Warhead Ionic
Zmieniono - obrazki według BM 1.19f

Security Station, Boarding Parties
Poprawiono - parametry według BM 1.19f


VehicleSizes.txt

Zmniejszono szybkość Kolonizatorów i Frachtowców na polu bitwy
Zwiększono szybkość myśliwców na polu bitwy


ComponentEnhancements.txt

Starfortress Mount
Poprawiono - opis


HomeworldStartingFacilities.txt

Drobne zmiany w fabrykach przydzielanych światom macierzystym


Settings,txt

Dwukrotne przyspieszenie napraw (ale nie budowanie) przeprowadzanych przez YS
Zmniejszanie liczby populacji przewożonej w Cargo Bay (1M populacji jest równe 50KT towaru)


Dla poprawienia wydajności:

Przy losowaniu galaktyki wybranie:
- Small Quadrant - zawsze wylosujemy 40 układów gwiezdnych
- Medium Quadrant - zawsze wylosujemy 70 układów gwiezdnych
- Systems Large Quadrant - zawsze wylosujemy 100 układów gwiezdnych

Organicznie maksymalnej ilości statków przypadających na jedno imperium do 5000
Organicznie maksymalnej ilości jednostek przypadających na jedno imperium do 20000

Przy wybieraniu ilości komputerowych imperiów:
Low Setting - 2 AI
Medium Setting - 4 AI
High Setting - 5 AI

Przy wybieraniu ilości neutralnych imperiów:
Low Setting - 1 neutralne AI
Medium Setting - 3 neutralne AI
High Setting - 6 neutralnych AI



ColonyTypes.txt

Drobne poprawki w nazwach kolonii.


DamageTypes.txt

Czterokrotne zmniejszenie uszkodzeń zadawanych populacji na planetach.


ShipExperience.txt

Przyspieszenie zdobywania doświadczenia przez załogi okrętów (zmiana według BM 1.19f)


Grafika

Wprowadzenie niektórych zmian z graficznego mini-moda Kontany czyli:

- mapa na polu bitwy jest teraz cała czarna
- wyraźniejsze kolory pól A, I, O w projekcie jednostek
- wyraźniejsze kolory imperiów AI na mapie galaktyki

Dec 08, 2009 at 17:41

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #18]

Wersja 0.18b


AI
- Każda z 14 ras otrzymała odmienne AI.


Settings.txt

Zwiększenie liczby populacji przewożonej w Cargo Bay (1M populacji jest równe 10KT towaru)

Przy losowaniu galaktyki wybranie:
- Small Quadrant - zawsze wylosujemy 40 układów gwiezdnych
- Medium Quadrant - zawsze wylosujemy 80 układów gwiezdnych
- Systems Large Quadrant - zawsze wylosujemy 150 układów gwiezdnych


Przy wybieraniu ilości komputerowych imperiów:
Low Setting - 2 AI
Medium Setting - 4 AI
High Setting - 6 AI

[Edited by Merthen on Jan 24, 2010 at 15:09]

Jan 24, 2010 at 15:09

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #19]

Wersja 0.18c


AI
- poprawiona
- wstawiono poprawione funkcje z BM 1.19g


Components.txt

Mine Sweeper
Zwiększono - koszty
Zmniejszono - ilość trałowanych min

Organic Ship Brain
Obniżono - tonażu (tak aby na ostatnim poziomie wynosił 25kt)

Security Station
Zlikwidowanie - koszt użycia w supples

Supply Storage, Large Supply Storage, Ordnance Storage, Large Ordnance Storage
Zwiększono - pojemność


Stupifier
Zwiększono - skuteczność


Allegiance Subverter
Zwiększono - skuteczność


Massive Shield Depleter
Zwiększono - skuteczność


Shield Imploder
Zmniejszono - częstotliwości strzału


Zmiana obrazka dla

Point - Defense Beam
Point - Defense Blaster


Poprawienie niektórych opisów.


TechAreas.txt

Gas Giant Colonization, Rock Planet Colonization, Ice Planet Colonization
ustawienie - jako unikalnych technologii

Pozostałe
Poprawa efektów w czasie bitwy taktycznej.

Feb 28, 2010 at 19:00

Print
PAwleus
Status: Hero

Posts: 2306
Registered: Mar 24, 2009
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #20]

Mógłbyś wytłumaczyć szerzej zmianę w technologiach kolonizacji?

Mar 09, 2010 at 16:55

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #21]

-----------------------------------
Atena 0.9
-----------------------------------

Szczegóły wersji 0.9



VehicleUnitTypes.txt


Dodano nową jednostkę Missile
według opisu z :
http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=7923

Cechy wzorowane na dronach z tym ze nie można dodawać ich do flot (mogą być przewożone na okrętach) i nie mogą przekraczać warpów. Jednostki te można uzbroić tylko w głowice


TechAreas.txt

Większość zmian w tym pliku jest konsekwencją reorganizacji drzewa badań oraz nowych komponentów i kadłubów.

Wszystkie koszty zostały zmniejszane o połowe (generowanie punktów nauki też). Spowodowane jest to ograniczeniem engine.

Wszystkie nauki teoretyczne (oprócz Psychology i nauk rasowych)->
Podniosłem trzy krotne cenę

Astrophysics-> Zwiększyłem ilość poziomów do 5

Physics-> Obniżyłem ilość poziomów do 4

Planetary Engineering-> Obniżyłem ilość poziomów do 1, Obniżyłem poziom startowy z 1 do 0.

Psychic Studies-> Obniżyłem ilość poziomów do 2

Temporal Studies-> Obniżyłem ilość poziomów do 3

Colonization -> Podniosłem koszt o 20%

Civil Hulls -> Obniżyłem koszt o 40%

Capital Ships -> Podniosłem koszt o 20%

Carriers -> Obniżyłem wymagania w badaniach (wymagany jest od teraz tylko 10 poziom Military Hulls)

Space Yards -> Podniosłem ilość poziomów z 51 do 60

Drones -> Podniosłem ilość poziomów z 18 do 23, obniżyłem koszt o 20%

Fighters -> podniosłem ilość poziomów do 29 (wiąże się to z tym ze myśliwce mają teraz po 11 poziomów zamiast 6)

Mines -> podniosłem ilość poziomów do 21 (patrz opis min w http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=7923)

Satellites, Weapon Platforms ->Podniosłem ilość poziomów z 18 do 23,

Robotics -> Od teraz uzależnione jest od Industry (2 poziom)

Defenses - > Badanie usunięto.

Resource Manipulation -> Obniżyłem koszt o 25%

Minerals Extraction, Organics Extraction, Radioactives Extraction -> Obniżyłem koszt o 20%, Podniosłem ilość poziomów z 71 na 100

Monolit - > Nowe badanie

Zlikwidowałem
Ion Engines, Contra - Terrene Engines, Jacketed - Photon Engines, Quantum Engines

Zamiast nich dodałem
Engines z 44 poziomami.

Shields -> podniosłem ilość poziomów do 200 (wiążę się to z nowymi rodzajami tarcz)

Cloaking, Scanners -> Obniżyłem koszt o 20%

Computers -> badanie zostało zlikwidowane

Master Computers -> Od teraz uzależnione jest od Physics (2 poziom)

Weapon Mounts, Base Weapon Mounts, Unit Weapon Mounts -> Badania zlikwidowane

Ship Weapon Mounts - > Koszt zmniejszony 5 krotnie, Ilość poziomów zmniejszona z 20 do 12.

Psychic Technology -> Podniosłem ilość poziomów do 120 (w związku z rozbudową czujników dla tej cechy rasowej), zmniejszyłem koszt o 20%
Temporal Technology -> Podniosłem ilość poziomów do 120 (w związku z rozbudową czujników dla tej cechy rasowej), zmniejszyłem koszt o 35%

Religious Technology->zmniejszyłem koszt o 20%

Stellar Harnessing -> Jest możliwe do badania od początku gry, koszt o polowe mniejszy.

Stellar Manipulation - > Podniosłem koszt trzykrotnie, obniżyłem ilość poziomów z 100 do 23.
Od teraz uzależnione jest od Astrophysics (5 poziom)

Advanced Military Science -> Zmieniłem koszt z 8000 na 7000

Neural Computer Interface -> Zmieniłem koszt z 100000 na 10000

Massive Planetary Shielding-> Zmieniłem koszt z 10000 na 8000. Podniosłem ilość poziomów z 51 do 100.

Defense Systems -> podniosłem ilość poziomów do 60 (zwiększenie bonusów dla ECM)

Decoys -> Obniżyłem ilość poziomów do 20 (zmiana podejścia do wabików)

Wszystkie badania dotyczące uzbrojenia zmieniłem według pliku znajdującego się w tym poście:
http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=8063


ShipExperience.txt

Zwiększyłem bonusy dla doświadczonych załóg tak aby zgadzały się z:
http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=8060


Settings.txt


Zwiększyłem koszty modernizowania okrętów (z 150% do 200%) ale za to dwukrotnie podniosłem molwy koszt o jaki można ulepszać okrętu. Usuwany komponent z ulepszanego statku obniża cenę ulepszenia a całą swoja wartość.
Wydłużyłem czas bitwy o 30 sekund.
Ustawiłem kamerę obserwująca bitwy taktycznie znacznie wyżej aby było widoczny większy obszar.
Znacznie rozszerzyłem zakres bonusów do produkcji za populację. Populacja poniżej 50m ma produkcję mniejszą od 100%. Powyżej tej liczby bonus szybko rośnie.


ShieldAndArmorLevels.txt

Uaktualniłem plik dla nowych osłon i pancerzy. Od teraz jest pięć rodzaje pancerzy i cztery rodzaje tarcz:

Normal Shields
Phased Shields
Plasma Shields
Null-Space Shields

Normal Armor
Organic Armor
Reactive Armor
Crystalline Armor
Stealth Armor


DamageTypes.txt


Usunąłem uszkodzenia:
Shields Only, Skips Normal Shields, Skips All Shields, Quad Damage To Shields, Double Damage To Shields, Half Damage To Shields, Quarter Damage To Shields, Skips Armor, Skips Shields And Armor, Burn Armor

Dodałem uszkodzenia z tej tabelki:
http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=8065

Wraz z podanymi tam parametrami.

Od teraz jedynie rodzaj uszkodzeń, który pomija pancerze i tarcze (oprócz Null-Space Shield) to Null-Space. Dla wszystkich pozostałych przeszkodą jest pancerz lub tarczę.

Zmodyfikowałem wszystkie uszkodzenia zadawane planetą tak aby żadne nie omijało pola siłowego (tarczy) planety.

Dla prawie wszystkich uszkodzę specjalnych przeszkodą są tarcze.


DesignTypes.txt

Dodałem nowe typy projektów:
Battlestar -> połączenie pancernika z lotniskowcem
Missile -> dla nowych jednostek
Missile Carrier -> dla okrętów przewożące nowe jednostki
Mothership -> dla największych okrętów
Shadow -> niewidzialne okręty
Probe -> sondy do badania przestrzeni


ComponentEnhancements.txt

Usuniecie wszystkich mocowań oprócz Targeting System i dodanie nowych (dla broni bezpośredniej, rakiet i pancerzy) według:
http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=8065

Wprowadzenie reguł aby
- mocowania dla rakiet nie działały dla rakiet zewnętrznych i antyrakiet

Wszystkie mocowania (oprócz targeting) są dostępne od razu, trzeba tylko mieć odpowiedniej wielkość kadłub

Mocowanie dla pancerzy są zmodernizowane, szczegóły na forum.


Components.txt


Wszystkie komponenty zostały badane balasowi na wytrzymałość struktury.

Rock Colony, Ice Colony, Gas Giant Colony -> Koszt zwiększony o 20%

Master Computer, Organic Warship Brain
Zwiększenie ilość poziomów do 35
Ustawienie parametrów zgodnie z wątkiem:
Atena - Parametry atak/obrona oraz wpływ doświadczenia

Offense Computer, Offense Brain, Defense Computer, Defense Brain
Zwiększenie ilość poziomów do 60
Ustawienie parametrów zgodnie z wątkiem:
Atena - Parametry atak/obrona oraz wpływ doświadczenia

Computer Damage Control, Engineering Crew Quarters
Usuniecie - komponenty nie działały tak jak powinny

Tactical Network, Flag Bridge
Ustawienie parametrów zgodnie z wątkiem:
Atena - Parametry atak/obrona oraz wpływ doświadczenia
Umożliwienie montowania Tactical Network wraz z Organic Warship Brain

Weapons Officers Quarters, System Defense Officers Quarters
Zwiększenie ilość poziomów do 50
Ustawienie parametrów zgodnie z wątkiem:
Atena - Parametry atak/obrona oraz wpływ doświadczenia

Civil Ion Engine,Civil Contra-Terrene Engine,Civil Jacketed-Photon Engine,Civil Quantum Engine
Nowe komponenty które mają parametry podobne do swoich odpowiedników bez słowa Civil w nazwie z Ateny 0.18

Ion Engine, Contra-Terrene Engine, Jacketed-Photon Engine, Quantum Engine
Zwiększenie o 50% kosztów
Dwukrotne podniesienie zużycia supplies
Kilkakrotne podniesienie wytrzymałości
Zwiększenie zakresu wytwarzania mocy z 100-160 na 100-200

Solar Sail ->Usuniecie

Solar Collector
Zwiększenie o 5 wytwarzania supplies na słońce.

Quantum Reactor
Zwiększenie o 15 wytwarzania supplies.

Drone Launcher - >Możlwy od 7 poziomów badania Drony

Missile Launcher
Nowy komponent powstały na bazie Drone Launcher do wystrzeliwanie Missile

Combat Sensors
Zwiększenie ilość poziomów do 50
Ustawienie parametrów zgodnie z wątkiem:
Atena - Parametry atak/obrona oraz wpływ doświadczenia

ECM
Zwiększenie ilość poziomów do 45
Ustawienie parametrów zgodnie z wątkiem:
Atena - Parametry atak/obrona oraz wpływ doświadczenia

Religious Talisman
Zmniejszenie ilość poziomów do 20
Obniżenie wymagań technologicznych
Zablokowanie wstawiania do dron
Ustawienie parametrów zgodnie z wątkiem:
Atena - Parametry atak/obrona oraz wpływ doświadczenia

Holy War Totem
Zablokowanie wstawiania do dron

Stealth Totem
Zwiększenie ilość poziomów do 30
Obniżenie wymagań technologicznych
Zablokowanie wstawiania do dron
Ustawienie parametrów zgodnie z wątkiem:
Atena - Parametry atak/obrona oraz wpływ doświadczenia

Neural Combat Net -> skuteczność zwiększona 5 krotnie.

Scanner Jammer
Naprawienie błędu który powodował obniżenie funkcjonalności.

Psychic Receptors, Temporal Sensors
Zwiększenie ilość poziomów do 120
Zwiększenie parametrów tak aby dorównywał Tachyon Sensors

Structure, Organic Structure -> Można montować w dronach i w WP.

Crystalline Structure
Nowy komponent dla krystalicznych. Odrobinę wytrzymalszy od zwykłego Structure.

Armor, Shield, Regeneration
Usuniecie wszystkich i dodanie nowych według:
http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=8065

W stosunku do podanego wyżej posta obniżenie tonażu dla tarcz o 10 (balans do wyrównania różnic związanych z mocowaniami dla pancerzy). Uwzględniona też jest ostatnia poprawka (dotycząca nowych pancerzy i damage resistance)

Mine Sweeper ->Zmniejszona ilość poziomów do 3. Zwiększono tonaż z 30 do 50. Maksymalnie ilość zebranych min to 3 sztuki.
Zmiany te zostały podyktowane tym ze miny są 5 krotnie potężniejsze niż do tej pory.

Space Yard -> Zwiększyłem tonaż i wszytki parametry do 90% parametrów Space Yard Facility. Zwiększyłem ilość poziomów z 41 na 50.

Wszystkie Small Engine i Ground Engine
Zwiększenie zakresu wytwarzania mocy na 50-100
Znaczne zwiększenie spalania supplies przez silnik myśliwców (spalanie odbywa się tylko na mapie galaktyki więc zwiększa to znaczenie lotniskowców)
Dwukrotnie podniesiosłem magazynowanie zasobów w silnikach dla jednostek

Afterburners
Obniżenie ilości poziomów do 5 (tak aby zmniejszyć bonus ruchu z 12km/s na 10km/s)

Small Structure, Small Organic Structure, Small Crystalline Structure
Nowe komponenty

Small Combat Sensors
Zwiększenie ilość poziomów do 80
Ustawienie parametrów zgodnie z wątkiem:
Atena - Parametry atak/obrona oraz wpływ doświadczenia

Small ECM
Zwiększenie ilość poziomów do 45
Ustawienie parametrów zgodnie z wątkiem:
Atena - Parametry atak/obrona oraz wpływ doświadczenia

Battle Computer, Battle Brain
Zwiększenie ilość poziomów do 35
Ustawienie parametrów zgodnie z wątkiem:
Atena - Parametry atak/obrona oraz wpływ doświadczenia

Defense Battle Computer, Defense Battle Brain
Nowe komponenty
Ustawienie parametrów zgodnie z wątkiem:
Atena - Parametry atak/obrona oraz wpływ doświadczenia

Wszystka Broń
Wszystkieuzbrojenia zmieniłem według pliku znajdującego się w tym poście:
http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=8063
(dodatkowo podniosłem celność i uszkodzenia broni PD)


VehicleSizes.txt


Wywalenie wszystkich kadłubów i wstawianie nowych według:
http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=7923

Z wyjątkami:
- nie dodano specjalizacji (w związku z tym mocowania rozkładają się inaczej niż podano w tym wątku i nie ma specjalistycznych komponentów)
- nie dodano kadłubów: Shadow i Reserach Vessel
- zwiększono początkowo pojemność Colony Ship do 450 (aby wszystko się pomieściło)
- wprowadzono organicznie dla mocowań pancerzy typu Stealth zależnie od wielkości kadłuba. Najmniejszym kadłubom wystarczy jedne taki pancerz, ale największe potrzebują już 10 sztuk
- wszystkim lotniskowcom otrzymają cechę: o 20% mniejsze koszty utrzymania
- wszystkim statkom cywilnym zmniejszono koszt utrzymania z 25% do 30% . Dla kolonizatorów zostaje 50% koszt utrzymania
- mina ma zmniejszony koszt utrzymania z 50% do 75%

Miny maja 5 krotne powiększony kadłub, co powoduje ze są 5 krotne groźniejsze ( i droższe)



Facilites.txt


Wszystkie budynki zostały pogrupowane według nowego klucza.

Stellar Yard Facility -> Dostępny od 3 poziomu Stellar Manipulation

Mineral Miner Facility, Organics Farm Facility, Radioactives Extraction Facility -> Ilość poziomów zwiększona jest do 100. Przyrost wydobycia zmniejszony o 30%.

Research Center, Intelligence Center -> Przyrost generowanych badań zmniejszony o 10%.

Monolith Facility - > Nie znajduje się w drzewku Stellar Manipulation tylko zależy od nowej technologii o nazwie Monolith

System Gravitational Shield Facility -> jest wynajdowany od 4 poziomu Stellar Manipulation. Nie blokuje już zamykania i otwierania warpów. Broni gwiazdę przed zniszczeniem.

System Warp Shield Facility -> Nowy budynek zależy od 2 poziomu Stellar Manipulation. Blokuje zamykanie i otwieranie warpów.

Massive Planetary Shield Generator - > Zwiększono ilość poziomów z 51 do 100. Zmniejszono koszty podstawowe, ale zwiększyłem przyrost kosztów na poziom. Rodzaj tarcz zmieniłem z Normal Shields na Phased Shields. Podwoiłem początkowa moc tarcz i zwiększyłem 10-krotnie przyrost mocy tarcz na poziom.


RacialTraits.txt


Nowa cecha -> Masters of Electromagnetism



AI


AI zajmę się jak skończę mechaniki i nabędę praktykę w graniu w Atenie 0.9


-----------------------------------
Atena 0.9 patch 1
-----------------------------------

Opis zmian:


Components.txt


Zmiana nazwy Master Computer na Battle Master Computer. Dostępny od 5 poziomu badań.

Organic Warship Brain dostępny od 5 poziomu badań.

Zmiana nazwy Navigator Computer na Master Computer. Dostępny od 1 poziomu badań. Brak negatywnych (i pozytywnych) bonusów. do ataku i obrony

Organic Ship Brain dostępny od 1 poziomu badań. Brak negatywnych (i pozytywnych) bonusów. do ataku i obrony

Zmiana nazwy Offense Computer na Offensive Unit. Dostępny od 10 poziomu badań. Komponent wrażliwy na wirusy komputerowe.

Zmiana nazwy Offense Brain na Offense Nod. Dostępny od 10 poziomu badań. Komponent wrażliwy na wirusy komputerowe.

Zmiana nazwy Defense Computer na Defense Unit. Dostępny od 10 poziomu badań. Komponent wrażliwy na wirusy komputerowe.

Zmiana nazwy Defense Brain na Defense Nod. Dostępny od 10 poziomu badań. Komponent wrażliwy na wirusy komputerowe.

Zmiana nazwy Tactical Network na Tactical Unit. Dostępny od 50 poziomu badań. Komponent wrażliwy na wirusy komputerowe. Zmniejszenie i balans poziomów

Nowy komponent Tactical Nod. Odpowiednik Tactical Unit dla organicznych.

Zwiększenie poziomów z 1 do 10 dla Battle Bridge. Dostępny od 10 poziomu badań. Dodanie do komponentu możliwość kwaterowania i podtrzymywania życia dla 5 osób załogi. Dodanie do komponentu opcji naprawy po zakończeniu tury. Wymaga do działania komponentu Auxiliary Control.

Flag Bridge dostępny od 50 poziomu badań. Zmniejszenie i balans poziomów. Dodanie do komponentu możliwość kwaterowania i podtrzymywania życia dla 20 osób załogi. Dodanie do komponentu opcji naprawy po zakończeniu tury.

Micro Life Support - zmniejszenie możliwości podtrzymywania życia z 25 do 20 osób.

Micro Crew Quarters - zmniejszenie kwaterowania załogi z 25 do 20 osób.

Officers Quarters , Weapons Officers Quarters (zmiana nazwy na Offense Officers Quarters), System Defense Officers Quarters (zmiana nazwy na Defense Officers Quarters), Operating Crew Quarters (zmiana nazwy na Operation Crew Quarters), Marine Officers Quarters (zmiana nazwy na Marines Officers Quarters)
Dla wszystkich powyższych. Zmniejszanie tonażu do 10. Dodanie do komponentu możliwość kwaterowania i podtrzymywania życia dla 10 osób załogi. Dodanie do komponentu opcji naprawy po zakończeniu tury. Komponentu można zamontować tylko na statku który posiada Battle Bridge.

Ion Engine, Contra-Terrene Engine - zmniejszenie przyrostu mocy co poziom.

Ion Engine Expert - nowy komponent dla cechy rasowej Propulsion Experts. Silnik łączy zalety wojskowego i cywilnego silnia jonowego i nie posiada ich wad.

Civil Ion Engine, Civil Contra-Terrene Engine - zmniejszenie przyrostu mocy co poziom. Zwiększenie przyrost pojemności magazynu dla zaopatrzenia co poziom

Civil Jacketed-Photon Engine, Civil Quantum Engine - zwiększenie przyrost pojemności magazynu dla zaopatrzenia co poziom

Moduły kolonizacyjne - poniesienie kosztów około 4 razy.
Uzasadnienie: Zmiana ma na celu obniżenie szybkości produktywnych kolonizatorów przez podrasowane HW

Zmniejszenie ilości poziomów dla Basic Sensors. Każdy poziom Basic Sensors jest wynajdowany tylko na nieparzystych poziomach badania : Sensors.
Uzasadnienie : zmiana ma celu zlikwidować nić nie wnoszących poziomów Basic Sensors

Basic Sensors nie można już montować na Missile

Neural Combat Net - pięciokrotne zmniejszenie przyrostu bonusu dla tego komponentu.

Long Range Scanners - komponent do działanie wymaga komponentu Basic Sensors.

Psychic Receptors, Psychic Receptors.
Komponenty te są wynajdowane w technologii Sensors (dla ras podpowiadające odpowiednie cechy). Parametry mają podobne do Tachyon Sensors. Przewage nad Tachyon Sensors to zmniejszymy o 1/4 tonaż.

Temporal Space Yard - nowy komponent dla cechy rasowe Temporal. Odpowiednik ich stoczni w wersji do montowania na statkach i bazach. Do wynalezienia w Temporal Technology
Uzasadnienie:
Komponent ten ma taki sam parametry jak Space Yard. Powstał po to aby temporalni nie musieli badać technologii Space Yards

Orbital Mineral Miner (zmiana nazwy na Orbital Miner), Orbital Organics Farm (miana nazwy na Orbital Farm), Orbital Radioactives Extraction (zmiana nazwy na Orbital Extraction)
Dla wszystkich powyższych. komponentów został przeprowadzony balans poprawiający użyteczność tych modułów.

Energy Refractor - został dodany opis informujący ze bonus z tego komponentu się nie sumuje z innymi Energy Refractor.

Drone Computer Core, Organic Drone Brain - wzrost kosztów tych komponentu.

Missile Computer Core, Organic Missile Brain - nowe komponenty. Tane odpowiednik Drone Computer Core i Organic Drone Brain dla jednostek typu Missile.

Gauss Gun, Rail Gun - komponenty dostępne w polu technologicznym Projectile Weapons dla imperiów posiadając cechę rasową: Masters of Electromagnetism
Zmiana nazwy Point-Defense Battery Beam na Point-Defense Beam Battery

Coupled Gauss Gun- komponent dostępne w polu technologicznym Projectile Weapons (i w Point-Defense Weapons) dla imperiów posiadając cechę rasową: Masters of Electromagnetism

Zmiana nazey Accelerate Aging Weapons na Weapons Burner. Znaczne poprawienie parametrów początkowych broni.

Shock Cannon - komponent dostępne w polu technologicznym Projectile Weapons (i w Supercannon) dla imperiów posiadając cechę rasową: Masters of Electromagnetism

Zaawansowane głowice do dronów i missile pojawiały się za wcześnie - poprawnie tego

Small Gauss Gun komponent dostępne w polu technologicznym Projectile Weapons (i w Smaller Weapons) dla imperiów posiadając cechę rasową: Masters of Electromagnetism

Liczne zmiany w opisach. Szczegóły:
http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=8125



ComponentEnhancements.txt


Mocowanie wabiki (Decoy Seeking) w miarę rozwoju badania może obniżyć wagę rakiety tylko o 80% (wcześniej mogło aż 0 90%). Podniesienie jego ceny.
Uzasadnienie:
zmiana jest podyktowane chęcią zmniejszenia obciążenia engine, oraz zmniejszenia zbyt dużej skuteczności tego mocowania.

Mocowanie lekkie dla rakiet (Light Mount Seeking) obniża uszkodzenie aż o 60% (wcześniej o 40%), koszty zmniejsz tylko o 40% (wcześniej o 50%). Ponadto naprawiono błąd z zbyt dużym zużyciem amunicja przez te mocowanie.
Uzasadnienie:
Lekkie mocowanie powstało po to aby można w rakiety wyposażyć lekkie okręty, jednak zbyt dobre parametry mocowania pozwalało nadużywać rakiet w nie wyposażonych w większych okrętach otrzymując niezamierzony bonus do uszkodzeń i przy okazji przeciążając obronę antyrakietową wroga.


Facilities.txt

Dwukrotne zwiększenie wytrzymałości wszystkich budynków.

Space Yard Facility - zmniejszenie przyrostu co poziom wysokości napraw budynków.

Robotoid Factory, System Robotoid Factory - oba budynki otrzymują zmienione funkcje zamiast wspomagać produkcje surowców przyspieszają pracę Space Yard
Uzasadnienie:
Poprzednie ustawienia tych budynków dublowały się z innymi budynkami

Przywrócenie dla Research Center poprzedniej wersji generowania punktów badawczych
Uzasadnienie:
Zmiana ma spowodować ze standardowe ustawienie badań dla medium stanie się standardowym ustawieniem dla PBEM., Tak aby istniał poziom niższy i wyższy od standardowego.

Temporal Space Yard Facility - zmniejszenie ilości poziomów z 51 na 50.


Formations_TaskForces.txt


Zastosowanie formacji wg. Dvoongar. Czyli dla każdej formacji istnieją trzy stany skupienia : luźny, normalny i ciasny.


RacialTraits.txt


Cecha Propulsion Experts nie daje już bonusu do rychów wszytskich oketów. Za to otrzymujemy nowy silnik na początku gry.

Poprawiono opis cechy Hardy Industrialists.


Settings.txt


Ustawienia 100% produkcji dla populacji wynoszącej 200M
Poniżej tej wartości bonus do produkcji szybko spada.
Powyżej rośnie aby przy 5000M osiągnąć 500%
Uzasadnienie: na forum

Zmiana wielkości punktów badawczych w wyborze przy tworzeniu nowej gry. Wielkości wynoszą 100000, 500000 i 2 mln
Uzasadnienie
Przystosowanie bonusów do nowych kosztów technologii


StellarAbilityTypes.txt


Dziesięciokrotne zwiększenie losowej wartości Obscuration dla kosmicznych obiektów
Uzasadnienie
Przystosowanie ukrywania przez kosmiczne obiekty do siły skanerów w Atenie.,


TechAreas.txt

Religious Studies, Temporal Studies - zlikwidowanie, niepotrzebnego, drugiego poziomu.

Vehicle Systems - podniesienie kosztów badań z 2000 na 3000.

Master Computers - zmniejszenie kosztów badań z 5000 na 4000

Psychic Technology, Temporal Technology
Obniżenie ilości poziomów z 120 do 51.

Electromagnetic launchers - usuniecie technologii.

Podniesienie kosztów technologii kolonizacyjnych z 300 tyś na 500 tys punktów badawczych
Uzasadnienie:
Zmiana ma utrudnić dostęp do typów planet innych niż macierzysta

Umożliwienie aby badanie Point-Defense Weapons było możliwe od początku gry
Uzasadnienie
Broń pd powinna być szybciej dostępna dla obrony przed rakietami.


-----------------------------------
Atena 0.9 patch 2
-----------------------------------


Opis zmian:


Components.txt

Auxiliary Control - ścisłe współpracuje z Battle Bridge i bez niego nie może zostać zamontowany na okręcie. Naprawia się.

Life Support - poziomy są szybciej wynajdowane

Battle Bridge, Flag Bridge, Officers Quarters, Offense Officers Quarters, Defense Officers Quarters, Operation Crew Quarters, Marines Officers Quarters
znacznie zostało zmniejszono tempo naprawiania.

Orbital Miner, Orbital Farm, Orbital Extraction
Poziomy są szybciej wynajdowane.

Enhanced Contra-Terrene Engine, Enhanced Jacketed-Photon Engine, Enhanced Quantum Engine
Nowe silniki dla Propulsion Experts

Dla Propulsion Experts pozostałe silniki przestały być widoczne


RacialTraits.txt

Propulsion Experts - koszt został zwiększony do 1500

-----------------------------------
Atena 0.9 patch 3
-----------------------------------

Opis zmian:

AI

Działa już ale jeszcze trochę jej do odpowiedniego "poziomu" brakuje.


Balans

wszystkie bronie oprócz:
- specjalnych
- superbroni
- broni atakującej tylko planety
- zadających uszkodzenia typu: "Null-Space"
mają zmniejszone uszkodzenia dwukrotnie. W przypadku gdy taka zmiana powodowała powstanie nić nie wnoszących poziomów broni to ilość poziomów broni została odpowiednio zmniejszona.

Bronie zadające uszkodzenia uszkodzenia typu: "Null-Space" mają zmniejszone obrażenia 3 razy (superbroń zadająca takie uszkodzenia ma zmniejszona obrażania 1.5 razy).

Superbronie nie maja zmniejszonego uszkodzenia (oprócz "null-space" ) ale maja zwiększony tonaż, koszt oraz zużycie zapatrzenia i amunicji dwukrotnie.

Balans mocowań dla broni (zmniejszenie wzrostu uszkodzeń)



Naprawa błędów

Mocowania Supermount dla pancerzy okrętów ważących powyżej 1700 kt jest już dostępny

Poprawny obrazek dla Superheavy Organic Armor

Anti-Matter Missile i Gravity-Head Missile - są już widoczna


-----------------------------------
Atena 0.91
-----------------------------------

AI
Dostosowane


Techareas.txt


Rock Planet Colonization, Ice Planet Colonization, Gas Giant Colonization
Technologie znikają z okna badań po wynalezieniu wg. pomysłu PAwleusa. Ubocznym, ale pożądanym skutkiem jest nie możność wybrania tych badań podczas tworzenia rasy.

Civil Hulls, Military Hulls, Capital Ships, Carriers, Space Stations, Drones, Fighters, Mines, Satellites, Troops, Weapon Platforms
Technologie te nie są już dostępne dla ras krystalicznych i organicznych.

Organic Civil Hulls, Organic Military Hulls, Organic Capital Ships, Organic Carriers, Organic Space Stations, Organic Drones, Organic Fighters, Organic Mines, Organic Satellites, Organic Troops, Organic Weapon Platforms
Nowe technologie dla ras organicznych

Crystalline Civil Hulls, Crystalline Military Hulls, Crystalline Capital Ships, Crystalline Carriers, Crystalline Space Stations, Crystalline Drones, Crystalline Fighters, Crystalline Mines, Crystalline Satellites, Crystalline Troops, Crystalline Weapon Platforms
Nowe technologie dla ras krystalicznych

Fighters, Organic Fighters, Crystalline Fighters
Pierwszy poziom tych badań jest już wynaleziony na początku gry. Zmiana to pozwoliła uprościć drzewko badań bez wpływu na grywalność.

Engines
Badanie nie jest dostępne dla cechy rasowej: Propulsion Experts

Experts Engines
Nowa technologia dla cechy rasowej: Propulsion Experts

Armor
Technologia nie jest już dostępna dla ras krystalicznych i organicznych.

Organic Armor
Nowa technologia dla ras organicznych

Crystalline Armor
Nowa technologia dla ras krystalicznych

Sensors
Badanie nie jest dostępne dla cech rasowych: Psychic, Temporal Knowledge

Psychic Sensors
Nowa technologia dla cechy rasowej: Psychic

Temporal Sensors
Nowa technologia dla cechy rasowej: Temporal Knowledge

Master Computers
Technologia nie jest już dostępna dla ras organicznych.

Organic Brains
Nowa technologia dla ras organicznych

Energy Stream Weapons, Plasma Weapons
Technologia nie jest już dostępna dla ras organicznych.

High-Energy Discharge Weapons
Technologia nie jest już dostępna dla ras krystalicznych.

Energy Pulse Weapons, Shield Damaging Weapons
Badanie nie jest dostępne dla cechy rasowej: Temporal Knowledge

Point-Defense Weapons
Badanie nie jest dostępne dla cechy rasowej: Masters of Electromagnetism

Organic Energy Stream Weapons, Seeking Parasites, Organic Plasma Weapons, Organic Projectile Weapons, Organic Specjal Weapons
Nowe technologie dla ras organicznych

Crystalline Projectile Weapons, Crystalline Torpedoes, Crystalline High-Energy Discharge Weapons, Crystalline Weapon Overloading Weapons
Nowe technologie dla ras krystalicznych

Temporal Energy Pulse Weapons, Alloy Burner Missiles, Temporal Projectile Weapons, Temporal Shield Damaging Weapons, Temporal Weapon Overloading Weapons
Nowe technologie dla cechy rasowej: Temporal Knowledge

ME Projectile Weapons, ME Point-Defense Weapons, Shock Cannons
Nowe technologie dla cechy rasowej: Masters of Electromagnetism

Psychic Projectile Weapons, Psychic Weapon Overloading Weapons
Nowe technologie dla cechy rasowej: Psychic

Laser-Head Missiles, Anti-Matter Missiles, Anti-Matter Torpedoes, Plasma Missiles, Energy Point-Defense Weapons, Missile Point-Defense Weapons, Missile Engine Overloading Weapons, Gravitational Missiles, Null-Space Missiles, Rezonators, Superior Cannons, Death Rays, Subspace Glasers
Nowe technologię dostępne dla wszystkich.

Supercannon
Usunięto


W związku z dużymi zmianami przeprowadziłem znaczny balans kosztów technologii.


Components.txt



Organic Warship Brain, Organic Ship Brain, Offense Nod, Defense Nod, Tactical Nod, Organic Fighter Brain, Battle Brain, Defense Battle Brain
Dostępne dla technologii: Organic Brains

Enhanced Ion Engine, Enhanced Contra-Terrene Engine, Enhanced Jacketed-Photon Engine, Enhanced Quantum Engine
Dostępne dla technologii: Experts Engines

Basic Sensors, Combat Sensors, Small Combat Sensors
Dostępne dla technologii: Sensors, Temporal Sensors, Psychic Sensors

Psychic Receptors
Dostępne dla technologii: dla Psychic Sensors

Temporal Sensors
Dostępne dla technologii: Temporal Sensors

Wszystkie Reactive Armor oraz Stealth Armor
Dostępne dla technologii: Armor, Organic Armor, Crystalline Armor

Organic Structure oraz wszystkie Organic Armor
Dostępne dla technologii: Organic Armor

Crystalline Structure oraz wszystkie Crystalline Armor
Dostępne dla technologii: Crystalline Armor

Organic Troop Brain
Dostępne dla technologii: Organic Troops

Organic Satellite Brain
Dostępne dla technologii: Organic Satellite

Organic Weapons Platform Brain
Dostępne dla technologii: Organic Weapon Platforms

Organic Drone Brain, Organic Missile Brain
Dostępne dla technologii: Organic Drones

Wszystkie Small Engine, wszystkie Ground Thrusters oraz Afterburners
Dostępne dla technologii: Engines, Experts Engines

Shard Cannon
Dostępne dla technologii: Crystalline Projectile Weapon

Acid Globule, Enveloping Acid Globule
Dostępne dla technologii: Organic Projectile Weapons

Telekinetic Projector, Mental Singularity Generator
Dostępne dla technologii: Psychic Projectile Weapons

Temporal Shifter, Time Distortion Burst
Dostępne dla technologii: Temporal Projectile Weapons

Gauss Gun, Rail Gun
Dostępne dla technologii: ME Projectile Weapons

Alloy Burner Missile
Dostępne dla technologii: Alloy Burner Missiles

Seeking Parasite
Dostępne dla technologii: Seeking Parasites

Plasma Charge, Hyper-Plasma Bolt
Dostępne dla technologii: Organic Plasma Weapons

Plasma Missile (Plasma Torpedo)
Dostępne dla technologii: Plasma Missiles

Anti-Matter Missile
Dostępne dla technologii: Anti-Matter Missiles

Anti-Matter Torpedo
Dostępne dla technologii: Anti-Matter Torpedoes

Crystalline Torpedo
Dostępne dla technologii: Crystalline Torpedoes

Point-Defense Blaster, Point-Defense Beam Battery, Gattling Laser
Dostępne dla technologii: Energy Point-Defense Weapons

Coupled Gauss Gun
Dostępne dla technologii: ME Point-Defense Weapons

Bomblet Missile, Advanced Bomblet Missile
Dostępne dla technologii: Missile Point-Defense Weapons

Chaff and Flare System
Dostępne dla technologii: Point-Defense Weapons i ME Point-Defense Weapons

Gravity-Head Missile
Dostępne dla technologii: Gravitational Missiles

Shield Disrupter
Dostępne dla technologii: Shield Damaging Weapons i Temporal Shield Damaging Weapons

Shield Accelerator
Dostępne dla technologii: Temporal Shield Damaging Weapons

Energy Dampener
Dostępne dla technologii: Crystalline Weapon Overloading Weapons

Mental Flailer
Dostępne dla technologii: Psychic Weapon Overloading Weapons

Weapon Phase Accelerator
Dostępne dla technologii: Temporal Weapon Overloading Weapons

Tachyon Projection Cannon
Dostępne dla technologii: Weapon Overloading Weapons i Crystalline Weapon Overloading Weapons i Psychic Weapon Overloading Weapons

Weapons Burner
Dostępne dla technologii: Temporal Weapon Overloading Weapons

Ionic Pulse Missile
Dostępne dla technologii: Missile Engine Overloading Weapons

Hyperdense Globule, Power Lamprey
Dostępne dla technologii: Organic Specjal Weapons

Null-Space Missile
Dostępne dla technologii: Null-Space Missiles

Temporal Tachyon Cannon
Dostępne dla technologii: Temporal Energy Pulse Weapons

Laser-Head Missile
Dostępne dla technologii: Laser-Head Missiles

Electric Discharge, Lightning Ray
Dostępne dla technologii: Organic Energy Stream Weapons

High-Energy Magnifier
Dostępne dla technologii: Crystalline High-Energy Discharge Weapons


Crystalline Siphon
Dostępne dla technologii: Crystalline High-Energy Discharge Weapons

Shock Cannon
Dostępne dla technologii: Shock Cannons

Resonator
Dostępne dla technologii: Resonators

Superior Cannon
Dostępne dla technologii: Superior Cannons

Death Ray
Dostępne dla technologii: Death Rays

Subspace Glaser
Dostępne dla technologii: Subspace Glasers

Burn-Armor Bomb (Burn Armor Bomb)
Dostępne tylko dla cechy rasowej: Temporal Knowledge


Wszystkie wersje small broni są uzależnione od tych samych technologii co ich większe odpowiedniki.


VehicleUnitTypes.txt


Mine
Można już je złomować.
W jednym sektorze może się znaleźć do 10 tyś min.

Fighter
Zablokowana możliwość analizowania.

[Edited by Merthen on Aug 21, 2010 at 22:43]

Aug 21, 2010 at 22:36

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #22]

-----------------------------------
Atena 0.92
-----------------------------------


W wersji tej zaimplementowano rasową kolonizacja wg. pomysłu PAwleusa.


AI

- naprawa krytycznego błędu, który blokował rozwój komputerowych graczy
- dostosowanie AI do używania nowych elementów
- kilkanaście ulepszeń w zakresie wynajdowania technologi oraz projektowania okrętów i jednostek


TechAreas.txt

- poprawienie opisów

Rock Planet Colonization,Ice Planet Colonization, Gas Giant Colonization
Główne technologie kolonizacyjne dostępne są tylko do zasiedlania planet takich jak macierzysta (engine nie pozwala zmienić ich nazw).

Non-Racial Rock Planet Colonization, Non-Racial Ice Planet Colonization, Non-Racial Gas Giant Colonization
Technologię kolonizacyjne dostępne dla wszystkich (po wynalezieniu).

Universal Colonization
Technologia pozwalające używać uniwersalnego modułu kolonizacyjnego.

Alloy Burner Missiles
Technologia już jest dostępna tylko dla cechy Temporal Knowledge

Crystalline Torpedoes
Technologia już jest dostępna tylko dla cechy Crystallurgy

Organic Special Weapons
Poprawienie nazwy


Components.txt


- zablokowanie błędnego przydzielania komponentów dla imperiów przez engine przy opcji all tech

- poprawienie opisów

Rock Colony Module, Ice Colony Module, Gas Giant Colony Module
Komponenty kolonizacyjne dostępne są tylko do zasiedlania planet takich jak macierzysta

Non-Racial Rock Colony Module, Non-Racial Ice Colony Module, Non-Racial Gas Giant Colony Module
Komponenty kolonizacyjne dostępne dla wszystkich. Nierasowy komponent do zasiedlania planet typu macierzystego jest o wiele tańszy od pozostałych.

Universal Colony Module
Najtańszy i uniwersalny komponenty kolonizacyjny.

Temporal Space Yard
Już jest widoczny dla cechy Temporal Knowledge

Afterburners
Już jest dostępny dla cechy Organic Manipulation

Shield Disrupter
Już możliwy do wynalezienie

Anti-Planet Standard Warhead, Anti-Ship Ionic Warhead, Anti-Ship Neutrino Warhead, Anti-Ship Standard Warhead, Anti-Ship Tachyon Warhead, Anti-Ship Virus Warhead
Poprawione nazwy

Tectonic Bomb
Uodpornienie na buga analizy


VehicleSizes.txt
Poprawa opisów


ComponentEnhancements.txt

Heavy Warhead
Nowe mocowanie dla głowic min. Powiększa ich masę, koszty i zadawane uszkodzenia 10-krotne.

[Edited by Merthen on Aug 26, 2010 at 17:30]

Aug 26, 2010 at 17:30

Print
PAwleus
Status: Hero

Posts: 2306
Registered: Mar 24, 2009
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #23]

Quote:
Merthen wrote:
Rock Planet Colonization,Ice Planet Colonization, Gas Giant Colonization
Główne technologie kolonizacyjne dostępne są tylko do zasiedlania planet takich jak macierzysta (engine nie pozwala zmienić ich nazw).


Jak to nie pozwala? To nie wystarczy zmienić PlanetPhysicalTypes.txt?! Wydaje mi się, że to robiłem i działało!

Nazwy technologii do wynalezienia powinny być krótsze bo się je częściej widzi (w zasadzie nazwy podstawowej to się prawie nie widzi).

Jeśli rzeczywiście się nie da to proponowałbym nazwę Advanced zamiast Non-Racial - jakoś tak lepiej do mnie przemawia
Aug 26, 2010 at 20:20

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #24]


---------------------------------------------------------------------
Atena 0.92b
---------------------------------------------------------------------


Naprawiono błędy uniemożliwiając używanie jednostek oraz komponentów do nich przeznaczonych dla ras Organicznych i Krystalicznych.

Zlikwidowano puste poziomy z Vehicle Systems

Usunięto niepotrzebne poziomy z technologii: Organic Engineering i Crystallurgy.

[Edited by Merthen on Aug 30, 2010 at 16:46]

Aug 30, 2010 at 16:45

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #25]


---------------------------------------------------------------------
Atena 0.92c
---------------------------------------------------------------------

Construction, Cargo, Temporal Technology, Alloy Burner Missiles, Seeking Parasites, Laser-Head Missiles, Anti-Matter Missiles, Anti-Matter Torpedoes
Te technologie zostały zredukowane o zbędne poziomy

Weapon Overloading Weapons
Poprawiłem regułę dostępności dla tej technologii

25 technologii dostało nowy obrazek.

Wszystkie literówki zamieszczone w tym wątku:
http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=8246
zostały poprawione

Nowe Logo

Nowe plansza startowa

Zmiana koloru Amonkrie na mapie strategicznej

Sept 05, 2010 at 11:08

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #26]

---------------------------------------------------------------------
Szczegóły wersji 0.93
---------------------------------------------------------------------




Zostały poprawione wszystkie błędy tekstowe zgłoszone od wersji 0.92c do teraz.

--------------------------------------------------------

Budynki


Wiele budynków dostało dodatkowy opis informujący o ich skuteczności.

Stellar Yard Facility
Zwiększyłem tonaż do 35 mt
Poczałkowa wartość skuteczności konstruowania została zwiększona z 30000 do 35000

Resupply Depot
Produkuje i rozprowadza o polowe mniej Ordnance


Mineral Miner Facility, Radioactives Extraction Facility
Koszt budynku został zwiększony o 500 Radioactives (bez wzrostu ma poziom)

Organics Farm Facility
Koszt budynku został zwiekszony o 500 Organics (bez wzrostu ma poziom)

Research Center, Intelligence Center
Koszt został zwiększony o 250 Organics i Radioactives (plus wzrost 10 na poziom)

Psychic Scanner
Uzyskał możliwość sensorów oraz wysoki stopień skanowania

Genetic Recoding Lab
Zbalansowałem przyrost szczęścia na poziom
Dodałem do budynku bonus dla wojsk naziemnych

Resupply Depot, Fleet Supply Tanks, Fleet Arsenal
Balansowanie parametrów

--------------------------------------------------------

Komponenty


Emergency Resupply Pod i Emergency Reordnance Pod
Usunąłem gdyż niekorzystnie wpływały na balans.

Wszystkie Structure
Ograniczono limit tych komponentów do 2 na projekt.

Structure, Crystalline Structure, Small Structure, Small Crystalline Structure
minimalnie zwiększyłem wytrzymałość

Crystalline Structure
Dodałem zdolność generowania tarcz z części uszkodzeń

Stealth Armor
Wszystkie pancerze stealtch mogą być już używane na:
Satellite, Weapon Platform, Drone, Missile

Mine Sweeper
Poprawiłem błąd uniemożliwiając używanie tego komponentu.

Temporal Space Yard
Koszt i skuteczność tego komponentu została zwiększona

Mine Ionic Warhead, Mine Neutrino Warhead, Mine Standard Warhead, Mine Tachyon Warhead
Zmieniono nazwy

Bomblet Missile
Zmniejszenie uszkodzeń

Reorganizacja zużywania supples i ordnance dla broni PD

Repulser Beam, Tractor Beam
Balans broni

Orbital Base Entertainment
Komponent usunięty

--------------------------------------------------------

Dodałem projekty:
Freighter
Cargo Ship

--------------------------------------------------------

Technologie

Aby wynaleźć technologie Monolith trzeba (dodatkowo) znać:
Minerals Extraction, Organics Extraction, Radioactives Extraction
na 30 poziomie


Zmieniono nazwy dla technologii kolonizacyjnej (rasowa ma w nazwie Racial, a nie rasowa utracił przedrostek Non-Racial)


Psychology
ograniczona do dwóch poziomów

--------------------------------------------------------

Mocowania

Zlikwidowano przy mocowaniach błąd uniemożliwiający wykorzystanie ich przez rasy organicznyi krystaliczny

Targeting System
Mozę być używany na broni PD strzelającej bezpośrednio.

--------------------------------------------------------

Okręty Liniowe

BB wynajduje się na poziomach 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11

DN wynajduje się na poziomach 6,8,10,12,14,16,18,20,22,24,26

SD wynajduje się na poziomach 11,13,15,17,19,21,23,25,27,29,31

MS wynajduje się na poziomach 22,23,24,25,26,27,28,29,30,32,33


--------------------------------------------------------

Pozostałe

Dorzuciłem do satelit możliwość montowania Structure (zabrakło jej tam przez niedopatrzenie)

Do drona dodana zdolność:
Can Communicate

Wprowadzenie losowych parametrów dla obiektów kosmicznych na wzór B5WM
Asteroidy, sztormy i warpy mogą być teraz doskonałą kryjówką ale mogą też być bardzo niebezpieczne
(z tym ze warpy nie mogą uszkadzać ale mogą ograniczyć sensory bojowe oraz zmniejszyć siłę (lub nawet usunąć) tarcz) .


--------------------------------------------------------


Model szpiegowania i wywiadu został oparty całkowicie na BM. Dodatkowo zmodyfikowałem (wg. propozycji PAwleusa) skrypt zdobywania okrętów przez sabotaż.
Teraz w przypadku kradzieży okrętu jest sprawdzane czy posiada on system autodestrukcji. Jeżeli tak to jest 50% szansy na uruchomienie systemu i zniszczenie statku.

Sabotaż polityczny w celu zniszczeniu paktów między cywilizacajmi został znacznie utrudniony

---------------------------------------------------------

W eventach urealniałem uszkodzenia statków w wyniku przypadków losowych.

--------------------------------------------------------

Nowe parametry dla rządów i społeczeństw

--------------------------------------------------------

AI

Przystosowałem AI do nowości i przy okazji poprawiłem kilka algorytmów.

Sept 20, 2010 at 18:45

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena - Szczegółowy opis zmian w poszczególnych wersjach [post #27]

---------------------------------------------------------------------
Szczegóły wersji 0.94
---------------------------------------------------------------------

- komputerowi gracze podczas tworzenia nowej gry generują się kilkadziesiąt razy szybciej
- kilka zmian w AI
- podstawowy dron ma podniesioną minimalny tonaż i zmniejszone poziomy do 6
- zmiana reguł naliczania punktów w grze na wzór (BM 1.19i)
- lekkie poprawienie strategii w czasie bitwy taktycznej
- Missile Computer Core dostępne od pierwszego poziomu tech.
- balans minimalnych wytrzymałości tarcz
- dodanie bomby Smart Bomb (SY) - niszczy Space Yards na planetach
- całkowite przerobienie cywilizacyjnych osiągnięć (oparte na rozwiązaniu z BM)
- mocowania pancerzy dostępne do ras krystalicznych i organicznych
- rasa która ma cechę Experts Engines nie mogła wynaleźć Weapons Overloading Engines - już może.
- lekki balans Subspace Rupture Beam (zmniejszenie kosztów w radioactives)
- Master Computer - poprawienie obliczanie tonażu i poprawianie opisu
- Zbalansowanie komponentu Mine Sweeper (ograniczenie skuteczności i zwiększenie kosztów) oraz poprawianie błędu w wymaganych technologiach.
- dla wszystkich rakiet i torped zlikwidowanie niepotrzebnego obniżania celności w czasie ataku
- zwiększenie wytrzymałości dla wszystkich torped
- zwiększenie życia zaopatrzenia do 2 dla wszystkich komponentów gdzie ta wartość wynosiła 1
- Toxic Injector obniżenie wymagań technologicznych oraz poprawniej wyświetlania opisu.
- dla wszystkich głowic przeznaczonych do min - balans parametrów (zwiększenie skuteczności i zmniejszenie kosztów)
- dla wszystkich min obniżenie kosztów utrzymania
- Small Reactive Armor i Small Organic Armor - zmniejszenie o 10% wytrzymałości
- cecha rasowa Hardy Industrialists działa tylko na planetarne SY
- zbalansowanie Weapon Disruptor
- poszczególne poziomy Plague Bomb dostępne szybciej (ostatni na 61 poziomie).
- uszkodzenia typu Null-Space mają poprawione reagowanie na zwykłą tarczę.
- rasowe moduły kolonizacyjne maja zmienione nazwy na Racial [Rock][Ice][Gas] Colony Module
- zmiana obrazka dla missile launcher
- zróżnicowanie szybkości dla ustawień: "Main System Display Icon Move Speed Points Per Second"
- ustawienie strategii dla Weapons Range na poziomie 30, 90, 150
- dwukrotne zwiększenie kosztów w substancji organicznej dla 1M populacji (z 0.5 na 1.0)
- dwu i pół krotne zwiększenie "wagi" populacji - czyli o tyle mniej można jej przewozić
- skrócenie bitew w kosmosie z 4 minut do 3 minut
- zmniejszenie rozbłysku przy wystrzale w czasie bitwy w kosmosie
- zmiana nazwy strategii z Optimal Range na Medium Range
- Combat Sensors i Głowica Computer Virus przestały być dostępne dla jednostki Missile
- od teraz jednostki Missile musi się składać z przynajmniej jednej głowicy
- dwukrotne zwiększenie siły uszkodzę zadawanych przez głowice dla missile i dronów
- Drone Computer Core i Organic Drone Brain są 10-krotnie droższe
- zwiększenie szybkości dla dronów
- komponent Medical Bay ma zmniejszony poziomy z 10 do 5
- ustawienie zasięgu działania budynku Ultra - Recycler na cały system
- dodanie trzech nowych desingów: Remote Farming Base, Remote Mining Base, Remote Refining Base
- zwiększony koszt Fighter Master Computer (500,250,500) i Organic Fighter Brain (250,500,500) - wzrósł 5 - krotny
- koszt Fighter Cockpit i Fighter Life Support wzrósł (łączną cena to 250,100,100)
- Anti-Ship Virus Warhead, Anti-Planet Warhead (RD), Anti-Planet Warhead (SP) - zostały usunięte gdyż engine gry nie pozwala na ich prawidłowe działanie
- Ground Cannoe zadaje trzykrotnie więcej uszkodzeń ale dodatkowo zużywa 2 ordnance
- zmniejszane kosztów wszystkich głowic dla min w Radioactives o 1/3
- przy Small Anti-Matter Torpedo nie wyświetla się już spadek celności w miarę lotu
- Self-Destruct Device nie jest już mocowane na satelity
- Religious Talisman, Vengeance Totem, Stealth Totem i Holy War Totem nie mogą być już montowane na jednostkach
- 20-krotne zmniejszenie uszkodzeń populacji przez wszystkie bronie oprócz eksplodujących (te maja zmniejszone uszkodzenia 8-krotnie)
- głowica Anti-Planet Standard Warhead i bomba Planetary Napalm ma dwukrotne zwiększenie uszkodzeń
- głowica Anti-Planet Neutron Warhead i bomba Neutron Bomb mają 5 krotne zwiększone uszkodzenia
- poprawienie kilkunastu opisów
- pełne zaimportowanie wyglądu czarnej dziury z FQM - czarna dziura zadaję zwiększone uszkodzenia (tj. w FQM 15)
- komponent Basic Sensors nie może już być montowany z innymi sensorami
- nowe formacje taktyczne plus obsługa przez AI
- zwiększone Damage Resistance dla pancerzy (dwukrotnie)
- upiększenie obrazków dla typów planet i atmosfer (wyświetlanych przy tworzeniu rasy)
- ograniczenie bonusów dla Nature Shrine
- cechy kulturalne Sociology Achievement i Environmental Achievement mają poprawione działanie
- poprawienie generowania galaktyk (wcześniej były odniesienia do nieistniejących obiektów)
- cecha High Reproduction ma dwukrotnie zwiększony koszt
- cecha Low Reproduction ma dwukrotnie zwiększony zysk
- zlikwidowanie buga powodującego wyświetlanie zwykłych pancerzy dla organicznych i krystalicznych cech rasowych
- balans ciężkiej broni (polepszenie ich początkowej skuteczności)
- balans komponentów: Drone Launcher, Missile Launcher, Fighter bay, Satellite Bay, Mine Layer
- wprowadzenie zasady ze każdy sensor ma 5% szansy na znaczne zwiększenie wykrywania zamaskowanych obiektów.
- podwojenie tonażu broni dla myśliwców wraz z proporcjonalnym wzrostem pozostałych parametrów.

Mar 19, 2011 at 16:47

Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.