civ.org.pl forums > Space 4X - Space Empires V > Eventy SEV
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Strategie Kosmiczne 4X > Space Empires V
Poster
Message    
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Eventy SEV [post #1]

[img]">

Pierwszy raz spotkałem się z takim czymś

_________________________________
Ceasar Trade List

Nov 25, 2008 at 21:32
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Vortavor
Status: Administrator

Posts: 2165
Registered: Jan 11, 2008
IP: Logged
Re: Eventy SEV [post #2]

A jak już jest ten temat

Co powiecie na dodaniu kilku eventów do gry?

Napewno każdy z nas ma ciekawe pomysły, a nasi moderzy pewnie potrafili by to zaimplementować

_________________________________
For as long as single one of us
stands,
We are legion!!!

Nov 25, 2008 at 22:47
Gadu-Gadu: 3343262
XFire synek24
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Eventy SEV [post #3]

Cezar tego jeszcze nie spotkałem ale w BM kiedyś gwiazda stała się czarną dziurą i straciłem 3 rozbudowane planety .

Vortavor takie propozycja padały już w dziale modowania i jak tylko uporamy się z podstawowa rozgrywką zajmiemy się fajnymi evenatmi w stylu zapadnięcie się galaktyki. No może trochę przesadziłem ale event byłby fajny.

A tak poważnie można zgłaszać przykłady eventów w dziale modowania. Co się da zrobić i ma sens to zrobimy .

[Edited by Merthen on Nov 26, 2008 at 08:50]

Nov 26, 2008 at 08:50

Print
Vortavor
Status: Administrator

Posts: 2165
Registered: Jan 11, 2008
IP: Logged
Re: Eventy SEV [post #4]

O kurde, modkiem w tym dziale jestem i taką gafę walnąłem...
Sorki, jeszcze nie ogarnąłem wszystkich postów po mojej nieobecności :/

_________________________________
For as long as single one of us
stands,
We are legion!!!

Nov 26, 2008 at 12:07
Gadu-Gadu: 3343262
XFire synek24
Print
Skyline14
Status: Veteran

Posts: 367
Registered: Aug 01, 2008
IP: Logged
Re: Eventy SEV [post #5]

Eventy w SEV są za mało odczuwalne, w SEIV były znacznie bardziej, bo większość było związane z galaktyką. No ale ja już sie o tym wyraziłem juz gdzieś.

Nov 26, 2008 at 15:01

Print
Adi Cherryson
Status: Hero

Posts: 2100
Registered: Sept 14, 2002
IP: Logged
Re: Eventy SEV [post #6]

Zrobię gratis event boską flotą w PBEM3. Wpływ: catastrophic. Chętni przez PW.

_________________________________
Felietony z CaissÂą

Nov 26, 2008 at 20:45

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Eventy SEV [post #7]

Adi Twój event może i jest katastrofalny dla PBEM3 ale mojego eventy z wybuchem galaktyki i tak nie przebijesz.

Vortavor czekamy na Twoją propozycje evetów


PS.

Może zmienić temat "spotkania z obcą rasą..." z działu Mod na Eventy ??

Nov 27, 2008 at 08:30

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Eventy SEV [post #8]



kolejny ciekawy event
szkoda tylko że mi Space Yard Ship nie przeniosło :P

_________________________________
Ceasar Trade List

Nov 30, 2008 at 08:48
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Eventy SEV [post #9]

To nawet częsty Event. Kiedyś wywaliło mi okręt bez zasobów na drugi kraniec mapy i powrót zająłby mu z 20 lat Wolałem go wysadzić

Nov 30, 2008 at 12:46

Print
Adi Cherryson
Status: Hero

Posts: 2100
Registered: Sept 14, 2002
IP: Logged
Re: Eventy SEV [post #10]

Kosmiczny Sztorm z testów Sparty.



Katastrofa obniżyła Conditions planety do poziomu Deadly (śmiertelne, zabójcze).



Praktyczny skutek będzie jednak niewielki. Nadal na planecie pozostało tyle samo kolonistów, co przed sztormem. Nie ma już przyrostu populacji - Birth Rate 0%. Ale Migration wzrosło tylko do 8%. Moim zdaniem powinno wzrosnąć co najmniej do 50%.



Populacja też powinna się radykalnie obniżyć, przecież to kataklizm, który uśmierci ludność:



I oni nawet mają Jubilant w nastrojach! Cieszą się katastrofą.

[Edited by Adi Cherryson on Dec 08, 2008 at 01:36]

_________________________________
Felietony z CaissÂą

Dec 08, 2008 at 01:29

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Eventy SEV [post #11]

Czyli Event do całkowitego przerobienia

Dec 08, 2008 at 17:21

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Eventy SEV [post #12]

powinna także mocno spąć lojalność
a w co przypadku jeśli mamy budynki poprawiące to wszystko na maximum rozwinięte ?:d

_________________________________
Ceasar Trade List

Dec 08, 2008 at 19:06
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Eventy SEV [post #13]

Taka katastrofa powinna:

- obniżyć kondycje planety
- zabić wiele istot
- zmniejszyć przyrost
- drastyczne zwiększyć emigracje.
- drastycznie zmniejszyć poziom zadowolenia obywateli.

Ale czy zmienić lojalność? Jakby było z winy władzy (jakiś nieudany eksperyment) to tak, ale naturalna raczej nie.

Maksimum rozwinięte "poprawiacze nastrojów" powinny tylko trochę zniwelować skutki katastrofy. W końcu czy będziesz nadal szczęśliwy jak wali Ci się dach na głowę.

Dec 09, 2008 at 07:08

Print
Merkan
Status: Veteran

Posts: 413
Registered: Sept 18, 2003
IP: Logged
Re: Eventy SEV [post #14]

Lojalność mogła by spadać, gry imperium "nic nie robi" dla obywateli. Innymi słowy, gdy w krótkim czasie nie zostało by wybudowane, bądź przynajmniej rozpoczęta budowa budynków poprawiających sytuację.

Dec 09, 2008 at 08:16
Gadu-Gadu: 1481362
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Eventy SEV [post #15]

Ciekawe czy tak rozciągnięta w czasie decyzje uda się zaprojektować. Jeżeli tak byłoby to fajny dodatek.

Dec 09, 2008 at 19:50

Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.