civ.org.pl forums > Space 4X - Sins of a Solar Empire > Pytanie o multi.
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Strategie Kosmiczne 4X > Sins of a Solar Empire
Poster
Message    
niedzwiadeczek
Status: Novice

Posts: 5
Registered: Feb 20, 2009
IP: Logged
Pytanie o multi. [post #1]

Mam pytanie czy gra ktos moze w ta gre na multi?
Zastanawiam sie na zakupem tej pozycji i nie wiem czy jest sens,czy znajde chetnych do pojedynkow na dedykowanych serwerach czy tez moze swieca pustkami?

Feb 20, 2009 at 14:40

Print
Azazell
Status: Moderator

Posts: 10690
Registered: Jun 27, 2004
IP: Logged
Re: Pytanie o multi. [post #2]

Powiem tak. Gra jest teraz warta z 30zl więc bierz bo tanio.

Do multi zawsze tutaj kogoś znajdziesz. Nie ma może nas tu wielu ale się rozwijamy.

Pozdrawiam

Feb 20, 2009 at 15:07

Print
mutix
Status: Regular

Posts: 151
Registered: Apr 14, 2008
IP: Logged
Re: Pytanie o multi. [post #3]

Od siebie dodam, gre warto kupic. W polsce scena moze nie istnieje, ale poza granicami naszego kraju ma swoich fanow(polecam oficjalne forum). sporo ludzi gra na ironcladzie. Jednak motyw jest taki, ze nie ma wsparcia polskiego dystrybutora, wiec nie ma patchy do polskiej wersji(i raczej nie bedzie) - trzeba grac na angielskiej (jesli chcesz miec wgrane uaktaulanienia, a warto bo sporo one wnosza).Pozatym za pare dni wychodzi dodatek, ktory z poczatku mial byc tylko mini addonem, ale powstalo cos o wiele bardzij rozbudowanego (a do tego w niskiej cenie). Jesli zrazi Cie poziom na oficjalnych serwerach(a jest on bardzo wysoki :P), zawsze mozemy tutaj na forum ustawic sie na jakas potyczke : ).
Pozdrawiam

Feb 20, 2009 at 17:28
Gadu-Gadu: 4832688
Print
niedzwiadeczek
Status: Novice

Posts: 5
Registered: Feb 20, 2009
IP: Logged
Re: Pytanie o multi. [post #4]

W kwestii patcha,spatchowalem polska wersje angielskim patchem i dziala bez problemu.Wyswietla mi 1.12 jako aktualna wersje.

Czytalem gdzies ze gierka jest schematyczna i ma dosc ograniczone mechanizmy rozgrywki przez co szybko staje sie monotonna,co Wy na to?

[Edited by niedzwiadeczek on Feb 20, 2009 at 17:57]

Feb 20, 2009 at 17:50

Print
Azazell
Status: Moderator

Posts: 10690
Registered: Jun 27, 2004
IP: Logged
Re: Pytanie o multi. [post #5]

No tak ale masz pewnie po angielsku?

Czy część po polsku a część w obcym języku?

Feb 20, 2009 at 17:55

Print
niedzwiadeczek
Status: Novice

Posts: 5
Registered: Feb 20, 2009
IP: Logged
Re: Pytanie o multi. [post #6]

Nie gralem zbyt wiele w sumie jedna szybka rozgrywka,jak narazie wszystko bylo PL.

Feb 20, 2009 at 17:58

Print
mutix
Status: Regular

Posts: 151
Registered: Apr 14, 2008
IP: Logged
Re: Pytanie o multi. [post #7]

Tak, mozesz spachowac, ale czcionki sie nei zgadzaja (brak polskich znakow), jest ona dosc nieczytelna ( dlugie nazwy w polskiej wersjii), no i bedzie brakowac troche zwrotow w niektorych miejscach (string not found).

Co do schematycznosci.
Slowem wstepu, ralem naprawde sporo po multi na ironcladzie, wiec mysle ze wiem o czym mowie ; ).

W sinsa mozna grac na 2 sposoby.
Pierwszy sposob, to generalnie single player. Zalaczsz sobie big mape z "n" iloscia kompow, bawisz sie roziwajasz technologie, zoomojessz sobiue bitwy, ogldasz fajerwerki, napawasz sie grafika. W takim ukladzie aspekt strategiczny, ktory jest kwitesenscja space-rts-simow praktycznie nie istnieje, a rozgrywka moze trwac nawet kilkanascie(!) godzin. No bo prawda jest taka, ze ta gra zostala wg. mmnie stworzona do multi( ai jest dobre, po patchach b dobre, a po dodotaku "entrenchment ma byc jeszcze lepsze,ale kazdy wie z najiweksze wyzwania i doznania daje inny gracz a nie ai ;]).
2gi sposob to wlsanie rozgrwka online, (na ICO w wersji hardcore zwykle).Powiem tyle, ze tutaj nie ma miejsca na sehmatycznosc.O ile na pocztku( wersje 1.0-1.05), generalnie chodzilo o spam danej jednostki(np ilumminator i odpowiedniki), to o tyle teraz sytuacja jest taka, ze naprawde trzba sie napocic zeby rozwalic wymiataczy na ico(wiem bo mialem spora przerwe, i stare sztuczki nie dzialaja ; )). W multi gra ise na malych i srednich mapach, dlugosc rozgrywki ogranicza sie do minimum(niek nie gra na save wiadomo).Sins na ico jest naprawde dynamiczny, moze nie jak starcraft, ale wierzcie lunb nie rozgrywaka 2 na 2 dobrych graczy moze trwac 40 min(!), albo i krocej. Takie moje zdanie, mozesz napisac co rozumiesz poprzez monotonne, to moze uda mi sie rozwinac temat ; ).Rozpisalem sie :P, wiec koncze.


ps
Aha i jeszcze kwestia patchy. W sinsie patche to nie tylko keswia poprawy bugow(ktorych bylo defaacto dosc sporo), i balance. Chlopaki ze studio stardock, naprawde odwalaja kawal dobrej roboty - poprawiaja grafike, mechanizm sieciowy dodaja nowe modele jednostek etc. Wystarczy spojrzec na rozmiar patchy (200mb). Mozna zapytac dlaczego patche, a nie odrazu poprawny produkt. Ano dlatego, ze ironclad to nie blizzard, to male studio, kilkanascie ludzi wiec jest jak jest. Wystarczy spojrzec na newsy na oficjalnej stronie caly czas, robia jakeis poprawki, a nie ja np. takie EA sports, zrobia gre i olewka (patchem do fify 2008 jest fifa 2009... jak zaplacisz). Gra nie jest IDEALNA, ale jest naprawde warta uwagi, dlatego dziwi mnie tak bardzo male zainterewowanie nia( nie tlyko w polsce). No ale tak jest, slaba promocja i reklama, nic sie nie poradzi.

ps2
Pytanie dlaczego tak bronie sinsa?.( mimo, ze nie ma wcale duzo czasu na gre)
Bo mimo wszystko jest to gra innowacyjna, niszowa (hegemonia, homeworld 1 i 2, i chyba tyle ze tak powiem, reszta sie nie liczyla).Boli mnie, że ludzie kupuja gnioty ea, albo gdy widze simsy na topach na list najwiekszej sprzedazy, pewnie tylko dlatego bo maja dobra prmocje itd. Wg. mnie na rynku gier w obecnym momencie jest tragedia, nikt nie kwapi sie na stworzenie czego oryginalnego, sewuje sie nam fallałty 3, farkraje 2 ktore poza grafika nie wnosza NIC nowego( i niech nikt mi nie mowi,że nei da ise juz nic wymyslec, jak sie chce to sie wyszstko da). Jestem graczem raczej starej daty i naprawde kiedys bylo lepiej. Dlatego kupcia sinsa, to chlopaki moze znowu zrobia jaks nowa ciekawa gre : ).
Rozpisalem sie i zrobilem offtopa, ale rzadko postuje, a poczulem potrzebe to niech bedzie .

pozdrawiam

[Edited by mutix on Feb 20, 2009 at 18:59]

Feb 20, 2009 at 18:33
Gadu-Gadu: 4832688
Print
Vortavor
Status: Administrator

Posts: 2165
Registered: Jan 11, 2008
IP: Logged
Re: Pytanie o multi. [post #8]

Eee...Panie, nie pogadasz...taki post.To teraz na pół roku masz spokój z pisaniem


A co do gry to jak już odpisałem Tobie w głównym temacie, to napisz teraz kiedy masz czas i gramy

_________________________________
For as long as single one of us
stands,
We are legion!!!

Feb 20, 2009 at 21:39
Gadu-Gadu: 3343262
XFire synek24
Print
niedzwiadeczek
Status: Novice

Posts: 5
Registered: Feb 20, 2009
IP: Logged
Re: Pytanie o multi. [post #9]

Przekonujaca wypowiedz mutix,kupuje gre i do zobaczenia na multi.Co do innych strategii to poza homeworldem ktory do dzis jest dla mnie czolowka zapomniales jescze o Nexusie ktory moim zdaniem bije Hegemonie na glowe.Co do chlopakow ze Stardock,licze ze trzecia odslona GalCiv bedzie obslugiwac multiplayer.

Feb 20, 2009 at 23:20

Print
Azazell
Status: Moderator

Posts: 10690
Registered: Jun 27, 2004
IP: Logged
Re: Pytanie o multi. [post #10]

Nexus też słyszałem, że bardzo dobra ale szkoda, że nie ma spolszczenia ;(. Homeworld jedna z ciekawszych gier ale 2 część już jakoś mnie nie zachwyciła.

GalCiv 3 będzie miało na 100% multi ale niestety teraz panowie pracują nad innymi grami. Między innymi pracują nad Elemental of magic (jakoś tak) to będzie ponoć coś konkurencyjne do SPORE. No ale zobaczymy.

Feb 20, 2009 at 23:29

Print
mutix
Status: Regular

Posts: 151
Registered: Apr 14, 2008
IP: Logged
Re: Pytanie o multi. [post #11]

Heh tak, zapomnialem o nexusie, ale chyba podsiwadomie, bo nie iwem czy wiecie ale anulowano czesc druga ; (, to tylko potwierdza moje wypociny na temat, ze dobre pomysly i materialy na gre laduja wpiachu ehhh.A tak sie zapowiadalo ehhh.
http://www.youtube.com/watch?v=ECR5RxTfuuk

Feb 21, 2009 at 00:29
Gadu-Gadu: 4832688
Print
Vortavor
Status: Administrator

Posts: 2165
Registered: Jan 11, 2008
IP: Logged
Re: Pytanie o multi. [post #12]

Tak. Nexus, bardzo fajna i ciekawa gierka.
Co do Galciv to też liczę na multi , bo póki co to jest to jedyny powód dla którego nie gram w ten tytuł :P

_________________________________
For as long as single one of us
stands,
We are legion!!!

Feb 21, 2009 at 11:29
Gadu-Gadu: 3343262
XFire synek24
Print
Astax
Status: Settler

Posts: 28
Registered: Mar 13, 2009
IP: Logged
Re: Pytanie o multi. [post #13]

Dużo ludzi gra w Sins, a.k.a. SoaSE online. Przeważni gry są typu "team," 4v4/5v5. A mapa użyta to Large/Huge Random (Single).

Galciv w multi będzie paskudne.

Mar 13, 2009 at 15:47

XFire astax2
Print
waski1979
Status: Novice

Posts: 7
Registered: Mar 26, 2009
IP: Logged
Re: Pytanie o multi. [post #14]

siemka gramy w gierke chcesz dołacz.

Mar 26, 2009 at 23:12
Gadu-Gadu: 8127802
Print
mutix
Status: Regular

Posts: 151
Registered: Apr 14, 2008
IP: Logged
Re: Pytanie o multi. [post #15]

Czy znajda sie wkocu jacys chetni na partyjke w entrenchment ? (wersja 1.02).

Mar 28, 2009 at 14:27
Gadu-Gadu: 4832688
Print
Astax
Status: Settler

Posts: 28
Registered: Mar 13, 2009
IP: Logged
Re: Pytanie o multi. [post #16]

Gram codziennie. Tu jest thread z replays. Ale gram na ICO nie na hamachi.

Mar 28, 2009 at 19:05

XFire astax2
Print
mutix
Status: Regular

Posts: 151
Registered: Apr 14, 2008
IP: Logged
Re: Pytanie o multi. [post #17]

Ja niestety mam straszne pingi na ICO i nic nie moge na to nic poradzic, caly czas mnie kickuja z gier nawet jakbym chcial sprobowac, nie wiem czemu takie pingi ;/. Przez hamaka jest normlanie wmiare, tzn z graczami z europy/ polski.

Mar 29, 2009 at 03:38
Gadu-Gadu: 4832688
Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.