civ.org.pl forums > Space 4X - Space Empires V - Multiplayer > PBEM6 ModPL [Zakończona]
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Strategie Kosmiczne 4X > Space Empires V - Multiplayer
Poster
Message    
Adi Cherryson
Status: Hero

Posts: 2100
Registered: Sept 14, 2002
IP: Logged
PBEM6 ModPL [Zakończona] [post #1]

Wstępnie zainteresowane osoby:

1. Merthen
2. Cezar
3. Adi
4. Remik
5. Trumen
6. Ziro

Ustawienia gry (w trakcie ustalania):

1. Widoczna punktacja sojuszników
2. Wyłączone szpiegostwo

Inne uwagi:

1. Ręcznie stworzona mapa.
2. Kronika.
3. Zwycięstwo przez punkty, przyznawane za kontrolę kluczowych systemów.

[Edited by Merthen on Oct 03, 2010 at 15:00]

_________________________________
Felietony z CaissÂą

Jun 26, 2009 at 22:58

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #2]

Ja .

Jun 26, 2009 at 23:02

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #3]

Ceasar

rozreklamowałem topic

Mam nadzieję że Azzi z Hanysem zagrają bo by to było dla nich spore doświadczenie

_________________________________
Ceasar Trade List

Jun 26, 2009 at 23:07
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Skyline14
Status: Veteran

Posts: 367
Registered: Aug 01, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #4]

Być może będe grał, jeśli sie dowiem czy w Mod PL będzie balans broni zaczerpnięty przynajmniej ze Sparty. Jeśli tak, ja też gram.

Jun 27, 2009 at 10:08

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #5]

mod pl to jest przecież wersja stock gry przetłumaczona na pl

_________________________________
Ceasar Trade List

Jun 27, 2009 at 10:54
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Skyline14
Status: Veteran

Posts: 367
Registered: Aug 01, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #6]

Uuu. Nie da rady dołączyć chociaż Sparty? Taki mod na potrzeby PBEM. Merthen co po chwile robi specjalne wersje Ateny.

Jun 27, 2009 at 12:45

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #7]

poczytaj wątki na forum

ten pbem ma sprawdzić ilu tak naprawdę by było chętnych na grę
bo dla niektórych moze być problemem język


sądze ze takede można zapisać także

_________________________________
Ceasar Trade List

Jun 27, 2009 at 12:53
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Daray
Status: Conscript

Posts: 36
Registered: Jun 27, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #8]

Hymm ja bym chętnie zagrał jeśli przyjmiecie nowicjusza. Z tym że tak...

-Nie posiadam za wiele doświadczenia więc liczę że mnie jakoś ukierunkujecie.
-Grałem chwilę na ojczystej wersji i bardzo mi się spodobała niestety bubel z AI mnie (zdenerwował/odstraszył, nie wiem jak to nazwać)
-Musiał bym zdobyć angielską wersje tejże gry i zaktualizować co do łatwych zadań nie należy (ale od czego jest warez jeśli tylko mogę grac na piracie)

Do tego dodam że bariera językowa faktycznie była jest i będzie problemem (dla mnie) bo o ile w zwykłych rts-ach można grać na wyczucie, tak tu jest sporo więcej kalkulacji i nieznajomość gry+języka nie w chodzi w przysłowiową "grę"

W każdym razie pozdrawiam i przepraszam za tak chaotyczny post.

_________________________________
"Each morning, a missionary advertises neon sign

He tells the native population that civilization is fine

And three educated savages holler from a bamboo tree

That civilization is a thing for me to see"

Jun 27, 2009 at 19:26
Gadu-Gadu: 4050011
Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #9]

możesz grać na innej kopii gry, to nie ma znaczenia w tym przypadku
musi być tylko angielska wersja 1.79 bo najpewniej na niej będziemy grać.
Poniżej masz link gdzie możesz patch 1.79 ściągnąć jak i kilkanaście innych ciekawych urozmaiceń gry:

http://home.spaceempires.net/downloads-cat-36.html

Jak już zdobędziesz grę to ściągnij sobie Nasz mod.pl z działu SEV Mody. Na nim zacznij rozgrywkę z AI, zawsze to coś, nie przejmuj się początkowymi niepowodzeniami, z czasem zamienią się one w sukcesy.

A tak poza tym to Witam na forum i liczę na Twoje częste odwiedziny



[Edited by Ceasar Of Rome on Jun 27, 2009 at 20:13]

_________________________________
Ceasar Trade List

Jun 27, 2009 at 20:12
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Skyline14
Status: Veteran

Posts: 367
Registered: Aug 01, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #10]

Witamy i zapraszamy.

Ja również tak zrobiłem. Kupiłem wersje PL a potem spiratowałem angielską po czym wpisałem CD-keya z pudełka polskiej wersji tak więc pirata nie mam :P

No i rzecz jasna przyjmiemy nowicjusza i pomożemy ci sie ukierunkować. Nasze PBEMy są mało agresywne, zwłaszcza dla słabszych graczy.

Teraz apel do reszty. Czy nie uważacie że połączenie modów: MoD PL+Sparta nie będzie lepsze? Nie wiem jak wy ale ja już zapomniałem kompletnie o stocku

Jun 27, 2009 at 20:16

Print
Daray
Status: Conscript

Posts: 36
Registered: Jun 27, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #11]

A jeśli posiadam tą feralną polską wersje, to nie mógłbym sobie ściągnąć angielskiej? Wg licencji mogę pobrać jako kopię zapasową wersje z internetu. A kogo obchodzi w jakim ona będzie języku?

Przy okazji żeby nie offtopowac nigdzie, muszę ściągac po kolei wszystkie patche do gry, czy też wystarczy mi najnowszy (zawierający w sobie poprzednie.

Co do mojej obecności na forum. Teraz są wakacje więc mogę gdzieś wyjechać na dłużej, ale od września jestem codziennie od godziny 18 (+/-)
____
@UP Rozumiem że nie ma żadnych powikłań jeśli to będzie wersja z neta, dzięki za odpowiedź.

[Edited by Daray on Jun 27, 2009 at 20:26]

_________________________________
"Each morning, a missionary advertises neon sign

He tells the native population that civilization is fine

And three educated savages holler from a bamboo tree

That civilization is a thing for me to see"

Jun 27, 2009 at 20:22
Gadu-Gadu: 4050011
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #12]

Witamy Deray i zapraszamy do pbema.

Quote:
Skyline14 wrote:
Uuu. Nie da rady dołączyć chociaż Sparty? Taki mod na potrzeby PBEM. Merthen co po chwile robi specjalne wersje Ateny.

Co innego jest zmodyfikowanie Ateny a co innego spolszczenie Sparty,

Quote:
Skyline14 wrote:
Teraz apel do reszty. Czy nie uważacie że połączenie modów: MoD PL+Sparta nie będzie lepsze? Nie wiem jak wy ale ja już zapomniałem kompletnie o stocku


ja Stocka zupełnie nie pamiętam ale nie jest to problem tylko wyzwanie.

Ten pbem ma sprawdzić jaką popularnością cieszy się mod.pl. Jeżeli dużo to pomysli się o spolszczeniu Ateny. Aby zagrać w Spartę pl trzeba by włożyć trochę godzin w jej spolszczanie.

P.S.
Pamiętam ze w jakimś wątku Takeda zapytał się ile było ściągnięć moda pl. Według moich danych liczba ściągnięć wszystkich wersji moda pl przekroczyła 200 razy.

[Edited by Merthen on Jun 27, 2009 at 20:51]
Jun 27, 2009 at 20:51

Print
Adi Cherryson
Status: Hero

Posts: 2100
Registered: Sept 14, 2002
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #13]

Ustalmy zatem wstępnie termin rozpoczęcia PBEM na początek września. Ja mogę od 6-go, więc może 10 września? Nowe osoby będą miały czas na spokojne przygotowanie się do gry.

Merthenie - jak technicznie wyglądałoby spolszczenie Sparty? Trzeba zapewne do ModPL zaimplementować zmiany jakie Sparta czyni w stock? W sumie nie ma tego zbyt dużo, więc może się uda.

_________________________________
Felietony z CaissÂą

Jun 27, 2009 at 22:35

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #14]

hehe 10 września
12 września bawię na Malcie więc mnie nie będzie
ciekawe czy w październiku wystartujemy

_________________________________
Ceasar Trade List

Jun 27, 2009 at 23:15
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Daray
Status: Conscript

Posts: 36
Registered: Jun 27, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #15]

Cóż nowy jestem więc moje zdanie nie za bardzo się liczy, ale z tego co wyczytałem na forum {a w brew pozorom sporo tematów odwiedziłem za nim w ogóle się zarejestrowałem i przyznaje się bez bicia że szukałem spolszczenia do gry single-player ale opcja wysyłania save-a przez maila wydała się kusząca bo nie wymaga sporego łącza więc postanowiłem spróbować} Wracając jednak do tematu, Merthen jest odpowiedzialny za Atenę i z tego co doczytałem to ją zamierza połączyć z modem PL więc chyba prościej było by zmodyfikować ów mod. Ale oczywiście to już decyzja twórcy, ja puki co zadowalam się wersją Stock. Wiem że to być może herezja z mojej strony ale japońskie przysłowie mówi że rolnik który nie spróbował nigdy pieczeni, będzie wychwalał smak zwykłego ryżu(takie luźne tłumaczonko). Po za tym skoro gra rozpocznie się dopiero za 2 miesiące, to jeszcze wiele może się zmienić. (Optymista powiedział by że może wyjść nawet oficjalny patch do polskiej wersji ale cóż, zawsze byłem pesymistycznym realistą więc myślę raczej o poprawkach do stworzonych przez Was modów)

_________________________________
"Each morning, a missionary advertises neon sign

He tells the native population that civilization is fine

And three educated savages holler from a bamboo tree

That civilization is a thing for me to see"

Jun 27, 2009 at 23:20
Gadu-Gadu: 4050011
Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #16]

raczej przetłumaczyć atene n polski

wiesz chodzi też o to żeby gracz nie zniknął w trakcie gry
bo mieliśmy kilka takich przypadków, z różnych powodów

np u mnie jeden gość wielkieg szumu narobił ze chce grać a jak się gra zaczęła to po kilku dniach znaku zycia nie daje <lol>

[Edited by Ceasar Of Rome on Jun 27, 2009 at 23:30]

_________________________________
Ceasar Trade List

Jun 27, 2009 at 23:30
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Daray
Status: Conscript

Posts: 36
Registered: Jun 27, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #17]

Ależ naturalnie ja to rozumiem tak samo jak rozumiem że porządna rozgrywka wymaga przygotowań. Po za tym ja raczej szukam gry na więcej niż tydzień czy dwa. Gry gdzie mógłbym się wczuć w daną mi rolę. Bo z tego co widziałem i co zachęciło mnie do trybu multi to wątek fabularny o który ciężko w trybie dla gracza pojedynczego. Puki co to zasysam wersję ang i zobaczę jak to wszystko wygląda z tą polonizacją. No i wersja 1.79 chyba się różni od tej 1.25 PL w którą grałem więc byc może nauczę się czegoś nowego.

_________________________________
"Each morning, a missionary advertises neon sign

He tells the native population that civilization is fine

And three educated savages holler from a bamboo tree

That civilization is a thing for me to see"

Jun 28, 2009 at 00:02
Gadu-Gadu: 4050011
Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #18]

nawet wizualnie się różni
szczęka powinna ci opaść

_________________________________
Ceasar Trade List

Jun 28, 2009 at 00:13
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
takeda
Status: Conscript

Posts: 38
Registered: Apr 06, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #19]

jezeli chodzi o spolszczenie to to trz jestem za atena. mysle ze jesli miala by rozgrywka odbyc sie we wrzesniu to grajac w atene byloby ciekawiej .

Jun 28, 2009 at 08:42

Print
Skyline14
Status: Veteran

Posts: 367
Registered: Aug 01, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #20]

Quote:
takeda wrote:
jezeli chodzi o spolszczenie to to trz jestem za atena. mysle ze jesli miala by rozgrywka odbyc sie we wrzesniu to grajac w atene byloby ciekawiej .


Dokładnie. Widze że znajduje poparcie. Ale czy Merthen znajdzie czas i chęci? W końcu to dużo roboty a jak wiadomo we wakacje jest dużo wyjazdów.
Jun 28, 2009 at 10:16

Print
takeda
Status: Conscript

Posts: 38
Registered: Apr 06, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #21]

raczej bym nie proponowal ustalac max ilosci graczy niech zglasza sie jak najwiecej puki co. zawsze to sie kto wykruszy a w 16 to mi sie wydaje ze jeszcze bardziej ciekawiej by bylo.zreszta takie ustalanie max ilosci graczy od razu zniecheca tym bardziej nowicjuszybo co tu sie pchac jek starzy bywalcy i tak beda grali bo maja pierszenstwo

Jun 28, 2009 at 11:56

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #22]

ale wyobraź sobie taką rozgrywkę na 16 graczy
przy 6 już są problemy z obecnością a gdzie 16

_________________________________
Ceasar Trade List

Jun 28, 2009 at 18:19
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
takeda
Status: Conscript

Posts: 38
Registered: Apr 06, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #23]

a to nie moze ai sterowac za gracza gdy go nie ma. jak odpadnie to trudno w czasie gry .chyba ze to fizycznie nie mozliwe . a jak wraca (jesli mozliwe jest sterowanie przez jego nieobecnosc przez kilka tur przez ministrow)to se kronice moze dopisac ze czasowo od wladzy zostal odsuniety i jakos se ten balagan posprzata czy chocby jaki "rozejm" czy inny pakt z graczami zawarl jesli jego nieobecnosc bedzie przez niego przewidziana by w trakcie jego nieobecnosci jego swiata nie poddano rozbiorowi

















0

Jun 28, 2009 at 19:48

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #24]

AI to nie człowiek i nie da się do końca przewidzieć jego ruchów

_________________________________
Ceasar Trade List

Jun 28, 2009 at 19:58
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Daray
Status: Conscript

Posts: 36
Registered: Jun 27, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #25]

Taa AI zaraz zacznie atakować kogo popadnie a jeśli to faktycznie będzie Atena to tam podobno AI jest dużo lepsze niż w stocku.

Quote:
takeda wrote:
(...)zreszta takie ustalanie max ilosci graczy od razu zniecheca tym bardziej nowicjuszybo co tu sie pchac jek starzy bywalcy i tak beda grali bo maja pierszenstwo


No ja zostałem raczej mile przyjęty i nikt mnie nie odrzucił mimo żem początkujący. Więc nie za bardzo rozumiem istoty tegoż problemu czy raczej twojej niepewności/strachu . Po za tym jeśli chętnych będzie sporo to chyba nie będzie problemem założyć kolejny PBEM

[Edited by Daray on Jun 28, 2009 at 22:24]

_________________________________
"Each morning, a missionary advertises neon sign

He tells the native population that civilization is fine

And three educated savages holler from a bamboo tree

That civilization is a thing for me to see"
Jun 28, 2009 at 22:23
Gadu-Gadu: 4050011
Print
takeda
Status: Conscript

Posts: 38
Registered: Apr 06, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #26]

ostania gra pokazala ze w penym momencie zabraklo graczy.lepiej jakos by bylo sie od tego zab ezpieczyc.tym bardziej z nowymi.a to urlop zniechecenie gra praca czy chocby rodzina powie ze przy kompie za dlugo lub zona oznajmi ze z nia raz na jakis czas sie przespac a nie z kompem ai jak ai nie przewidywalne a co za problem zebrac wszyskie sily i je zlikwidowac zawsze to jakas nieprzywidywalnosc.jak w rzyciu

Jun 29, 2009 at 13:01

Print
Daray
Status: Conscript

Posts: 36
Registered: Jun 27, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #27]

Że poruszę taką sprawę osobistą.

Zdobyłem dziś wersje ang 1.00 i zainstalowałem na nią od razu patch 1.79

Moje pytanie, jak bardzo zawaliłem? I czy trzeba instalować je po kolei?

_________________________________
"Each morning, a missionary advertises neon sign

He tells the native population that civilization is fine

And three educated savages holler from a bamboo tree

That civilization is a thing for me to see"

Jun 29, 2009 at 15:59
Gadu-Gadu: 4050011
Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #28]

nie powinieneś mieć żadnych problemów
ale jakby co to odinstaluj grę
zainstaluj jeszcze raz ściągnij patch 1.25 bo dość sporo chyba zmieniał a potem jakiś kolejny trochę nowszy a potem 1.79

_________________________________
Ceasar Trade List

Jun 29, 2009 at 16:08
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Daray
Status: Conscript

Posts: 36
Registered: Jun 27, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #29]

No cóż odinstalowałem i zainstalowałem raz jeszcze po czym wgrałem tak:1.00->1.08->1.13->1.17->1.20->1.25->1.33->1.35->1.44->1.58->1.63->1.66->1.71->1.74->1.77->1.79
I poiem szczerze że mam jż dość patchowania na pewien okres czasu... Mam nadzieje że wszystko dobrze będzie. Teraz jeszcze ModPL...

_________________________________
"Each morning, a missionary advertises neon sign

He tells the native population that civilization is fine

And three educated savages holler from a bamboo tree

That civilization is a thing for me to see"

Jun 29, 2009 at 17:09
Gadu-Gadu: 4050011
Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #30]

to na pewno bedziesz miał wszystko w porządku
ale wystarczyło tylko kilka patchy dać

_________________________________
Ceasar Trade List

Jun 29, 2009 at 17:17
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #31]

Quote:
Daray wrote:
Że poruszę taką sprawę osobistą.

Zdobyłem dziś wersje ang 1.00 i zainstalowałem na nią od razu patch 1.79

Moje pytanie, jak bardzo zawaliłem? I czy trzeba instalować je po kolei?


Na 1.00 można od razu instalować 1.79.

"The 1.79 patch is now available for download. This patch fixes various bugs and balance issues. Check the history.txt for a complete list. This patch will work on versions 1.00, 1.08, 1.13, 1.17, 1.20, 1.25, 1.33, 1.35, 1.44, 1.58, 1.63, 1.66, 1.71, 1.74, and 1.77 of Space Empires V from US retail (not the demo, Steam, or European version). You can download the patch here.
"

Jestem za tym aby spolszczyć Spartę do tej rozgrywki. W związku z tym nawiąże współpracę z Adi.

Atena na razie nie będzie spolszczona gdyż po pierwsze jest to czasochłonne po drugie komplikuje mi jej rozwój. Ten pbem powstał po to aby zdecydować czy takie spolszczenie jest niezbędne.


Jestem za tym aby nielimitować graczy. Jak będzie ich za dużo to zrobimy dwa pbemy.

[Edited by Merthen on Jun 29, 2009 at 18:33]
Jun 29, 2009 at 18:23

Print
Daray
Status: Conscript

Posts: 36
Registered: Jun 27, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #32]

tylko że ten 1.79 co ja ściągnąłem to miał 7 megabajtów a inne miały nawet więcej więc instalowałem je po kolei . Co do spolszczenia modów, to utrzymuje to co powiedziałem wcześniej. Decyzja należny do twórców. Puki co sprawdzam które rzeczy nie zostały jeszcze spolszczone w standardowym modzie.

_________________________________
"Each morning, a missionary advertises neon sign

He tells the native population that civilization is fine

And three educated savages holler from a bamboo tree

That civilization is a thing for me to see"

Jun 29, 2009 at 18:51
Gadu-Gadu: 4050011
Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #33]

ja tam był za czystym mod.pl no ale większość rządzi
do chwili aż powstanie jakieś krwiożercze imperium eleńskie :P

_________________________________
Ceasar Trade List

Jun 29, 2009 at 18:56
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Adi Cherryson
Status: Hero

Posts: 2100
Registered: Sept 14, 2002
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #34]

Uaktualniłem pierwszy post.

Sparta nie ingeruje głęboko w mechanizm gry. W zasadzie wszystko jest tak samo, jak w stock. Zaletą może być większa różnorodność broni. Nie trzeba już bowiem wyłącznie budować okrętów z Meson Blaster.

_________________________________
Felietony z CaissÂą

Jul 04, 2009 at 23:40

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #35]

Dlatego jestem za spolonizowaniem Sparty

Jul 05, 2009 at 07:09

Print
Skyline14
Status: Veteran

Posts: 367
Registered: Aug 01, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #36]

Adi, właśnie po to chcemy Sparte, aby była różnorodność. Ale i tak trudno jest mi przerzucić sie inną broń direct fire :/

Jul 05, 2009 at 11:31

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #37]

Dobrze wiedzieć Skyline

_________________________________
Ceasar Trade List

Jul 05, 2009 at 12:16
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Adi Cherryson
Status: Hero

Posts: 2100
Registered: Sept 14, 2002
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #38]

Proponuję zacząć PBEM5, bo czwarty stoi.

Jeśli pogramy tam przez jakiś czas i zbierze się tutaj kilku chętnych i zaangażowanych osób, to pociągniemy temat.

_________________________________
Felietony z CaissÂą

Jul 06, 2009 at 01:13

Print
takeda
Status: Conscript

Posts: 38
Registered: Apr 06, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #39]

jesli ktos czyta to forum i nie jest zalogowany a interesuje go gra w multi po polsku to niech sie zaloguje i da znac o swoich checiach bo klapa moze ztego byc .odwagi!!!!.no a jak bedzie dobrze to moze atena w pl by bylabo ciekawa jest

Jul 06, 2009 at 13:55

Print
Daray
Status: Conscript

Posts: 36
Registered: Jun 27, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #40]

W sumie to jestem za takim modem w którym żaden komponent nie rozwala systemu. Człowiek się męczy, rozbudowuje planety, tworzy flote a tu przylatuje Ci wróg z dziwną torpedą na pokładzie, atakuje nią słońce i po ptokach ^^. Wczoraj jak grałem z kompem to chyba bardzo się zdziwił jak mu to zrobiłem :P

A tak przy okazji, po co w stocku są badania nad systemami obronnymi z napisem bodajże ECM. Rozwinąłem to na max (30 poziom) I nic nie dało a akurat to jedno nie jest spolszczone więc nie wiem.

_________________________________
"Each morning, a missionary advertises neon sign

He tells the native population that civilization is fine

And three educated savages holler from a bamboo tree

That civilization is a thing for me to see"

Jul 07, 2009 at 12:18
Gadu-Gadu: 4050011
Print
Trader
Status: Veteran

Posts: 312
Registered: Mar 28, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #41]

ECM-y zmniejszają szanse przeciwnika na trafienie Twojego statku.

Rzecz bardzo przydatna, chociaż (jak twerdzi Merthen) działa tylko na broń typu direct fire.

Jul 07, 2009 at 12:48

Print
Daray
Status: Conscript

Posts: 36
Registered: Jun 27, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #42]

Chodzi mi konkretnie o to badanie: (wskazane kursorem)


Nie odblokowuje żadnego nowego komponentu, budynku czy nowej technologii. Więc co daje?

_________________________________
"Each morning, a missionary advertises neon sign

He tells the native population that civilization is fine

And three educated savages holler from a bamboo tree

That civilization is a thing for me to see"

Jul 07, 2009 at 13:38
Gadu-Gadu: 4050011
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #43]

Jeżeli nie odblokowuje to jest to błąd, proszę go zgłosić w odpowiednim dziale:

http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=7333

Jul 07, 2009 at 14:09

Print
Skyline14
Status: Veteran

Posts: 367
Registered: Aug 01, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #44]

No to jak będzie z tym PBEM?

Sept 10, 2009 at 20:38

Print
Adi Cherryson
Status: Hero

Posts: 2100
Registered: Sept 14, 2002
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #45]

Skyline - tak, jak do tej pory bywało - nie rezygnujemy, tylko odkładamy start na później.

Na razie to musimy się pozbierać po wakacjach. Merthen nie ma czasu, ja też nie narzekam na brak zajęć.

Pogramy sobie na razie w PBEM5, może też uda się wznowić PBEM4, bo Vortavor wykazuje oznaki aktywności. Potem zweryfikujemy listę chętnych i do dzieła...

_________________________________
Felietony z CaissÂą

Sept 10, 2009 at 22:53

Print
Skyline14
Status: Veteran

Posts: 367
Registered: Aug 01, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #46]

Tylko pytałem. Specjalnie mi sie nie spieszy z tym startem.

Sept 11, 2009 at 20:43

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #47]

poczekajmy może z miesiąc może ci mniej aktywni a chętni na grę się zgłoszą

_________________________________
Ceasar Trade List

Sept 11, 2009 at 22:07
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Vortavor
Status: Administrator

Posts: 2165
Registered: Jan 11, 2008
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #48]

Ja teraz się powoli ogarniam i muszę SEV zainstaloweać po formacie.

_________________________________
For as long as single one of us
stands,
We are legion!!!

Sept 11, 2009 at 23:11
Gadu-Gadu: 3343262
XFire synek24
Print
Ziro
Status: Elite

Posts: 777
Registered: Feb 14, 2009
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #49]

Ja się dopisze.

_________________________________
Hitori ni nareba fuan ni obieteita kedo

LastFM

Sept 12, 2009 at 09:36
Gadu-Gadu: 7994773
Print
Adi Cherryson
Status: Hero

Posts: 2100
Registered: Sept 14, 2002
IP: Logged
Re: PBEM6 ModPL [Przygotowania i zapisy] [post #50]

Dopisałem Vortavora i Ziro.

Na razie mamy więc ośmiu graczy. Pewnie wystartuje nas mniej.

Może dla zachęty spróbujemy czegoś nowego? Taki wstępny pomysł - mapa przedstawiałaby dwie galaktyki, połączone tylko przez czarną dziurę. W każdej z galaktyk byłoby sporo miejsca na rozwój czterech imperiów. Musiałyby współpracować, gdyż celem gry byłoby utworzenie dwóch rywalizujących sojuszów (Alliance) i na koniec wielka konfrontacja militarna na granicy.

Musielibyśmy chyba przyjąć fabularny zakaz otwierania warp pointów między galaktykami i zakaz jakikolwiek kontaktów między galaktykami.

Heh, dodatkowo można zastrzec, że pierwszy przelot przez graniczny system może nastąpić np. dopiero po stu turach (wtedy ten tunel się fabularnie pojawi).

Trochę się rozmarzyłem, ale być może w taki sposób byłaby szansa na naprawdę epickie bitwy, do jakich tęsknię.

Co o tym myślicie?

[Edited by Adi Cherryson on Sept 14, 2009 at 00:34]

_________________________________
Felietony z CaissÂą

Sept 14, 2009 at 00:33

Print
^ Początek strony ^
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.