civ.org.pl forums > Space 4X - Space Empires V - Multiplayer > [Sojusz NEMEZIS]Twierdza Ares
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Strategie Kosmiczne 4X > Space Empires V - Multiplayer
Poster
Message    
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
[Sojusz NEMEZIS]Twierdza Ares [post #1]

Jaki masz plan ?

[Edited by Vortavor on Oct 21, 2010 at 22:15]

_________________________________
Ceasar Trade List

Feb 03, 2010 at 18:26
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #2]

Plan mam ale zanim go przedstawie co z MOS? Musze wiedzieć czy go atakujemy czy tez nie jako neutralnego.

Feb 03, 2010 at 19:52

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #3]

nie chce go atakować , jednak trzeba by przez jego terytorium przeleciec, jak nas zaatakuje wtedy, to atakujemy,

informuje że mam kosmiczny złom w tej chwili.
nasze floty powinny się poruszać z tą samą liczbą pól

każdy z nas po 2 floty wojenne + jedna techniczna,
w tym statki stocznie do budowy lotnych baz we wrogich systemach,

pytanie czy niszczymy kolonie sparty po drodze czy lecimy jak najszybciej do Ares ?

potrzebuje czasu

_________________________________
Ceasar Trade List

Feb 03, 2010 at 19:55
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #4]

Najwcześniej atak za 20 tur. Trzeba się przygotować. Plan przedstawię wieczorem lub w niedziele, gdyż jest trochę pisania , a pracuję do późna .

Może tylko wspomnę ze atakujemy oba systemy, ale jeden atak będzie mylący i użyjemy do niego naszych najstarszych okrętów aby przeciwnik wyrobił sobie o nas złe zdanie

Ja produkuje okręty dopiero jak będę miał wynalezione to wszystko co chce w niż mieć. Ale produkcja pójdzie szybko gdyż każda moja planeta będzie miała stocznie.
Zobacz jak mi idzie produkcja okrętów w PBEM5


Trzeba Adiemu powiedzieć aby przypadkiem nie wybudował obronnego systemu grawitacyjnego w granicznych systemach, wtedy nie będziemy mogli zaatakować.

[Edited by Merthen on Feb 04, 2010 at 08:07]

Feb 04, 2010 at 08:01

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #5]

taki budynek jest tylko w fezran
który mamy zniszczyć i otworzyc sobie droge z yosri,
gdzie powiniinsmy miec juz gotowe nastepne floty do ataku
zaczne budować odpowiednią infrastrukturę "

pytanie czy jesli w systemie jest ten budynek to czy z niego idzie otoworzyc warpa na zewnątrz ?

po zdobyciu Ares powinsmy zaatakować choć jeden system w czerwonym

_________________________________
Ceasar Trade List

Feb 04, 2010 at 15:47
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #6]

jak wybudujesz budynek to nie otworzysz warpa z zewnątrz. Mam dużo do pisania a czasy mało. Chyba w niedziel wszystko dokładnie opisze

Feb 04, 2010 at 19:21

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #7]

spoko
do niedzieli 20 tur nie zrobimy

_________________________________
Ceasar Trade List

Feb 04, 2010 at 19:39
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #8]

Proponowany Plan Ataku


Ty w systemie Yoshri, a ja w systemie Ushpada wybieramy pole w którym otworzymy warpa i zaczynamy je fortyfikować (miny, bazy, satelity itd.)

Tworzymy dwie floty jedna składająca się z najstarszych i najgorszych okrętów w Ushpada (Flota I) i druga nowoczesna w Yoshri (Flota II)

Gy wybija godzina zero
otwieramy warpa z Yoshri do Fezzran i z Ushpada do Arklite

W następnej turze do Fezzran wysyłamy jeden okręt zwiadowczy, a do Arklite całą flotę II. Chce wywołać wrażenie ze atak w Fezzran jest pozorowany, a prawdziwy atak jest w Arklite, gdy tymczasem jest odwrotnie

Następna tura

Kontynuujemy atak w Arklite (ale ostrożnie), a do Fezzran wysyłamy flotę I.

Potem
Flota I atakuje najsilniejsze skupiska wroga po czy lecimy nią do następnego systemy. Jednak wcześniej z floty I tworzymy tyle grup wydzielonych co jest koloni w Fezzran. Każda grupa wydzielona składa się z dwóch drednotów oraz jednego trałowca (Adi prawdopodobnie zaminuje swoje planety). Grupy te atakują kolonie i je niszczą. Niektóre z tych grup pewną zginą ale szkody narobią na pewno.

Potem
Zbieramy co zostało w Fezzran plus posiłki i staramy się blokować ten system.
Oczywiście Flota I leci dalej.

--------------------------------

Teraz skład moich flot. Przede wszystkim tworze okręty wyspecjalizowane, które najlepiej działają w grupach. w Stock nie ma tyle możliwości co w Atenie ale coś można zdziałać.

Każda flota składa się z Task Force.

Bojowe Task Force składa się z trzech rodzai okrętów. (To są okręty docelowe - które powstaną gdy wynajdziemy już wszystko co niezbędne )

Trzon floty to:





Jego główna obrona to pancerz. Tarcze są słabe i tylko na potrzeby broni przebijających pancerz. Okręt ma maksymalny poziom ataku i obrony. Jedna salwa to 22K obrażeń przenikających pancerz. Szybkość poruszania to 14.



Do niszczenia rakiet i myśliwców służą następujące okręty:




Nie maja maksymalnej obrony gdyż nie będą narażone na pierwszy atak. Jako broń pd wybrałem antyrakiety gdyż mają największy zasięg, a te okręt maja przecież chronić inne, więc zasięg jest ważny.

Na obrazku jest zła strategia, będą miały stworzoną przeze mnie strategię obronna. Krążownik nie ma żagli i ma zdjęty jedne silnik aby poruszał się tak szybko jak drendoty. W końcu ma działać z flota, a nie samodzielnie. Zaoszczędzone miejsce zajęły antyrakiety, których jest dużo.


W każdej grupie będzie się znajdował tzw. Lider, okręt wypchany elektroniką:




Torpedy maja większy zasięg, akurat aby atakowały ze środka formacji.

Wybrana formacja to:






Lider jest w środku bezpieczny. Czerwone pola zajmują obronne Twarde, niebieskie Niezwyciężone Twarde. Zielone nie będą obsadzone,

Jest to formacja do walki na małe odległości.



Oprócz bojowego Task Force w flocie pojawi się jeszcze Eskadra Wsparcia i Eskadra Pomocnicza.

Eskadra wsparcia to lotniskowce trzymające się z tyłu. Myśliwce z nich będę miały rozkaz atakować najbardziej oddalone obiekty wroga. Celem jest zniszczenie lotniskowców wroga, jego okrętów zaopatrzeniowych i pomocniczych.

Eskadra pomocnicza składać się będzie się z trałowców, statków stoczni, statków naprawczych i zaopatrzeniowych.



Ogólnie tak chce aby to wyglądało, choć zastawiam się nad tym aby zwiększyć mobilność Bojowego Task Froce (wtedy największe okręty to krążowniki)

Feb 07, 2010 at 18:55

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #9]

Dwie ważne informację.

1 Okręty w Eskadrach działają według strategi eskadry, a nie własnej.

2. Bardzo ważne jest jakie uzbrojenie ma Lider formacji gdyż jeżeli nie ma on np dział na okręty a tylko takie ma przeciwniki to ucieknie, a reszta eskadry za nim. Dlatego lider powinien mieć uzbrojenia na każdy rodzaj przeciwnika.

Feb 08, 2010 at 12:18

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #10]


Radzi sobie z 10 Twardymi A VII
Lider Naszych flot

_________________________________
Ceasar Trade List

Feb 14, 2010 at 21:46
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #11]

Mniam, mniam . Twarde AVII to złom , Jak tylko dostane ten projekcik przetestuje go na Twardym nowej generacji

[Edited by Merthen on Feb 15, 2010 at 16:29]

Feb 15, 2010 at 16:29

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #12]

Nie mam żadnej ciekawej broni specjalnej ale zaprojektowałem statek do abordażu. Fajny ale przydałaby mu się tylko mocniejsza broń przeciwko osłonom.


Feb 16, 2010 at 20:57

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #13]

technologia czasoprzestrzenna ma taką
wysle ci max level jaki mam
czy nie powinien taki projekt zawierać broni do przyciągania ?

_________________________________
Ceasar Trade List

Feb 16, 2010 at 21:00
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #14]

Nie gdyż te okręty są na tyle szybkie ze dopadną wroga i go przejmą. Testowałem Twoje trzy Dredy przeciwko 10 Wargh!. Abordaż odbył siebie bez większych strat, tylko ze Twoje Dredy nie miały osłon. Przeciwko okrętowi z osłoną tak dobrze im nie pójdzie.

Tak sobie myślę ze lepiej byłoby zbudować fregaty abordażowe (szybsze i mające większą obronę) bez broni za to latające w eskadrze razem z fregatami niszczącymi osłony. To mogłoby być zabójcze kombo. Trzeba posymulować


Technologii czasoprzestrzennej nie zrozumiem

Feb 17, 2010 at 08:52

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #15]

Niestety ale musimy rozważyć nową strategie. Mianowice główny atak przez Arklite (lub system następny jak nie otworzy się warp) o w Fezzran otwarcie warpa zwabienie tak jak największej floty Adiego do tego systemy i wysadzenie tam gwiazdy.

Feb 27, 2010 at 22:38

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #16]

czy aby to nie jest przesadą ?

_________________________________
Ceasar Trade List

Feb 27, 2010 at 22:59
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #17]

a dlaczego? Wojna to wojna, jana miejscu Adiego spodziewał bym się tego po otwarciu warpa w moim systemie. Ma jedną turę reakcję.

Zresztą pomysł wysadzenie systemy z flotą wroga to pomysł Adiego z PBEM4

Feb 27, 2010 at 23:05

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #18]

W zasadzie nie wiem gdzie to napisać więc pisze tu

Skoro Adi ma te 50 000 myśliwców to czym je musi przewozić
Czy jest możliwość zaprojektowania takiego okrętu niszczącego lotniskowce ??
Lotniskowcą zwykle daje się "nie daj się trafić' 9 choć sam kiedyś dawałem na Atak myśliwców ). Powinien być szybki i skuteczny z PD rakietami przeciwko myśliwcom

Da się tak ustawić strategie, bądź stworzyć nową ?


Ataki w symultatycznym wyglądają inaczej niż w normalnym trybie

Mozna sobie wybrać odpowiedni cel we wrogiej flocie.
A rakiety Pd dla obrony jakby się na nie myśliwce rzuciły

Drugą sprawą jest okręt do ataków na zaopatrzenowce
W broni organicznej jest broń do niszczenia zapasów.
Tak samo jak przy antylotniskowcu reszta

technicznie rzec biorąc da się ?

_________________________________
Ceasar Trade List

Mar 05, 2010 at 17:39
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #19]

dobry pomysł

Da się taka strategie stworzyć (nie ma gotowej). Ja np. stworzyłem specjalną strategię dla statków z bronią pd.

Najlepiej do ataku na lotniskowce nadawaja się myśliwce - mogę odpowiedni projekt przygotować.


Taka eskadra pomocnicza niszcząca zapasy przydałby siew flocie. Nawet jakby wróg wygrał potem byłby zdany na naszą laskę. Ale muszę to jeszcze przemyśleć

Mar 05, 2010 at 17:51

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #20]

zaprojektowałem okręt zaopatrzeniowy na kadłubie krążownika,
bez broni, sensory obronne (180 %)
generuje 10 000kt supplies co turę
generuje 6000 kt amunicji co turę
Przewozi 114 000 kt supplies
oraz 20 000 kt amunicji
18 hexów na turę

buduje się w 3 tury

zda się ?

_________________________________
Ceasar Trade List

Mar 06, 2010 at 21:12
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #21]

Zda się ale jest droży w utrzymaniu
Statki cywilne mają 25% bonus w kosztach utrzymania

Mar 07, 2010 at 16:14

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #22]

a czy to jest statek cywilny ?
to jest krążownik Merthenie

_________________________________
Ceasar Trade List

Mar 07, 2010 at 16:21
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #23]

Właśnie dlatego napisałem ze jest drogi w utrzymaniu, a jako alternatywne podał ze statki cywilne są tańsze o 25%

Mar 07, 2010 at 16:28

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #24]

no fakt ale niem ogę zaprojektowac frachtowca z supply bay jako cargo bo mi nie wchodzi proejkt, nie niknie 50 %
przy pojemności 575 kt 300 kt zajmowało subly bay i nic

_________________________________
Ceasar Trade List

Mar 13, 2010 at 11:44
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #25]

W poprawce do solaris , którą wysłałem Adiemu powinno już być to możliwe. Jest tam dużo zmian na plus

Mar 13, 2010 at 14:47

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #26]

Niezwyciężonych Twardych, takie jak wymienione w poście 8 - mam w produkcji 150. Niedługo zaczną się wyłaniać ze stoczni. Do tego dojdzie kilkaset osłony.

Mar 13, 2010 at 15:20

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #27]

Projekt OMEGA



Stanowiący broń ostateczną Magnifficent
Czas budowy w stoczniach Gambit przy 150 % 5 cykli..
Miejmy nadzieję że nigdy nie zostanie użyty.

_________________________________
Ceasar Trade List

Mar 15, 2010 at 19:11
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #28]

Użyjemy dopiero jak zaczniemy przegrywać

Mar 18, 2010 at 19:58

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #29]

Lekki Krążownik vs Organiczny Ciężki Myśliwiec Hango
-------------------1 vs 15





niestety nie posiadam danych po jego symulacji gdyż zostały skasowane
myśliwiec był w odwrocie.
Fellingbro V bez problem radzi sobie z 10 takimi myśliwcami.

Lekki Krążownik Gol II vs Organiczny Ciężki Myśliwiec Hango
________________1 vs 15



Myśliwce zostały doszczętnie zniszczone, Gol II odniósł spore straty w pancerzu, jednak wytrzymał.

[Edited by Ceasar Of Rome on Mar 20, 2010 at 08:12]

_________________________________
Ceasar Trade List

Mar 20, 2010 at 08:07
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #30]

Przetestuje je jak tylko pojawią się u mnie projekty

Mar 22, 2010 at 16:30

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #31]

wysłalem okręty zwiadowcze do systemu Arklite i jeden do Qournor

_________________________________
Ceasar Trade List

Mar 22, 2010 at 23:46
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #32]

Ja jeszcze nie widziałem nowej turki, zobaczę ją po południu.

Mar 23, 2010 at 06:56

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #33]

Pierwsza flota będzie liczyć około 75 jednostek.
Przybliżony skład podam wkrótce.

Druga flota będzie stacjonować w Xanthar.


Czekamy na odpowiednie strategie najlepiej w formie screenów

_________________________________
Ceasar Trade List

Mar 23, 2010 at 16:42
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #34]

Proszę o podanie ilości poszczególnych typów to opracuje się strategie .

Mar 23, 2010 at 16:46

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #35]

tzn ile pd ile reszty etc ?

przypominam że nie jestem taktykiem i mam problemy z niektórymi pojęciami
na dodatek choróbsko mnie dopadło

_________________________________
Ceasar Trade List

Mar 23, 2010 at 17:18
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #36]

Znaczy ile masz statków danego rodzaju.

Czyli do abordażu
Do obrony pd
Do ataku itd.

----------------------------------------------------------------

ja na razie na przykład mam prostą flotę.

Liczę wybudowane + kończące się budować (max 4 tury)
199 Drednotów - Niezwyciężony Twardy wersja B - Silnie opancerzony okręt krótkiego zasięgu.
147 Krążowników - Obronny Twardy wersja E - silny statek PD
25 Fregat - Mały Twardy - średni statek PD
10 Krążowników Patrzący Twardy wersja B - Lider wypchany elektronika.


Flota może się składać maksymalnie z 10 grup operacyjnych

Flota
Formacja : ściana
Strategia: Krótki zasięg

Grupa Operacyjna
Formacja : ściana
Strategia: Krótki zasięg
Skład
26 Niezwyciężony Twardy na pozycja: Core
32 Obronny Twardy na pozycji: Escort
1 Patrzący Twardy na pozycji: Lider
Pozycja Picket nieobsadzona.

Takich grup będzie 8, czyli potrzebuje
196 Niezwyciężony Twardy
248 Obronny Twardy
8 Patrzący Twardy

Jak widzisz muszę dorobić Obronny Twardy


Dodatkowo będzie
Grupa Operacyjna
Formacja : artyleria
Strategia: Atak myśliwski
Skład
12 Lotniskowców na pozycja: Core
11 Obronny Twardy na pozycji: Escort
1 Patrzący Twardy na pozycji: Lider
Pozycja Picket nieobsadzona.

Tu muszę wszystko dobudować


Dodatkowo będzie
Grupa Operacyjna
Formacja : ściana
Strategia: Nie daj sietrafić
Skład
26 Frachtowce na pozycja: Core
8 Obronny Twardy na pozycji Eskort
1 Patrzący Twardy na pozycji: Lider
Pozycja Picket nieobsadzona.

Tu muszę wszystko dobudować

Mar 23, 2010 at 18:48

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #37]

okrętów abordażowych nie budowałem i nie mam tak poukładanej floty jak po pruskim drillu

a nie zapomniałeś o okrętach saperskich ?
Ja np dałem je w osobnej eskadrze a lotniskowce z zaopatrzeniowcami w jednej

dla eskadr bojowych:
8 - w tym jedna kamikadze ( pocisk, kamikadze)
strategie mam max zasięg i formacje artylerie

widze że musze dodać okręty Pd do grupy saperskiej i technicznej

[Edited by Ceasar Of Rome on Mar 23, 2010 at 19:06]

_________________________________
Ceasar Trade List

Mar 23, 2010 at 19:05
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #38]

Saperskie są w grupie z frachtowcami

PD dla frachtowców i frachtowców są po to jakby napotkały jakieś wrogie myśliwce, Przy takiej skali bitwy, wszystko może się zdarzyć.

Kamikadze to strategie kamikadze i być w osobnej grupie operacyjnej - ale widzę ze tak zrobiłeś.

Flota po to jest tak poukładana aby przy jak najmniejszej ilości statków uzyskać najlepszy efekt


Pamiętaj aby odpowiednio ustawić pozycje statków w grupie

[Edited by Merthen on Mar 23, 2010 at 19:25]

Mar 23, 2010 at 19:25

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #39]

własnie to przy liczbie 700 okrętów jest trudne
poza tym gra mi w systemie yoshri diabelnie zwalnia

czy jest jakiś sposób żeby hurtowo ustawić tą szpice i trzon w eskadrze ?

dodatkowo kolejne 300 okrętów jest w ruchu bądź też się wybuduje w następnej turze

[Edited by Ceasar Of Rome on Mar 23, 2010 at 19:41]

_________________________________
Ceasar Trade List

Mar 23, 2010 at 19:39
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #40]

hurtowo się nie da

Dużo klikania. Nie zazdroszczę Adiemu wkładania tych myśliwców do floty.

Mar 23, 2010 at 20:12

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #41]

no jest tego troche ale taki urok gry

_________________________________
Ceasar Trade List

Mar 23, 2010 at 20:28
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #42]



+ 2 pancerze extra i reszta organicznych

Nasz najnowszy okręt PD Harnosad.
Pokonuje 49/50 myśliwców Hango. Z bardzo dużymi stratami.
Do użytku pozostaje tylko broń i elektronika.

i teraz nie wiem czy się cieszyć z okrętu czy płakać z myśliwców jakie mam najnowocześniejsze

[Edited by Ceasar Of Rome on Mar 26, 2010 at 19:50]

_________________________________
Ceasar Trade List

Mar 26, 2010 at 19:49
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #43]

Tellrock Consortium
Ciężki Myśliwiec Pszczółka

Nie posiada osłon. Max silników kwantowych
broń meason blaster i kula kwasu.

Przypuszczalna liczba 160 jednostek

Pancernik Strzelec.

Posiada osłony
Główna broń to uranium cannon
+ broń PD z organicznych oraz broń seeker penetrującą osłony i pancerz szybkostrzelność 4000 o mocy ok 700

Tellrock
Dreadnot Klasy A II







Osłony plus zwykły pancerz.
Broń podprzestrzenna, rakiety plamowe
regenerator osłon, jednak mały zapas supplies n chyba ze z silników
Security station
Mobilność 11 km/s

Tellrcock
Lekki Krążownik Wacław

5 x Uranium cannon
+ pasozyt seeker
+ działka PD
Brak pełneo opancerzenia, pancerz zwykły, emisyjny
Osłony.

Tellrock
Lekki Krążowniik Wojownik

Meason blastery + wiązka antyproton beam
osłony.


Adi posiada 4 bazy a w nich 499 mysliwców jastrząb. Nie posiadają pancerza a nie są na max rozwinięte wg komponentów.

Później przedstawie okręty Ziro. Jednak same dreadnoty.
Ciekaw jestem jaka jest jego opinia o moich okrętach, bo kiedyś pisał że nie potrafie dobrze zaprojektować.

Atakujemy dalej jako zwykła demonstarcja siły.


E:

Jak Adi nie używa pancerza to część moich okręów PD może być nie użyteczna na tyle ile powinny być, np Gol II Uzywa w zasadzie tylko broni na pancerz. Z kolei Fellingbro V uzywa broni przeciwko uzbrojeniu i one powinny sporo namieszać
Na szczęście mam mniej więcej po równo ich we flocie

[Edited by Ceasar Of Rome on Apr 04, 2010 at 14:05]

_________________________________
Ceasar Trade List

Apr 02, 2010 at 16:50
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #44]

Harnosad to dobry okręt ale lepiej go trochę zmodernizować gdyż zauważyłem ze engine SEV nie potrafi tego samego rodzaju broni przekierować na dwa różne cele w tym samym czasie. Dlatego moje Obronne Twarde posiadają dwa rodzaje uzbrojenia PD. Mogą niszczyć dwa myśliwce na sekundę.

Tellrock Consortium nie ma się czym pochwalić jeżeli chodzi o projekty. Są praktycznie bezbronni przecwiko mojej flocie.

Moja grupa wydzielona według symulacji jest w stanie zniszczyć do 2 tyś jastrzębi bez dużych strat. Więc problemu nie będzie.

Jeżeli Adi rzeczywiście przestanie używać pancerzy to będzie miał problem. Przygotuje specjalną grupę operacyjną, która przerobi takie okręty na żyletki.

Twoja Armada będzie mogła niedługo wkroczyć. Musimy też się przygotować na to ze Elitarniu będą chcieli przenieść konflikt na nasze terytorium

Apr 04, 2010 at 21:24

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #45]

nie można chyba otworzyć dwóch wp z jednego systemu do drugiego tak ?

w yoshri stacjonuja dwa mje średnie frachtowce wypchane minami więc będe mógł wstanie wmiare szybko się zabezpieczyć
a wątpie zeby to adi otworzył wp ułatwiłoby to nam wtedy jeszcze prace
więc pozostaje tylko Tellnock

o ile te projekty nie są podpuchą
jesli nie to powinismy lekko przystopować tzn nie wprowadzać wiekszejlicby okrętów, ja wprowadze swoją armade, druga bedzie stała w xanthar w pogotowiu.

[Edited by Ceasar Of Rome on Apr 04, 2010 at 21:36]

_________________________________
Ceasar Trade List

Apr 04, 2010 at 21:34
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #46]

No dwóch się nie da. Ale Adi się chyba wystraszył moich zbyt łatwym zwycięstwem nad jego jastrzębiami i może chcieć kontratakować.

Na pewno trzeba przygotować inne projekty gdy już nasze podstawowe poznali lub poznają


Jak widzisz po Ziro mój pierwotny plan z zaatakowaniem wpierw starszymi okrętami wypaliłby

Apr 04, 2010 at 22:05

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #47]

chciałbym zobaczyć jego mine jak zobaczy w akcji Armade

_________________________________
Ceasar Trade List

Apr 04, 2010 at 22:17
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #48]

to już niedługo

Apr 04, 2010 at 23:12

Print
Ceasar Of Rome
Status: Moderator

Posts: 3040
Registered: Aug 09, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #49]

Krążownik Ekscjo Tem VI przeciwko dreadnot Hellse nie radzi sobie

ale w połączeniu z Flekstridad* IV vjest zabójczą mieszanką.
Pierwszy niszczy okręt, drugi zajmuje się pancerzem i uzbrojeniem

jednak zostanie wycofany z produkcji

[Edited by Ceasar Of Rome on Apr 06, 2010 at 10:37]

_________________________________
Ceasar Trade List

Apr 06, 2010 at 10:33
Gadu-Gadu: 8840735
XFire Ceasar4Rome
Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Twierdza Ares [post #50]

Różnica wyporności miedzy krążownikiem a drednotem

Apr 06, 2010 at 13:18

Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.