civ.org.pl forums > Space 4X - Sins of a Solar Empire > odpalanie moda?
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Strategie Kosmiczne 4X > Sins of a Solar Empire
Poster
Message    
kazio79
Status: Novice

Posts: 9
Registered: Mar 21, 2010
IP: Logged
odpalanie moda? [post #1]

mam maly problem z odpalaniem moda. sciagam moda (odpowiedniego do wersji gry), wrzucam pliki w odpowiednie miejsce, odpalam SOSE i gra sie nie laduje (zostawilem ostatnio kompa na 30 minut i nic). mam windowsa viste, osatnia wersje gry i nie mam pojecia co robie zle...

Mar 27, 2010 at 11:30

XFire razor79pl
Print
Anamorian
Status: Veteran

Posts: 494
Registered: Dec 13, 2009
IP: Logged
Re: odpalanie moda? [post #2]

Z tego co kojarzę, moda musisz uaktywnić w opcjach. Bodajże ostatnia zakładka... Jeśli faktycznie jest w właściwym folderze, to powinien pojawić się na liście w owej zakładce.
Możesz tam też zaznaczyć automatyczną aktywację moda, wtedy faktycznie kiedy tylko włączysz grę będzie on już pracował.

Mar 27, 2010 at 16:28
Gadu-Gadu: 9654374
XFire rennkar
Print
kazio79
Status: Novice

Posts: 9
Registered: Mar 21, 2010
IP: Logged
Re: odpalanie moda? [post #3]

i tu jest problem. jak tylko wkleje moda i odpalam gre, to widze tylko ciemny ekran (pol godziny raz czekalem i nic). po wykasowaniu gra sie odpala

Mar 28, 2010 at 02:20

XFire razor79pl
Print
Anamorian
Status: Veteran

Posts: 494
Registered: Dec 13, 2009
IP: Logged
Re: odpalanie moda? [post #4]

Sorry, zrozumiałem - Ze nie odpala się gra tak jakbyś chciał - Z modem ^^'

Hmm... Z czymś takim się nie spotkałem jeszcze osobiście... Na żadnych forach nikt podobnego problemu nie zgłaszał? Szperałeś już trochę?

Mar 28, 2010 at 10:22
Gadu-Gadu: 9654374
XFire rennkar
Print
kazio79
Status: Novice

Posts: 9
Registered: Mar 21, 2010
IP: Logged
Re: odpalanie moda? [post #5]

szperalem glownie na anglo jezycznych i tam nic nie znalazlem. na polsko jezycznych tez nic. wlasnie mi wpadlo do glowy, ze napisze do producenta (ewentualnie poczekam na zmiane kompa - ten juz ledwo zipie). moze to cos zmieni.

Mar 28, 2010 at 14:45

XFire razor79pl
Print
Anamorian
Status: Veteran

Posts: 494
Registered: Dec 13, 2009
IP: Logged
Re: odpalanie moda? [post #6]

Próbowałeś z różnymi modami? Czy tylko z jednym? Hmm...
Chyba nie pozostało faktycznie nic oprócz zwrócenia się do pomocy technicznej ^^ Bo a nuż i ten staruszek udźwignie moda

Daj znać co ci odpiszą, sam jestem ciekaw co też mogło się stać ^^

Mar 28, 2010 at 15:06
Gadu-Gadu: 9654374
XFire rennkar
Print
kazio79
Status: Novice

Posts: 9
Registered: Mar 21, 2010
IP: Logged
Re: odpalanie moda? [post #7]

przy kazdym modzie niestety (z 4 lub 5 probowalem). jak tylko uda mi sie troche wolnego czasu znalezc to sie tym zajme

Apr 01, 2010 at 13:26

XFire razor79pl
Print
Darth Revan
Status: Novice

Posts: 4
Registered: May 02, 2010
IP: Logged
Re: odpalanie moda? [post #8]

Witam

May 02, 2010 at 14:37

Print
Darth Revan
Status: Novice

Posts: 4
Registered: May 02, 2010
IP: Logged
Re: odpalanie moda? [post #9]

Mam małe zapytanie dotyczące moda Sins of a Galactic Empire
ściagnołem go ale instrukcja instalacji jest nie zrozumiała dla mnie
"Example for Vista/win 7 C:\Users\<username>\AppData\Local\Ironclad Games\Sins of a Solar Empire\Mods-Entrenchment v1.041\
open the game and go into options and select the mod from the list of available mods and then activate it."

May 02, 2010 at 14:41

Print
Vortavor
Status: Administrator

Posts: 2165
Registered: Jan 11, 2008
IP: Logged
Re: odpalanie moda? [post #10]

I tam masz wszystko napisane

1.

Quote:
"Example for Vista/win 7 C:\Users\<username>\AppData\Local\Ironclad Games\Sins of a Solar Empire\Mods-Entrenchment v1.041\


Najpierw idąc po tej ścieżce do ostatniego katalogu wrzucasz mod jaki chcesz odpalić.


2.
Quote:
open the game and go into options and select the mod from the list of available mods and then activate it


Po wykonaniu pkt. 1 uruchamiasz grę i wchodzisz w opcje i tam na na pasku funkcji po prawej masz do wyboru Mod. Wchodzisz tam i jeśli poprwanie wykonałeś pkt. 1 to w okienku będziesz widział nazwę swojego moda. Zaznaczasz go i klikasz uruchom i po chwili cieszysz się już modem.


Pozdrawiam
Vortavor

_________________________________
For as long as single one of us
stands,
We are legion!!!
May 02, 2010 at 20:24
Gadu-Gadu: 3343262
XFire synek24
Print
Darth Revan
Status: Novice

Posts: 4
Registered: May 02, 2010
IP: Logged
Re: odpalanie moda? [post #11]

ale w folderze AppData nie mam tego folderu Local itd. więc zrobiłe je ale chyba tu chodzi o ten dodatek do SoaSE i do niego jest ten mod

May 03, 2010 at 06:24

Print
Vortavor
Status: Administrator

Posts: 2165
Registered: Jan 11, 2008
IP: Logged
Re: odpalanie moda? [post #12]

Musi być ten katalog. Może będziesz musiał ustawić aby pokazywał Ci system ukryte pliki i foldery. W XP tak jest, że musisz właśnie to zaznaczyć aby tam dotrzeć.

_________________________________
For as long as single one of us
stands,
We are legion!!!

May 03, 2010 at 09:37
Gadu-Gadu: 3343262
XFire synek24
Print
Darth Revan
Status: Novice

Posts: 4
Registered: May 02, 2010
IP: Logged
Re: odpalanie moda? [post #13]

nie wiem co jest
nie mam ty folderów więc je utwozyłem w folderze mod wywaliłem te pliki od moda zainstalowałem dodatek do SoSE zpaczowałem gry podstawke do 1.18 a dodatek do 1.04 i jak uruchamiam gre i wchodze w opcje i do zakładki z modami to lista jest pusta a jak bire liste modów i naciskam akcpt to nic się nie dzieje

May 07, 2010 at 17:32

Print
Vortavor
Status: Administrator

Posts: 2165
Registered: Jan 11, 2008
IP: Logged
Re: odpalanie moda? [post #14]

Jak już wspomniałem. Katalogi muszą być w miejscu, które Ci podałem.
Dodatkowo w grze gdzie uruchamiasz moda możesz sprawdzić jaka jest ścieżka do katalogu MOD i wtedy to już dokładnie wiesz gdzie powinien się znaleźć

_________________________________
For as long as single one of us
stands,
We are legion!!!

May 07, 2010 at 18:58
Gadu-Gadu: 3343262
XFire synek24
Print
maryan
Status: Regular

Posts: 119
Registered: Apr 26, 2011
IP: Logged
Re: odpalanie moda? [post #15]

Mam SoaSE_wydanie ang : Trinity w której skład wchodzą:

Sins of a Solar Empire v1.19
Sins of a Solar Empire: Entrenchment v1.05
Sins of a Solar Empire: Diplomacy v1.0

Jestem w kłopocie bo nie bardzo wiem "jak" instalować mody ? w jakiej kolejności ! po spolszczeniu czy przed ?
- czy np.DEADLY SINS po kolei, czy do każdej wersji podstawki inny ?
- jednorazowo 1 mod czy kombinacja ?
- czy mody wymagają dogrania odpowiednich map ? gdzie je umieścić ?
- po wgraniu moda spolszczenie przestaje działać zamiast nazw "string not found "


Lista ściągniętych modów :

SoaSolarEmpire_Spolszczenie_v100211

Org Sins Reference Files SoaSE_1.191
Entrenchment Reference Files SoaSE_Ent_1.051
Diplomacy Reference Files SoaSE_Dip_1.2
TSOP Trinity 0.071

SoA 2 0.4.2Entrenchment v1.05
Sins Of The Younger Races [v0.40] for Diplomacy1.011
7 DEADLY SINS_1.3d
7 deadly sins 2.1
SOASE 7DS 2.5 BETA 3
Epic War v1.1

SINS OF NEW EDEN 05Delta
Big Ship Supply
Sins Plus (by Uzii) v1-2b
Solar Sins 2.0 for v1.1
Sins_Texture_Pack_I_-_Stas

Mam kilka map do Entrenchment, Diplomacy i podstawki no i jakoś ich nie widać [niektóre SĄ - innych brak].
Czy wystarczy samo umieszczenie ich w C:\Users\xxxxx\AppData\Local\Ironclad Games\Sins of a Solar Empire\GalaxyForge ?

Jun 07, 2011 at 08:09

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5146
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: odpalanie moda? [post #16]

Po pierwsze zaktualizuj sobie SoaSE do najnowszej wersji i instaluj tylko takie mody które obsługują najnowszą wersję.
Po drugie spolszczeni gry nie będzie działać z modami bo te zmieniają stringi. Aby pograć w moda po polsku trzeba go osobno spolszczyć.

Jun 07, 2011 at 10:02

Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.