civ.org.pl forums > Space 4X - Space Empires V - Mody > Atena (Beta) - do pobrania
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Strategie Kosmiczne 4X > Space Empires V - Mody
Poster
Message    
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5124
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Atena (Beta) - do pobrania [post #1]

Beta poniżej

[Edited by Merthen on Nov 30, 2012 at 17:36]

Jun 03, 2010 at 21:10

Print
Merthen
Status: Moderator

Posts: 5124
Registered: Aug 25, 2008
IP: Logged
Re: Atena (Beta) - do pobrania [post #2]

Ateny 0.9608
http://merthen.com/modding/space-empire-v/


Założenia wersji tutaj:
http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=19832

---------------------------
Wersja
0.9607

- usuniecie nadmiarowego poziomu System Citizen Databank
- usuniecie wszystkich zmian wprowadzonych w wersji 0.9605 czyli dotyczących "teleportowania" baz

---------------------------
Wersja
0.9606

- skorygowanie błędów w komunikatach dla komponentu typu medium
- skorygowanie opisu potrzebnych punktu ruchu na hex dla Freighter.
- wstawienie ograniczenie 40% cargo dla Freighter
- wszystkie komponenty z kategorii Stellar Manipulation. zużywające supples - zużywają ich po 10 000. Zmiany ma na celu zmniejszenie częstotliwości użycia tych komponentów przez jeden statek. .
- komponent Gravitational Quantum Resonator (do tworzenia warpów) jest 2,5 razy cięższy - zmiana wymusza stosowania większych statków.
- ten sam komponent ma zwiększony koszt na max poziomie (11 tyś min zamiast niecałe 7 tyś) - komponent staje się bardziej elitarny.
- wraca do Ateny komponent Matter Gravity Sphere - na razie bez eventu i włączanego tworzenia planet - w celach testowania skryptu
- zredukowanie niepotrzebnych poziomów dla technologii Organic Civil Hulls i Crystalline Civil Hulls

---------------------------
Wersja
0.9605

- nowy budynek Orbital Colonial Shipyard.
- nowe typy baz: Orbital Colonial Shipyard, Organic Orbital Colonial Shipyard, Crystalline Orbital Colonial Shipyard.
- dodatkowy event umożliwiający "budowanie" stoczni orbitalnych na koloniach.
- eventy zostały zaktualizowane do wersji 1.19i BM.

---------------------------
Wersja
0.9604

- do wszystkich superbroni został wprowadzany zasięg minimalny. Broń została zbalansowana
- dla najlżejszych dział zostało zdjęte ograniczenie niepozwalające je montować na cięższych okrętach.
- technologii Cloaking jest dostępna od 3 poziomu Physics zamiast 4.
- niepotrzebny już 4 poziom Physics został obcięty a koszt trochę podniesione (z 3500 do 4000)

---------------------------
Wersja
0.9603

- Poprawiono bug związany z ciężkimi silnikami
- torpedy: Plasma Missile,Anti-Matter Torpedo,Gamma Pulse Torpedo,Quantum Torpedo,Crystalline Torpedo ---------- Mają zasięg minimalny 30 a maksymalny 100 dla I poziomu i 150 dla max poziomu
- rakiety: Nuclear Missile,Alloy Burner Missile,Seeking Parasite,Ionic Pulse Missile,External,Nuclear Missile,Computer Virus ---------- Mają zasięg minimalny 50 a maksymalny 160 dla I poziomu i 200 dla max poziomu
- rakiety zaawansowane: Anti-Matter Missile, Gravity-Head Missile,Laser-Head Missile,Null-Space Missile ---------- Mają zasięg minimalny 50 a maksymalny 200 dla I poziomu i 250 dla max poziomu

---------------------------
Wersja
0.9602

- Poprawiono kilka bugów w tym błędny poziom dla Enhanced Contra-Terrene Drive
- Dodano opisy typów dla statków/baz
- Probe jest teraz dostępny od początku gry
- w związku z powyższym poziomów drone jest mniej gdyż tylko 7 ale są droższe (z 1500 na 2000)

[Edited by Merthen on Apr 12, 2014 at 00:36]

Sept 08, 2013 at 09:45

Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.