civ.org.pl forums > NoVa Demokracja > III Kadencja - Kandydaci i ich programy
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Civilization V - Archiwum > NoVa Demokracja
Poster
Message    
kasztelan_mirmil
Status: Moderator

Posts: 5172
Registered: May 09, 2006
IP: Logged
III Kadencja - Kandydaci i ich programy [post #1]

W tym wątku każdy z kandydatów zamieszcza jeden post ze swoim oficjalnym programem i w razie potrzeby potem go edytuje.

_________________________________
Lektura do poduszki:
::: Dzieje Imperium Azuli :::
::: Dzieje Imperium QuartĂłw:::

Oct 19, 2010 at 23:27

Print
szuwar
Status: Hero

Posts: 1690
Registered: Jul 20, 2009
IP: Logged
Re: III Kadencja - Kandydaci i ich programy [post #2]

Syn Galabara witać nasza brać.
Przepraszać za nie obecność.
Mieć nadzieja że Brać się nie gniewać na Moja.
Szuwar powrócić z wielka wizja przyszłość nasza nacja.
Przedstawić różna aspekta z wizja Moja gdy Szuwar Pan zostać.


NAUKA +25 (bez przydzielonych naukowców)
Szuwar wynajdywać Optics. Zostać dwa okres do koniec. Moja wybrać taka droga by w przyszłość wybudować Harbour który połączyć wszystkie nasza miasta - czyli Nowy Port Benevollus, Szczęśliwa Ręka i Pierwszy Krok - z nasza osada-stolica.
Szuwar przeciągać budowa Wielka Biblioteka bo Czajmen I budować za szybko. Uzyskać Civil Service dzięki czemu my móc budować Pikmen i nasza wiela farma przy rzeka dawać więcej jedzenie. To być bardzo droga technologia.
Szuwar odkryć również Matematyka by móc wybudować Carthhouse w Pierwszy Krok i pozbyć się nieszczęście z osada.
Odkryć również Trapping, Philosophy, Animal Husbandry, The Wheel, Archery.

PRZYCHÓD NARODOWY 404 +8
Przychody mieć mało ze wzgląd na rozpoczęcie przez Moja projekta łączenia miasta po przez droga. Droga kosztować i robotnik kosztować. Aktualnie posadać pięć robotnik a za droga płacić 4 złoto. Jednak kiedy projekt zostać ukończony to nasza dostać zastrzyk złoto do skarbiec.
Moja dokonać wiela zakup w kadencja.
Trimere(370), dwa Librery(2x580), Settler(600), Worker(420). Razem Szuwar wydać 2550.
Szuwar Zarobić w kadencja 2550 + 404 = 2954 złota.

ZADOWOLENIE +1
Zadowolenie niedużo ze względu na ciągły handel nasza surowca wszelka. Nasza dostać duża kasa od wiela nacka za surowca. Szuwar odkryć 4 naturalna cuda. Wdrożyć polityka która zwiększać nasza szczęście za garnizon. Obecnie nie stacjownować żadna wojaka w osada.

ZLOTY WIEK 440/750
Zoty wiek zbliżać się powoli. Mieć dwa Wielka Generał więc jeden móc słóżyć jako początek Złota Wiek. Szuwar nie użyć w taka sposoba Generał bo uznać że za szybko. Lepiej poczekać by nasza osada mieć większa populacja i kożystać z większa ilość pola i może na dłuższa Złota Wiek. Mieć możliwość budowa cód co wydłużać Złota Wiek. Warto się zastanowić w następna kadęcja nad ta sprawa.

KULTURA 387/535 +18
W każda miasta mieć wybudowany monument. Smucić się że Czajmen I przyjąć Warrior Code ze ścieszka Honor. Generał się marnować i niec nie robić a my móc mieć już Profesional Army co nam dać wielka kożyść. Wybudować wiela wojownik i za grosza ulepszyć do Swordman i głównie nabudować wiela włócznik i ulepszyć za grosza na Pikmen. Szuwar by to zrobić w ta kadencja gdyby nie Czajmen I i my mieć największa armia na świat... niepokonana armia.

EKSPLORACJA
Moja kupić Trimere i zwiedzić Wielka Woda i odkryć cztery cuda natury oraz Wolne Miasta które dawać nam kasa za odkrycie.



GOSPODARKA
Nie da się ukryć iż Czajmen I zapuścić nasza państwo. Szuwar postawić za cel naprawić wszelaka szkoda jaka wyrządzić poprzednia Pan. Czajmen zaślepić wyborca budowa cód z kamień i wyborca nie widzieć że Czajmen nie dbać o ekonomia i gospodarka nasza. Moja wybudować i kupić do pięć robotnik która harować nad naprawa nasza gospodarka. Na obecna chwila obciążać nasza skarbiec ale szybko się zwrócić.

Stolica
Wielkość: 6
Wzrost za: 19
Budować: Krepost za 4
Wybudowane budynki
Budynki specjalne: Library
Cudy: Palace, Stonehenge, The Great Library
Budynki: Monument



Pierwszy Krok
Wielkość: 3
Wzrost za: -
Budować: Carthouse za 72 - nie można kupić
Wybudowane budynki
Budynki specjalne: Library
Budynki: Monument

Robotnicy budować droga.

Szczęśliwa Ręk
Wielkość: 4
Wzrost za: 10
Budować: Krepost za 25
Wybudowane budynki
Budynki specjalne: Library
Budynki: Monument

Robotnik nad rzeka ścinać las i budować farma która dawać cztery jedzenie a drugi robotnik budować droga. Szuwar uznać iż farma (+3 jedzenie) ważniejsze niż bydło (+1 młotek) lub świecidełka (+1 młotek i szczęście).

Port Benevollus
Wielkość: 2
Wzrost za: 10
Budować: Krepost za 25
Wybudowane budynki
Budynki specjalne: Library
Budynki: Monument

Nazwa osada po pierwszym władca. Osada być bogata w żelazo (4), wieloryby (+5 szczęście), skóry (+5 szczęście).

ARMIA
Szuwar skupiać się głównie na nauka, gospodarka, handel i przygotowywać nasza nacja do budowa największa armia na świat. Budować Krespotr w nasza miasta by zdobywać łatwo pola i szkolić dobra woja szybko (+15 exp). Iron Woarking móc wynaleźć w 12 okresa. Wielka Generał pojawić się w nasza nacja i mieć ich w liczba dwa. Nowe miasto dostarczać w przyszłość żelazo sztuk 4 co nie być bez znaczenie. Móc budować Pikmen co mieć siła 10 i nie wymagać surowiec żaden i niszczyć konnica.

[Edited by szuwar on Oct 24, 2010 at 19:32]

_________________________________
I intend to live forever.
So far, so good.

Oct 23, 2010 at 16:22

Print
czajmen
Status: Moderator

Posts: 4753
Registered: Jul 28, 2008
IP: Logged
Re: III Kadencja - Kandydaci i ich programy [post #3]

Jam jest Czajmen Młody, Syn Czajmena Miłośnika Kamienia.
Ja wiedzieć, co chcieć mój ojciec. Mój ojciec szykować się do wojny.
Wojny o kolejne Miasta. Ja przedstawić swój plan, a właściwie plan mego ojca.

Ja najpierw mówić o znajdywaniu tajemej wiedzy, której ja niestety nie rozumieć do końca... Mój ojciec kazać pracować naszym szamaną nad



Ja także za rozkazem moge Wielkiego Ojca dbać o rozwój naszych osada, dbać o nauke, budowac biblioteki, ale po bibliotekach ja budowac baraki do lepszego trenowania naszych wojownikow, a pozniej ja budowac wielkich poteznych wojownikow... Jeden juz prawie konczyc trenig...

Stolica



Pierwszy Krok



Szczesliwa Reka



Ostatnia rzecz jaka Ojciec kazać mi zrobić, to wprowadzenie polityki dającej naszym wojownika więcej doświadczenia z walki, przez co nasza armia, co jest budowana w przyszłości stanie się niepokonana...



Ja miasta nie budowac, bo nie wiedziec gdzie, a Ojciec o tym nie powiedzieć mi. Ojciec mi mówić, iż ta strategia dobra, bardzo dobra. Będziemy mieć szybko dużo dobrego wojska, będziemy zdobywać miasta, nie potrzeba budować ich od nowa.... To zła droga...

_________________________________
Carpe diem

Oct 24, 2010 at 00:00
Gadu-Gadu: 1952761
XFire czajmen
Print
Illusive_S
Status: Conscript

Posts: 35
Registered: Jul 08, 2010
IP: Logged
Re: III Kadencja - Kandydaci i ich programy [post #4]

Witajcie rodacy!

Nie będę was zanudzać gigantycznymi statystykami aby ukryć prawdę jak to robią moi kontr kandydaci!
Nie będę mydlić wam oczu obietnicami o wielkich podbojach na całym świecie, które nastąpią za setki lat!
Dla nich ludzie się nie liczą! Chcą sobie po prostu zrobić armię, którą podbiją świat!


NA CO IM TO PYTAM SIĘ!

To wy jesteście najważniejsi. Mogę wam zaoferować
zadowolenie na poziomie 10
528 z 750 punktów potrzebnych do rozpoczęcia złotego wieku
wstrzymanie się z rozwojem społecznym do czasu racjonalnych/naukowych przemian
biblioteka w każdym mieście oraz stworzenie w stolicy podwalin pod światowe centrum naukowe do, którego będą się zjeżdżać mędrcy z całego świata dzięki kolegium narodowemu



Powtarzam jeszcze raz!
Nie musicie wybierać tych co zwykle, tych, którzy o was nie pamiętają! Macie wybór! Jak to powiedział Sokrates "Jest tylko jedno dobro - wiedza, i tylko jedno zło - ignorancja" więc powiadam wam walczmy ze złem!

_________________________________
"The Cake is a Lie!"

Oct 24, 2010 at 19:03

Print
kasztelan_mirmil
Status: Moderator

Posts: 5172
Registered: May 09, 2006
IP: Logged
Re: III Kadencja - Kandydaci i ich programy [post #5]

Plenum KPZR III kadencji zgłasza swojego kandydata na władcę: Komisarza Mirmiła:

(szczegóły właśnie się publikują)

KPZR jak przystało na zawarty w nazwie zrównoważony rozwój nie stawia obecnie na jeden rodzaj zwycięstwa, a proponuje rozwój państwa w sposób zrównoważony tak by wszystkie były w naszym zasięgu. Niezaleznie od kierunku w jaki pójdziemy (punkty, pobój, kultura, dyplomacja czy nauka) potrzeba jest nam baza, podwaliny naszego państwa, które będą kołem zamachowych naszych dalszych działań. Ciągle jeszcze jesteśmy na dorobku, ciągle jeszcze nie czas licytować się kto ile osiągnął a raczej kto ile zainwestował.
Takie założenia zostały przyjęte przy konstruowaniu programy wyborczego dla naszego kandydata.
W szczegółach wygląda on następująco:

1. Wybudujemy 2 nowe miasta:
Birmańską Plombę - miasto między Stolicą a Pierwszym krokiem (obecnie da nam dostęp do koni oraz kolejnego luksusu, a w przyszłości do innych zasobów strategicznych)
oraz Wrota Indii na południu półwyspu Indyjskiego (żelazo, luksusy)
[wobec dostępności już do pikamanów pomysł II planom o budowania miasta na wschodzie został odsunięty, bowiem ilość żelaza dostępna w Indiach + pikemani stanowić będą wystarczającą siłę naszej armii.]



2. Gospodarka - rozwijamy infrastrukturę, niebawem dostęp do kolejnych surowców, 4 robotników ciągle w pracy, kuter czeka na oczyszczenie morza by wyruszyć na łowienie wielorybów



3. Nauka - oczywiście sensowne wykorzystanie biblioteki + rozwój ogólny



4. Armia - na razie jest obronna 3 wojowników + jeden pikinier + 2 generałów + pieniądze na pilne zakupy

5. Kultura - kontynuujemy prawą ścieżkę honoru, bowiem:
- z innych dostępnych ścieżek żadna nie jest obecnie dla naszego kraju sensowna, czekamy na otwarcie innych
- do zwycięstwa kulturowego warto dokańczać zaczęte ściezki
- tańsze ulepszanie jednostek jest bardziej pilne niż podwójne doświadczenie

6. Rozbudowa miast (*budynki w budowie):
Stolica: Pałac, Stonehenge, Wielka Biblioteka, Krepost, *Biblioteka
Pierwszy Krok: Biblioteka, Monument, *Krepost
Szczesliwa Reka: Krepost, Monument, *Świątynia
Birmanska Pomba: *Monument
Wrota Indii: *Monument

[Edited by kasztelan_mirmil on Oct 24, 2010 at 21:26]

_________________________________
Lektura do poduszki:
::: Dzieje Imperium Azuli :::
::: Dzieje Imperium QuartĂłw:::

Oct 24, 2010 at 20:29

Print
kasztelan_mirmil
Status: Moderator

Posts: 5172
Registered: May 09, 2006
IP: Logged
Re: III Kadencja - Kandydaci i ich programy [post #6]



_________________________________
Lektura do poduszki:
::: Dzieje Imperium Azuli :::
::: Dzieje Imperium QuartĂłw:::

Oct 26, 2010 at 21:33

Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.