civ.org.pl forums > Liga: sezon I, grupa III > Huzar_PL vs oldkoyot / HUZAR_PL
Zmień język na polski. Switch to English.

Print This Topic        Mark Topic as Unread 

civ.org.pl forums > Civilization V - Archiwum > Liga: sezon I, grupa III
Poster
Message    
Krasny
Status: Administrator

Posts: 10334
Registered: Apr 11, 2004
IP: Logged
Huzar_PL vs oldkoyot / HUZAR_PL [post #1]

Termin: 28.06.2011 r.

Obowiązek zgłaszania gotowości od: 24.05.2011 r.


Powodzenia i miłej zabawy!

[Edited by Heniu on Jun 16, 2011 at 20:26]

_________________________________
One man army.

W wolnym czasie lubię testować piwa. Zapraszam na www.piwopijca.pl

Apr 19, 2011 at 12:15

Print
Huzar_PL
Status: Hero

Posts: 2447
Registered: Oct 13, 2010
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot [post #2]

Witam Szanownego Przeciwnika

Najbardziej odpowiadające mi dni na grę to środa, czwartek i niedziela (od godz. 16-17 do 2)
Preferuję następujące ustawienia, regulaminowe:
1) tempo gry - szybkie (quick)
2) mapa to jeden z mirrorów (najlepiej nOval)
3) brak państw-miast (city states)
4) brak barbarzyńców
5) rozmiar mapy: pojedynkowa (duel)
6) brak ruin (ancient ruins)
7) brak graczy AI
8) epoka początkowa: starożytność (ancient)
9) bez możliwości odkładania awansów i polityk (a niech będzie)
Pozostałe:
a) grę zgłaszamy także do rankingu
b) mogę hostować
c) wszystkie rodzaje zwycięstwa włączone
d) bez DLC (poza Mongolią innych nie posiadam)
e) wolę ruszać się jako 1

W razie braku domyślnej zgody na te ustawienia proszę o własne propozycję w tym wątku bądź bezpośrednio przed grą na Steam. W trakcie gry negocjacje już nie są wskazane i oznaczają zgodę na zaprezentowane

_________________________________
Sapere aude!

Apr 19, 2011 at 18:17

Print
oldkoyot
Status: Regular

Posts: 130
Registered: Dec 19, 2010
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot [post #3]

pasują mi te ustawienia

[Edited by oldkoyot on Apr 19, 2011 at 21:21]

Apr 19, 2011 at 21:21

Print
Huzar_PL
Status: Hero

Posts: 2447
Registered: Oct 13, 2010
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot [post #4]

OK, fajnie. Wysłałem Ci zaproszenie na Steamie - niebawem się zgadamy i zagramy

_________________________________
Sapere aude!

Apr 19, 2011 at 23:02

Print
oldkoyot
Status: Regular

Posts: 130
Registered: Dec 19, 2010
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot [post #5]

zgłaszam gotowość . Mi głównie pasuje za dnia, chociaż jak się umówimy z góry to mógłby wygospodarować jakiś wieczór. Także napisz co Tobie pasuje.

May 24, 2011 at 17:05

Print
Huzar_PL
Status: Hero

Posts: 2447
Registered: Oct 13, 2010
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot [post #6]

Pamiętam ze steamowej rozmowy, spoko loko Wygospadaruję sobie jakiś dzień wolny któregoś najbliższego tygodnia i zawczasu dam Ci znać by i Tobie termin odpowiadał.

_________________________________
Sapere aude!

May 24, 2011 at 17:14

Print
szuwar
Status: Hero

Posts: 1690
Registered: Jul 20, 2009
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot [post #7]

Ale ten Huzar się miga...
Lupie Wiedźmę i uważa że wszyscy będą gotowi na granie jak tylko poda termin...

_________________________________
I intend to live forever.
So far, so good.

May 24, 2011 at 18:34

Print
Huzar_PL
Status: Hero

Posts: 2447
Registered: Oct 13, 2010
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot [post #8]

O żesz Ty, taka publiczna zniewaga - krwi wymaga, żądam satysfakcji!
A jak nie to sprawiedliwośc wymierzą moi civkowi wojownicy he he.

Czas na Wiedźmina miałem już zarezerwowany jak tylko dowiedziałem się kiedy będzie premiera i nic tego zmienić nie mogło Strasznie wciągają mnie te wiedźmińskie klimaty

A tak na poważnie - my się szuwar wstępnie umawialiśmy, że w tym tygodniu możemy zacząć i jeśli znajdziemy wspolny czas (jutro, ew. czwartek) to zagramy. Więc mi tu nie fisiuj

oldkoyot, dla formalności: Ty masz zwykle czas w dzień, ja wieczorami. Na Steamie umawialiśmy się, że zrobię sobie kiedyś dzień wolny w pracy i będziemy mogli sobie spokojnie zagrać. To aktualne? Najbardziej by mi pasowało wziąć wolne po 8 czerwca ale jeśli nie możesz (wyjeżdżasz czy coś takiego) to umówimy się wcześniej.

_________________________________
Sapere aude!

May 24, 2011 at 20:16

Print
oldkoyot
Status: Regular

Posts: 130
Registered: Dec 19, 2010
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot [post #9]

spoko, może być po 8 czerwca

May 24, 2011 at 23:09

Print
oldkoyot
Status: Regular

Posts: 130
Registered: Dec 19, 2010
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot [post #10]

jak najbliższy tydzień? Może uda nam się umówić jakoś konkretnie?

Jun 14, 2011 at 16:20

Print
magmax
Status: Elite

Posts: 1024
Registered: Oct 13, 2010
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot [post #11]

termin po 8 czerwca jest dość pojemny może to być 22 grudnia 2019 roku np.

Jun 15, 2011 at 01:37

Print
oldkoyot
Status: Regular

Posts: 130
Registered: Dec 19, 2010
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot [post #12]

umówiliśmy się z Huzarem na steam na dziś. Także spoko.

Jun 15, 2011 at 08:58

Print
oldkoyot
Status: Regular

Posts: 130
Registered: Dec 19, 2010
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot [post #13]

Huzar_PL wygrał
Huzar_PL - Mongolia
oldkoyot - Państwo Azteków
nacje losowe
mapa: Pangea mirror

Jun 16, 2011 at 11:03

Print
oldkoyot
Status: Regular

Posts: 130
Registered: Dec 19, 2010
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot [post #14]

Gratulację dla Huzara za szybką wygraną.

nie nie doszło do keshików

Pozycji na pierwsze miasto trochę szukaliśmy. Ze względu na żelazo okazało się, że ja pechowo postawiłem. Nie zostawiałem sobie osadnika w odwodzie i potem było już tylko coraz ciężej.


Dodatkowo moja wiedza o cywilizacji się dodatkowo wzbogaciła:
1. "Odlewanie metalu" anuluje możliwość budowy Jaguarów. Nawet tego w trakcie mi przerwało.
2. Ustrój mówiący o 100% zwiększonej siły miasta na dystans chyba nie działa. (Zaczął mi się pojawiać wtedy napis 1% dla jednostki garnizonowanej, co brzmi nieco śmiesznie.)

Screeny do tych punktów są na moim profilu steam.

[Edited by oldkoyot on Jun 16, 2011 at 11:11]

Jun 16, 2011 at 11:07

Print
Huzar_PL
Status: Hero

Posts: 2447
Registered: Oct 13, 2010
IP: Logged

Attached:
sreen.jpg
658 KB [downloads: 65]
Re: Huzar_PL vs oldkoyot [post #15]

[MON Random] Huzar 1-0 Oldkoyot [AZT Random]

Jak zobaczyłem Mongołow oczywiście byłem szczęśliwy ale do Keshików nie graliśmy więc ciągle nie sprawdziłem ich mocy w praniu. Generalnie najlepsza była mapa - zaczelismy na styk blisko siebie, moze 10-12 heksow roznicy bylo... ale najlepsze i tak, że obaj poszlismy w stronę lustra i ostatecznie bylismy cholernie blisko siebie, co zadecydowalo o tym, że znow zdecydowalem sie na rush i rozróbę od samego początku Okrążyłem i przyblokowałem oldkoyota pod stolicą, tak by nie mógl założyć kolejnego miasta, podczas gdy sam załozyłem swoje drugie na żelazie i zacząłem budować zbrojnych, ew. wojowników, póżniej konika. Gdyby atak się nie powiódł pewnie bym tą grę przegrał ale na całe szczęście się udało, choć na screenach widać, że ledwo co...
Dzięki za grę



[Edited by Huzar_PL on Jun 16, 2011 at 11:28]

_________________________________
Sapere aude!

Jun 16, 2011 at 11:24

Print
Maiar
Status: Hero

Posts: 2370
Registered: Sept 26, 2010
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot [post #16]

Quote:
2. Ustrój mówiący o 100% zwiększonej siły miasta na dystans chyba nie działa. (Zaczął mi się pojawiać wtedy napis 1% dla jednostki garnizonowanej, co brzmi nieco śmiesznie.)


Oj działa, pamiętam jak Plewan tego na mnie użył i jego miasto frontowe uderzało mnie za 6 obrażeń i więcej, co mocno irytowało.
Jun 16, 2011 at 11:29
Gadu-Gadu: 10423380
Print
oldkoyot
Status: Regular

Posts: 130
Registered: Dec 19, 2010
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot [post #17]

moje miasto siła 17 zadawało 1-2 obrażenia zbrojnym. Tyle to zadaje bez tego bonusu, więc nie jestem przekonany co do działania.
Poza tym podczas najeżdżania na atakowaną jednostkę zazwyczaj są wypisywane bonusy i kary. W tym przypadku nie ma żadnej wzmianki o tym. Tylko jakiś głupi napis 1% dla jednostki garnizonowanej.

Jun 16, 2011 at 16:29

Print
Krasny
Status: Administrator

Posts: 10334
Registered: Apr 11, 2004
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot / HUZAR_PL [post #18]

Pytanie może i głupie, ale w czasie strzału miałeś jednostkę zgarnizonowaną w mieście?

A jeśli tak, to od tury strzału czy na turę przed?

_________________________________
One man army.

W wolnym czasie lubię testować piwa. Zapraszam na www.piwopijca.pl

Jun 17, 2011 at 12:09

Print
Cholernik
Status: Hero

Posts: 2272
Registered: Jul 25, 2010
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot / HUZAR_PL [post #19]

Grałem wczoraj partyjkę z Kasimirusem i on jakoś swoim miastem (10-12 siły) zadawał moim swordom nawet 4 hp na otwartym polu, tak więc bonus coś jednak daje

Jun 17, 2011 at 12:12

Print
oldkoyot
Status: Regular

Posts: 130
Registered: Dec 19, 2010
IP: Logged
Re: Huzar_PL vs oldkoyot / HUZAR_PL [post #20]

z tą fortyfikacją w mieście głowy sobie uciąć nie dam. Z reguły staram się jednostkę fortyfikować. Strzelić z miasta i dopiero ruszać jednostką.
Wydaje mi się, że miałem sfortyfikowaną, bo chyba nie atakowałem jednostką w każdej możliwej turze, tylko czekałem aż osłabną napastnicy.

Potem rozegrałem singla z tym bonusem i działał. W dodatku zamiast napisu 1% był napis 100% bonusu dla jednostki garnizonowanej.

Jun 19, 2011 at 18:41

Print
^ Początek strony ^



Username: Password: Lost your password?

tForum version b0.94.1.2 (© 2003 tForumDevTeam)

The comments published here represent only the personal opinions of the respective users. civ.org.pl and it's staff is not held responsible for the contents of the posts.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal civ.org.pl ani jego redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


hosted by artserwis.pl - praca, konkursy, portfolia dla twórców.